The Card Network Opiniones 

447
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Its a pathetic system and needs 1 star for NEVER sending digital Gift Cards from New Zealand to Australia. I wont go into the details except saying NEVER try sending a digital Google Gift Card (... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Service Every Time! I’ve used TCN so many times and it has never disappointed. The delivery is always super fast, I usually receive my gift cards within just a couple of minutes! It’s c... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I thought that I was purchasing direct from Bunnings. When the card didn't arrive at the allocated time, it was confusing trying to track down the progress. The third party provider didn't answer... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I initially purchased a gift card for a client who had travelled to Brisbane for treatment after an unexpected diagnosis. I was then blown away when I won the monthly gift card swap, that I was able t... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 626501568

Escrito por la empresa

Based in Melbourne, Australia, The Card Network was founded with one purpose, to inspire the way people gift. We design gift cards for gifting, and we design systems to make it easier for gifts to be given. Why? Because we know it is more than a gift card. It could be a thank you, happy birthday, I love you or even a welcome to the world! Either way, it's so much more than a gift card. It is a chance to provide happiness and gratitude, and there is nothing better than that.


Información de contacto

3,4

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

447 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 87% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,4

Todas las opiniones

(447)

98 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super easy platform to purchase gift…

Super easy platform to purchase gift cards of all kinds!

16 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Abbey,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re so glad to hear you found the platform super easy to use and appreciated the wide range of gift cards available. We really appreciate your support and are delighted we could make gifting easy for you.

Kind regards,
The Card Network

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very easy no worries at all

22 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Adrian,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re so pleased to hear you found the experience very easy and completely worry-free. We appreciate your support.

Warm regards,
The Card Network

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not the 5 star review I hoped to write

This is the second time I have not been successful with a gift-card purchase. It has taken the money out of my account and the status has been processing and the it has refunded my money and cancelled the transaction. I am not impressed by this and was very stressed as to how I was going to get it completed as it was on behalf of someone overseas.
I ended up ordering it through Officeworks which was great and seamless. I completed a click & collect in Brendale, Brisbane and within the hour it was ready for collection. BONUS - the staff were very cheerful, helpful and I had a great experience all round.

10 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Amalia, thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating this would have been, particularly when you were purchasing the gift card on behalf of someone overseas.

All online orders are subject to a security review process designed to help protect both our customers and payment information from fraudulent activity. While many orders are approved successfully, there are instances where an order is unable to be approved and is subsequently cancelled, with a refund issued to the original payment method.

We understand that this can be disappointing, particularly when you're unsure why an order has been cancelled. If you believe your order was cancelled incorrectly, please feel free to contact our customer support team via email at support@card.gift with your order details. We'd be more than happy to review the matter further and do our best to assist. This can also help to ensure that any future orders are approved and free of any potential issues.

Warm regards,
The Card Network

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very easy to purchase and use

Very easy to purchase and use

19 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Mikhaela,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear you found the process very easy both to purchase and use. Creating a simple and seamless experience is exactly what we aim for. Thanks again for your support.

Kind regards,
The Card Network

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Another $50 lost in space!

As I am interstate, I purchased an Uber Gift Card for my son, who then activated and had to put in our family shared account. ( which was the only way to use the uber card) There is no record of this being credited to my Uber account. I wrote to the support desk for the card network asking for a refund, I have not received either an acknowledgement or response. $50 just floating around with no responsibility or recognition from Card.gift
Don’t bother, is my advice. Going around in circles !

13 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Irene, we're sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation would be, particularly when you're unsure what has happened to the gift card balance.

We'd like the opportunity to look into this further for you. If you're comfortable, could you please provide your customer support reference number, order number, or any additional details relating to the gift card? This will help us investigate the matter and better understand what may have occurred.

Thank you for bringing this to our attention.

Warm regards,
The Card Network

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great product

Thank you very much for efficent service as always.
Look forward to buying more mastercard giftcards from your company in the future

19 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Richard,

Thank you for the kind words. We’re glad to hear you’re happy with the efficient service and that it continues to meet your expectations.

We look forward to doing business with you in the future and greatly appreciate your ongoing support.

Warm regards,
The Card Network

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great services

Great services

9 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi there,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re happy to hear you had a great experience with our services. Thank you for your support.

Kindly,
The Card Network

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Criminals.

Criminals.

28 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Britt, we're sorry to hear that you feel this way.

We'd welcome the opportunity to better understand your experience and assist with any issues you may have encountered. If you're comfortable, please provide your order number or customer support reference number, or contact our customer support team via email at support@card.gift and we'll be happy to look into the matter further.

Warm regards,
The Card Network

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have contacted TCN at least twice, not hearing back from them

I have contacted TCN regarding A. not being able to see my card, gifted to my, my daughter was able to fix it, she had the wrong phone number (I never heard from them anyway and this was in February)
B. Why my Woolworths transaction was declined. Haven't heard from them, I just got the same autogenerated message that I got all those months ago

27 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Lee, thank you for taking the time to share your feedback.

We're sorry to hear about the difficulties you've experienced and understand how frustrating this would be. We've looked into the matter and can see that our customer support team has been in contact and is currently working to investigate and resolve the issue relating to your card.

We appreciate your patience while this is being worked through and understand your concerns regarding the communication you've received to date. Our team will continue assisting you and working towards a resolution.

Thank you for bringing this to our attention.

Warm regards,
The Card Network

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great chilling out with the boys brah…

Great chilling out with the boys brah but great job

23 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hey Annie,

Thank you for the kind words. We're glad to hear that you had a positive experience with us.

Kindly,
The Card Network

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Part Order recieved with no…

Part Order recieved with no explanation.
I ordered 25 gift cards and have received only 10. I have emailed Support and attempted to call The Card Network without any luck. What am I to do now?! You can't speak to anyone because the phone cuts after 15-minutes - I've called several times.

The reply from the support email was vague and unhelpful. Now, after having posted by review I finally was able to speak to a real person - a call that took 23 minutes before I received assurance the matter was being resolved. It turns out the missing cards - being Prepaid Mastercards - were sent separately to the others and their processing timeframe was "different" to the others. I finally received the second batch ten days after receiving the first. I am not sure the fact that the cards are dispensed at different times is was something clearly stated when I placed my order.

15 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Lau, thank you for your review and bringing this to our attention.

We’re sorry to hear about your experience and understand how concerning this would have been, especially when only part of your order was received.

We’d like the opportunity to look into this further for you. If you’re comfortable, could you please provide your order number or customer support reference number so our team can investigate what has occurred and assist further.

We also apologise for the difficulty you experienced when trying to contact our support team and appreciate your patience while this is being looked into.

Warm regards,
The Card Network

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No birthday present

Ordered digital gift for birthday today , birthday boy has not received it as yet poor service,cant call anyone on weekend for follow up.

10 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi CC, thank you for your feedback.

We're sorry to hear about your experience with us. Regarding your digital gift card, all digital gift card orders go through a security review process and may take up to 48 hours to be processed. While we understand this can sometimes be frustrating, these checks are in place not only for fraud prevention, but importantly to help protect our customers and their payment information. Customer safety is a major priority for us and we appreciate your understanding.

If you are still experience any issues with your gift card order, we'd love to take a look at it for you. If you can please reply with your Customer Service ticket number, I'll be able to liaise with our CS team regarding your order and look to fix this for you as quickly as possible.

Warm regards,
The Card Network

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely disgusted. Avoid at all costs

Absolutely disgusted.
Bought an online Visa card and received nothing in return . This is the second time I have dealt with this company and they are absolutely shocking.
If you don’t chase things up, you lose your money.
If you try and ring, the answering service says you can only be on hold for 15 minutes and after 15 minutes you get disconnected and offered the option to email them.
This loop keeps repeating itself.
Eventually, I got through to an operator and made it very clear I wanted a full refund immediately.
In fairness, the operator was very helpful. In fact I feel quite sorry for her, having to work for such a shocking organisation.
Be aware that gift cards in the supermarkets are often supplied by this company, they come disguised as many different companies but the cards are supplied by TCN. Make sure you read the back of the physical card / packaging if you buy in store. And if you are buying online be very careful to avoid this company as they are absolutely disgraceful and leave a very bad taste and bad experience behind.

3 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Abe, we’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this would have been.

Yes with all digital gift cards, there is a review process which can take up to 48 hours to complete before delivery. We understand this may be frustrating to wait, however this is in place for protect the security of our customers.

In some cases, there may also be issues with gift card delivery which can usually be resolved by our support team through verifying order details and resending the card where required.

We’d like to reassure you that we are a legitimate gift card provider and work with a wide range of retail partners across Australia. We appreciate your feedback regarding wait times and communication, and we’re sorry this experience did not meet expectations, we are always looking to improve in these areas.

If you are still experiencing issues receiving your gift card, please contact our support team at support@card.gift or reply with your Customer Service ticket number here and and we’ll be happy to investigate this further for you.

Warm regards,
The Card Network

Valorada con 1 estrellas sobre 5

if there were 0 stars i would tick…

if there were 0 stars i would tick that. I had a very disappointing experience dealing with this card network. The customer service namely corresponding with Jarlo was poor from the start—staff came across as rude, dismissive, and unwilling to listen. The interaction felt rushed and abrupt, with no effort made to properly understand or resolve my issue.

What stood out most was how rigid their approach was. There was absolutely no room for negotiation or flexibility, even in situations where a reasonable solution could have been reached. It felt like they were following a script rather than genuinely trying to help.

To make matters worse, I was unable to escalate the issue. There seemed to be no clear pathway to speak with someone more senior or to have my concerns reviewed further. Overall, the experience lacked any sense of goodwill toward customers, leaving me frustrated and dissatisfied.

1 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi there, thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience with our customer service team left you feeling frustrated and unsupported.

We understand how important it is for customers to feel heard and assisted throughout the support process, and we’re disappointed to hear that this was not your experience. We’d really appreciate the opportunity to look into this matter further and better understand what has occurred.

If you’re comfortable, could you please provide your order number or customer support reference number so our team can investigate this further and follow up accordingly.

Warm regards,
The Card Network

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The recipient never got their voucher

The recipient never got their voucher, and The Card Network never responded to the ticket I submitted.

*** It's easy to come online after the fact and pay lip service for the sake of optics, but what matters is the service delivered during the process of fixing the actual issue. I sent multiple emails, called during hours, only to get an answering machine telling me to call during hours. This happened two or three times. Finally I got an answer and the issue was fixed but only through great effort on my part, not the part of the card network.

7 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Stephen, we’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this would have been.

We’ve looked into this further and can see the gift card issue has since been resolved with our support team. We apologise for the inconvenience caused during the process and appreciate your patience while this was being worked through.

Warm regards,
The Card Network

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Zero - Scam. Lost $500

Zero. Title: Extremely concerning experience – avoid.

I am raising this with ACCC and NSW police Cyber.

I had the worst experience with - The Card Network / Card.Gift. DO NOT UTILISE THIS SERVICE.

I purchased a $500 gift card which was marked as ‘delivered’, however the recipient never received it.

When I raised this, the response I received was that the issue was due to our IT being ‘compromised’, with no clear evidence or resolution provided.

At this stage, I am out of pocket $500 with no outcome. I have to go to the police and raise with the ACCC. I will not stop until this is resolved and will continue to spread the experience I have with this so called business.

I would strongly recommend others do not proceed with using this business and ensure they fully understand the risks before using this service.

17 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Jenny, thank you for your feedback. I'm sorry to hear about your experience with us. I can see that our customer support team has since resolved this issue with you.
If you require any further assistance, please don't hesitate to reach out.
Warm regards,
The Card Network

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Was easy to navigate the website to…

Was easy to navigate the website to order

3 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hey Fiona,

We're happy to hear that you found our website easy to navigate. Thank you for the positive review.

Warm Regards,
The Card Network

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent and very good

Excellent and very good

7 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hey Kim,

Thank you for the positive review. We're glad to hear that you enjoyed your experience.

Warmest,
The Card Network

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The experience was great

The experience was great, but what really made it for me was how easy check-in process and the follow-up emails. It shows they actually think about the customer journey from start to finish."

6 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Card Network

Respuesta de The Card Network

Hi Matthew,

We're glad to hear you had a positive experience with us. We absolutely do value the customer journey, we're glad that you found every step easy to follow.

Kind Regards,
The Card Network

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más