Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I spotted a reasonably priced VW Cady Maxi with these guys. I enquired, 2011 and 219k miles for 5k. Still available! Happy days! Where are you. Southampton, you? Nottingham, ah. It turned out tha... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Exceptional Customer Experience We purchased a Volkswagen Polo as a first car for a surprise for our son who turns 17 in January. Liz was so helpful and gave us plenty of space and time to look at... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

We've bought 4 vans from TPW so far and have found the whole process to be a pleasure. Wide range of stock for all pockets and purposes Tom has always been truthful and polite and has always made a... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I went to see a car that was advertised at an extremely reasonable price. When I got there Liz was very helpful, not pushy in any way and let me make my own mind up about the sale. Unfortunately it ha... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Concesionario de autos
  2. Concesionario de camiones
  3. Concesionario de automóviles usados
  4. Concesionario de camiones usados

Escrito por la empresa

TPW Trading Ltd is home to over 85 used, high quality Vans, Trucks and Cars. Specialising in both retail and commercial sales, we offer one of the biggest selections of quality assured vehicles throughout the East Midlands.


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

97 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would advise caution when purchasing…

I would advise caution when purchasing from TPW Trading Ltd.

Before the sale, communication was good and responsive. However, after payment was made, this changed significantly.

I purchased a van from TPW Trading Ltd. Within 7 days, the engine warning light appeared. The vehicle was returned for repair and I was later told that the issues had been resolved. Unfortunately, the warning light reappeared the very next morning.

An independent garage then confirmed that the catalytic converter and DPF had been removed, which is a serious issue. This was particularly concerning as I had asked directly whether any components were missing and was told that there were not.

During the period the van was being repaired, communication was difficult at times and updates were limited. The situation caused significant inconvenience, including loss of time and earnings.

A refund was eventually obtained, but this required persistence.

Overall, this was a stressful experience, and I would recommend that buyers carry out thorough independent checks before purchasing. AND.DO NOT TRUST TOM HE’S A BIG WEBSTER. HIGHLY AVOID!!!!

17 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de TPW Trading Ltd

Respuesta de TPW Trading Ltd

Dear Mr and Mrs Choudry,

Thank you for your feedback. While we are sorry you feel this way, we believe this review does not accurately reflect the events or the level of service provided by TPW Trading Limited.

When you reported an engine warning light on Easter Monday, we prioritised your vehicle and requested you bring it in the very next morning. Despite your claims based on third-party advice that the DPF was missing and required a £2,500 replacement, our qualified mechanic confirmed the component was present and the vehicle was structurally sound. It is disappointing that you demanded a full refund or a payment for third-party repairs before we were even given the opportunity to inspect the vehicle ourselves.

Regarding the air conditioning leak, we acted swiftly to order the necessary parts. Although we could not provide an immediate, exact timeframe due to parts delivery schedules, the repair was completed, re-gassed, and the vehicle was ready within just two working days. I even personally stayed open 90 minutes past closing time to accommodate your work schedule.

When the warning light reappeared the following day, we did not dispute your request. In line with our commitment to customer satisfaction, we processed a full refund within 24 hours.

At TPW Trading, we pride ourselves on a reputation built over 750 successful sales per year. We go above and beyond to resolve genuine issues, as evidenced by our "return to base" warranty and our prompt handling of your refund. While we regret that this vehicle did not meet your expectations, we remain confident that we acted professionally, honestly, and at significant expense to ensure you were not left out of pocket.

We wish you the best in finding a vehicle that suits your needs.

Kind regards,

Management
TPW TRADING LIMITED

Valorada con 5 estrellas sobre 5

First car purchase

Purchasing my son’s first car was something I approached with a fair bit of anxiety, as any parent would. However, the entire experience turned out to be incredibly reassuring from start to finish.

The team were excellent—friendly, approachable, and genuinely helpful throughout the process. They took the time to answer all my questions and made sure I felt confident in the decision we were making. What really stood out was how understanding they were of my concerns as a parent, and how they went above and beyond to put my mind at ease.

The car was serviced promptly and delivered just three days later, which was both impressive and convenient. Everything was handled efficiently and professionally, making what could have been a stressful experience feel smooth and straightforward.
Thankyou Tom and Liz ☺️

10 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

James crosby

Had a positive experience with TWP with replacing my transit van dealing with both Tom and Liz
Initial viewing was with Tom who gave us freedom to view the vans with no sales pressure and allowing the unaccompanied test drive
Liz completed the final handover and again very friendly and helpful with assistance provided with vehicle taxation
Overall based on our experience would recommend TWP

13 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great car sales pkace, totally recommended.

I went to see a car that was advertised at an extremely reasonable price. When I got there Liz was very helpful, not pushy in any way and let me make my own mind up about the sale. Unfortunately it had an intermittent sensor fault but since it was within the warranty period they fixed it free of charge within a day. 100% recommended service and I will definitely be going there again for my next vehicle.

19 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

VW Caddy Maxi Purchase

From start to finish Liz was fantastic, was completely transparent with all details and customer services was perfect. Everything was done as agreed and all timescales were met. Delivery was beyond expectations as the van was delivered all the way to Edinburgh and within days of purchase. Van was clean, presentable and all paper work was supplied. Highly recommend and if I’m purchasing again this will certainly be a place I check out!!

15 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

They went above and beyond

I had a brilliant experience with TPW Trading Limited. Liz and Tom were amazing from start to finish — they helped me find the perfect car for my needs and were genuinely friendly and professional throughout. When a minor issue came up a couple of days after buying, they sorted it quickly and went above and beyond to make sure I was happy. Their customer service is second to none. Highly recommended, and I’ll definitely be back when I’m looking for another car.

3 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Would recommend to anyone!

I recently bought a car from TPW Trading. Everything went smoothly and the car is great! Fab service all round and Liz and Tom were super helpful. Thanks so much! 😊

15 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service

We bought a little fiesta from Liz & Tom
Great customer service from start to finish
Very happy customers
would recommend to anyone wanting to buy a car or van from someone who you can trust
Thank you guys
John & Julie.

7 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bought a brilliant little Fiesta off…

Bought a brilliant little Fiesta off these guys today. I rocked up out of the blue and was so impressed with Tom and Liz's customer service. Offered for me to take a look at any car I wanted and give it a quick run around the block. They were so warm and helpful, especially with someone who hadn't bought a car before. The process and paperwork was made really simple by Liz. Would highly recommend buying from these guys!

7 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Company

We have recently purchased a vehicle from TPW Trading Limited and couldn’t fault the service.
We dealt with Liz who sorted everything out for us. She was knowledgeable and experienced in the business. Liz also organised the delivery of the vehicle to our home address at a reasonable price.
It was a pleasure to buy a van from this company and we would highly recommend.

18 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would give Tom zero stars

When the car was delivered on a trailer, it had a slow puncture a tyre pressure monitor fault no internal lights faulty aerial signal and not the right parcel shelf. Tom had the car back for about three weeks. and I would say he got fed up of trying to get all the faults done refused to give me a refund and in the end lied and said the tyre fault happened when I had it and the aerial is still poor I would never use them again or recommend them to nobody.
Tom had the car 3 weeks for repairs why not have the sensor fixed?
Why not do a proper diagnostic on the aerial ?
Why not give me a refund when I asked twice?
Warranty is a waste of money as sensor is wear n tear

3 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TPW Trading Ltd

Respuesta de TPW Trading Ltd

As always at TPW TRADING we always appreciate feedback.
On this occasion Gary came over to our site viewed and test drove a 2017 ford focus car.
Gary asked for a video of the sat nav and the radio working which we thoroughly checked and sent the video over all in working order.
Gary was very happy with the car when he viewed the car in detail and test drove and pointed out the rear tyre was deflated he then contacted the office to agree the purchase.
We then delivered the car to him on the 13th feb the same day Gary contacted me and put a complaint to me of the following-
wrong parcel shelf - (replaced)
interior lights not working - (repaired)
radio/sat nav not working properly -(no issue)
slow puncture - (repaired)
service light - (reset)
tyre pressure sensor- reset (if there is still an issue with this I'm happy to asses and repair if there is an issue)
I then agreed to collect the car 30 miles away free of charge and I provided Gary with a courtesy car as he said he would be without a car for work.
Once we received the car we thoroughly checked all issues, the parcel shelf was swapped for a new one even though the original one was the correct one and nothing wrong with it. The interior lights were not working as it had been disconnected or came loose and came out.
We cannot be certain this was not working when the car was delivered but either way it was a 2 second job to plug back in.
The sat navigation and radio was then checked over by our auto Electrition as I wanted this checking professionally and he pointed out that the DAB setting was switched off and everything was absolutely fine.
I then personally drove the car to various destinations and both were absolutely fine.
I have spoken to Gary and explained that all DAB radios lose signal at some points and is not always 100% in any vehicle but the signal was 100% fine when I checked it and did not lose any signal.
The slow puncture was sorted and the tyre sensor was reset. The service light was reset both can be reset yourself as described in the car manual.
Gary was aware the car had just been serviced and he was provided the paperwork of this service.
We then called Gary and asked him to collect his car.
once collected Gary messaged me to say the tyre air sensor had came back on, I replied to ask him to turn it off at settings and we would be happy to put air in the tyres and reset.
Every customer who purchases a car is provided with a 3 month AA warranty free of charge from tpw trading at the point of sale and I have asked him to use this if he needs to moving forward as the car was handed back with no faults or issues.
Our pride at TPW is very high, hence why we carried out all the assessments on Garys car ourselves without calling on the AA warranty that Gary has been provided with.
I am more than happy with the service we provided and we will always act in this way.
Gary was also very rude to me throughout this process and I can say I did everything in my power to make him a happy customer until the end.

Kind Regard

Tom. Director.


Valorada con 5 estrellas sobre 5

Van purchase

I purchased a crew cab Vivaro the other day, Tpw have been great and very helpful. First time dealing with them but a good experience so far.

1 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TPW Trading Ltd

Respuesta de TPW Trading Ltd

thank you for your positive feedback!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

100% recommendation for TPW cars

100% recommendation for TPW. We bought our son a car from here, a lovely red Polo. Drives beautifully. Our experience with them was fantastic, very friendly and helpful. When we came to look at the car in the snow, he actually came out to meet us, fantastic service. Looked after us, even when we had a problem with the battery. Absolutely fantastic; we will definitely be using them again. 😀 👍

5 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Would use again

Rang TPW Trading spoke to Tom and arranged a viewing for the next day. Turned up and was made to feel very welcome. His wife offered refreshments. Passed me the keys for the vehicle I went to see and Tom told me to take my time viewing the car and told me to take it for a test drive. No pressure tactics at all. Car as described so bought the car. Will definitely use again. Very happy. 9/10 as no biscuits were offered to go with the coffee?!

23 de enero de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más