Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Extremely helpful staff, came in on a Saturday and let me sit on a load of bikes. 2nd bike from them now and they have always been helpful.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Having purchased 2 bikes now from Speedway Motorcycles. I can highly recommend their service. Nothing is too much hassle and their pricing is very reasonable. I'd like to specifically mention Ryan w... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Would not recommend this company at all. Had a bike from them and had nothing but issues. The shop would not accept responsibility or repair the bike despite it being under warranty. The quality is no... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Brought a new bike agreed the date for it to be delivered. Only to be told they now could not deliver it until the week later saying we never agreed date for delivery. Then no service book supplied wi... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Concesionario de motocicletas

Escrito por la empresa

About Speedway Motorcycles The UK's biggest Pulse and Lexmoto dealer in the Midlands We have been running since 2008 dealing in smaller market machines and have carefully worked together with the big brands to develop a range that suits everyone's needs without breaking the bank. Our new showroom has been completed as of 1st of June 2013 with over 200 vehicles on display, full clothing and accessory area with new workshop to accommodate the new range of vehicles that we are developing in house. Quality and service is our biggest aim with new developments and improvements made every day. To date we have expanded our parts department to hold another 10,000 spares and with the introduction of the new mezzanine floor this will be almost doubled. We have now also increased our vehicle hold, making almost 600 vehicles capable of being stored in our warehouse to make sure your favourite is never out of reach. Our Brands consist of AJS, Sinnis, Lexmoto, UM Global, Zontes, Keeway, SYM, Hanway, Hyosung, Benelli, MGB, Super Soco, Neco, Bluroc


Información de contacto

3,5

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

47 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,5

Todas las opiniones

(47)

16 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Extremely helpful staff

Extremely helpful staff, came in on a Saturday and let me sit on a load of bikes. 2nd bike from them now and they have always been helpful.

3 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID SPEEDWAY MOTORCYCLES

AVOID SPEEDWAY MOTORCYCLES – THE WORST CUSTOMER SERVICE I HAVE EVER EXPERIENCED!

I genuinely wish I had never purchased a motorcycle from this dealership, and I am writing this review in the hope that it prevents someone else from going through the experience my family has had.

We purchased a motorcycle for our daughter's birthday. It was a significant purchase for us, and something she had been really excited about. Unfortunately, the motorcycle developed faults almost immediately, and what should have been a happy occasion turned into months of frustration, stress and disappointment.

The way we have been treated by this dealership has been nothing short of disgraceful.

When we raised concerns about the faulty motorcycle, rather than receiving the professional assistance you would reasonably expect from a business selling motor vehicles, we were met with an attitude that I can only describe as dismissive, rude and completely unprofessional.

One comment from the dealer particularly stood out: "What do you expect? It's not premium."

I'm sorry, but since when does a motorcycle have to be a premium product to be fit for purpose? This was far from a cheap purchase, and regardless of price, customers have every right to expect a motorcycle that works properly.

Instead of taking responsibility and resolving the issue, the dealer initially refused to accept our rejection of the motorcycle, leaving us with no alternative but to pursue the matter through Close Brothers, the finance provider.

Our complaint was eventually upheld by the finance company, and the rejection process was agreed. That alone should tell prospective customers just how far we had to take this matter to get anywhere.

But the treatment didn't end there.

We paid £100 for the motorcycle to be delivered, yet the dealer subsequently wanted £150 to collect the very same motorcycle we were rejecting because it was faulty. We were also threatened with storage charges.

How can any business consider that a reasonable way to treat a customer who has already been sold a faulty product?

Meanwhile, we have continued to suffer financially. Finance payments have been taken while our daughter has been without the motorcycle, we have lost money cancelling the insurance, and we've incurred additional transport costs getting her to college.

And perhaps the most disappointing part is that our daughter's birthday present has been completely ruined. She has been left without the motorcycle she was so excited about, through absolutely no fault of her own.

I have dealt with many businesses over the years, and I cannot recall ever experiencing such a complete lack of professionalism, accountability or basic customer care.

A reputable business should be judged not just by how it treats customers when taking their money, but by how it behaves when something goes wrong. In my experience, Speedway Motorcycles has failed spectacularly at the latter.

My advice to anyone considering purchasing from Speedway Motorcycles is simple: think very carefully before handing over your money.

Ask yourself what will happen if the motorcycle develops a fault. Will you receive support and a reasonable resolution, or will you find yourself having to fight for your statutory consumer rights, just as we have?

I would never purchase from this dealership again, and I certainly could not recommend it to another parent buying a motorcycle for their child.

An utterly appalling experience from start to finish.

REPLY TO SPEEDWAY:

Your response is disgraceful and reinforces exactly why I left this review.

The motorcycle WAS faulty. I provided you with video evidence of the problems, yet you continue to dismiss them as “pilot error” and blame my daughter, a new rider. We purchased this motorcycle as her birthday present, not to spend weeks fighting over faults.

You now claim the finance company accepted its return solely under distance-selling regulations. I challenge you to provide written evidence supporting this. Our complaint concerned a faulty motorcycle and your refusal to accept its rejection.

You also claim the finance company “did not charge a penny”. Two monthly finance payments were collected during this dispute, alongside additional transport and insurance costs.

Five weeks without the motorcycle is hardly insignificant.

Rather than address our concerns professionally, you have chosen to publicly attack a customer, accusing me of fictitious allegations simply because I shared my experience.

I have retained the videos and correspondence supporting my account. I stand by everything I have said. Your response speaks volumes about your attitude towards customers when something goes wrong.

Read the 1-star reviews. Same excuses, same attitude.

12 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Speedway Motorcycles

Respuesta de Speedway Motorcycles

Dear Mike.

For everyone to see video evidence showing how this is pilot error only. Man up and accecpt it just wasn't for her instead of trying to lie your way out of it.

https://photos.app.goo.gl/ZZRGgkmhZ8ezhUmw7


thanks for your multiple attempts to discredit our business over as many social media platforms you could find.
before you start slagging any company off it is important to get your facts straight.
firstly you state that this bike developed issues immediately after you received it. this is not the case as you well know. video footage was shared with you to show that there was indeed no faults on this vehicle. just pilot error on the part of a new rider.

secondly, your claim was not upheld in your favour as the bike was in perfect running order, it was deemed to be distance selling regulations and the finance company requested we take it back on that basis.

thirdly, you being inconvenienced for months was actually 5 weeks from date of purchase. and the finance company did not charge you a penny.
it is all well and good sending these fictitious allegations, but please. back it up with the truth and accept that it was just not for your daughter.
speedway team

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Customer communications terrible

Customer communications terrible, bought a brand new scooter, had too contact them as No info from Speedway, no aftersales checking if bike arrived safe etc, wrong details logged, so being in Scotland seems out of sight out of mind, very disappointed, 2 mins for a phonecall is all it takes

30 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Speedway Motorcycles

Respuesta de Speedway Motorcycles

Hi Dawn, Surprised by this review. We were in contact with you throughout the process of purchasing the bike. We were the ones who contacted you to inform you that the courier you booked yourself turned up said the scooter was to big and left.
When they eventually turned up to collect we have no indication as to when it will be delivered as YOU organised the courier not us.
Hard to see how messaging on eBay and email receipts is no communication.
Bought the cheapest new Jet X in the country and still unhappy.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Speedway motorcycles...

Speedway motorcycles.... well I can't praise them up enough... took my bike in on Saturday to be repaired and have a new clutch... by the Wednesday it was all done and ready to be picked up... I didn't see or meet the the people who fixed my bike but the young lady front of house was so helpful and so nice... explained everything that had been done.... anyway 5 stars is no way enough for this review... thanks again to everyone at Speedway motorcycles for getting me back on the road a,s,p,... a very professional run company and not expensive either... massive thank you again... chris

8 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Brought a new bike agreed the date for…

Brought a new bike agreed the date for it to be delivered. Only to be told they now could not deliver it until the week later saying we never agreed date for delivery. Then no service book supplied with Bike was told its print off only. But have since found another supplier who has sent us a book for free. So trust has now gone completely and would not recommend them. RE the reply oh dear just tell the truth. And Clements Moto was the ones who have sent a service book as you said we have to print our own sheets and its shocking you think the maintenance pack you gave us is a service book

11 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Speedway Motorcycles

Respuesta de Speedway Motorcycles

Hi Mr Peplow, quiet surprised by this review. You came in on a Saturday afternoon looking for a bike, you were split between a new Zontes C or a used Zontes C. You opted for the new as you wanted the 5 year warranty.

It was explained to you that the bike would not be the one in the showroom and would need to be built. We don't work Sundays so the bike would have been started to be built on the Monday. It was explained that the bike would then be ready Tuesday/Wednesday which we can then organise delivery. You took this as it will be delivered Wednesday which when we called to arrange delivery for the following week you explained you expected it the next day.

Regardless of this we did our best and gave two options first, we could deliver early hours the next day on Wednesday. We then also offered delivery that evening after we had closed. You were happy for it to be delivered that evening.

So from coming in on a Saturday afternoon to delivery on the Tuesday outside of work hours. On a free delivery service, seems like we did our best to accommodate.

The warranty and service paperwork was provided to you in a plastic wallet upon delivery, there is also an email terms and conditions that we emailed to yourself and you signed to agree you had received.

We apologise if you feel let down however a brand new bike built, prepped and delivered within 2 working days from order and all documents supplied from us we are unsure of what more we could have offered.

We wish you all the best and look forward to seeing you for the service to maintain the 5 year warranty.

There is nothing but truth to our statement, the bike was delivered after hours on Tuesday to your son. If you would like the tracking data we can send it across to you.
The plastic wallet was handed to your son upon delivery also along with the user manual and rubber strap for the key fob.
Then the bike was fully handed over to you both, a run through of the start up procedure before leaving.

As explained we have tried our best a two day turnaround on a new that had to be built and delivered for free in our opinion is good service.
But again we wish you the best and look forward to seeing your son for his service to maintain his 5 year warranty.

If you are unsure of anything please feel free to call through and ask to speak to a director on 01543 467 300

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service

Bought my AJS Moderna last year. It's great. Got it from this store cheaper than anywhere as they bought in bulk. 5 year warranty which in have used no quibble for couple of minor points. Friendly staff, great service and will return. Thanks!!

22 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent from first email to delivery

Just brought a little new scooter for my daughter’s 16th …. Very helpful and quick at replying on email …. Nice little showroom and a good selection of bikes to view !! Quick and easy purchase and arranged free delivery too .. dropped off when said at the exact time too, driver really helpful to explained about how the warranty works with them etc and had a 8 page pack detailing everything so don’t know why people complain about not knowing etc etc I’ve been a biker for 20 years and brought many bikes from many dealers and this company is excellent !! Just need to wait until march now to surprise her with it !!

5 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Friendly and Helpful

Bought a used bike off Facebook which turned out to be a nightmare.

Came to Speedway to get something I could rely on for work. Found a little Yamasaki after trying several bikes. The lady who helped me was really patient.

Bike arrived 2 days later and I love it. Aftersales have been brilliant, with servicing.

Will definitely be back to buy my next bike.

26 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Having purchased 2 bikes now from…

Having purchased 2 bikes now from Speedway Motorcycles. I can highly recommend their service. Nothing is too much hassle and their pricing is very reasonable.
I'd like to specifically mention Ryan who went above and beyond. Personally delivered a bike to me at 5am to ensure I got to work on time. Really happy with the service. Thanks again!

1 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

2 years on still love it.

Rang up regarding a bike on Autotrader, ive had the bike just over 2 years now and I can't fault the service provided.

The bike has been fantastic, I had a warranty claim for a kill switch. Was sent out to me in less than 48 hours I was back on the road.
Super friendly team whenever I call.

Don't understand all the 1 star reviews as ive had nothing but a great experience.

19 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Speedway Motorcycles

Respuesta de Speedway Motorcycles

thank you for the great review many thanks speedway

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Long review but read before purchase

I had a look on line at their scooters, this was just to be a run around for the summer etc not my main transport. I was enticed by their apparently unbelievable warranty 5 years etc etc. I visited the store the next day 27th August and seen one of the Directors and I told her I was looking for a Modena 125 in red if they had one. I was advised that they didn't have one on site but I could look at a customers red one in the back of the store that was in for repair which I did and it had a side panel off. I left the shop and went home the next day I placed an order on line with finance for the bike and received a phone call within 10 minutes to pay the £200 deposit which I did. I told them I was going on holiday and I was in no rush for the bike and I could pick it up on the 8th of September which was agreed. When I got off the phone I received an email asking me to click the link to agree their T&C's BE AWARE WHEN YOU CLINK THIS LINK THIS IS YOU AGREEING you are not going through to a second page with the T&Cs. It was at this point I noticed that the 5 year warranty only existed if you had the bike serviced by them 4 times a year at very short mileage intervals so I called them and said I wouldn't do 500 miles in a year let a lone 3 months and I would like to cancel. The phone was then passed to the fantastically customer friendly Gary (the owner)who proceeded to tell me there are no refunds as the bike had been prepared and registered already in my name. I told him this was impossible as I had only ordered it 43 minutes ago so it couldn't have had its PDI and be taxed that quickly as it wasn't even on site yesterday Gary told me I viewed the bike yesterday and I advised I hadn't I only seen a bike that was a customers and had a damaged panel, he told me that was my bike. I asked him why was the bike registered so quickly since I wasn't picking it up for another ten days and he just advised it was done and no refund.

I sent a letter to Speedway by recorded delivery listing all of the above and requesting my deposit back before any legal action was taken and also emailed the same letter without response. I contacted my credit card company and advised that I thought I should have a refund for numerous issues relating to transparency and dishonest practices. After a few weeks back and forth with information the credit card company agreed and returned my deposit (this is not a common practice) but advised that the dealer had 4 weeks to object. Good old Gary objected straight away because this is obviously how they make a certain amount of their income. Again the credit card company upheld my complaint and refund. I had a look on DVLA and could see that the bike wasn't actually registered on the day they advised but later.

So the moral of the story is stay away they are scam artists looking for a quick £200 and no doubt Gary will be on because he loves a reply but forget the reply and just read this again, not to be trusted and my credit card company agreed.

28 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Speedway Motorcycles

Respuesta de Speedway Motorcycles

dear sir, we experience buyers remorse on a regular basis. the fact that you accepted the terms and conditions and paid us a deposit the day after viewing we believed you to be a genuine customer.
how wrong were we!. your behaviour and bad language is not what we would expect from anyone.
it is quite obvious why you were met with our stance.
if you care to read the terms and conditions correctly, you will see that the bike only has to come back to us once (yearly) for servicing to maintain the warranty.
but never mind,
thanks
speedway team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Stay Away

My step son bought a bike from earlier in the year, unfortunately since purchasing the bike he's had nothing but issues, parts breaking, parts falling off etc. when we reached out for the latest issue with the exhaust mount snapping he was told that because he hadn't kept the warranty valid with them they weren't prepared to do anything other than bodge a weld to the mount. When conversations developed they became quite aggressive and took the "we don't care attitude", even when presented with the trading standards approach they responded with "we look forward to it". Stay clear of them, they are selling cheap Chinese bikes, making out you are making a huge saving on the RRP price which is clearly over inflated to begin with.

REPLY BACK TO RESPONSE

Wouldn't argue with you if this was a maintainable part of the bike, however it's isn't, it's clearly a fault on the exhaust bracket itself, which is structural and by introducing a weld to this adds a weakness to the exhaust mount. The bikes are built using cheap Chinese parts that don't last. When my step son bought the bike I did ask why he had gone for a cheap brand as from experience I knew he would have nothing but problems with it. As I stated previously I wouldn't recommend you to anyone as the after sales is poor, and very typical of a retailer selling cheap items

10 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Speedway Motorcycles

Respuesta de Speedway Motorcycles

mr bailey,
as we pointed out to you. in order to make a warranty claim with the manufacturer we have to provide them with the service history.
as you failed to have your bike maintained in the correct manor we are unable to make a claim on your behalf.
for this reason (to help you out) we offered to weld your snapped exhaust.
the recordings of this are on our file that show that you were the aggressor, using abusive language gets you nowhere.
i hope that you can now understand our stance.
speedway team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

We brought a bike from Speedway motors…

We brought a bike from Speedway motors in Cannock and they was fantastic with the sale but after a year the bike is falling apart and they did not help or offer any advice nothing. We was supposed to have a 5 year warranty but because we had it serviced elsewhere they have voided it. They are very rude and arrogant when you call for advice and I would tell anyone to buy your bikes elsewhere as I will never go there again very unprofessional. I am currently in the process of starting legal proceedings against them as it’s with my solicitor.

3 de septiembre de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más