Silverstone Opiniones 

1499
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Completely ruined two boys birthday by cancelling the event and emailing the wrong address. No phone call nothing I am furious with the incompetence of the customer services. We travelled a long way... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent experience in booking my F1 tickets. Needed to exchange a paid ticket for a carers ticket and arrange disabled platform viewing. Katie was really helpful in working through the process, she... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had seriously messed up in my hast to buy tickets for my elderly parent. Not knowing anything about motor racing of any sort I purchased what I thought was silverware F1 tickets. It wasn't until I t... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I purchased my tickets through the AMEX early access sale, but had an issue with my transport ticket so I raised a ticket through their support page. Within a couple of hours I had a clear and... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Recinto para eventos

Escrito por la empresa

The ultimate destination for motorsport enthusiasts, thrill-seekers, and unforgettable experiences! We’re renowned worldwide as the home of British Motorsport. From adrenaline-fueled race days to immersive driving experiences, we offer something for everyone. Explore our state-of-the-art facilities, including trackside hospitality, adrenaline-pumping days out, and luxurious Escapade stays for a truly unforgettable getaway. Whether you're cheering from the stands or behind the wheel, Silverstone promises an experience like no other.


Información de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

1 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 94% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,3

Todas las opiniones

(1499)

782 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent and stress-free customer service

Eliot and his team were incredibly helpful and efficient in resolving my car parking issue. They quickly reviewed my situation, managed the cancellation process, and sorted out the issue without any hassle. Excellent and stress-free customer service! A big thank you to them.

7 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you so much for your fantastic review!

We’re delighted to hear that Elliot and the team were able to resolve your car parking issue quickly and efficiently, making the whole process as smooth and stress-free as possible.

We’ll be sure to share your kind words with Elliot. Thank you for taking the time to recognise our excellent customer service, and we hope to welcome you back to Silverstone again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Silverstone staff are always so helpful…

Silverstone staff are always so helpful and polite, always fix the problems.

28 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that our team is always helpful, polite and able to resolve any issues for you.

We really appreciate your kind words and look forward to welcoming you back to Silverstone soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great response time for an enquiry on…

Great response time for an enquiry on ‘extras’ for the WEC in 2027. Already bought tickets but wanted paddock access too. A quick Google came up with an AI answer saying it wasn’t possible to buy extras if the tickets had already been bought, but Silverstone answered a request promptly with a link to the correct page and we got what we wanted.

29 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you so much for your fantastic review!

We’re delighted we could quickly point you in the right direction and help you add the paddock access you were looking for.

We’re sorry the information you initially found online was misleading, but it’s great to hear that our team was able to provide the correct information and get everything sorted for you. We hope you have an amazing time at the WEC in 2027 and enjoy your paddock access!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick response to my email

Quick response to my email. I stupidly ordered the wrong tickets and it was sorted in a couple of days.
No stress and really friendly, many thanks.

21 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you for your kind feedback.

We’re delighted to hear that our team was able to quickly resolve the ticket issue for you and make the process stress-free.

We’re always happy to help, and it’s great to hear that you found the team friendly and responsive. Thanks again for taking the time to leave a review!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I got a quick response to my email and…

I got a quick response to my email and they sorted my tickets app issue instantly. No stress and really friendly

26 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you for your lovely feedback.

We’re delighted to hear that our team was able to resolve your tickets app issue quickly and smoothly. It’s great to know you received friendly and stress-free service.

We really appreciate you taking the time to share your experience!

Valorada con 4 estrellas sobre 5

The enquires team are very helpful and…

The enquires team are very helpful and friendly. The only issue is the time it takes for them to respond initially as Silverstone is such a busy circuit and they have lots of enquiries to deal with. They aim to respond within 48 hours but it can take up to a week at busy times.

26 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you for your kind feedback. We’re delighted to hear that our Customer Service team have been helpful and friendly.

We also appreciate your understanding regarding response times, particularly during our busiest periods. We recognise that waiting for a response can be frustrating, and we’re continually looking at ways to improve this.

Thank you again for your patience and for taking the time to share your experience.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Ultimately very disappointed by awful service despite a great drive

This is a mixed review, because my experience with customer support was utterly woeful.

I bought the Supercar experience: 3 laps each in an Aston Martin, McLaren and Ferrari. The on-the-day experience was very good. Sensible briefing before going down to the pits, followed by a one lap demonstration by my instructor, the excellent Michael Vitulli who was exemplary throughout. One lap is really not enough to get to know the circuit before driving it: 3 laps, as at Thruxton, would be much more helpful.

First I drove the Ferrari, then the McLaren and finally the Aston - exactly the opposite order from what I would have preferred, but never mind.

Instruction was excellent, Michael was most encouraging and (I think) only needed to help with the brakes once on my first lap as I couldn't see the entrance to Vale. 3 laps is short, but the driving was great.

The let-down was that I had booked the in-car video to record the experience. When I got home to check it out, I had something like 39 minutes of video, 37 of which were a black screen and barely audible sounds - I am guessing that the camera was on in someone's pocket. I got one lap shown in the Ferrari and a few seconds of the McLaren and the Aston. Hugely disappointing, as the video enables one to relive the experience with friends and family.

It was extremely difficult to contact the driving experience team. Anyone considering doing this should search the website to find an email or phone number. You won't. You will eventually uncover a contact form. I filled this in and heard nothing for over a week. Eventually, I managed to get a response and having established that the video was faulty (KEEP YOUR VIDEO CODE!) was offered a refund of the cost of the video. This completely missed the point. I didn't want £45 back, I wanted a proper record of driving the supercars. I requested a discount on a future Supercar Experience, but was told this was not 'policy'.

For me, policy should be about delighting your customers, not leaving them disappointed and frustrated.

A very good rating for the session could have been the outcome, and if it were not for Michael Vitulli, this would be a one-star review.

Be very thoughtful about booking one of these sessions. Thruxton is a much, much more friendly set-up and is highly recommended.

18 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We’re delighted to hear that you enjoyed the driving experience and that Michael provided excellent instruction.

We’re genuinely sorry that the faulty in-car video and, particularly, the difficulty you experienced contacting our team left you so disappointed. We fully understand that a refund for the video did not replace what you actually wanted: a lasting record of an experience you could relive and share with friends and family.

We also apologise that our response did not leave you feeling valued as a customer. Your feedback is vital, and we’ll be sharing it with the relevant teams as we look at how we can make improvements across our operation.

Thank you again for your honest feedback, and we’re sorry we fell short of delivering the experience you deserved.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

We booked for carfest

We booked for carfest,

The website is unnecessary complicated.

When booking you should get a list of everything available and just tick what you want or need, giving you a bill at the end.

Had no idea if I had to pay for parking, EHU was included or not, space, campervan size.

Finding this infomation was difficult, 8 of us booked together 4 campervans no one has a clue.

20 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you found the booking process complicated and that it was difficult to find clear information about parking, EHU, pitch space and campervan requirements.

We appreciate how frustrating this must have been, particularly when organising a group booking for eight people and four campervans. Your suggestion of having a clearer, more straightforward list of available options with costs shown as you build your booking is really helpful.

We’ll share your feedback with the relevant team as we continue to look at ways to make the booking journey clearer and easier for our customers.

Please do get in touch with our Silverstone Customer Services team who will be able to advise on your booking and assist with any extras you would like to book. Thank you again for highlighting this to us.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The email with links was excellent

The email with links was excellent. Made booking so much easier

19 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear that you found the email and booking links helpful and that they made the booking process easier.

We really appreciate you taking the time to share your experience and hope you have a fantastic time with us!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disorganized, Hazardous Logistics, and Non-Existent Customer Care

Disorganized, Hazardous Logistics, and Non-Existent Customer Care

Using the Silverstone Park & Ride service for the race weekend turned out to be an absolute nightmare. Out of the three days we attended, two were marred by severe delays and shockingly poor navigation from the drivers.

Key Issues Experienced:

Severe Delays: Two out of three days involved massive, unaccounted-for delays that completely disrupted our race-day schedule.

Dangerous Navigation Errors: On multiple occasions, drivers took large full-sized buses in the completely wrong direction down tiny, narrow village roads clearly not built for heavy vehicles. It felt legitimately unsafe for both passengers and locals.

Refusal to Take Responsibility: To top it all off, customer service completely dismissed these safety hazards and hours of lost time, deeming the experience "not sufficient" for any kind of partial refund or compensation.

The total lack of route planning, driver training, and basic accountability ruined what should have been a seamless transport option. Avoid this service until they sort out both their logistics and their customer support.

3 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience with the Silverstone Park & Ride service did not meet your expectations, and particularly regret the disruption and frustration caused by the delays you experienced.

We are especially disappointed to hear that you felt our customer service was dismissive of your concerns. This was certainly not our intention, and we sincerely apologise if our response left you feeling that your experience had not been properly heard or valued.

We take feedback regarding our transport operations and customer service seriously, and your comments have been shared with the relevant teams for review.

Thank you again for bringing your concerns to our attention, and please accept our sincere apologies for the frustration caused.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Replied promptly

Replied promptly, gave me the information I required

13 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you for your review!

We’re pleased to hear that we were able to respond promptly and provide you with the information you needed.

We really appreciate you taking the time to share your feedback.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Speedy response to my question

Speedy response to my question, Lauren sorted out my query. Thank you

14 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you for your lovely review.

We’re delighted to hear that Lauren was able to respond quickly and get your query sorted. We’ll be sure to pass on your kind feedback to her.

We really appreciate you taking the time to share your experience!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kart Silverstone customer service

As a family we make regular visits to Silverstone for various reasons. Most recently to use Kart Silverstone which is a very impressive facility. I had a daye booked for my son to go Karting however it clashed with another event happening at the same time. Initially I was frustrated that they do not have a customer service telephone number I emailed using the form on their website. My email was responding to within 24 hours and my problem resolved very professionally and promptly by Erin. Thank you

14 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you so much for taking the time to leave such a detailed review.

We’re delighted to hear that your issue was resolved promptly and professionally, and we’ll be sure to pass your kind feedback on to Eryn.

We’re also really pleased to hear that you and your family regularly visit Silverstone and that you were impressed with Kart Silverstone. We hope your son has a fantastic time on his next visit!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Sorted my issue with out any fuss or…

Sorted my issue with out any fuss or bother .
Many Thanks

14 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you so much for taking the time to leave us a review!

We’re delighted to hear we were able to get your issue sorted quickly and without any fuss.

We really appreciate your feedback and your thanks.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely awful

Absolutely awful.

For a huge organisation such as Silverstone the customer service has been terrible.

Not only can you not contact them by phone but when you ask via email to speak with a member of the management team you are ignored.

My query was over the poor positioning of a head camera leading to terrible non useful footage. Therefore I asked for a free code for use another time...this was refused.

Absolutely terrible when you pay £155 each and take a big group karting and then simply would like a £12 voucher in return for the error they made with the camera.

14 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

We’re very sorry to hear about your experience and apologise that you feel your concerns were not handled appropriately. We understand how disappointing this must have been, particularly when you had organised a group karting experience and paid a significant amount for your visit.

We’re also sorry that you were unable to speak directly with a member of the management team when you requested to do so, and that you were disappointed with the resolution offered regarding the camera footage. We appreciate that you were looking for a gesture of goodwill following the issues you experienced.

Your feedback will be shared with the relevant teams. We are sorry that we have left you feeling let down.

Thank you for taking the time to share your experience with us.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

MOTO Gp

Went to the MOTO GP last Saturday (8 Aug) and it was the most dismal experience. Most of the grandstands were closed off and there was precious little in the way of food and drink vendors, never mind anything else. £15 parking for a place in a field not exactly close to the circuit didn’t improve matters. A day to forget, along with this particular circuit.
Worth a mention too was the laughable cost of a programme for the event which was £20! Needless to say, didn’t spot many punters with one.

8 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

We’re very sorry to hear that your experience at the MotoGP was so disappointing. We understand how frustrating it must have been to feel that the facilities and overall experience did not meet your expectations, particularly given the cost of your visit and parking.

We’re sorry that you found the availability of grandstands, food and drink options and parking arrangements disappointing. We appreciate that these are an important part of enjoying a full day at the circuit, and we’re sorry we fell short of expectations on this occasion.

We take your feedback seriously and will share your comments with the relevant teams as part of our post-event review. Thank you for taking the time to share your experience with us.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I love Silverstone as a circuit but...

I love Silverstone as a circuit, and is one of the best on the international, and national, stage, for racing and for viewing.

The downsides at events are increasingly toilet queues.

I attended the British MotoGP this year and the queues for the women's toilets were ridiculous, while there were no queues for the men's. Also the fact that there were no facilities for non-binary and trans people. My view in this, and all, instances, is that toilets are converted to being universal, and communal areas of bathrooms made visible for safety of all attendees.

8 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you for your thoughtful feedback and for your kind words about Silverstone. We’re delighted to hear how highly you regard the circuit and the racing experience.

We’re sorry to hear about the long queues you experienced for the women’s toilets during the MotoGP, particularly when there were significantly shorter queues for the men’s facilities. We also appreciate you raising your concerns regarding facilities for non-binary and trans attendees.

We understand that accessible, inclusive and appropriately provided facilities are an important part of the overall event experience. Your suggestions around universal toilet provision and communal areas have been noted and will be shared with the relevant teams as part of our ongoing review of facilities and event planning.

Thank you again for taking the time to share your views. Feedback such as yours is valuable in helping us consider how we can improve the experience for everyone who visits Silverstone. We hope we can welcome you back to Silverstone soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

MOTOGP 2026 - RACE MAKER EVENT SUPPORT TEAM

I attended the MOTOGP event at Silverstone last weekend. I would really like to express my thanks to the staff for such aa wonderful event, the venue and facilities are super and the museum is an excellent addition.
I need to highlight the exceptional contribution made by the "Race Makers" team who made my visit so memorable and enjoyable.
I required assistance as I was recently post-Op from an Arthroplasty, this team of volunteers could not have done more to make my visit more assessable, they are an extraordinary group of people, friendly and respectful and the service they provide is a credit to the venue.

Thank you to all of them for their welcome and attention and I look forward to seeing you all again soon

Regards
John Doran
Kildare. Ireland.

7 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you so much for your wonderful review and for taking the time to share your experience with us. We’re delighted to hear that you enjoyed your MotoGP visit, the venue and facilities, and our museum.

It’s especially lovely to hear about the support you received from our Race Makers. We’re incredibly proud of the friendly, welcoming and respectful service they provide, and we’ll be sure to share your kind words with the team. Knowing they helped make your visit more accessible, comfortable and memorable will mean a great deal to them.

Thank you again for your lovely feedback and for recognising the contribution of our Race Makers. We look forward to welcoming you back to Silverstone again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Reached out to Silverstone support for…

Reached out to Silverstone support for help with refund from third party not working. Silverstone quickly resolved.

12 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you for your kind review!

We’re pleased to hear that our support team was able to quickly resolve the issue you were experiencing. Providing prompt and helpful assistance is something we always aim for, so it’s great to know we could help.

We really appreciate you taking the time to share your experience.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Customer Service

I recently had a query regarding tickets for the 2027 MotoGP. I filled in the online query form and had a response within a couple of hours. Nicky handled all of my questions regarding not be able to book at the advised price and escalated the issue to the IT team to confirm that the issue won't occur again.
Nicky then called me to check confirm that the issue was sorted and that I was able to see the tickets.
Great Customer Service!

10 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Silverstone

Respuesta de Silverstone

Thank you so much for taking the time to leave a review. We’re delighted to hear that Nicky was able to help with your 2027 MotoGP ticket query and ensure everything was resolved quickly.

It’s great to hear that Nicky took the time to answer all your questions, liaise with our IT team and then follow up with you personally to make sure the issue had been resolved. Providing helpful, attentive support throughout the process is exactly what we aim for.

We’ll be sure to pass your wonderful feedback on to Nicky. Thank you again for recognising the great customer service you received!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más