twisteddough.shop Opiniones 

109
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I wanted to love this product because the macros are amazing! Unfortunately the “protein” aftertaste is one of the worst I have ever had with a protein product. They have a no refund policy so I am ba... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I finally found healthy, tasty snack that tastes like you'd expect. Personally, I enjoy this right from the jar, preferably refrigerated, but either way we weren't disappointed. Highly recommend this... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Twisted Dough is a company that sells a tasty, low calorie, protein snack that allows you to dial in how much you would like to eat to fit your goals. If you are on a lower calorie diet, it's a great... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Twisted Dough has become my favorite guilt-free treat! I’m very focused on maintaining my fitness and weight goals, but I also love having something sweet every day. These are perfect because they sat... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa


Información de contacto

4,0

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

109 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 92% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,0

Todas las opiniones

(109)

104 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I should have read reviews

I should have read reviews, terrible product, but also multiple jars arrived with the safety seal not attached at all.

She asked if I wanted a refund or replacement. I asked for a refund. She stated she sent a replacement and now they won't reply to my emails. Beware this company at all costs.

2 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de twisteddough.shop

Respuesta de twisteddough.shop

Hi Scott! I am so sorry that the seals came off. This sometimes does happen in transit with the carrier, but we are always here to make better of the situation. We do not do refunds (as stated on our website), but the moment you provided us the images we acted immediately to send you out replacements and even upgraded your shipping completely on us.

Also, I checked out emails and I do not see any responses after you asked for tracking number of your replacement and we sent it over. There has not been anything further sent to us, so we are not ignoring your messages.

Sorry you took this as a poor experience, but we acted as fast as possible to remedy the situation!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I was so excited to finally receive my…

I was so excited to finally receive my Twisted Dough order after eyeing it for a long time. I bought three medium jars on a "Buy 2, Get 1 Free" promo, but to say I am disappointed is a massive understatement.From the very first bite, the taste was completely artificial. I sampled each jar to give the different flavors a fair chance—eating about 1/2 to 3/4 of a jar in total across all the taste tests—and they were all bad. The texture is incredibly gritty and off-putting, and it leaves a terrible, lingering chemical aftertaste.Worse than the taste, though, was the physical reaction. Within less than an hour of eating it, I developed terrible stomach pains, severe gas, and painful constipation. When I actually looked closely at the ingredient list, I realized this product is not all-natural at all—it is packed with chemicals and artificial ingredients.Needless to say, all three jars went straight into the garbage. That is $35.00 completely down the drain. Save your money and just eat real, all-natural desserts instead!

4 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de twisteddough.shop

Respuesta de twisteddough.shop

Hi Deborah! Thank you for taking the time to share this — I'm really sorry to hear your first experience with Twisted Dough didn't live up to what you were hoping for, especially after looking forward to it.

A few things I want to address directly:
Our recipes are formulated to be high-protein, low sugar, and gluten-free, which means they rely on ingredients like protein blends and sugar alternatives rather than traditional cookie dough ingredients — we don't market the line as "all-natural," but we're always transparent about our full ingredient list on every product page and jar label, so you can see exactly what's in it before you order.

We appreciate the honest feedback, and I'm sorry this one missed the mark for you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointing Product and Deceptive Refund Policy

As a first-time customer, I was really excited to try Twisted Dough — but unfortunately, the experience left a lot to be desired, from the product itself to how my complaint was handled.

The protein "dough" had a terrible taste and texture. My partner and I both tried it, and neither of us could stomach it. For the price, I expected much better quality.

When I reached out for a refund, I was denied and pointed to their "Strict NO refund and NO return" policy — which I had never seen. I had to hunt for it after the fact; it was not presented to me clearly at checkout or anywhere visible during the ordering process.

Even more frustrating, their policy specifically lists taste and texture as reasons they will not issue a refund. That information should be front and center before a customer places an order, not buried where no one will find it.

I've ordered from other protein and supplement companies that stand behind their products with full refunds when a customer is unsatisfied. So, the "food items can't be refunded" excuse simply doesn't hold up as an industry standard.

I allowed them to make it right privately before leaving this review, but they declined. Save yourself the money (and your taste buds) and shop somewhere that values its customers, especially first-timers.

21 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de twisteddough.shop

Respuesta de twisteddough.shop

Hi Heather! We are sorry you did not like the dough. We sell millions of jars a year so there are many that love us, but we understand that we still are not for everyone.

We do have a no return policy as it is food so we cannot take back jars you have eaten from, but I just pulled your order that you were unhappy with and our team actually replied to everyone of your emails and we refunded your full order.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I wish I had read the reviews before…

I wish I had read the reviews before ordering. WAY overpriced. The taste is awful- it tastes like a gooey, oozy version of all of the worst chalky protein grossness that is available. The website is not easy to navigate. The “free” items are misleading. And the newsletter page doesn’t work. Don’t waste your money!

7 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de twisteddough.shop

Respuesta de twisteddough.shop

Thank you for the honest feedback! I'm sorry the flavor and overall experience didn't land for you, and I want to address each point.
On taste: our dough is high-protein and low sugar by design, so the texture and flavor profile is different from traditional cookie dough — it's not for everyone, and I'm sorry it wasn't for you.

On pricing: we price based on the protein content and quality ingredients that go into each jar, but I hear you that it's a real investment, especially on a first order that didn't work out.

On the "free" promo and newsletter page are something we have not had any complaints that they were not working. If there are any issues it is best to email us so we can look into it.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

5 Jar Review

I recently ordered 5 different jars, including 4 normal protein doughs and 1 pudding. UPS marked the order as delivered but didn’t get the package and reached out to Savannah who was very helpful and replaced my order quickly. The value is great because it’s a thicker texture preventing me from wanting to eat a lot but also guilt free with the macros. I loved the majority of them (other than PB&J but that’s for texture reasons). I think it’s definitely worth it if you have a sweet tooth and want to get rid of that craving with something that has been nutrients and higher protein. Thank you so much Savanah!

26 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de twisteddough.shop

Respuesta de twisteddough.shop

Thanks so much for your support! We are so happy to have you part of the dough family!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Placed an order on 1/2/2025 as of…

Placed an order on 1/2/2025 as of 1/9/2025 my order still hasn't left their facility. I have emailed numerous times with no response. This was my first order and will certainly be my last. if I could rate them a negative number they would get a negative rating. Don't fall for this comany.

9 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de twisteddough.shop

Respuesta de twisteddough.shop

Hi Kevin! DJ here the new head of Customer Experience at Twisted Dough. I see you had a really poor customer experience and I would love the opportunity to give you a better one if you will give us another shot! If you email me at justdoughit@twisteddough.shop I will personally take care of getting you a new order completely on me so you can give our dough a try!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

If I could give this negative ratings, I WOULD

I placed an order for a 5 pack and it arrive warm and wet, despite all product saying right on it that it requires refrigeration. The product is nothing like "dough" or "cookie dough", they will get defensive and say "well it's a protein dough", whatever that means. The texture is that of old glue - very goopey, pastey, stretchy and yet thin. It's texture alone is concerning. The "add ins" become a soggy mess because they are sitting in this gloopey mess. The taste is SO chemical and artificial in nature, again, it is concerning what exactly is used in the ingredients. I tried every flavor and they were all so awful tasting. I also had my family members try them to make sure it wasn't just me, and they all agreed. I contacted customer service asking for a refund, and that I was even willing to ship the product back but otherwise it was going to end up in the trash. Rather than an email back, the customer service rep insisted on calling me. During the call she first asked "Did you stir the product because that can affect the taste"; I told her yes I had. Then she claimed they were just getting ready to launch all new packaging and even product ingredients to "improve the taste and texture" and asked if she could send me new product to try. I agreed, and while the packaging for the new product is cuter, the product still arrived very warm, same awful texture, same terrible taste. When I reached out again to customer service asking again for a refund, I was told "We do not refund based on taste and of course we are not "cookie dough" we are protein cookie dough. We wanted to make sure you had our new formula for sure and we do appreciate you trying it but know our product is not for you." When I stated that this was highly dissapointing and that I have never experienced a company unwilling to refund a product that did not live up to expectations, she stated "We stand by our service and the product arrived how it is supposed to. But as this email was previously sent it now requires a phone call. I am happy to take a phone call and go over things with you but at this time per my protocol a phone call is required." I'm sorry what?? Because an email was sent previously "protocol" requires a phone call?? A phone call for what exactly? And what "protocol" are we following exactly that is never mentioned to the customer? I am quite confused and honestly taken back at this process this company has in place. I had already gone back and forth with them numerous times via email, text and phone calls. This process feels very put in place because this company gets a lot of unhappy customers, I know from doing heavy research already online. My experience is the same as many others as well. Warm product that has the texture of glue, with customer service unwilling to refund the product. A company that cannot stand by their product enough to offer a refund just shows how often this is happening and how little confidence they have in their own product. I am looking forward to continuing to spread and share my review and experience everywhere I can. I am clearly not the first, and this company will not survive functioning like this. Literally the WORST customer service experience, and the most suspicious and confusing experience, I have ever encountered.

4 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de twisteddough.shop

Respuesta de twisteddough.shop

Thank you for sharing your experience — I'm sorry to hear it, and I'm sorry the process left you frustrated. DJ here the new head of Customer Experience at Twisted Dough. I see you had a really poor customer experience and I would love the opportunity to give you a better one if you will give us another shot! If you email me at justdoughit@twisteddough.shop I will personally take care of getting you a new order completely on me so you can give our dough a try and enjoy it the way its meant to be!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Refused to cancel order less than 10 minutes after it was placed

Emailed them within 10 minutes of accidentally placing an order (because they "pay now" button was literally right next to "apply discount code"). Got a "response" that was literally just copy-pasted saying they won't cancel it because checkout is "a multi step process to eliminate accidental orders". Maybe they should move the pay now button.

1 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de twisteddough.shop

Respuesta de twisteddough.shop

Hi Andrew! DJ here, the new Head of Customer Experience. I am so sorry this was your experience. I found your order and I know this is from 2023, but I just initiated a refund for you. You should see this back on your card in 5-8 business days! If you ever decide to try our dough out, send me an email at justdoughit@twisteddough.shop with your order number and I will personally add some extras in completely on me!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más