StagWeb Opiniones 608

TrustScore: 5 sobre 5

4,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The whole experience from start to finish was made so much easier by Stephanie. I was genuinely anxious about having to organise my best friend's stag do but once I checked which activities we wanted... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

What an experience, from start to finish, everything went smoothly. I came across Groupia (Stagweb) from a simple Google search, and from the outset, I knew they were the ones to help us. They were so... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Arrange a Highland Games straight off the plane in Edinburgh through Stagweb using Blue sky experiences. The event was excellent, James our instructor was brilliant, funny and up for banter to help... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service. Great website made organising and booking our stag do for a large group paying individually extremely easy. Very quick to respond for queries. Very quick to alert me of change... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Planificador de eventos
  2. Empresa de administración de eventos
  3. Organizador de eventos
  4. Centro de recreación
  5. Operador de excursiones

Sobre StagWeb

Escrito por la empresa

Planning your stag do just got a whole lot easier.

Since 2002, StagWeb.co.uk – one of the UK’s leading stag party planners – have helped over 700,000 legends plan their memorable stag adventures in the UK and abroad.

Book everything in one place (accommodation, stag do activities, big nights out) and save 13 hours of planning time, on average.

All our groups benefit from:

• Dedicated destination experts
• An easy individual payment system...
• (That means all the guys pay us directly)
• Small deposits
• ABTOT protection
• An easy-to-use Groupia app
• 24/7 emergency helpline

Send us a free stag do enquiry through the website today or give us a call on 01225 474200 (Monday-Friday 8.30-17.30) to get the ball rolling on the groom’s big weekend away.

• 70+ destinations
• 100s of stag-friendly houses & hotels
• 1000s of stag do activities
• 1 legendary weekend

Build your own weekend or book a pre-made bash with StagWeb.co.uk

Información de contacto

4,9

Excelente

TrustScore: 5 sobre 5

608 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

StagWeb and their team were incredibly…

StagWeb and their team were incredibly helpful and made my life a lot easier booking my mate's stag. The activities were well organised and great fun. The hotel we stayed in was also great value for money. All round a really good experience.

15 de julio de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Graeme,

Hope you’re well!

Thanks for taking the time to leave us a good review 😊

We’re glad to hear we made the stag planning a lot easier for you and you had a belting time!

All the best,

The StagWeb Team!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Stag cancelled due to restrictions

Stag cancelled due to restrictions, after some negotiations Steve was very accommodating and sorted a refund, top man, thankyou

23 de junio de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hey!

Thanks for taking the time to leave us a review 😊

We’ll be sure to pass your comments on to Steve.

Stay safe and good luck with the wedding!

The StagWeb Team.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

They tried their best!

Originally booked a Stag party for Benidorm but with the current Covid Status this was swiftly changed to the UK. Unfortunately due to Covid this has also been canceled now. Stagweb dealt with the huge demand of changes well! I don't know why people are kicking off. The Government delayed the drop back of the current covid lockdown levels which obviously caused a load of issues and workload.

23 de junio de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Andy,

Sorry to hear your event was cancelled (twice!) as a result of the pandemic – hopefully you guys find a way to celebrate under the current restrictions.

We appreciate you taking the time to leave us a review and thank you for your understanding.

Hopefully, when things go back to normal, we can help organise a big event with you in the future!

For now, stay safe.

The StagWeb Team!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I booked a stag do in Bristol through…

I booked a stag do in Bristol through stagweb. We couldn't believe how good value it was when we were quoted a price.

It was all very simple to arrange.

The pandemic hit and we had to postpone the stag do.

StagWeb were fantastic, we postponed it a year and eventually cancelled it as the wedding was delayed further.

StagWeb were flexible and refunded the amount in full, without any issue or delay.

I was so impressed with them and will 100% be using them the next time I need to book a stag do up.

26 de mayo de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Andy,

Hope you’re well.

Thanks for taking the time to leave us a review, we really appreciate it!

We’re sorry to hear your event got cancelled due to the pandemic, but we hope you’re able to get out and celebrate properly when the time comes.

Stay safe,

The StagWeb Team!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible Experience - No Empathy

Booked a stag do as part of a group of 12, travelling to Marbella in April 2020. The booking was originally made in the middle of 2019. Unfortunately, this was unable to go ahead due to COVID-19, so we were more than happy for Groupia to issue us with a credit note to rebook for the following year. This was all a smooth transition and we had no problems. All the group expecting this to go ahead, with no thoughts of cancelling. The lead booker then receives a call at the beginning of January asking if we would like to cancel our booking?! Considering the current situation of the pandemic, our flights with EasyJet being refunded and nothing being expected to get back to normal until at least halfway through the year, we agreed that we would like to cancel but requested information at what expense this would be. It took well over 4-5 weeks to be told this amount. We then continually contested this, as we did not agree that in additional to 12 people’s deposits, another £600+ had been kept back due to two people on the booking paying two lump sums. During all of this, there was another announcement that there would be no travel until at least May 17th. We then contacted Groupia again and was told that this has no effect on our booking.

Overall, the experience has been dreadful. I am surprised with the other reviews on here that claim Groupia to be so amazing. Maybe they only allow good reviews to appear?!

25 de febrero de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Ben,

Hope you’re well and staying safe.

We’re sorry you had an unsatisfactory experience using us. It’s been a difficult situation and we’ve endeavoured to reimburse everyone fully or reschedule people’s events where we can; however, this has not always been possible due to factors beyond our control.

When your lead organiser contacted us last year to reschedule your event, he was advised that the accommodation payment would be non-refundable and agreed in writing to proceed on that basis. As your group then opted to cancel your event in January, well before the latest government guidance clarifying the legal restrictions in place over the coming months, standard terms applied, meaning that only your balance payments could be refunded. This refund was actioned yesterday.

We apologise for any delays your group have experienced in communicating with our team and appreciate that this is frustrating. A large proportion of our staff were placed on furlough at the start of the year, so we have been working our way through all our events at a significantly reduced capacity.

With regards to our Trustpilot reviews, all feedback is posted on our pages when they are written – we have no way of filtering them.

Kind regards,

The StagWeb Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Customer focused honest people

I never write reviews but had to in this instance as StagWeb/Groupia have been by far the best travel company I have dealt with through COVID. From initial booking where we had some very specific requirements to acting promptly in protecting our deposits at the onset of covid via RCN's and restricting further liabilities to our group I cant fault them. Communication was very good given furloughing of staff with clear updates provided. On requesting a refund this was promptly actioned and completed exactly as they advised. Gutted we couldnt get away but as another reviewer posted I would actively go out of my way to recommend Stagweb/Groupia and will re-book with them. Great service pre Covid and during Covid. Honest people, clearly passionate about what they do and how they do it. Great pricing as well. Other companies should take note. Thanks to Poppy/Simon.

10 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Alex,

Thank you for your kind review!

It’s a shame your travel plans were disrupted due to the pandemic, but we’re glad you had a good experience and look forward to helping you organise your events in the future!

All the best,

The StagWeb Team!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant service

Although our even didn't go ahead due to Covid restrictions, we as a group cannot fault the service we have received. From first enquiring right through to receiving our refund Ellie and her team have always been there, to help with an issue. They have always been polite and professional and when we do get to have a proper stag, we will definitely be using them again.

6 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Martin,

Thanks for the kind review!

We’re sorry to hear your weekend was unable to go ahead due to the pandemic, but we look forward to helping plan it again when the time comes in the future.

Kind regards,

The StagWeb Team!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service and very flexible in the…

Great service and very flexible in the current difficult circumstances. Highly recommend them and will use StagWeb again when in a position to do so.

28 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Dave,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We're sorry your original plans were disrupted as a result of the pandemic, but please do get back in touch when you're ready to book again - we'd be more than happy to help!

Kind regards,

The StagWeb Team!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A shining example for travel firms during Covid

I’ve been genuinely taken aback by the professionalism and customer service that these guys managed to provide around my trip, which overall we’ve had to move twice but each time the StagWeb/Groupia staff have been so helpful in providing options that would work for me and my party.

They have by far been the most accommodating, responsive and friendly team I’ve had to speak to about various holiday/event cancellations - and there has been a lot of them. Whereas some companies have used the pandemic as an excuse for shady practices, Groupia went the other way and made sure we were kept informed of all significant updates surrounding our trip, before quickly accepting a refund request after they offered it to us. They should act as an example to other travel companies during these times.

In short, Groupia is actually the only business in the travel industry that I will be making a conscious effort to return to in the future.

20 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Mark,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We’re sorry to hear your trips were disrupted as a result of the pandemic, but we’re glad you had a good experience using us throughout the process.

Please do get back in touch when you’re ready to start planning again – we’d be more than happy to help you organise that big weekend away.

All the best,

The StagWeb Team!

Valorada con 4 estrellas sobre 5

So Helpful in Chaotic Situation

Stag Do booked abroad for October, sadly with the Covid-19 impacts on the country in question being all over the place, many of our group were not keen to travel and therefore we decided to postpone the trip to next year. Alongside the ever changing UK restrictions, it has made the organisation very difficult so the positive experience with Groupia has made sure the whole thing wasn't a nightmare. Throughout the process, the team at Groupia/StagWeb were very helpful to deal with, taking on board our (ever changing) situation and have provided multiple options to attempt to assist us. Useful email and phone conversations and fully expect to use Groupia once more when hopefully we revive the trip for next year.

14 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Jack,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We’re sorry your event was unable to go ahead as a result of the pandemic, but we’re pleased to see you had a good experience using us.

We look forward to helping you re-arrange when the time comes!

Kind regards,

The StagWeb Team!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I had activities booked for Berlin in…

I had activities booked for Berlin in March for a group of 12, this was cancelled due to travel restrictions in the first week of the pandemic. I haven't had a penny back from stagweb and they are very reluctant to answer emails. Very frustrating.

22 de agosto de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Simon,

We’re sorry your event was unable to go ahead due to the COVID restrictions. We’ve been working hard to refund or rearrange everyone's weekend which was unfortunately disrupted as a result of the pandemic. Our skeleton staff have been working back through each case and contacting our clients individually, which has caused a slight delay. One of our team will be in contact today to process your refund. Apologies for the delay, we hope you understand it has been a time-consuming process.

Kind regards,

The StagWeb Team.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Covid 19

I had booked a stag due for April and with everything going on i had to cancel it to get a full refund, the organizer Ellie I had helped me with any questions that I may have had she replied very fast as I can understand they will have a lot going on to like all of us. I will 100% be using them again to book a stag due when this is all over with.

So thankyou groupia's team

19 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Nick!

Thank you for your review!

We’re sorry you were unable to go ahead with your event because of the COVID regulations, but we’re happy to hear you had a good experience with us.

We look forward to helping you plan your stag do in the future!

Kind regards,

The StagWeb Team!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

StagWeb were Great!

We had booked a stag to Madrid for the 1st of May but due to the Coronavirus everything was cancelled.

StagWeb were great in dealing with this given that a lot of stag had to be furloughed. The travel industry is probably the worst hit and I know they would have been under serious pressure from customers. Kate and Poppy kept in touch throughout and they refunded all of our money, no issues at all.

Initially booking the stag was very easy and they were able to suggest a great hotel at a great price.

I'll definitely use them again for the next stag trip!

15 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Paddy!

Thank you for taking the time to leave your review!

We’re sorry you were unable to go ahead with your event because of the COVID regulations, but we’re happy to hear you had a good experience with us and look forward to helping you plan your stag do in the future!

Kind regards,

The StagWeb Team!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Lack of communication

I have emailed Catherine at stagweb over and over again with no reply. Considering how much all the guests have paid I expected better.

20 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Ricky,

We are of course sorry that your weekend has been impacted by the chaos caused by the Coronavirus and are listening to the viewpoints of all our valued clients. We would never seek to avoid our responsibilities and our team are working tirelessly to provide the best solutions for all our guests in extreme circumstances. At such an unprecedented time it is with sincere regret that this may take longer than we would like, however we are currently trying to speak to all our clients personally to explain exactly what we’re doing to resolve all outstanding issues. You will appreciate we have thousands of events, clients and suppliers that we now need to support while operating under safe working protocols, meaning reduced capacities, this is making our response time slower than we would wish.

Please rest assured we are working hard behind the scenes to provide you with the best outcome. We hope to be in a position to have helped all clients as per ABTA’s current guidance as soon as possible. We understand the personal impact the current crisis has had on many people and families and will continue to work flat out until all cases are resolved. In the meantime we are extremely grateful for your extended patience, wish you well, safety & good health for all in the current environment.

Best regards,

The StagWeb Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service

Excellent service, took a lot of the hard work out of my hands. Katy always on hand if we needed her and helped with adapting to the specific needs of the group. Will definitely use again

15 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Josh!

Thank you for your review.

We’re glad to hear you had a good experience using us and look forward to helping you arrange your future celebrations!

Kind regards,

The StagWeb Team!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Berlin Stag Do

I know I speak for all 6 of us when I say this was a an absolutely fantastic experience, and thanks to stag web it was made so much easier to book. I was looking for a shooting range to go to while on my stag do in Berlin and was hitting a dead end, then I found stag web and everything was sorted out for me, all I had to do was pay. This made for a much easier stag do as it was difficult enough to try and organize everything else. The shooting range itself was absolutely amazing, an event we won’t be forgetting anytime soon and the 2 people who dealt with my booking couldn’t have been more attentive. Thanks for a great experience stag web.

13 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi John!

Thank you for your kind review.

We’re glad to hear we made organising your stag do easier and are pleased you had a great time!

Please bear us in mind for your future celebrations.

Kind regards,

The StagWeb Team!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Service

Well done Samantha S, great service...and would recommend these guys to anyone

13 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Ad,

Thanks for the review!

We’re glad to hear you’d recommend us, please bear us in mind for your future celebrations!

Kind regards,

The StagWeb Team!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Stag weekend in Leeds

From start to finish, Groupia (Stag Web) were excellent at helping me organise the Stag day and night I was planning for 22 people. Once I told them what I needed, they took care of everything else at a very low price.
In particular, Katy Goodship (who was our appointed 'rep') was on hand at all times should I need to change anything or have any questions. I can not recommend this company enough.

11 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Andy,

Thanks for your kind review.

We’re glad to hear we managed to take the hassle out of planning your stag do.

Keep us in mind for your future celebrations, we’d be more than happy to help!

Kind regards,

The StagWeb Team!

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Needs to do better

Visited Bristol as part of a stag do and was left a little disappointed
We were stood outside for about 10 minutes trying to get someone to open the door and let us in
Eventually we were let in and were given the drink included in our package
The buffet provided was of good quality and there was plenty of it
Unfortunately it was not "served" by the waitresses as stated in the advertising it was already waiting on a shelf when we entered
The girls were attractive and pleasant and did a short game with the stag
For what we paid I would have expected a little more dancing or entertaining on stage from them
Unfortunately they spent most of the time asking members of the group to pay up for private dances
The drinks are extortionatly priced, £6 for a bottle of Budweiser, I bought one but was not prepared to be ripped off further

10 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Mark,

Sorry to hear that you've had a disappointing experience.

We are unable to find any record of a booking under your name in our system, so if you could kindly get in touch with your group's Event Manager to confirm your booking reference, we will look into this for you as a matter of priority.

Best regards,

The StagWeb Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good weekend in Birmingham thanks to Stagweb

Katy helped organise our weekend and did an excellent job. She was clear and prompt in her communications and really helpful in giving advice on what to do in our area! Thanks Katy!

5 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de StagWeb

Respuesta de StagWeb

Hi Chris,

Thanks for the review.

It's great to hear that your Event Manager, Katy, was such a help in the run up to your event.

You know where we are when you're ready to plan the next one!

Best wishes,

The StagWeb Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más