The Golf Club 

Gracias por visitar Trustpilot. Lamentablemente, no se pueden publicar más opiniones en esta página, porque el sitio web de la empresa ya no existe. Si tienes alguna pregunta, contáctanos.

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a Mizuno single iron 3 months ago. Have not received the club, no refund, no reply to my many inquiries or request for refund. Do not order anything online from this company. My only recourse... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

if you expect performance do not buy from this site. Received damaged merchandise. Sent multiple e mails no response until I got pay pal involved.. Had to return my club at my expense. Waiting for a p... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a FootJoy pullover thru them on February 19th '23. Said it would take two weeks to deliver. I received no shipping updates within those two weeks. I began emailing and received a response on... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam operation. Ordered head covers but never received them. The “chat” Option on their website is a fake. Sent email and got no response. I suspected something was up when the first and only email... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de deportes
  2. Club de golf

Información proporcionada por diversas fuentes externas

The Golf Club is located in Austin, Texas in the beautiful Texas Hill Country. Specifically, we are located at 1315 W. Ben White Blvd., Austin, TX 78704. Please come visit our showroom and see the wide assortment of New and Used or Pre-Owned Proline Golf Equipment. You can also take a peek at our store by visiting us on Google Maps.


Información de contacto

Todas las opiniones

(372)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy and great experience

Easy and great experience. AND, they had the color and size I couldn't find anywhere else. I've saved to my favorites.

Thanks so much for the excellent experience.

26 de abril de 2017
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Head covers

These headcovers are really nice. Great quality and they fit perfectly.

21 de abril de 2017
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent all around

Awesome experience. My husband lost a club on the golf course and I ordered a replacement from The Golf Club. Great price. Great service. And the club is exactly what he needed.

15 de abril de 2017
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

I have not received my golf clubs

I have not received my golf clubs. They my have been sent "signature required" where I can not be home during work hour to sign for a delivery. It's actually upsetting to see a note on my door when I get home stating FedEx could not delivery.

12 de abril de 2017
Opinión espontánea
Logotipo de The Golf Club

Respuesta de The Golf Club

Mr. Krawczyk,

We attempted to contact you regarding your shipment. We are trying to ensure that your receive your merchandise. Please give us a call so we can have your package rerouted to a more appropriate address.

It is our policy to ship all products with signature required to protect out customers and their merchandise. Many of our shipment have a retail value of hundreds or even thousands of dollars. To avoid an shipments being stolen or not delivered properly, we ship all package with signature required. This is solely for your protection.

Normally if a customer has a special request such as "no signature required", that customer will add that request to the notes when the order is placed. There is no way for us to know to ship an item "no signature required" unless we have direct instructions from the customer.

Thank you,

The Golf Club

Valorada con 1 estrellas sobre 5

WOW where do I begin

WOW where do I begin, I ordered an One Length Cobra SW on March 28th 2017 with the an est. del. by April 1. On March 31 noticed my club had not shipped shipped??? I called and I was told they were out of stock and they would be in on April 5. I was from out of town and I need the club by Sunday I was then told they would cancel my order ann refund my monies!!! hahaha. What a joke never cancelled my order or refunded my monies. Now fast forward to April 11 10 days after i was to receive my club my order status was been moved to shipped a couple of days ago, I still do not have the club but they sent me this survey. WARNING WARNING these guys are incompetent stay away!!! I do not have my money and no club but they haven given me plenty of lies for my troubles.

12 de abril de 2017
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor service

I ordered a club. They said the Taylormade club would have to be back ordered. I asked how long it would take. They said 3 months. I could walk into any golf store and purchase the wedge. Not worth saving the cost of tax.
After my post the company called and offered to take a wedge out of a full set an send it to me. I had already purchased the wedge at another store. I thanked them for trying to meet my needs.

12 de abril de 2017
Opinión espontánea
Logotipo de The Golf Club

Respuesta de The Golf Club

Mr. Uno,

Once again, we apologize for any inconvenience this process may have caused.

In a challenging industry, we sincerely want to provide the best customer service possible. Due to the overwhelming response to the Taylomade M2 Irons, certain components are back-ordered through Taylormade. When your order was placed, we were unaware of the back-order of the head you requested.

Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused.

Your account has been refunded for the entire amount of the purchase.

Thank you,

The Golf Club

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I put 1 star because they wouldn't let …

I put 1 star because they wouldn't let me put ZERO.

IF YOU BUY ANYTHING FROM THIS SITE YOU ARE AN IDIOT... THEY ARE THE WORST CUSTOMER SERVICE AND BIGGEST JOKE IN THE WORLD.. I TRIED TO RETURN A GOLF BAG AND THEY WANT $80 TO SHIP IT BACK AND THE COMPANY DOESN'T GIVE U A RETURN LABEL.. GOD DAMN JOKE. NEVER AGAIN. AND THEY NEVER RESPOND TO EMAILS... I CALLED AND TALKED TO A GUY AND EXPLAINED TO HIM I WANTED TO RETURN AN ITEM, HIS RESPONSE WAS "TRY TO RESELL IT" WHAT AN IDIOT AND WHAT A TERRIBLE COMPANY

11 de abril de 2017
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más