Sephora har succes med som ingen anden at drive en onlinebutik, hvor man ikke kan regne med nogle som helst information vedr. tilgængeligheden af et produkt. Det kan sagtens fremgå som værende tilgæng... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Fine produkter men de reklamere ofte med at de har forskellige rabatkoder osv, men når jeg taster rabatkoderne ind, virker de aldrig. Jeg har været i kontakt med Sephora dk for at prøve at løse det, m... Ver más
Jeg bestilte varer på jeres hjemmeside, det var meget nemt. The ritual of yozakura, hair & body mist brune parfume og Rich foaming showet gel. Virkelige lækre produkter. De dufter så dejligt. Duft yos... Ver más
Jeg modtog et produkt med makeup i låget og som tydeligt var blevet brugt før. Jeg skriver derfor en besked hvor jeg forklare problemet og forventede faktisk et nyt produkt men da jeg i tilfældet s... Ver más
Información sobre la empresa
Información de contacto
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Jeg er meget skuffet over min oplevelse…
Jeg er meget skuffet over min oplevelse hos Sephora. Jeg forsøgte at bytte en vare i butikken, men blev uretfærdigt mistænkt for at have åbnet den – selvom varen var helt ny og blot manglede en plastikpose omkring. Det føltes som om, de nægtede mig min ret til et bytte, blot på baggrund af en lille plastik pose der skulle være rundt om.
Da jeg kontaktede Sephoras kundeservice, var hjælpen minimal. De sagde blot, at sagen ville blive sendt videre til butikken, og som kompensation modtog jeg en rabatkode, som ikke kom i nærheden af at dække min utilfredshed. Det er simpelthen uacceptabelt, at man ikke kan bytte en vare med en gyldig kvittering, særligt når varen er i original stand.
Jeg håber, at Sephora tager denne feedback til efterretning og forbedrer deres kundeservice og butiksprocedurer. Indtil videre vil jeg ikke anbefale at handle hos Sephora, hvis man forventer en rimelig og imødekommende håndtering af bytte- og reklamationssager.
Dårlig kundeservice, men er ellers glad for at handle online.
Jeg er meget glad for at handle hos Sephora. Ordren kommer altid hurtigt og I har tit gode tilbud og rabatter. Jeg kan godt lidt jeres kundeklub - hvis den virkede. Jeg har nu to gavekort som er mine bonus rewards, et fysisk og et op en mail og ingen af dem virker online og i butikkerne siger de at de skal bruges online på trods af at det står i mailen at de kan bruges begge steder. Jeg har skrevet til kundeservice flere gange og får ikke noget svar. Hold nu op hvor er det dårlig service. Jeg synes det er et godt incitament til at handle hos jer at man kan optjene point, men det forsvinder ligesom når det ikke virker og I ikke vil hjælpe.
Nemt at bestille
Nemt at bestille, og får mine varer til tiden.
Modtog en vare hvor 2 eyestick mangler
Anmeldt for brud på købeloven!
Modtog en vare hvor 2 eyestick mangler! Sephora vil ikke ombytte eller kompensere for udbedring af mangler hvorfor de er anmeldt!
Fuldstændig håbløs kundeservice!
Køb aldrig online for du har ingen hjælp ved reklamation! Forhåbentlig en anmeldelse vil sikre købers rettigheder bliver overholdt fremover!
Nemt at bestille og hurtig levering.
Sephora Frederiksberg
Sephora Frederiksberg,
Jeg vil gerne dele min oplevelse, da jeg er ret skuffet over den service, jeg fik hos Sephora Frederiksberg for nylig. Jeg havde bestilt nogle varer til afhentning, og der stod, at de ville være klar til afhentning efter kl. 12. Jeg gik derfor ned til butikken dagen efter kl. 14 for at hente min pakke.
Da jeg kom frem og sagde, at jeg skulle hente min ordre, fik jeg at vide, at jeg ikke kunne få min pakke, fordi de ikke havde Mario blush i den farve, jeg havde bestilt, som også er fair. Medarbejderen spurgte, om jeg havde fået en mail om, at ordren var annulleret, men jeg havde ikke modtaget noget. Da hun så tjekkede igen, grinede hun og sagde: "Det har du nu."
Det var en utrolig dårlig oplevelse. Jeg synes, det er virkelig dårlig service, og hendes attitude var unødvendigt flabet. Jeg håber, I kan tage dette til efterretning, så andre kunder ikke oplever noget lignende.
Lyver om leveringstid
Simpelthen for dårligt, at man skriver at der er 1-3 dages levering OG skriver datoen den forventes at bliver leveret, men at de ikke engang har afsendt den PÅ DAGEN den skulle ankomme til mig??? Den skulle bruges som gave, men den når hun så ikke at få. Hvor må det være pinligt at have en virksomhed, som er så dysfunktionel.
De overholder ikke deres egne…
De overholder ikke deres egne leveringstider. Der står man modtager inden for 1-3 dage, så bestilte fødselsdagsgaver 6 dage før min datters 18års fødselsdag, men eftersom de ikke engang sender varene afsted inden for de 3 dage, kan de nu ikke nå at komme frem før efter hendes fødselsdag. Bestiller aldrig derfra igen. Har handlet for ca 1000kr, så det er alle hendes gaver fra mig, der ikke når at komme frem. Deres kundeservice siger at lageret ikke sender pakker lige nu, men det skriver de intet om når man bestiller, der står bare 1-3 dages levering
For dårligt
Inde på sephoras hjemmeside lover de levering på 1-3 arbejdsdage. Min pakke skulle være leveret i går, men først blevet afsendt fra deres lager i går. Lad dog vær med at love noget når I ikke kan overholde det 😤 Det var et produkt jeg skulle have brugt i dag, men det kan jeg godt vinke farvel til! Derudover stemmer jeres lagerstatus på hjemmesiden ikke. Var i butikken i magasin på vinstræde forgæves, da jeres hjemmeside viste man kunne click og collecte den ønskede vare der.
Umuligt at ombytte et forkert bestilt produkt!
Jeg har over webshoppen købt et produkt til min datter. Da det ankommer er det desværre det forkerte produkt, så vi tager til FRB centeret for at få ombyttet til det rigtige produkt. Her bliver vi mødt af 3 ekspedienter der skiftevis står med vores produkt i hånden i forskellige vinkler og helt tæt på lyset og vurderer at produktet er brugt og desværre ikke kan ombyttes. Produktet er aldrig brugt og vi kunne ikke se den skygge de var enige i. Men desværre, det kunne ikke ombyttes til det korrekte produkt.
Har aldrig oplevet en mere ydmygende situation vedrørende en ombytning af et produkt! Sikken en forfærdelig service.
dårlig service
Havde fået en concealer i julegave fra sephora, da jeg fik gaven var den pakket ind, uden den originale plastikpose rundt om. Farven var forkert og skulle derfor ned og bytte min varer, da jeg kommer op til kassen bliver jeg nødt af en meget sur engelsktalende dame, der ikke kan tage varen retur fordi der mangler plastikposen? Hun sagde den ikke kunne sælges igen fordi der manglede en plastikpose? Virkelig dårligt service
Nul stjerner
Har i en måned forgæves forsøgt at få penge retur for en returneret pakke. Sephora medgiver at pakke er sendt tilbage, men er forsvundet fra deres lager, hvilket jo ikke rigtigt er mit problem.
Efter en måned og mange mail, så mangler jeg stadig mine penge retur.
BESTIL IKKE HERFRA!
Min pakke fra Black Friday er endt i Norge, og de vil ikke tilbagebetale mig mine penge! Jeg kan dog “få lov” til at bestille igen - GLEM DET.
Fuldstændig vanvittig oplevelse
Ville godt kunne give mindre end 1 stjerne.
Tror ikke det er muligt at opleve samme form for behandling nogen andre steder. Som mange andre er min pakke også landet i norge, efter at have købt produktet til black friday.
Kundeservice vil enten ikke hjælpe, eller så er de ikke stand til at udføre nogen opgaver selv. Samtidig er de overordnet total kyniske og tillader ingen refundering selvom varen stadig ikke er modtaget efter +14 dage hvilket ikke er lovligt.
LAD VÆR MED KØB NOGET FRA DENNE VIRKSOMHED
Ville gerne give mindre end 1 stjerne.
Ville gerne give mindre end 1 stjerne.
Bestilte d. 29/11, har endnu ikke fået min mors julegave. Pakken var nemlig sendt til Norge og er ikke tæt på at være ved mig endnu. Sephora kan hæve pengene, men når man snakker med dem, så kan de ikke refundere pengene (speciel opsætning). Drifter til dagligt 3 danske webshops, har aldrig haft sådan et problem med en kunde, hvor man ikke kunne sende en ny pakke eller give pengene retur, for en ikke modtaget vare. Efter danske webshop standarder, så kan Sephora ikke være med, tror TEMU klare reklamationer bedre. Kan ikke anbefale.
Magen til dårlig kundeservice skal man lede længe efter.
Pakken er blevet fejlsendt til norge, og Sephora nægter at refundere mig eller sende en ny pakke inden de har modtagen pakken retur fra deres distributør. Det er nu 15 dage siden at jeg bestilte, og pakken er stadig i Norge, så det ender nok med at Sephora har mine penge i +1 måned.
Magen til dårlig kundeservice skal man lede længe efter. Jeg vil ALDRIG handle her igen.
Jeg skal bare købe en lille ting som…
Jeg skal bare købe en lille ting som min niece ønsker sig, og det skal så være fra Sephora. Det viser sig så at man SKAL oprette en profil bare for at kunne købe noget! Det er simpelthen ikke i orden! Jeg gider ikke give jer mine data bare for at kunne købe en eller anden dims. Useriøs bondefangerbutik.
Har aldrig modtaget min pakke
Bestilte online til Black Friday. Et par dage senere siger de at de har sendt pakken, har rykket dem flere gange på mail og telefon og kontaktet Bring, men svaret fra Bring er at de endnu ikke har modtaget pakken fra Sephora, så hver dag skydes leveringsdatoen til næste hverdag. I dag skrev Sephora så at den ville blive omdelt til mig i dag…. Men gæt hvad, nu er den skudt til 16/12 og Bring har fortsat ikke pakken hos dem! Har nu flere gange bedt dem sende en ny pakke men det vil de ikke! VIRKELIG RINGE SERVICE taget i betragtning at de har haft mine penge i over 2 uger 🤬🤬
Senhora på Strøget
En udelukkende dårlig oplevelse. Spurgte om hjælpe til at finde nogle få ting. Blev svaret igen og fik af vide at jeg var orange. Serviceassistenten fik mig til at følge mig ufatteligt dum, fordi jeg ikke vidste meget om makeup. Blev ked af det og gik ud med sådan en dårlig mavefornemmelse og selvtillid.. det sku ikke okay..
blev smidt af chatten, da jeg bad om et svar
Stillede spørgsmål i chatten ang. manglende rabat til nye medlemmer. 2 gange oplevede jeg at medarbejder afsluttede chat samtalen, da jeg stillede spørgsmål og ønskede en forklaring på, hvorfor jeg ikke kunne få rabat på 10 % - som jeg havde set på deres hjemmesiden.
Mega dårlig kundeservice
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








