Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Had one & loved it till broke from overuse. I ordered 2 more on 10/02/26 & have not received & cannot find any order number, money came out of my account for 2 11/2. Darren Sihvola. Update: Punchr ha... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don’t buy anything from them! They sent me a defect boxing reflex bag. I talked to their support, they won’t help at all. No replacement or refund. It’s a complete scam! Their product quality are wors... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’m a 57 year old male who was looking for something in addition to a regular gym workout. This product has been exactly what I needed to maintain hand eye coordination. That’s a skill that diminis... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I purchased the stand along reflex bag and they are great. They stay solid on the floor with the adhesive gel pack. The reflex bag has taken my boxing level to new heights, I would recommend these... Ver más


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

94 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 76% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service. Emailed me and rectified the problem and sent me full replacement.

Excellent product, I had an issue with my pump that broke straight out of the box but the seller apologised and sent me out a full replacement. Overall review - customer service was 100% item was 100%

10 de septiembre de 2025
Logotipo de Punchr

Respuesta de Punchr

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear about the issue with your pump and the delivery delay. We’ve sent you a separate email so we can assist you directly and sort this out as quickly as possible. Please check your inbox (and spam folder just in case) for our message.

We truly appreciate your patience and the time you took to let us know about this.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Issues with surfaces

I have now edited this review since the refund has been processed. The order was made by someone else as a gift and Punchr have since refunded them after having issues with the return label. However the product did not stick to my vinyl flooring at all, but was better on tiled surfaces.

22 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Punchr

Respuesta de Punchr

Hello Justin, we have not received an email from yourself. Please send an email to contact@punchr.co so we can process a full refund.

Our return system was down for a day, hence there may have been a slight delay, as we pre-pay all customer return labels so they don't have to.

Please also note, our product only sticks to floor, flat, and non-porous surfaces. And if any customer orders a product and it does not stick, we send them a pre-paid return label for a full refund, or we send a full refund first. Depending on their region and condition of the product.

Please send us an email at contact@punchr.co so we can make this right.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT BUY...this doesn't stick to the…

DO NOT BUY...this doesn't stick to the floor and they won't refund the money.
It is a total rip off
Lots of reviews on Facebook from others saying the same
Further to your reply.....
You have replied to email and won't give me a refund. You are a FRAUDULENT business.
Whoever reads this look at all my other reviews in Trust pilot and Google so you know who to trust.
I have finally received a full refund but I feel this is only due to the continuous bad reviews I added to all of their Facebook posts. They are now asking me to remove this review however I feel it transparent of me to leave it up.
OMG....still lying about the emails. I sent you 5 emails and you replied to 3 of them, whilst I was trying to get a refund. LIERS and FRAUDS

20 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Punchr

Respuesta de Punchr

Hello Gareth,

We received no email from yourself about this issue, and our team has reached out for more details.We have also since improved our bags suction so it sticks to a wider variety of floors. And we have also processed your refund.

Please reply to our email so we can make this right.

We offered you a refund because its the right thing to do, not because of any reviews. You never emailed us once, so we hope other customers will voice their opinions first to us so we can help, as this is a better way to get things solved.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good brand and product

Really happy with this product. The quality is solid and it feels well made. It sticks to most of the floors in my house—on the few it didn’t but they actually included sticky gel pads in the box, and with those it stays put anywhere.
You can tell the brand cares about their customers because of that.

5 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Punchr

Respuesta de Punchr

Thank you so much for your kind words! We’re really happy to hear you’re enjoying the product and found the quality solid. It’s great to know the sticky gel pads helped, we include them exactly for that reason!

We truly appreciate your support and are glad our efforts to care for our customers show through.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Good, but has minor flaws

Works well and as expected, but suction cup didn’t stick at all to my tiles, but works well on granite. The washer doesn’t fit but dienst really affect yeh overall experience. Still recommend to but it, just a tad but overpriced.

18 de agosto de 2025
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Honestly…..

Honestly, the product arrived on time but whilst setting it up we had a few issues with some parts missing. Then when it was time to start punching the spring popped off from the bottom and completely broke. We didn’t land a single punch ! Now 0 response from customer support . Contacting the bank for chargeback

29 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Punchr

Respuesta de Punchr

Hi Katy,

We just wanted to follow up as we haven’t received any response from you yet. We’re more than willing to make this right for you — we just need a few details to proceed.

Could you please provide your order number or send us an email again at contact@punchr.co so our team can assist you better? Once we receive your details, we’ll look into your concern immediately.

Thank you for your patience, and we look forward to resolving this for you soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good Experience

Excellent customer service.

6 de julio de 2025
Logotipo de Punchr

Respuesta de Punchr

Your refund has been processed and return label will be sent to you shortly. We appreciate your feedback and we will improve our customer service and return systems. We will do better.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

To be honest…..

To be honest, i didn’t expect this to be as well made as it is . Good strong bag and very responsive spring. Height adjustment could be an inch or two longer but overall very happy. This was a gift and arrived on time .🥊

7 de julio de 2025
Logotipo de Punchr

Respuesta de Punchr

We apologise and have re-shipped the correct sized washers out to all existing customers free of charge, and have replaced the correct size for all future orders. We apologize and will do better.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good

Great Costumer Service

1 de julio de 2025
Logotipo de Punchr

Respuesta de Punchr

We have processed a full refund, in addition we have sent an email regarding improvements we can make to our product and service. We will make this right but also appreciate your feedback for how we can improve our service for future customers, as this is what really matters.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más