Sensorytoysaustralia Opiniones 

148
•
TrustScore: 3 sobre 5

3,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shocking customer service. I pre-ordered NeeDoh due in July and had to constantly chase for updates, and waited weeks for a reply. I understand delays happen, but taking weeks to respond, giving no... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant screen-free tool for speech delay! As a mother and preschool educator who strictly avoids screens, I cannot recommend this device enough. I bought it for two children in my preschool wit... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I paid a premium price for flash cards, they arrived but the box/ packaging was all damaged. I was offered a discount which I declined as the item was for a gift and needed the packaging to be perfec... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a Train set in November 2025 for Christmas 2025 and it never arrived. Poor communication. Slack delivery drivers. According to tracking (when they decide to update it) items from overseas when... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa


Información de contacto

3,0

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

148 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 73% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,0

Todas las opiniones

(148)

143 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I was scammed

I was scammed . I bought a present for my daughter spent $180 and said it would be 4-6 days 25 days later still nothing and now my daughter didn’t get this for Christmas I am so angry .

25 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not an Australian company

Not an Australian company. This is a classic drop shipping site masked as a local business.

Ordered a train for my son over a month ago and never got it.

Imagine if that was the only present that was waiting for him on Christmas morning?

Starting the refund process with my credit card company.

24 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello Valentina,

We’re sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been, especially when the order was intended as a gift.

To clarify, we are an Australian-registered company that operates globally. During periods of high demand, some orders may be dispatched from our international fulfilment centres to avoid extended delays. That said, an order not arriving as expected is not acceptable.

We’d appreciate the opportunity to review this properly. Please reply with your order number or the email address used at checkout so we can look into this and work toward a fair resolution.

Sincerely,
Sensory Toys Support Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Should be 0 stars

Should be 0 stars. Finally received part of my order, after spending a month being ghosted In correspondence. I disputed with Afterpay, on the 10/12/25, sensorytoys decided to reply to dispute on last day, like an hour after delivery last night. They even accused me of fraud, stating I disputed after I got my partial item delivered. Even quoted fair trade/credit rules. Nice try after ghosting hundreds of customers for over a month. I challenged their reply, showing that there is still an item sitting in China since 1/12 that I have not received yet, but Afterpay still closed in their favour.
Again, no answer to any correspondence
I do strongly suggest that you take your hard earned $$ elsewhere, save yourself from all this frustration from a non Australian company

23 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Happy Consumer

I placed an order on 27/11 late pm
On 28/11 received thank you for my purchase email.
Then I got worried as there was no order number to track ..then I read all the negative reviews and got worried as they said no response or only half orders received.
I emailed the company to ask for a purchase order to track and they responded by return on a Sunday.
This allowed me to track my order and it has arrived today 23/12 with everything that I ordered in the parcel plus my two free mystery gifts
Part of my order was for the 196 magnetic electric railway ….I received 196 pieces ( 2 boxes x 98 pc)

23 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello Pauleen,

Thank you for sharing your experience. We’re glad we were able to assist with tracking and that your order arrived complete, including the full 196-piece railway set and the complimentary gifts. We appreciate you taking the time to update your review.

Thanks again,
Sensory Toys support team,

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would give it 0 if that was an…

I would give it 0 if that was an option. I ordered AussieMate Audible Flashcards on 2 Nov and still haven’t received the item - I have emailed several times and they say they are trying to find out when it will be despatched. I am now going to contact my credit card. I did receive the 3 cars I also ordered - these came in plastic cellophane bags and 2 were the same colour and not as advertised. Beware!! I thought I was ordering from an Australian company.

23 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not order from here

It's fake website. I saw Instagram ad ordered something for Christmas.

They claim "based out of Australia", cannot really contact them or see their presence.
It's coming from China, a shell company registered in Australia.

Placed an order on 27 November, and it's been almost a month, the shipment has not left China yet. No response from their customer service as it's a form .

27 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello Harsha,

We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. It’s never our intention for any customer to feel disappointed or misled.

We want to assure you that we are a genuine Australian company. We also apologize if our customer service response felt impersonal or like a form.

It seems your order has been delayed, and we’d like to resolve this promptly. Could you please provide your order number or the email used at checkout via private message? This will allow us to investigate the issue and provide a suitable solution directly.

Sensory Toys Support Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I purchased the AussieMate Australian Accent audible flashcard devices

I purchased the flashcard devices, 1 works and the other doesn’t, I have emailed them 3 asking to either replace the faulty item or refund me the money, they have ignored my emails.
Do Not deal with this company, they are thieves and scammers

5 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Dear Customer,

I sincerely apologize for the lack of communication and the inconvenience this has caused. Being left without assistance after reporting a faulty item is not the experience we want you to have, and I understand how frustrating this must have been.

I am more than happy to process a refund for the faulty device or arrange a replacement, if eligible. Kindly share your order ID so I can locate your order and proceed with the resolution immediately. I truly apologize for the frustration this has caused and will personally review your case to ensure it is handled promptly and fairly.

Sincerely,
- Sensory Toys Support Team.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Item was Recalled waiting for refund 2 months so far

Item was Recalled. Promised refund but 2 months later... still waiting. 4 emails sent with excuse that they are having difficulty with efunds for people that paid with PayPal .
Re: reply. I dont have any order number but have 6 emails from Rachel Smith
Customer Service Associate
Sensory Toys AUS. She can update you with my details. Surely it wont be hard yo find me on your system.

24 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello Lynnette

To help us look into this properly and provide the best possible solution, could you please reply with your order ID or reach out to us directly with your order details? Once we have that information, we’ll review everything carefully and work toward a fair and prompt resolution.

We appreciate you bringing this to our attention and giving us the opportunity to assist.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered on 4th December

Ordered on 4th December - querying Whats happened and looked here and realised it’s a scam. Ordered magnetic train set and 2 other specials and guessing I wasted money. It looked like a legit website as I am usually very careful. Received it first week of january - still very disappointed as I assumed it was an Australian company and would receive quickly asit was a Christmas present. Definitely overpriced for the quality.

19 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello Gloria

To help us look into this properly and provide the best possible solution, could you please reply with your order ID or reach out to us directly with your order details? Once we have that information, we’ll review everything carefully and work toward a fair and prompt resolution.

We appreciate you bringing this to our attention and giving us the opportunity to assist.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely do not buy from this fake…

Absolutely do not buy from this fake australian company. BUYER BEWARE
As like all other reviews battered box and damage toy delivered. No communication to redeem. I just wish I had read reviews before my purchase to check if this was an australian company. Clearly offshore ripping us all off.
I wish there was a way to stop this. I will ring Fair Trade to see.

31 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

NOT A LEGIT AUSTRALIAN 'FAMILY' BUSINESS!!

Looks like I was also a victim of the shiny Facebook and Instagram ads - I purchased what I thought was a 96 piece magnetic train set for my Grandson for Christmas. I was also supposed to receive two extra free trains. It's only a 36 piece track and the rest of the 'pieces' include tiny pillars, stickers and the USB charger is also counted as a 'piece'! I smelled a rat when the tracking showed it was coming directly from China - it's obviously a drop shipping company. I will try and complain but don't hold out much hope of any success. They've probably taken everyone's money, locked up and gone. SO ANNOYED!

18 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Dear Sandra,

Thank you for reaching out, and we are truly sorry to hear about your experience and the frustration this has caused.

**We completely understand your concerns regarding the product size, missing items, and your expectations from the advertisement.** We sincerely apologise that this has not met your expectations.

However, we would like to investigate this properly and make things right for you as quickly as possible.

**We will reach out to you via email shortly to discuss this in detail and ensure we provide you with a proper resolution.**

Please rest assured that your case is important to us and will be handled with priority.

We truly appreciate your patience and the opportunity to resolve this for you.

Warm regards,
Sensory Toys Support Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

i ordered back 25 Nov 25

i ordered back 25 Nov 25, and it is 7 days to chrismas and it looks like it will not be here. DO NOT ORDER ANYTHING. they give you a tracking order, nothing updated, they give you a support email, no replies.
it is not in Australia but China.

18 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello Mark,

We’re really sorry to hear about your experience and completely understand your frustration—it’s never our intention for an order to feel delayed or unsupported. Please rest assured that we are a legitimate Australian company, and we are committed to resolving this for our customers.

Please send your order number or the email used at checkout in a private message so we can resolve this immediately. If the items have not been received, we will promptly proceed with a refund or reshipment.

Sensory Toys Support Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I can't believe I was scammed by this…

I can't believe I was scammed by this dodgy company. On face value and on all investigation they seemed completely legitimate, they say their products will be promptly sent from Sydney, yet I checked the tracking and it was coming from Yanwen China only to have disappeared in transit. ACCC will be dealing with it from here on.

26 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello Emma

To help us look into this properly and provide the best possible solution, could you please reply with your order ID or reach out to us directly with your order details? Once we have that information, we’ll review everything carefully and work toward a fair and prompt resolution.

We appreciate you bringing this to our attention and giving us the opportunity to assist.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

No delivery more than a month after order!!

Update, customer service response is very delayed but the product arrived it just basically took soo long it was probably shipped directly from overseas. If u need something with local stock look elsewhere. What what I know the product was of adequate quality though (I sent it to a friend as a gift). Just keep in mind if I want to order from this place allow a full month for delivery.
-----------------------------
Ordered a toy set for $81

Been waiting more than a month for delivery.

Tracking now shows delivered but nothing has been delivered messaged the company now looking for a resolution/refund.

Seeing other people's reviews and messages I think this website might just be a scam.

17 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello Anton

To help us look into this properly and provide the best possible solution, could you please reply with your order ID or reach out to us directly with your order details? Once we have that information, we’ll review everything carefully and work toward a fair and prompt resolution.

We appreciate you bringing this to our attention and giving us the opportunity to assist.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Let Down No Replies To Emails

So, same experience as others. Items bought 2nd of December, they even replied quickly at the start when I asked about gift wrapping etc as I’m in Ireland. I noticed this week that the items are still waiting to be dispatched from China!! Not the Sydney Warehouse that they claim to have in their email. I’m so annoyed!! now I have no Christmas gifts for my Australia Nephew and Niece. They no longer are responding to emails. Please avoid this business.

2 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello Lets Play Virtual,

I am really sorry for the disappointment this has caused, especially with the order being intended as Christmas gifts. I understand how frustrating this situation is.

While we are an Australian-registered business, some orders may ship from our international fulfilment centres during peak periods when our Sydney warehouse is on backorder. We acknowledge this should have been communicated more clearly.

Please share your order number or the email used at checkout, I am sorry and really want to make this right for you.

Sincerely,
Sensory toys support team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not buy from this company it is a…

Do not buy from this company it is a scam

1 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello Roz

To help us look into this properly and provide the best possible solution, could you please reply with your order ID or reach out to us directly with your order details? Once we have that information, we’ll review everything carefully and work toward a fair and prompt resolution.

We appreciate you bringing this to our attention and giving us the opportunity to assist.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered MagTrack Pro

I ordered MagTrack Pro - Magnetic Electric Railway Builder (Limited Edition) × 1 - 196 (Mega) on 30 Nov and am yet to receive the item. I have emailed them and received a response saying that they were going to track what happened, but have heard nothing since. This toy was a present for Christmas. I am not even sure this is a legitimate company now because they do not seem to have a street address or phone number. I am so disappointed and am hoping someone can tell me whether I need to report this as a scam or not.

30 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam company!

Scam company!! Spent $160 to receive nothing. Have been emailing for 3 weeks for a refund and no response. They are deleting comments from other buyers claiming the same thing. Report!

24 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. Please be assured that we are not Scam and we are a legitimate Australian company committed to resolving any issues for our customers.

Please send your order number or the email used at checkout in a private message so our team can process your refund immediately.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Total Scam

Place an order of the largest train set $170 on Boxing Day 3/12 sales and never got any email from them. I did payment option with Afterpay. Surely companies with Afterpay wouldn’t be a scam. I guess that is not true. Email them on the 9/12 as I haven’t heard anything and only got a response today saying they have no order from my email address and address.
Afterpay refused to canceled the order as they pay upfront to the shop and the retail already received the money. Now I’m down $170 at Christmas time and my 4 years old with no present.

3 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello sabella

To help us look into this properly and provide the best possible solution, could you please reply with your order ID or reach out to us directly with your order details? Once we have that information, we’ll review everything carefully and work toward a fair and prompt resolution.

We appreciate you bringing this to our attention and giving us the opportunity to assist.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY.


DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY.
I had previously ordered items online last Christmas and received all items as ordered, even though more expensive than anticipated. I placed an online order again 10 days ago. At checkout the order disappeared, so reordered. No confirmation email has been received but two pending PayPal charges have appeared in my bank account. I have emailed and used the online contact form each day but no response. There are no telephone numbers listed on the site, but google showed a 1800 number which is not connected and a mobile which only goes to voicemail.

8 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sensorytoysaustralia

Respuesta de Sensorytoysaustralia

Hello Margo

To help us look into this properly and provide the best possible solution, could you please reply with your order ID or reach out to us directly with your order details? Once we have that information, we’ll review everything carefully and work toward a fair and prompt resolution.

We appreciate you bringing this to our attention and giving us the opportunity to assist.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más