Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Shipping time was too long for me to get my bathing suit in time for the trip I had planned. Several days after ordering the product still had not shipped, so I canceled the order. I’m glad that custo... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Summer Mae has been my go-to for maternity underwear and I recently purchased (3) bathing suits for our baby moon -- all true to size and very comfortable and flattering!

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I purchased 2 maternity bikinis from Summer Mae and I'm very happy with both of them. The material feels quality, they aren't shoddily sewn like something you'd get from Shein. Just make sure you orde... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to order, arrived right away! Great quality products and awesome customer service. (Really cute maternity swimsuits!) I forgot to use my discount code and it was still honored when I reached out... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de trajes de baño

Escrito por la empresa

Summer Mae Maternity was founded on a simple belief: Motherhood should empower — not define — a woman. As a brand built by women, for women, we understand that pregnancy is more than just a physical transformation — it’s a profound emotional journey of rediscovery, growth, and resilience. Our mission is simple yet powerful: to help every woman feel seen, celebrated, and beautifully herself during pregnancy and beyond. Summer Mae Maternity’s collections are thoughtfully designed to embrace your changing body with versatile silhouettes, premium fabrics like OEKO-TEX® certified materials and Lycra®, and details that balance elegance with functionality. From the first trimester to postpartum and beyond, every piece is a gentle reminder: Let your bump bloom. We are women walking this journey with you — as friends, as sisters, as fellow mothers. Whether it’s joy, uncertainty, vulnerability, or quiet strength — we see you. We’re here to remind every woman: You are powerful, beautiful, and never alone. More than a maternity brand, Summer Mae Maternity is a voice for modern motherhood — redefining pregnancy wear with confidence, grace, and empathy.


Información de contacto

4,0

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

151 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,0

Todas las opiniones

(151)

14 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Recommend purchasing on Amazon instead of through website

Since Summer Mae is sold on Amazon.com, would recommend that anyone who is also a Prime member shop on Amazon so that they can get free returns. Trying on swim swear is basically a must, and to not match the free return capability on Amazon is poor customer service.

18 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Summer Mae

Respuesta de Summer Mae

Dear Chelsea,
We appreciate your feedback about our return service and apologize for any inconvenience this may cause. We understand that trying on swimwear is essential to ensure the perfect fit and style, so we offer one free exchange service for each order.

However, due to various factors and market fluctuations, we may not be able to align our return policy with Amazon's free returns at all times.
For example, the prices and promotions of our products may vary across different platforms and at different times. This variation is due to factors such as platform-specific agreements, marketing strategies, and market fluctuations. Additionally, there are cost factors involved in providing free returns, such as logistics and processing fees. As an independent brand, we strive to provide competitive prices and attractive promotions for our customers and we carefully consider these factors while balancing the overall affordability and quality of our swimwear.

However, we want to assure you that we are continuously working on improving our services and exploring ways to enhance our return policy. We value your feedback and understand the importance of convenience and customer satisfaction. Your input will be taken into account as we evaluate our options for future improvements.

We appreciate your understanding and patience in this matter. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to our customer support team. We are dedicated to addressing any issues promptly and ensuring your satisfaction with our products.

Thank you for choosing Summer Mae. We look forward to serving you again in the future.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered 2 swim suits and never…

I ordered 2 swim suits and never received the second one.

10 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Summer Mae

Respuesta de Summer Mae

Dear valued customer,

We apologize for the inconvenience caused by the missing swimsuit in your order. We have reviewed your case and would like to assure you that we have contacted you via email to address the issue and find a suitable resolution. We apologize for any confusion or frustration this may have caused and appreciate your patience as we work towards resolving the matter.

Our customer support team is dedicated to providing excellent service, and we are committed to ensuring your satisfaction. Please check your email, including your spam or junk folder, for our message. Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to resolving the issue promptly.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Cutest ever

From ordering to receiving, it was fast and easy. But this is the cutest, most comfortable swimsuit I’ve ever had. When I’m not pregnant anymore I’ll be purchasing regular bottoms to go with this top and probably a non maternity suit or 10 from here as well. So impressed!

21 de abril de 2023
Logotipo de Summer Mae

Respuesta de Summer Mae

Dear Ashley,

Thank you so much for taking the time to share your delightful experience with us! We're absolutely thrilled to hear that you found the ordering process fast and easy, and that the swimsuit exceeded your expectations. Rest assured, we have a wide selection of regular bottoms that perfectly complement the top you purchased. We're glad to hear that you're already planning to explore more options from our non-maternity collection as well. We're confident that you'll find them equally cute and comfortable.

Your kind words and satisfaction truly mean the world to us. We strive to provide our customers with exceptional swimwear that combines style, comfort, and functionality. Should you ever need any assistance or have further inquiries, please don't hesitate to reach out to our customer support team. We're here to ensure your continued satisfaction.

Once again, thank you for choosing SUMMERMAE, and we look forward to serving you again in the future!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great experience and love my suit

The suit I originally purchased wasn’t a great fit. Customer service was very easy to deal with for the exchange. I’m really happy with the suit I got, the fit, the colors, etc.

For reference I am 29 weeks, 5’4”, 168# and I got a large. I did try this suit in medium originally and it was too small for me. I typically am a medium (140#) when I’m not pregnant.

24 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Summer Mae

Respuesta de Summer Mae

Hello, Liz

Thank you for taking the time to leave a review of our product. We're glad to hear that you're really happy with our customer service and the suit you received. We also appreciate the reference information you provided on your size.

We always strive to provide our customers with high-quality products and exceptional service, and we're happy that we could assist you in finding a suit that fits you well.

Thank you again for choosing our product, and we hope to continue providing you with comfortable and stylish pregnancy wear.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Money had been pulled from my account

Money had been pulled from my account, but I have not received a confirmation or update on my order for several weeks now.

23 de marzo de 2023
Logotipo de Summer Mae

Respuesta de Summer Mae

Dear Erica,

We understand that you're concerned about your package delivery status. We apologize for any inconvenience this may have caused.

After reviewing your order, we found that your package was shipped on March 23rd, and delivered on March 28. We sent you an email with the tracking number. We also sent you an email with shipping information after reading your comment. However, it is possible that our email may have been sent to your spam folder. Please kindly check your Spam inbox to see if the email is there.

If you're unable to find the package or have any other issues, please don't hesitate to contact us. We'll do our best to help you and ensure that you receive your order as soon as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

It's 2023 and they don't offer free…

It's 2023 and they don't offer free returns... would never buy from here again.

21 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Summer Mae

Respuesta de Summer Mae

Dear Emily,

Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused by our return policy. However, we would like to clarify that we do offer a free exchange service for each order. Unfortunately, we are unable to provide free returns at this time due to the cost of processing and shipping returned items.

Once again, thank you for your review. We'll definitely take it into account for future improvements. We appreciate your understanding and hope that you will give us another chance to serve you in the future.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I really loved how the bottoms fit me

I really loved how the bottoms fit me. Very comfortable and spacious for my 6mo belly. The top was constricting with these growing boobies. For someone who doesn't have jumbo boobs during pregnancy or doesn't mind tight clothes, this may not be an issue. It would've been helpful to chose the top and bottom pieces separately so I could get a larger top. Overall, super cute suit.

7 de abril de 2023
Logotipo de Summer Mae

Respuesta de Summer Mae

Dear Devon,

Greetings! We hope you're doing well today. Thank you for sharing your thoughts on our product. We're thrilled to hear that you found the bottoms comfortable and spacious for your 6-month belly. However, we're sorry to hear that the top felt constricting due to your growing bust. We appreciate your feedback on the option to choose top and bottom pieces separately, and we'll definitely take it into account for future improvements.

We'd also like to suggest that you check out our mix-and-match collection, where you can choose different tops and bottoms separately. Here's the link: https://www.summermae.com/collections/mix-match. We hope this helps.

Once again, thank you for your review. We're delighted to know that you find our product cute and comfortable, and we look forward to providing you with more comfortable and stylish pregnancy wear in the future.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Cute but busy was way too small!

The swimsuits were really cute but the bust size provided for XL was not even close to fitting my growing bust. Disappointing as the rest of the suit fit fine.

22 de marzo de 2023
Logotipo de Summer Mae

Respuesta de Summer Mae

Hello, Susan
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear that the bust size doesn't fits you well. We understand that everyone's body is unique and finding the perfect fit can be challenging. We appreciate your feedback and will take it into consideration for future designs. We find that you have initiated a return & refund request for your order, If you have any further questions or concerns about the return process, please do not hesitate to contact us!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The swimsuit fits perfectly

The swimsuit fits perfectly, true to size and is adorable! On vacation at Clearwater Beach, Florida and I saw 2 other expectant mothers wearing your swimsuits, both were absolutely beautiful! Thank you!

7 de abril de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Cute, comfortable swim top!

Love this swim top! I was pleasantly surprised by the quality of the double lining on the inside of the top. It makes the suit comfortable and offers extra coverage. I was concerned that it could be see through when wet, but the cups inside are thick enough it keeps everything concealed.

21 de marzo de 2023
Valorada con 4 estrellas sobre 5

The swim suite is absolutely gorgeous…

The swim suite is absolutely gorgeous the only down fall is I have a big chest and the top even for a XL is too small and I’m only 16 weeks at 208 pounds. I am also 5.5 . I did size up and that was a great choice. I will definitely buy another swim suite though.

19 de marzo de 2023
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Good quality bad service

Received wrong order now I have to go through all the hassle of sending the one they sent me back before I can get the right one that I ordered. It’s a good thing I didn’t need it in a timely matter. But I will say the swim suit that I did receive seems ver good quality.

2 de marzo de 2023
Logotipo de Summer Mae

Respuesta de Summer Mae

Hello Marisa,

Have a nice day! We sincerely apologize for the wrong order being delivered. Before we send out any orders, we make sure that everything is correct and that it seems that your order got through despite our best efforts. After receiving your feedback on March 1 we immediately arranged to reship the correct item, which was delivered on March 7.

As soon as our warehouse verifies that your returned shipment has been properly delivered, reimbursement in the amount of $3 will be sent to you as a form of compensation for the inconvenience.

Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

You didn’t send me what I ordered and…

You didn’t send me what I ordered and made the return experience daunting.

1 de marzo de 2023
Logotipo de Summer Mae

Respuesta de Summer Mae

Hello Taylor,

We sincerely apologize for the wrong order being delivered. Before we send out any orders, we make sure that everything is correct and that it seems that your order got through despite our best efforts. Don't worry - we'll try our best to make it right!

Usually, you need to submit a return request at our return center, and we will provide you with a free return shipping label. A reshipment of the correct item will be arranged without delay, and you will get further email notifications on the details of your package's arrival. Last but not least, as soon as our warehouse verifies that your returned shipment has been properly delivered, reimbursement in the amount of $3 will be sent to you as a form of compensation for the inconvenience.

I just checked our communication emails and found that on February 26th you said in your first email that you wanted to get the correct item. But the content of the return request you submitted was that you wanted a refund. So we asked you what we should do next. You replied to us that you needed a refund. So we sent you a return shipping label on February 28th. Your return package was delivered on March 6. After signing for it at our warehouse, we processed your refund on March 8. You can check it on your credit card.

Once again, we are very sorry for this mistake.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más