Bought Microsoft software keys from them. The description mentioned it was lifetime access. Microsoft office worked for 6 months and then suddenly stopped working. Got scammed into thinking it was... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Ordered head sets . Never received. Then got a USPS postal notification th add t a label has been created but nothing else never sent. I contacted customer service. Finally got back and said sorr... Ver más
At our company we usually use one provider for software, then we saw the Office Licenses for 1/3rd the price and we thought it was too good to be true, but we decided to try them anyways... Well, they... Ver más
The USB flashdrive and product license arrived fairly quickly and at a fair price. The Windows 10 version on the drive is 21H2, which is not the last version that Microsoft offered (22H2). However,... Ver más
Información sobre la empresa
Escrito por la empresa
Shop Software Keys was founded on the premise of providing the best experience for purchasing software online. We strive to provide the most outstanding service in the industry alongside the most competitive prices. Located in Dover, Delaware our team has a strong foundation in customer service and technical support with over ten years of experience. This, tied with our connection to the Microsoft Partner Network allows us to find and provide you with the best prices available for authentic and genuine software.
Información de contacto
8 The Green, Suite A, 19909, Dover , Estados Unidos
- 3023368474
- Support@shopsoftware.com
- shopsoftwarekeys.com
No consta que haya invitado a opinar recientemente
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Product still not arrived and nobody is…
Product still not arrived and nobody is responding to emails for support. I will be submitting a dispute to my credit card company for the charges.
Customer Service Came Through!
Customer Service Came Through!
I've read the other reviews and initially did have issues with my order. But I held my tongue and am glad I did. In short, customer service not only upgraded my product due to the inconvenience, but then on Monday helped me first thing in the morning, AND agreed to stay available throughout the day if anything further went wrong. It didn't. I ordered Microsoft Home and Office 2021, and they CAME THROUGH.
The original confirming email included a download that didn't work, which I admit made me pretty irritated, and caused some delay on a much needed project. This was a Friday, and the customer service rep (use the Chat) upgraded my order but didn't yet have a key. But then came Monday, and the company came through. I got on chat first thing, and Zach (who had also emailed me) chimed in right away. Minutes later I had a key, and an upgraded product. Yes, I had to wait longer than expected. But sometimes a company makes mistakes, and in this case they corrected their error right away. I found the chat far more helpful than the VM. Thank you!
NO CUSTOMER SERVICE WILL NOT ANSWER PHONE
THIS IS WHAT IS WRONG WITH INTERNET COMPANIES TODAY TOTAL CROOKS
on time and as described
Returned a Windows 10 after it came in…
Returned a Windows 10 after it came in USB form vs new box form like it was suppose to. Cannot reach the company. No refund has been given. BBB cannot even contact them.
Quick shipping - warn customers about BIOS updates
Shipping was fast and complete. The only complaint is that the install instructions were incomplete; a warning about needing to upgrade a BIOS older than 2022 would have been helpful. I was able to figure it out and the install worked eventually.
I placed an order for Adobe Acrobat
I placed an order for Adobe Acrobat
Pro on January 31, 2023, and as of today
(February 14, 2023) I’ve not received my order. When I call to inquire, I’m directed to the website where I’ve attempted to chat, again without a response! My voicemail request also went without response!
I ordered a Windows 10 DVD for…
I ordered a Windows 10 DVD for downloading. When I received it I had questions about how to load the DVD and if it was the proper one I needed. I left a voicemail and email with no response from the vendor. I then decided to purchase a new computer with Windows 11 and requested a refund. I also mentioned the DVD was in its original package unopened. Again my voicemail and email went unanswered. Very disappointed with lack of customer service.
Watch what your buying!
What went wrong was that I bought your product so I Could have a registered version of windows 10 not the free version your software went to online to get something that's free. Never asked me for registry numbers so why did I need you?
Great Value and Easy to Use.
I never did receive my package and I'm…
I never did receive my package and I'm out the $144.98.
Scam Alert
I ordered a download of Adobe Pro and it was never sent. I trie to call the company and left a message to please call me back. No call back was ever received. This company is looking more and more like a total scam.
Stay away from this seller - dishonest, deceitful scam artists.
I purchased what was advertised as "OEM" MS Windows 10 Pro software. What I received was an unmarked DVD containing a ripped copy of the software. This is useless for my purpose - no response from the sellers after two emails and no phone numbers to call. This is obviously a scam to take your money. I don't know what to do next.
This company is the most crooked
This company is the most crooked, deceiving and frustrating company I've ever dealt with. Your customer service is nonexistent. Which is the complete opposite of what your website displays you having. You don't answer phone calls or emails. I mailed back the dvd-rom you sent me, because it did not work. Expecting a refund would have been great, instead I hear nothing from you and no refund. How is this company still in business. I'm definitely going to make sure everyone knows how horrible this company is.
It worked first time.
Quick and easy process,no issue's
There's no customer rep
There's no customer rep. To talk to if you have a question? No call backs. Once you get everything your on your own to figure it out. Not a good situation for customer, who's first time use of the product. Sounds like this company scams people!!
Product not delivered
Product not delivered. I have requested full refund. Customer service completely unresponsive by phone and email. Unsatisfactory experience.
I haven’t received my usb installer
I haven’t received my usb installer. Worried these folks are a scam. Should have gone to some place more reputable. I was never provided with a tracking number for the shipment. I need a refund!
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








