Beställde läderreparationssats 28 jan. Strax efter fick jag ett artigt E-mail från "Alice", som beklagade den långa leverans tiden pga pandemin. Betalade fakturan 1 mars ,trots att jag inte fått l... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
OBS OBS OBS! VARNING VARNING! SNÄLLAA KÖP INGET FRÅN DESSA BEDRAGARNA! DESSA MÄNNISKOR SOM DRIVER DENNA FALSKA FÖRETAGET HAR VARKEN SAMVETE ELLER HEDER I KROPPEN, DE ÄR INGA MÄNNISKOR UTAN TORPED... Ver más
Det här är den sämsta sidan jag varit med om! Beställde ett par skor. Det tog över en månad att få dom. Efter 5 gångers användande har sulorna spruckit på båda skorna. Enligt deras policy så ser dom d... Ver más
Sämsta e-handel någonsin! Jag vill returnera mina varor och har beställt retursedel på hemsidan. Har efter mer en 1 vecka inte fått en sådan. Nu finns inte den funktionen retur längre på deras hemsida... Ver más
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Väntar fortfarande på min vara
Beställde varan den 11augusti 2020 har inte kommit, däremot har jag fått fakturan till Klarna, som jag har skjutit upp, svårt att komma i kontakt med trendii fick det svaret (efter mycket om och men) att det låg andra ordnar före mig. Vill avboka ordern men det går inte. Aldrig upplevt något liknande.
Sämsta e-handel någonsin
Sämsta e-handel någonsin! Jag vill returnera mina varor och har beställt retursedel på hemsidan. Har efter mer en 1 vecka inte fått en sådan. Nu finns inte den funktionen retur längre på deras hemsida. Ja, och hur många namn har företaget? Ingen svarar i tel och på email svarar en robot. Känner mig lurat och vill ej betala varorna...
Den 18 okt.2020 beställde jag 2 burkar…
Den 18 okt.2020 beställde jag 2 burkar bivax från Happino som företaget hette då men tydligen ändrar dom namn på företaget för att fortsätta bluffa kunder. Har fortfarande inte fått mina varor och betalat 385 kr. för dom 6 nov 2020. Har varit i kontakt med Klarna flera gånger, senast idag få se om det händer något. Som andra också skrivit omdöme om företaget så håller jag fullständigt med.
Universell mätlokaliserare
Varan motsvarar inte bilden på företagets sida. Kom en plastig gul linjal med fyra knoppar, utan cirkelverktyg. Riktigt dåligt.
Extrakostnader för skatt och tullavgifter
Beställde en vara för 245 kr, c:a 5 veckor senare fick jag sms om att betala ytterligare 88 kr i skatt och tullavgift för att få paketet levererat till mig. Denna extrakostnad framgår ingenstans på företagets hemsida. Löste ut paketet, men tyvärr motsvarade varan inte mina förväntningar och jag ville därför returnera den. Det skulle då kosta mig 79 kr att få en retursedel. Jag skulle alltså ha betalat 167 kr för ingenting! Vid kontakt via mejl med företaget tog det lång tid att få svar, telefonnumret var inte i bruk. Till slut fick jag svaret att de inte ansvarar för tullavgifter och blev hänvisad till PostNord. Känner mig således lurad och tvingad att behålla en vara som jag aldrig kommer att använda. Jag anser att det är företagets ansvar/skyldighet att tydligt informera om ev extrakostnader som kan tillkomma vid en beställning så att jag som kund kan välja om jag vill köpa varan eller inte.
Beställde två saker och nu vill…
Beställde två saker och nu vill PostNord jag ska betala 88 kr för tullavgift. Aldrig i livet. Har anmält företaget till Klarna och de gör en utredning. Känner mig så lurad har pausat betalning och även skrivit till PostNord att låta paket gå tillbaka. Har även skrivit till Trendysaker. Hittade deras annons på Facebook . Kommer att anmäla företaget till Facebook OXÅ . Finns inget i deras information om att det kan tillkomma tullavgifter och moms . Fy på er att luras
Köp inget från Trendysaker
Köp inget från Trendysaker, Happino, Shoplo m.m. Ja det är bara några namn som de använder sig av. Jag var dum nog att beställa volymklämmor till håret i oktober och de har inte kommit än. Men fakturan till Klarna kom in snabbt. Den har jag iof kunnat stoppa tillfälligt. Men nu har jag blivit kontaktad av tullverket och postnord och behöver betala en avgift på 135:- för att överhuvudtaget få paketet med hårklämmor. Det framgick inte någonstans att dessa skulle skickas från Kina när jag gjorde beställningen. Jag kan iof strunta i att betala o de skickas tillbaks till avsändaren men får då troligtvis ändå betala fakturan som finns hos Klarna eftersom det verkar omöjligt att få köpet hävt och ens få kontakt med Trendysaker eller vad dom heter just nu eftersom dom ändrar namn hela tiden. Då får jag ändå betala för ingenting. Så det här är ett riktigt bluff företag som man absolut ska undvika att beställa från. Det ser helt ok ut och jag trodde att när de använde sig av Klarna att det var säkert att beställa från dem men tyvärr där hade jag fel. Om jag betalar den extra avgiften så kommer jag väl att få mina klämmor MEN till ett betydligt högre pris än vad de är värda. Det är väl inga gigantiska summor det rör sig om men det ska ändå framgå vid beställning att ev tullavgift kan tillkomma och att det är lång leverans tid som tex om man beställer från Wish. Så åter igen,beställ inget från detta ställe!
Jag beställde volymiserande klämmor
Jag beställde volymiserande klämmor. För över en månad sen. Hade sett fram emot att få dom.... Och det är inte första gången, det händer. Urdåligt att det dröjer så länge!!
Onsdag den 30 december 2020. Har fortfarande inte fått mina volymiserande klämmor. Från detta företag. 👎👎👎👎
VARNING!
Det tog 7(!!!) månader innan jag fick min beställning. Då var paketet helt trasigt. Jag fick heller ingen orderbekräftelse eller ordersedel med i paketet. Jag har mailat kundservice angående detta men inte fått svar. När man ringer säger en telefonsvarare att kundservicen är stängd, men inga tider anges. För att göra en retur måste man dessutom betala 80kr för att få en retursedel mailad till sig?! Handla INTE härifrån!
The Company promise 2-4 weeks…
The Company promise 2-4 weeks deliverytime! I ordered a Marshmallowsdogbed 26th of August! Today it is 13th of oktober!!!
To day I got my bed 31october! 8,5 weeks delivery!
Still not in stock! And the still not know when the will get it for me.
The also promise 100% customer satisfaction...Do not order from them if you are in hurry,you are going to get mad, did they ever had the dogbeds in stock?
Jag håller med alla andra som skriver…!
Jag håller med alla andra som skriver omdömen här! Nu har dom bytt namn på företaget för att fortsätta att lura andra!! DETTA FÖRETAG ÄR ETT RUFFEL FÖRETAG!!! Dom byter namn på företaget hela tiden och är helt hopplösa att få rätt mot! Jag har mejlat snart i 6 månader om skor som det var urusel kvalitet på! Bilden på deras hemsida var på en kvalitet sko i läder men den som kom var en plastig sko i galon tyg från Kina!! skulle den säljas här på Pekås så skulle den inte kosta mer än en Foppa toffel för 19.90kr! Jag gav 548kr men frakt!!!!!! DOm svarar att jag ska återkomma med ordnr. men dom hittat ingen order på mig så därför kan dom inte skicka en returavi eller göra en återbetalning!! Detta måste vara den enda firman i världen som inte hittar sina kunders order och vill hjälpa till? SÅ...köpt ingenting från dom och konstig värre är att Paypal och Klarna överhuvud taget vill ha med företaget att göra!
Beställ inte från detta blufföretag
Beställ inte från detta blufföretag! Bytte namn bara sådär och det var sjukt lång väntetid på paketet. Varan var inte ens i närheten av vad bilden visade. Fick Efter klagomål tillbaka pengarna men Fick ändå stå för frakten själv! Riktigt dåligt!!!
Uruselt
Detta är tidigare Shoplo.se som bytt namn bara sådär..inte alls misstänksamt.
Uruselt, en får inte sina leveranser.
Beställer du här ifrån så tar det tid och då pratar vi månader.
Sämsta kundbemötande jag fått = ingen. Inte ens något ursäkta. De skickar istället ut mail där de vill att en ska köpa mer saker fast jag inte ens fått min beställda produkt.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.







