Sephora Danmark Opiniones 821

TrustScore: 2 sobre 5

2,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sephora har succes med som ingen anden at drive en onlinebutik, hvor man ikke kan regne med nogle som helst information vedr. tilgængeligheden af et produkt. Det kan sagtens fremgå som værende tilgæng... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Fine produkter men de reklamere ofte med at de har forskellige rabatkoder osv, men når jeg taster rabatkoderne ind, virker de aldrig. Jeg har været i kontakt med Sephora dk for at prøve at løse det, m... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg bestilte varer på jeres hjemmeside, det var meget nemt. The ritual of yozakura, hair & body mist brune parfume og Rich foaming showet gel. Virkelige lækre produkter. De dufter så dejligt. Duft yos... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg modtog et produkt med makeup i låget og som tydeligt var blevet brugt før. Jeg skriver derfor en besked hvor jeg forklare problemet og forventede faktisk et nyt produkt men da jeg i tilfældet s... Ver más

Información sobre la empresa


Información de contacto

2,0

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

821 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sephora har verdens dårligste onlinebutik

Sephora har succes med som ingen anden at drive en onlinebutik, hvor man ikke kan regne med nogle som helst information vedr. tilgængeligheden af et produkt. Det kan sagtens fremgå som værende tilgængelig i den ønskede butik, hvorefter det så alligevel ikke er der, når man skynder sig derned eller bestiller det online til afhentning. Man bliver også nød til at lave flere ordre på forskellige varer, afhængig af om det skal sendes eller kan afhentes.

20 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Aldrig bestil dine varer som…

Bestil aldrig hjemmelevering med Bring, medmindre du har lyst til at betale ekstra for en service, du aldrig får.

Jeg er dybt frustreret over, at Sephora kun tilbyder Bring som leveringsmulighed. Det er uforståeligt, at man ikke kan vælge alternativer som PostNord, DHL eller DAO, når så mange kunder har dårlige oplevelser med Bring.

Jeg har været hjemme hele dagen og ventet på min pakke. Chaufføren har hverken ringet på døren eller banket på. Alligevel modtager jeg en besked om, at hjemmeleveringen ikke kunne gennemføres, fordi ingen var hjemme. Det er simpelthen ikke acceptabelt.

Hvis resultatet alligevel er, at pakken ikke bliver leveret til døren, kunne jeg lige så godt have valgt en pakkeboks og sparet pengene for hjemmelevering. At betale ekstra for en service, der ikke bliver udført, føles som rent fupnummer.

Sephora, I bør seriøst genoverveje jeres leveringsmuligheder. Der er mange kunder, som er utilfredse med Bring, og jeg er bestemt en af dem.

Jeg kommer ikke til at bestille varer online fra Sephora igen, så længe den eneste leveringsmulighed er Bring.

9 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Havde bestilt øjenvippe lim i sort hvor…

Havde bestilt øjenvippe lim i sort hvor jeg modtager i hvid , skriver så en mail og får retur de vil behandle sagen . Endelig får en en ny mail hvor de vil sende en ny lim . Har i dag modtaget limen og gær engang den er hvid igen . Utroligt det kan være et problem og se der står hvid på .

21 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårlig kundeservice og levering

Jeg har desværre haft en meget skuffende oplevelse med kundeservicen. Jeg kunne ikke spore min ordre i 8 dage og fik gentagne gange at vide i telefonen, at der var kontakt til Bring. Da jeg selv kontaktede Bring, oplyste de dog, at de ikke har været i kontakt med virksomheden i over en uge.

Jeg havde betalt 30 kr. ekstra for hjemmelevering med lovet levering dagen efter. I praksis er pakken først nu på vej en uge senere. Det betyder, at jeg reelt kunne have valgt pakkeshop og fået samme leveringstid.
Jeg har derfor betalt for en service, jeg ikke har modtaget, men bliver afvist i forhold til refundering af leveringsomkostningen.

Derudover oplever jeg, at mine henvendelser ikke besvares konkret, men primært med standardiserede og automatiserede svar.

Alt i alt en meget utilfredsstillende oplevelse.

30 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Rabatkoder virker ikke

Fine produkter men de reklamere ofte med at de har forskellige rabatkoder osv, men når jeg taster rabatkoderne ind, virker de aldrig. Jeg har været i kontakt med Sephora dk for at prøve at løse det, men de virkede også til at give op til sidst. Jeg har lagt rigtig mange penge i Sephora og opsamlet mange point igennem tiderne, men har aldrig brugt pointene til rabatter da det ikke har virket. Derfor kigger jeg andre steder nu.

25 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg modtog et produkt med makeup i

Jeg modtog et produkt med makeup i låget og som tydeligt var blevet brugt før.
Jeg skriver derfor en besked hvor jeg forklare problemet og forventede faktisk et nyt produkt men da jeg i tilfældet skulle bruge den hurtigst muligt og endte med købe en ny forventede jeg faktisk pengene tilbage, da det var deres fejl.
De skrev det intet kunne gøre og de vil lukke samtalen.
Jeg fik intet tilbage overhovedet og de hjalp mig overhovedet ikke med problemet

16 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Kræver flere penge for deres fejl

Havde bestilt for et højt beløb, hvor der var en kampagne om at få 2 gratis gaver med ved bestemt beløb. Modtog ingen gaver med i min ordre. Skrev en mail til kundeservice hvor de giver mig en “gavekode” som KUN er gyldig hvis lager haves… Jeg skal btw købe noget yderligere før den virker… det så uacceptabelt

10 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ingen hjælp fra kundeservice

Jeg bestilte en øjenskyggepalette til over 500 kr., som jeg havde glædet mig meget til at modtage. Da jeg modtog den, var der sorte hår på paletten, og da jeg åbnede den, kunne jeg tydeligt se både et finger- og neglemærke i øjenskyggen. Det var derfor tydeligt, at produktet allerede havde været åbnet.

Jeg kontaktede kundeservice med billeder og med henblik på ombytning. De undskyldte for hændelsen og tilbød enten 75 kr. i kompensation eller at oprette en reklamation. Da jeg af hygiejniske årsager ikke kan bruge produktet, valgte jeg reklamation. Efterfølgende fik jeg dog besked om, at de nu pludselig ikke kunne se noget. På trods af, at jeg havde sendt et opmærket billede af de tydeligste fejl og beskrevet hårene. Det finder jeg helt uacceptabelt.

Resultatet er, at jeg har spildt over 500 kr. på et åbent/brugt produkt, jeg ikke kan anvende.

Det er desværre ikke første gang, jeg oplever problemer med Sephora – tidligere er ordrer blevet annulleret flere dage efter bekræftelse uden hjælp fra kundeservice her også.

Det ærgrer mig meget, da jeg ellers har været glad for deres produkter og store udvalg. Men hvis dette er niveauet for deres kundeservice og kvalitetssikring, vil jeg fremover handle andre steder.

1 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Overgik alle forventninger

Jeg var meget i tvivl, om jeg turde købe fra Sephora’s danske hjemmeside grundet deres lave rating på TrustPilot. Dog tog jeg chancen, og jeg har intet dårligt at sige. Jeg fik det, jeg havde bestilt. Det var pakket rigtig fint ind og pakken blev leveret utrolig hurtig 🤩 Jeg vil helt klart købe fra deres hjemmeside igen

17 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Elendig kundeservice, nærmest en afhøring

I lever slet ikke op til jeres forventninger. Købte en duo læbestift, der ikke kunne drejes op, sad fast og derved ubrugelig. Kontakter jer pænt og spørger til retur mulighed. I vil gerne og fair nok, vide hvad der er galt. Jeg skal sende en video, billeder, flere billeder og mere beskrivelse.
Der blev ikke sagt beklager, det handlede mere om, jeg skulle dokumentere min defekte vare.
Endte med at lukke sagen. Og købe en ny, til at starte med er dette altså en fødelsdagsgave til min datter. Elendig service. I skal tro på jeres kunder istedet for at krydsforhøre dem.

31 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg er SÅ træt af

Jeg er SÅ træt af, at modtage 12hour colorful contour eye pencils fra Sephora, der er knækket hele vejen igennem, eller hvor stiften sidder helt løs, så man ikke kan spidse den! Har smidt den ene efter anden nye blyant ud. Med min sidste ordre er den gal igen!!!!

22 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Elendig kundeservice.

Elendig kundeservice.
Min søster bor i Hillerød og fik en creme i gave.Den var plomberet og skulle byttes til samme vare-blot en anden farve(foundation).Henv mig først i Sephora for hende i Lyngby...næ nej-dette er ikke en "rigtig" Sephora så kunne ikke bytte der...
Så en tur i Frb Centeret ,hvor cremen kun kunne byttes med kvittering selvom plomberet.
Vikelig omstændigt og ringe kunderservice-hvad er så formålet med plomberingen?
Handler andre steder fremover

21 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Elendig kubdeservice

Jeg havde bestilt en Foundation. Fik tilsendt bleget helt andet. Så skrev jeg til dem og der blev sagt at nu skulle de se om jeg har ret til at få pengene tilbage. Det var jo deres fejl! Dette nete med at jeg skulle selv printe label, tage til posten og sende deres forkerte vare retur før de tåg sig af min reklamation. Jeg ville have varen jeg bestilte istedet for pengene men varen var nu solgt ud.
Kunderne skal vel ikke stå for at skulle rette på deres fejl. Nu venter jeg på mine penge men der kan gå op til 10 dage. Håber jeg i det mindste får dem tilbage.

30 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Dårlig kundeservice

Dårlig kundeservice. Jeg købte Haus Labs concealer børste, som fældede og stikkede helt vildt. Sephora tog ikke ansvar for en defekt concealerbørste som alligevel koster 250 kr fordi den nettop skulle være "god" - på trods af rigelig dokumentation. Elendig børste og kundeservice.

29 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg gir op

Jeg gir op

Min ordre 5011447198
Blev leveret den 6/11, 30 kilometer fra den pakke shop jeg have bestilt til det informere jeg SEPHORA om, jeg har ringet en gang om ugen her i januar intet sker ingen returnering af penge eller pakken kommer frem

Håber snart medarbejderne i kundeservice får flere værktøjer i deres værktøjskasse til at hjælpen kunden, jeg vil ikke bruge mere tid på det og opgiver mine 544 kr

Har selvfølgelig lavet samme anmeldelse til bring

Camilla

6 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg bestilte varer på jeres hjemmeside

Jeg bestilte varer på jeres hjemmeside, det var meget nemt. The ritual of yozakura, hair & body mist brune parfume og Rich foaming showet gel. Virkelige lækre produkter. De dufter så dejligt. Duft yoshino cherry. Og leveringen var hurtig. Tak for det :-)

13 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårlig returmulighed, dårlig kundeservice

Julegaven kom til tiden, men skulle returneres. Virkelig dårlig stil at varer købt på deres hjemmeside ikke kan byttes i butikkerne - Især når mna bor 400km væk fra København. Ringede ind for at få adressen oplyst, da der kun står nr. 3 på retursedlen. Sagde i telefonen at DAO skulle vide om det var A, B eller C. Jeg sender pakken retur men får du besked om at DAO ikke kan levere pakken. ringer til kundeservice igen for at høre om de vil hente pakken - hvilket de ikke vil. Hun siger så at de anbefaler ikke DAO, da de ikke omdeler til erhverv. Men det står ikke på deres returseddel og den første kundeservice-medarbejder fortæller ikke at jeg ikke skal sende med DAO, selvom jeg højt og tydeligt gør det klart jeg sender med DAO. Virkelig dårlig service. Nu skal pakken retur og så betale ny fragt til et andet fragtfirma. Virkelig dårlig oplevelse. Handler ikke her igen, så er andre firmaer mere servicemindede for samme penge.

12 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Der er ingen service at få...

Der er ingen service at få.... deres blå mascara som jeg har brugt i flere år skifter de pludselig design på og jeg har efterfølgende oplevet at det går helt galt med mascara væsken kontra børsten, den bliver helt druknet. Da jeg gør opmærksom på det får jeg blot af vide den fejler ikke noget og jeg blot skal bruge 2 min plus for at smøre det overskydende farve af i kanten ?!? Det har jeg aldrig gjort og kommer heller ej til det. Vi snakker en mascara til 99 kr og man får ingen service. Så jeg handler ikke hos dem mere, og størstedelen af dem kan heller ikke snakke dansk...... nu er det ikke alle danskere der kan kommunikere på engelsk.....

2 de enero de 2026
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más