Signature Faucets Opiniones 

62
•
TrustScore: 2.5 sobre 5

2,6

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Looking beautiful and working amazingly, I absolutely love this Imperium Touch Kitchen Faucet in Matte Black and Brushed Gold. Seems like a good quality and the spray works great. My only complaint is... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not buy anything from Signature Faucets. Terrible return policy. Terrible customer service. They require a picture and then ignore all message and phone calls. They say, "we are processing your... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought a kitchen faucet that had multiple significant defects. Their AI-serviced customer service is all talk. They had our plumber write a service report and yet we have not seen any support to date.... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Received notification that our faucet was delivered. Tracking shows was delivered to Kansas and I live in Pennsylvania. There is no phone number to contact customer service. Sent several emails and... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

Escrito por la empresa

Signature faucets offer unique accents and memorable statements involving kitchen and bathroom items. We pride ourselves on having products that are not just beautifully crafted, but are built to last.


Información de contacto

2,6

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

62 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,6

Todas las opiniones

(62)

7 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They don’t want to process a refund

They don’t want to process a refund. Currently sending me messages that they are offering me to keep a broken faucet and give me 50% refund if I “agree to do late this faucet to friends or family”. What a joke!
Another option they gave me is 20% restocking fee if I ship it back to China at my own expense, this fee was not disclosed at the time of purchase. I will be reporting this seller.

3 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Signature Faucets

Respuesta de Signature Faucets

Hi Konchok,

Thank you for reaching out with your feedback! We appreciate your input. However, it seems there might be some confusion as we're not entirely clear on the specifics of your review. Could you kindly reach out to us directly to provide more details? We're here to assist and ensure your experience with our product is the best it can be.

We attempted to gather more details through this review but unfortunately didn't receive a response from you. We look forward to hearing from you soon!

Sincerely,
The Signature Faucets Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I received a faucet that leaks and they won't replace

I received a faucet that leaks. I asked them to send me a replacement as soon as possible so I could have it while my contractor is working on my bathroom. Their response was to send them a video of the leak. I did that. Then they asked for another video of how it was installed, told me to uninstall and reinstall it, and asked for a statement from my contractor. The video clearly shows it leaking. They should send me a replacement but I feel they're giving the the run around.

12 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Signature Faucets

Respuesta de Signature Faucets

Hi Natalie,

We understand you may feel inconvenienced by the additional information requested to diagnose the issue with your faucet. This process is outlined in our Warranty Policy, specifically the section titled "What You Must Do To Obtain Warranty Service or Replacement Parts." It helps us identify the root cause and ensure we provide the best possible solutions in the future.

We're happy to hear from our recent interaction on April 30, 2024, that you received the replacement unit and your faucet is now working properly. Is there anything else we can assist you with at this time?

Sincerely,
The Signature Faucets Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought a kitchen faucet that had multiple significant defects

Bought a kitchen faucet that had multiple significant defects. Their AI-serviced customer service is all talk. They had our plumber write a service report and yet we have not seen any support to date. Five-star reviews of this company seem implausible. We loved the faucet's design and didn't listen to our plumber who suggested using a more reliable brand.

25 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Signature Faucets

Respuesta de Signature Faucets

Hi Birgit,

How's your day?

We understand you may have thought you were interacting with an AI, but rest assured, you're speaking with a real person.

We acknowledge that even with reliable products like ours, occasional faucet issues can arise. We're dedicated to resolving them promptly, as shown by our consistent positive customer reviews.

Following our warranty policy, we evaluated the faucet issue and sent you a replacement unit. We kept you updated throughout the process and checked in to see if everything was alright, yet we have not received any further communication from your side.

Could you please let us know if you received the replacement faucet? We'd be happy to answer any questions you may have.

Sincerely,
The Signature Faucets Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had not heard of Signature Faucets…

I had not heard of Signature Faucets prior to my purchase. Reviews were great and specifications looked solid so I decided to try it.I am thrilled with the purchase. This is a heavy brass product, not your typical big box store “all show and no go variety.The quality of the finish is excellent. We are on a well so water pressure is just “ok” but the sprayer and faucet create a really strong stream which is a big plus for us.Last but not least this was the easiest faucet I have ever installed. It took longer to get the old one out than it did to install the Signature Faucets. The video instructions are well done.Great product and well priced. Highly recommend.

9 de febrero de 2024
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Faulty faucet part and they won't help us get a new part!!!!

Signature Faucets is not willing to sell us a replacement pull down sprayer hose!!! This has been going on for over a month and our Signature Faucet "Victorian Single-Hole" kitchen faucet pull out spout hose is leaking under our cabinet. "Mary" with their customer service department told us that since we didn't buy directly from them, they can't help us even though I can find the exact same faucet on their website. All we want to do is purchase a replacement part!!! I really wish they would provide us with the part and better customer service!!!

2 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Signature Faucets

Respuesta de Signature Faucets

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We regret to inform you that we are unable to fulfill your replacement part request. After reviewing your interaction history with our company, it appears that you made your faucet purchase through overstock.com. Upon further investigation, we could not find any corresponding order in our records under your name.

We want to clarify that our faucets are exclusively sold on our official website, and replacement parts are dispatched solely through warranty claims to ensure compatibility. While we acknowledge that your faucet may resemble our model, an image search from different search engines reveals numerous similar designs in the market. It's essential to note that the visual resemblance doesn't guarantee uniformity in build and parts.

For this reason, we can only provide replacements for products purchased from us, as we cannot ensure compatibility with faucets from other businesses. We appreciate your understanding in this matter and encourage you to contact the original point of purchase or explore alternative avenues for obtaining the replacement part you need.

Here are some suggestions that might help:

1. We recommend reaching out directly to Overstock.com's customer service team. They are well-equipped to provide guidance and support in this matter. Additionally, it's worth noting that we discovered Overstock.com underwent a name change. We suggest contacting the company under its updated name for further assistance with your replacement part needs.
2. If you know the manufacturer or model number of your faucet, you can try searching online for replacement parts from the actual manufacturer.

We understand this might not be the answer you were hoping for, but we hope this explanation clarifies our policy and offers some helpful alternatives.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very cheaply made

Very cheaply made, problems from the start with a leaking tap (which then damaged our brand new worktops). Enquired and was sent a new "cartridge" to fit myself, it STILL leaks, I've now been sent a replacement which I will have to pay someone to come and fit and I'm not convinced it will be any better. Expected much better quality for the price.

17 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Customer Service

Signature Faucets provided excellent customer service. They literally put "service" back into "Customer Service. I had a problem with the faucet handle (discoloration). I sent in a video per their request and they ended up sending a replacement. I'm grateful for how they handled my situation.

28 de junio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company hides their return policy…

This company hides their return policy in fine print and they charge you a restocking fee when you return their garbage. The faucet we purchased was a cheaply made piece of junk that they pretend is on sale for half price. The faucet shouldn’t have been $100 to begin with and they charged $300 for it and then steal $20 from you when you return it. It also took multiple requests to finally get a return label issued

21 de enero de 2023
Logotipo de Signature Faucets

Respuesta de Signature Faucets

We're sorry that you were disappointed with the restocking fee and the faucet price. We are committed to being totally transparent about the fee. Hence, a consent check box is included when submitting the return request to keep everyone well-informed and they agreed with the Return terms and Conditions. We have a high standard of quality as you can see on other reviews and rest assured that we are working continuously for our products to be of the highest quality possible. Thank you for sharing your thoughts and if there are other ways we can help, please let us know!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

We bought touch faucet in 2021

We bought touch faucet in 2021. Initially we loved it, but 6 month later the sensor stopped working. We requested help and got a new sensor. It stopped working in two month and blocked even manual function of faucet. Plumber fixed it ($120.00)
Costumer service offered us refund or new faucet. We loved our faucet, never mind all the problems it cause to us. We agreed for the new faucet to be replaced and again $120.00 to install it. Guess what? A month later the sensor stopped working. This time we asked for refund. And this is what we got for answer:
Mary (Signature Faucets)

Jul 22, 2022, 23:01 GMT+3

Hi Sonia,

Thank you for getting in touch.

We understand your frustration about the sensor functionality issue. We want to assist in any possible way. We checked and confirmed that the sensor part replacement we sent to you the last time was for the original faucet. As per our technical expert's advice, a new sensor part will fix the problem and you do not have to call a plumber to change the sensor. Changing the sensor part doesn't require an expert to do the change. We have attached video instructions for reference. Removing the sensor and battery box is showing at 00:00:28 time stamp. While the sensor is not connected the faucet will work manually.

Also, please check if there are no pinched wires and make sure that the touch control box and battery box wires are isolated from the edges of the sink or should not touch any metal that may affect battery performance. Kindly use high-performance alkaline batteries, do not mix used with new ones. Keeping the lever in the off position while away can also help save battery life.

As we really would like to help you, in case you decide to use your faucet in a manual mode, we can request a special partial refund of 15% of the total amount paid.

Kindly let us know how you wish to proceed.

So guys you shouldn't buy this kind of faucet, even though when it worked, we loved it....

25 de julio de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

I love the look of this faucet but it’s…

I love the look of this faucet but it’s been very troublesome over the last year we’ve had it. It keeps turning off - both touch and manual don’t work sporadically. We keep changing batteries but it’s not even that. Not sure what to do!! It’s very annoying if the faucet stops work as you’re in the middle of washing dishes.

19 de julio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Signature Faucets

Respuesta de Signature Faucets

Hi Rohini! We are disappointed that you are having issues with your unit. Per checking, you first reported this to us in August 2021 and we issued you a free return label and offered and full refund or a replacement. However, the package was never sent back to us, and we never heard from you not until July 18, 2022. While the unit is out of the return timeframe anymore, we offered Warranty assistance and we have not received any response from you. Please feel free to reply to our email or send us another message at info@signaturefaucets.com as we are always eager to help and resolve your concern.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Returning product nightmare

The faucet we purchased was fine, but it did not fit exactly as we had hoped on our sink. I initiated a return and received an email saying I would get another email with a shipping label within 48-72 hours. I have tried several times to get this email. I feel like the reply email is very generic and I am not sure it’s a human. No where on their website is an address or phone number. Very frustrating. I am going send a dispute to credit card company.

13 de julio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Signature Faucets

Respuesta de Signature Faucets

Hi Patricia! We're sorry to learn about your experience. We want to apologize if we fell short of our service with you. Please know that this is not the type of service we wish to provide to our customers. Due to a system bug, we are having some delays in generating return labels. Someone from our management reached out to you about this matter. Once again, our sincerest apologies for the inconvenience, and rest assured that we'll use your feedback to be better. Thank you!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

High Quality Pot Filler

We are so happy about our experience with signature faucets. we ordered the pot filler which is high quality, with great water pressure and looks amazing! we are so happy we were able to upgrade our old pot filler to a higher quality, I know we will be able to enjoy this one for years to come!

24 de mayo de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

The BEST Kitchen Tap!

The BEST Kitchen Tap!
We're thrilled with our Imperium Touch Tap. It's so easy to use, and such a feature in our new kitchen. Fantastic quality and so affordable. The customer service team at Signature Faucets are efficient and great to deal with. Highly recommend this tap.

9 de mayo de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Received notification that our faucet…

Received notification that our faucet was delivered. Tracking shows was delivered to Kansas and I live in Pennsylvania. There is no phone number to contact customer service. Sent several emails and have received no response except for canned “we will be in touch”. Never received response. Will need to dispute charge with my credit card company. Buyer beware!!!! Do not purchase from Signature Faucets. Doubtful they are a real company!!

Ron Miller

4 de mayo de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Signature Faucets

Respuesta de Signature Faucets

Hi Ron! we replied to you within 24 hours when we saw your email. We explained the shipping issue of the carrier, offered you a reshipment or a full refund whichever you prefer. You specifically responded to us that you want to have a refund which we processed and issued back to your original mode of payment. Nevertheless, thanks for leaving us a feedback and would like to highlight that your issue has been fully resolved.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Update review

As of right now I’m only giving them two stars. I purchased a touch faucet for my kitchen and it sporadically turns on and off. I would like to fix this however there is no one to speak to. Everything is through email and I don’t have time for that. I put in a request for someone to contact me via my phone number. We will see what happens. I will update in a week to see if they come through for me.

As you can see by the response from the company, they did come through and did the right thing. I change my rating from two stars to four

21 de abril de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Signature Faucets

Respuesta de Signature Faucets

We are sorry to learn that you have issues with your unit. Due to limited manpower, we are unable to do phone calls as of this time but we’re working hard to resolve all customer concerns via email. Your faucet issue’s possible cause is the battery. We recommend using high-power Duracell to make sure it will last long. As a courtesy, we have sent you a full unit replacement which is in transit to you. A couple of email notification has been sent as well. Nevertheless, we appreciate leaving us a feedback that we can use to further improve our products and services. Thank you!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Happy, Happy Buyer

My Signature Faucet has now been installed. Simply put I LOVE IT. The sleek design, great sprayer, along with the tab on and off. My purchase of a slender brushed nickel. High-end quality faucet. Would definitely recommend and already have.

13 de abril de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Signature faucets are top of the line

Signature faucets are top of the line! We have two sinks in our kitchen and I ordered the brushed gold and it is absolutely beautiful!! Their customer service is top notch as well! I absolutely would recommend them!

9 de abril de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible customer service and product

I bought a new faucet with touch sensor and the third day after installation the faucet wasn't working. I replaced the batteries for the sensor and got one more day of use before it did the exact same thing. There is no phone number to contact only through email that they say will be returned in 1-2 days. In the meantime, I don't have a working kitchen faucet. Totally unacceptable customer service. Wish I never purchased this!

30 de marzo de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Signature Faucets

Respuesta de Signature Faucets

Hi Jennifer! We appreciate you giving us your feedback. We understand the frustration and we’re sorry to learn that you are having an issue with your unit. As much as we would like to respond to emails in real-time, we may need to have 24-48 hours maximum to respond depending on the influx of emails that we received in a certain day. We noticed that we replied and assisted you immediately (after an hour or two) from the time we received your message). A warranty claim has already been filed for you on the same day and a replacement part to fix your issue is on the process and will be shipped to you. Thank you!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely love my new bathroom…

Absolutely love my new bathroom waterfall faucet. Going to purchase a second one for the quest bathroom. High quality, fair price and great customer service. Highly recommend this company.

20 de marzo de 2022
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más