Beställde läderreparationssats 28 jan. Strax efter fick jag ett artigt E-mail från "Alice", som beklagade den långa leverans tiden pga pandemin. Betalade fakturan 1 mars ,trots att jag inte fått l... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
OBS OBS OBS! VARNING VARNING! SNÄLLAA KÖP INGET FRÅN DESSA BEDRAGARNA! DESSA MÄNNISKOR SOM DRIVER DENNA FALSKA FÖRETAGET HAR VARKEN SAMVETE ELLER HEDER I KROPPEN, DE ÄR INGA MÄNNISKOR UTAN TORPED... Ver más
Det här är den sämsta sidan jag varit med om! Beställde ett par skor. Det tog över en månad att få dom. Efter 5 gångers användande har sulorna spruckit på båda skorna. Enligt deras policy så ser dom d... Ver más
Sämsta e-handel någonsin! Jag vill returnera mina varor och har beställt retursedel på hemsidan. Har efter mer en 1 vecka inte fått en sådan. Nu finns inte den funktionen retur längre på deras hemsida... Ver más
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
blufföretag
blufföretag, beställde den 28 maj men har inte fått ordern än. Ingen svarar på mejl. Har betalt redan.
OBS OBS OBS!
OBS OBS OBS!
VARNING VARNING!
SNÄLLAA KÖP INGET FRÅN DESSA BEDRAGARNA! DESSA MÄNNISKOR SOM DRIVER DENNA FALSKA FÖRETAGET HAR VARKEN SAMVETE ELLER HEDER I KROPPEN, DE ÄR INGA MÄNNISKOR UTAN TORPEDER!
KÖPTE 3 PAR SKOR OCH NÄR JAG FICK DE VISADE DET SIG SKORNA VAR CHINA S. SVARTA SKOR MED VIT TRÅD, SÄMSTA MATERIAL OSV MM.
Det här är den sämsta sidan jag varit…
Det här är den sämsta sidan jag varit med om! Beställde ett par skor. Det tog över en månad att få dom. Efter 5 gångers användande har sulorna spruckit på båda skorna. Enligt deras policy så ser dom det som att jag har orsakat den skadan på skorna. Helt orimligt att man lyckas spräcka sulorna på ett par skor själv efter några gångers användning om man inte håller på med extremsport… Så 400 kronor ner i papperskorgen… handla inte härifrån!
Jag beställde 2st talande nallar plus…
Jag beställde 2st talande nallar plus två små men jag fick en nalle och resten fick jag inte fyfaaan
jag försökte hitta dem mailade till dem men fick ingen svar
Scam !!
Scam !!! Do not trust this company.
They just ripped me off for Kr.500
Fake cheap Chinese product.
VARNING FÖR DEN HÄR JÄV-A SK-T SIDAN…
VARNING FÖR DEN HÄR JÄV-A SK-T SIDAN DOM BLÅSER FOLK OCH HÅLLER INTE SINA LÖFTEN RÅKADE KÖPA 2JÄV-A FLYGANDE PLAST BOLLAR SOM BLINKAR VAR MENINGEN ATT BARA KÖPA EN SÅ JAG SKREV OCH DOM SKREV ATT DET INTE VAR NÅGRA PROBLEM ATT ÅTERSKICKA FELKÖP.. MEN FI-TJÄVE-N LJÖG ISTÄLLET FICK JAG ETT 50%ERBJUDANDE PÅ NÄSTA KÖP OCH DET VÄGRADE JAG EFTERSOM ATT JAG BLIVIT LOVAD ATT FÅ GÖRA ETT ÅTERKÖP SEN DRIBBLADE FIT-AN OM ATT JAG SKULLE FÅ 32%AV PENGARNA TILLBAKA VILKET HELLER INTE HÄNDE SÅ NU BER JAG ER ALLA MISSNÖJDA KUNDER ATT LETA REDA PÅ VARENDA OMDÖMES SIDOR OCH VARNA. OCH ÄVEN VÄNDA ER TILL KONSUMENTVERKET. VORE ÄVEN TACKSAM FÖR ADRESS TILL FÖRETAGS ÄGAREN FÖR DET HÄR KOMMER JAG F-N INTE SLÄPPA!!
Rena rama bluffen
Rena rama bluffen! Har beställt ett par snörskor i oktober och har fortfarande inte fått dom. Mailade till dom och fick till svars att dom skulle utreda saken ren lögn kommer polisanmäla saken som bedrägeri.
Tendolo är en katastrof
Tendolo är en katastrof, beställde varan i början av oktober men fick aldrig den ! Betalade på en gång fick ej pengar tillbaka , anmälde de till Konsumentverket!
Lurad
Beställde en nackkudde I september och har fortfarande inte fått den. Valde få varan först och sen betala. De drog pengarna från kontot och ingen kudde än! Fruktansvärt dåligt!!!!!!! Borde finnas minus på omdömet!
Trendolo är en bluff som inte har koll…
Trendolo är en bluff som inte har koll på något mer än att ta dina pengar ⚠️
Opålitlig bolag...fel info
Opålitlig bolag...fel info, svårt att kontakta, spår kod är finns MEN DET ÄR OMÖJLIGT ATT HITTA VARAN, lång tids leverans.
Hur i he....vete kommer man i kontakt…
Hur i he....vete kommer man i kontakt med detta bluff företag....betalat nästan 400kr för en vara som inte kommit! Önskar jag läst omdömen innan jag gjorde beställningen
Minus stjärnor från mej
Om det gick
Om det gick, skulle inte ens en stjärna gälla för vad jag tycker! Beställde en linneblus, betalade 355:- och fick en liten t-shirt! Att skicka tillbaka - till Kina - verkar vara dödfött! Vilket lurendrejeri!
Har beställt en soffa för 2månader…
Har beställt en soffa för 2månader sedan som ej kommit men betala via klarna måste jag göra
Hur komma i kontakt med er då ni saknar telnummer
Har ej egen dator
0704065619 jag vill ej ej ej ha soffan längre
Har köpt en annan tack mvh maj i Heby
Skräp och lurendrejeri!!!
Tyvärr kan man inte ge betyg som är mindre än en stjärna!! Var med om exakt samma sak som Camilla nedan (samma mätverktyg). Jättelång leveranstid jämfört med utlovat och när grejerna kom var det absolut bara odugligt skräp. Därefter helt omöjligt att få kontakt med företaget...ända tills jag genom klarna fick tag i en ny mailadress, kunde få i en retursedel och fick fakturan pausad. 20-talet mail och flera timmars jobb!! Han fått returen på skräpet godkänd men måste fortfarande betala 79 kr för returfrakten trots att det inte var samma verktyg som utlovades på bilden och i filmen...och nu orkar jag inte bråka mer.
Läderreparationssats
Beställde läderreparationssats 28 jan.
Strax efter fick jag ett artigt E-mail från "Alice", som beklagade den långa leverans tiden pga pandemin. Betalade fakturan 1 mars ,trots att jag inte fått leveransen. Kontaktade dem igen ang. leveransen. Mailet besvarades artigt av "Isak", som också berättade att leveransen varpå väg. Paketet kom 9 mars direkt till min postlåda.
Beställningen motsvarade helt mina förväntningar !
Därför vill jag rekommendera detta företag, och även ge positivt "feedback" om TrendySaker till mina vänner och bekanta !
Jan.L
Lurendrejeri tyvärr
Beställde fodrade leggings, ett skämt! Korta i benen (och då är jag bara 161 cm själv!) och löjligt korta i midjan (under troskanten), kan inte förstå hur en produkt ens kan vara så urkass. Leveransen kom helt utan orderbekräftelse, och det går inte att nå dem nu för företaget har lägligt nog gått upp i rök (förra numret, hemsidan och mailadressen funkar inte). Läser här att de tydligen har för vana att göra så (tydligen byta namn och lura folk), önskar att jag hade läst recentionerna innan.
Skämt företag som byter namn!
Köpte ett mätinstrument därifrån. Såg smidigt och bra ut på filmer som fanns i samband med annonsen. Istället kom det någon ynklig plast leksak ihop skruvad med plastknoppar, nått som är värt en 10:-. Började skriva till företaget om retur. Endast en robot som svarade tillbaka. Har skrivit många gånger, har aldrig fått ett vettigt svar. Tillslut anmälde jag till klarna. Där ligger den pausad. Får se om de får tag i företaget.
Detta är det sämsta jag någonsin varit…
Detta är det sämsta jag någonsin varit med om. Beställde i Augusti förra året och det ända jag har fått är en faktura från Klarna! De har bytt namn flera gånger sedan dess så det var inte lätt att hitta ordern på mail för inget stämmer. De har tydligen mycket att göra på lagret och har kunder på tur innan mig. Hoppas jag förstår att de gör så gott de kan.
Trendii.se
trendysaker.se som har ändrat namn till trendii.se nu är inte profesionella. Jag fick leveransen efter 4 månader som var inte alls samma på bilden o stämmer inte alls med beskrivningen och jag kunde inte kontakta med de efter som de hade bytt namn,domain ock kontalt uppgifter... Shoppa aldrig från Gigantic aps, de lurar folk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.







