Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Beware if you order anything for in store collection , if it doesn’t arrive within the 2 to 3 days they say you have to wait till it does arrive before you can cancel it and get your money back no ma... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Took details of my cordless grass strimmer to the Merthyr Tydfil store! Despite this they gave me 2.4 striimer line instead of 1.6! Got Home and discovered error! Most annoying, however NICOLE in... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I went into screwfix on the ballysimon road in Limerick . I needed 3 different seals but I was unsure of the measurements given on the web site . I went to the counter for assistance from one of the l... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I would like to thank Heather Cullen for my very positive experience at screwfix naas. What a wonderful kind caring helpful person you have on your team. No question went un awnsered. Her knowledge an... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Ferretería
  2. también en la categoría
  3. Tienda de herramientas

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Screwfix is the United Kingdom's largest multi channel retailer of trade tools, accessories and hardware products.


Información de contacto

2,3

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

389 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,3

Todas las opiniones

(389)

52 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Saturday the 29th September 2024

Saturday the 29th September 2024. I was deeply disappointed with the reaction I got from Screwfix Ballina Co Mayo, when I tried to replace saw blades which they sold me together with the cordless saw, and the blades did not fit the saw. I was practically accused of trying to pull a fast one, even though I had the saw and blades with me, but the, I presume the manager with a beard, who incidentally needs a lot more training in customer service, did not want to know. I certainly WILL NOT BE SPENDING ANY MORE MORE MONEY WITH SCREWFIX BALLINA IN THE FUTURE. There loss not mine. James

29 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Screwfix Ballysimon.

Called to screwfix Ballysimon today. Extremely helpful and knowledgeable staff. Very friendly. April was very helpful answering all my queries. I would highly recommend this store and their staff.

8 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

About 50% of the time when using…

About 50% of the time when using screwfix there's random "issues" with my order where the order doesn't show in the website orders or send out a confirmation email. Its either a warehousing issue or a payment verification issue or some crap and I'm waiting weeks for an order. They then just start refunding individual items on the invoice randomly and me having to email every time to notify them they're missing items from the original order and I haven't received anything. We're talking 3+ weeks of this going on.

12 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

New store in Bray..

New store in Bray... friendly staff and much closer than Sandyford..small carpark but there's plenty of parking across the road in Chadwicks.. 😂...

7 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not received my item, Parcelforce and Screw Fix poor service

Not received my It item

Screwfix does not answer phone calls/ No customer service simply shocking

My Parcel was supposed to be delivered by Parceforce from Screwfix , I received a false message from Parcel Force they turned up in my house to deliver at time I was actually in the house

They simply did not deliver and sent me a false deliver update they tried to deliver

Screwfix and Parcelforce just as bad each other , I am asking for refund , proper Cowboys they are

6 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

SOME POOR QUALITY ITEMS

Some of the products they sell are not of acceptable standard, i.e. poor quality. I bought an Essentials Entrance Mat 900 x 1500mm and the manufactured quality was appalling, so much so that it was split along the edging, which could cause a trip hazard. I returned it and was given a refund no problem. I bought another whilst I was there, hoping that it would not present the same problem, but I got it home and discovered it was exactly the same. In my opinion this mat should be removed from sale. There are no reviews about this mat on their website, and I am unable to submit one via my Screwfix app or on their website. The fact that I can't even submit a review is an urgent matter which Screwfix need to address immediately. My advice is DO NOT BUY this mat, it's dangerous.

17 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waste of time

I ordered a camera with free delivery from Screwfix Ireland, but the next day they emailed me asking me to call them for account security! Then they told me we are so sorry but you have to collect the item instead of having it delivered!!!
I asked for a refund, and I will happily buy my item from other vendors even if it costs more.”

22 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unfair refund processes


Computer says "NO!"
Unfair Click & Collect refund processes!

I have to say that previously I've been satisfied with Screwfix, having not had any reason to contact them. But .......

Ordered over €200 of goods for collection in store - 2 hours from me. At time of order the info was that some items would take 2-3 days to reach the store. Fine, as I was going there in 4 days time.
The next day I got email to say those items would be 3-4 days. This meant I would not be able to collect.

So, after ages trawling through their site looking for contact telephone, I spoke to customer rep who told me best thing was to collect the available items and cancel the unavailable items. She told me she had done so. It would take 3-5 days to hit my account.

I then called back to ask could if those unavailable items possibly be delivered to me. No, even though over €50. Not possible to split the order like that now. Computer says NO.

Just by chance she mentioned that a refund request would be going through in 3 days time, and would take a further 3-5 days to hit my bank. Not today as previously told. (This delay is, of course, the bank's fault). And, refund request could only be made AFTER the unavailable goods have arrived at the requested store in Cork.
What?????????
Up to 8 days to receive a refund for unavailable items? Or, possibly even more. What if the items take a month to arrive there?
This, I was told, was "just how the system works" i.e. "Suck it up"!

But, aha, if I wanted, I could reorder the unavailable items now for delivery. So, Screwfix would effectively be paid twice or the same goods. Once for goods that wouldn't ever be supplied but would be refunded for in approx 8 days, and once for the same goods that would be delivered in a few days time.

Funny, really!
Money is deducted from me almost instantly for goods ordered, that by the nature of the transaction I won't get for some time.....
But, but, but, it takes up to 8 days or maybe even longer, to get my money back from Screwfix, for unavailable goods that they cannot supply as promised before ordering.

Is this what's called good cash flow management? Or just very sharp business practice?

Seems just a tad unfair to the customer.



10 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have a voucher for 300 euro for…

I have a voucher for 300 euro for Screwfix Ireland when I went to used it to buy a tool Well let’s just say to call it a disaster is not a strong enough word
The fella was getting frustrated as was I It wasn’t his fault it’s their absolutely useless system that they use. Then I decided to contact Screwfix directly using their WhatsApp number a person called crystal dealt with me ( well actually she didn’t she was very slow to help and then gave me a email address to complain to ) My advice to anyone who is thinking about buying a voucher from Screwfix Ireland is DON’T !!!!!

8 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

longer delivery times than stated :-(

Last two orders I purchased for click and collect were days late arriving into local store,
very frustrating ,
advise people to not depend on Screwfix's delivery timelines

30 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Screwfix Portlaoise

Today I went to Screwfix in Portlaoise, I was looking for short wideish pop revits. (I'm a DIY er) I met the most helpful, patient lady who got down numerous boxes of revits until we found some to suit. I would like to commend the lady in question. Service like is hard to find.

10 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

A very bad service from Stephen

A very bad service from Stephen, i went to buy a nail guy and nails that costed me €500 at first he explained that i cant use somebody account even if he is the one sent me, the next i needed to make a call to comfirm if i can go ahead since they have to order it , Stephen was so pissed off and throwing hands up like im disgusting him, he was just very rude on me but thank you to another employee who stepped in and assisted me.

9 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good experience and good products

We ordered and bought a lot over the recent weeks and the experience in the Westport shop, the Coolock and Swords branches were fantastic. Easy to deal with, the staff is always very helpful and there is no drama with any returns. All products been good quality as well. Thanks

17 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Screwfix is as sketchy as the products they sell

Originally, I wrote a review on Screwfix about a tool that was dissatisfactory. Screwfix blocked that review because I also mentioned their poor customer service with regards to exchanging the dysfunctional tool. Apparently, you can’t say anything disparaging about Screwfix within reviews. Here is my original review about a TITAN TTB970NST 32MM SECOND FIX ELECTRIC NAIL GUN / STAPLER 240V

GARBAGE!
I bought this second-fix nail gun for a small, light-duty project and was delighted with its flawless execution…for 35 nails, when it abruptly and irreparably jammed. I did as much de-jamming as the instructions allowed without success, so I returned it to Screwfix (per the manual instructions). After a bit of whinging and gaslighting, I was granted an exchange. The new one deployed exactly 19 nails flawlessly before irreparably jamming. This time I dismantled the tool beyond recommendation (and most assuredly, warranty) and was able to clear it, but thereafter, it has jammed every 3rd nail. It takes 15 minutes to completely disassemble the tool, un-jam and reassemble; i.e. unusable. (If anyone is curious, the inner workings of this tool are incredibly flimsy, as one would expect for €47.95). I’m not returning the second nail gun as I was given such a hard time with the first. It’s simply not worth the petrol and hassle. The only good that can come out of this ridiculous ordeal is that my experience dissuades anyone else from purchasing this useless jam gun.

8 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Screwed

Ordered a sliding chop saw last week.
For a next day delivery now been five days no sign of delivery, from parcel force another post office rip off company, driver apparently tried to deliver today at 2pm liar we were here all the time!
Could not call customer!
Spoke to manager in Screwfix was not interested in solving the problem in the end escalated to customer service with no response time given.
I want my money back but manager couldn’t arrange that !
Clients let down and I am out of pocket!
Bad , Bad , Bad
Avoid this company at all costs

18 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dont buy Titan petrol tools

If you buy garden tools from screwfix buy branded. The titan stuff is chinese crap and if you want that type of stuff Lidl is cheaper and you can sometimes actually get spares for the lidl stuff. Chainsaw, hedge trimmer and strimmer all packed in within 18 months. No parts available customer service are patronising and unhelpful. All dead money for these things and they KNOW theyre rubbish

28 de junio de 2025
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más