Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Finally some great products for kitchen wrappers! Orange wrapping gloves are brilliant and so durable

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I don't use this regularly but every time I do they never disappoint. They are ver prompt and thorough. I usually order relatively small but complicated orders and I'm always amazed that it arrives ne... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Only problem I forgot I ordered from The Netherlands and was charged shipping fee (understandably)and also clearance fee at customs for ordering in a not EU country. That made the product all in all v... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Signgeer came up on a search with just what I was looking for and were not just supplying whoesale so I could buy the screw cover caps I needed to replace tired old ones. Delivery was quick enough an... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de herramientas
  2. también en la categoría
  3. Fabricante
  4. Mayorista de herramientas
  5. Proveedor de equipamientos

Escrito por la empresa

Hello Heroes. Welcome to Printropolis. We offer performance tools and equipment for newcomers to the trade and the experienced professional. Super Tools for Sign Heroes. Finishing the job effectively and professionally is the key to increased profits. Here at Signgeer, we strive to help save the World by offering the best range of innovative tools and equipment for the professional signmaker – we have our own super brand and we work with some of the most innovative tool developers in the World. It’s like the Bat Cave for Signmaking... well, without the bats, or the cave.


Información de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

1 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,6

Todas las opiniones

(1242)

2 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I never got the stuff

I never got the stuff . I got notified yesterday that is was delivered somewhere near Devon. I live in Nottinghamshire. This mistake by you made us look like fools and our client has chosen to use a different contractor.

2 de septiembre de 2024
Logotipo de Signgeer

Respuesta de Signgeer

Thank you for leaving a review Mark.
Your order was received and dispatched on Monday 2nd September the same day, with DX Express and went out for delivery on Tuesday 3rd September. At 8:37am they tried to deliver but nobody was available so they left a calling card.

It went out for 2nd attempt delivery on Wednesday 4th September, at 13:22pm they marked consignee not available again.

The 3rd and final attempt was made on Thursday 5th September at 10:35am but again, nobody was available to accept delivery.

On Friday 6th September, this was returned to us as 3 delivery attempts had been made without success.

We welcome you to contact us if you have any queries about your delivery if you have not received it when expected so we can resolve it quickly at the time for you.

As it was a free sample ordered with no charge, only a delivery charge was paid. As delivery was attempted on three separate occasions, unfortunately we would be unable to issue a refund for the delivery charge on this occasion.

We can re-ship the goods to you, but a new delivery charge would need to be paid.

Please do get in touch if we can help any further.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

You delivered me 3 knives when I wanted…

You delivered me 3 knives when I wanted just 1 and I also paid £10 to have a Saturday delivery which I never got.

29 de agosto de 2024
Logotipo de Signgeer

Respuesta de Signgeer

Thank you for your review.

After looking into your order, your order was for 3 knives so we dispatched what you had paid for - you are welcome to return the other two for us for a refund if they are not required - https://signgeer.com/returns-exchanges

Regarding delivery of your order, you placed it on 27th August at 6:46pm, meaning it was dispatched on-time on 28th August and due for delivery by 1pm on 29th August as you paid £8.95 for Royal Mail Special Delivery before 1pm.

Royal Mail attempted delivery on 29th at 12:48pm but there was no answer, so it went back out for delivery the next day (Friday 30th) whereby it was delivered at 12:59pm.

I hope this helps, if you have any questions please do get in touch with sales@signgeer.com and we would be happy to assist further.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lightweight Folding Wheelchair

I was looking for this double channel aluminium T section for a lightweight folding wheelchair that I am designing and what you have fitted perfectly.

28 de agosto de 2024
Logotipo de Signgeer

Respuesta de Signgeer

Thank you for your review Garth, we're pleased you found what you were looking for!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent business

Great firm very helpful the stand off acrylic polished chrome sign supports were real quality

31 de julio de 2024
Logotipo de Signgeer

Respuesta de Signgeer

Thank you for leaving a review Steve!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered the goods on the 24th July…

I ordered the goods on the 24th July paying an extra £10 for a fast delivery I received a note saying there had been a cock up with an appologie and the goods would arrive on the 26th which they did.
Nobody is perfect but they kept me informed. I have noted they sell some more goods that I require and I will attempt to order them.
for a man who is 77 with a bored out prosstrate
1\2 a plastic knee on blood pressure pills and still referees whats a day late

24 de julio de 2024
Logotipo de Signgeer

Respuesta de Signgeer

Thank you for taking the time to leave us a review Edward, we really appreciate your understanding that we're all human and sometimes these things happen, we look forward to hearing from you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very happy

Well priced products, easy to navigate website and prompt delivery

15 de julio de 2024
Logotipo de Signgeer

Respuesta de Signgeer

Thank you Martin!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más