Na voor duizenden euro's via internet gekocht te hebben, is het nu misgegaan. Bij VanGillis voor €140,- euro een mooie winterjas gekocht. Na een maand nog niks ontvangen. Kan geen contact meer krij... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Oplichting Wat ik kreeg was een vodje...waar ik 130 voor voor heb betaald. Terugsturen lijkt makkelijk maar ze geven een incorrect adres, waardoor het nooit aankomt en dus geen geld terug krijgt.
Hier niet bestellen. Misleidend bedrijf. Nadat ik veel bombarie heb gemaakt bij meerdere instanties en ook gedreigd heb met het doen van aangifte, hebben ze mijn bestelling eindelijk maar geannule... Ver más
Lijkt een betrouwbare Nederlands webshop met Nederlandse bedrijfsgegevens. maar het betreft goedkope rommel van ver weg. Duurde 22 dagen voordat het aankwam i.p.v. de beloofde 4-8 werkdagen. Het war... Ver más
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
La gente también ha visto
Ik wacht nu al 21 dagen op mijn…
Ik wacht nu al 21 dagen op mijn bestelling, zalvende, automatisch gegeneerde a1 mailtje van "Nienke" hoofd klantenservice. Of eigenlijk hoofd van het zwendeltuig....ze hebben alle begrip voor mijn frustratie, tsja, wat een schorem, Westerstraat 10 Rotterdam is waarschijnlijk ook een fakeadres...
Overigens is er een site Rivermode met de zelfde werkwijze, waarschijnlijk dezelfde scam
Klantenservice is een 06 nummer waar je altijd een voicemail krijgt
WEES SLIM, LAAT JE NIET VERLEIDEN DOOR DIT TUIG,JE BENT JE GELD KWIJT EN JE BESTELLING KOMT NOOIT
Betaal dan maar meer bij een fysieke winkel in Nederland.
Heb overwogen om aangifte doen maar daar gebeurt niets mee
NIET BESTELLEN.!! FAKE spullen
NIET BESTELLEN.!!
SHEIN/Temu/ alie express artikelen
WIJ ZIJN OPGELICHT MET EEN VEST VOOR MIJN ZIEKE VADER.!
WIJ zijn OPGELICHT.! wij heb 21 dagen na het bestellen ons bestelde artikel maar dan een goedkoper variant mogen ontvangen Oja en beschadig!
Retourneren ja hoor prima stuur maar terug naar CHINA verzendkosten meer dan 60 euro.! Ze reageren wel maar je krijgt je geld niet terug. Tenzij je de verzendkosten betaald naar China
Beter kijk je op Temu daar betaal je 7x minder en retourneren is GRATIS voor het zelfde artikel. NIET DOEN ECHT NIET DOEN
Bedrog
Bedrog.
Geen product ontvangen, maar je wordt wel aan t lijntje gehouden via Mail antwoord van n tekst generator.
Ver weg van blijven.
En als je wel besteld hebt ga aangifte doen van oplichting!
Waardeloos
Waardeloos. Ik wacht al drie weken op een bestelling en krijg alleen maar AI-mailtjes van ene Daan en Nienke. Foute boel als ik de berichten hier lees…
Je word opgelicht let op.
Dit is wat alle mensen schrijven gewoon oplichters.
Ze laten niks meer van hun horen . niets kopen mensen zonde van je geld.
Heb een winterjas besteld die ik nog steeds niet heb ontvangen. Elke keer schuift de datum op dat het geleverd wordt volgens de e mails. Als ik de reacties zo lees ben ik dus ook opgelicht.
Heb een winterjas besteld die ik nog steeds niet heb ontvangen en waarschijnlijk ook niet krijg. Elke keer schuift de datum op dat het geleverd zou worden volgend de mails. Van Gillis, oplichtersbedrijf.
SCAM
Helaas ben ook ik ingetrapt in deze scammers! Van de 2 bestellingen kreeg ik er pas 1 na 2 weken geleverd. De jas was totaal anders dan de jas die ik daadwerkelijk had besteld, ook nog eens mega slechte kwaliteit en veel te klein. Inmiddels was ik er al achter natuurlijk dat de producten uit China komen. Ik ga vandaag aangifte doen, ben bang dat ook ik kan fluiten naar mijn centen...
pootje lichten op het internet
niet binnen 24 uur geleverd
geen eenvoudig retourbeleid
leveren niet wat ze beloven
Oplichters zijn ‘t!!
Mijn verhaal precies hetzelfde als alle onderstaande. Geen artikel ontvangen. Daarna aangifte gedaan(toen kreeg ik wel ineens een reactie dat de aangifte onnodig was) Vervolgens bestel ik wat op Ali express en wat denk je komt ineens die jas binnen. Veel te klein voor een xl en superslechte kwaliteit. Deze jas gaat terug en ik kan fluiten naar m’n geld. Mensen g de or aub aangifte want ze zijn al bekend bij de politie.
let heeeeeeel goed op voordat je hier iets koopt
Mooie website met ogenschijnlijk prima producten.
Maar schijn bedriegt, alles wat ik heb ontvangen lijkt totaal niet op de beschrijving.
annuleren moet binnen 6 uur (terwijl er gewoon 14 dagen bedenktijd bestaat voor kopen op afstand)
Retour zenden kan alleen op eigen kosten naar China.
Er wordt, nadat je klaagt, een korting van 10% geboden als je alle spullen houdt. hiermee wordt je in feite afgekocht. aan alles is gedacht.
Bedrijf is eigendom van KZ SMMA solutions B.V. er zijn identieke sites te vinden onder de naam Harvey Carter en Lily May waar dezelfde ervaring worden gemeld.
dus mijn advies is: als je geen kater wilt, zoek dan gerust nog even verder naar een betrouwbaar adres voor kleding!
Afradertje
Hier niet bestellen. Misleidend bedrijf. Nadat ik veel bombarie heb gemaakt bij meerdere instanties en ook gedreigd heb met het doen van aangifte, hebben ze mijn bestelling eindelijk maar geannuleerd. Kostte echter wel bijzonder veel moeite.
Voor de eigena(a)r(en) die dit runnen: Als je dit leest: het is geen probleem als je dropshipt. Als je maar eerlijk en duidelijker bent over wat je doet. Zorg dat je bereikbaar bent, dat je je netjes inschrijft bij de KvK en de belastingdienst, hou je aan de wet en doe je niet groter voor dan je bent, met al die nepafdelingen en nepmedewerkers. Eerlijk duurt het langst. Als je deze website offline haalt en een nieuwe opzet met hetzelfde concept dan ga je er nooit een echt succes van maken.
Twee sterren in plaats van één omdat ik wel af en toe een e-mail terug kreeg en omdat de bestelling uiteindelijk ook wel is geannuleerd.
misleidend, dropshipping
Ik heb niet goed opgelet en dus impulsief een jas besteld.
Omdat er gelijk aardig wat bevestigingen en een track & trace binnen kwamen via de mail heb ik hier niet bij stil gestaan, totdat ik de dag erna geen verzendbevestiging kreeg.
Ik bekeek de track & trace, het is een yuntrack en toen viel het kwartje, oww niet van gils dus, naja prima de jas ziet er alsnog goed uit echter ik heb geen zin om 10 dagen te wachten op mijn bestelling.
Ik heb gelijk contact gezocht, wilde mijn order annuleren. Dit kan niet volgens hun algemene voorwaarden (onzin aangezien een nog niet verzonden order kan worden geannuleerd).
Er werd mij vanuit een enorme enthousiasme verzekerd dat de order echt onderweg is.
Ik heb na 3 weken de jas binnen gehad. De kwaliteit is geen Merino wol (uiteraard, de jas heeft een verhouding 30% wol 70% synthetisch).
Ik ben gaan mailen met onderstaande richtlijnen van de Europese wetgeving in de mail.
- Oneerlijke Handelspraktijken Richtlijn (2005/29/EG)
- Richtlijn Consumentenrechten (2011/83/EU)
- Richtlijn betreffende verkoop van goederen (2019/771/EU)
Indien je misleid bent en het product niet overeenkomt met wat werd gepresenteerd, heb je recht op:
- Terugbetaling: Zowel het aankoopbedrag als de initiële verzendkosten.
- Kosteloze retourzending: Bij een product dat niet voldoet aan de beschrijving, mag de verkoper geen retour kosten in rekening brengen.
Ik kreeg goedkeuring op volledige terugbetaling van zowel het product als de retour kosten!
Ik heb het pakket retour gestuurd met een aangetekende zending naar het opgegeven retour adres en de gegevens doorgegeven aan de support.
Uiteraard kreeg ik gelijk een antwoord terug dat de Track & trace niet is bijgewerkt, a taste of their own medicine.
Ik zal verder ook aangifte doen om er voor te zorgen dat deze vorm van oplichting stopt.
* De reactiesnelheid van de AI chatbot is trouwens best goed. Dus de 1 punt is voor de support :).
Foute boel!
Jullie zijn moeilijk bereikbaar.
Jullie geven geen (of zeer vertraagde) antwoorden op inhoudelijke vragen, 1 mail per dag.
Jullie misleiden klanten door misleidende teksten te plaatsen (wol is geen wol).
Jullie misleiden klanten door te doen alsof er kortingen zijn terwijl die er niet waren blijkt uit wat ik vandaag ook zie, dezelfde prijzen staan er nog zonder dat er nu bijstaat dat er korting is.
Als je kijkt naar tussentijd van de bestelling en de verzending zit er precies 10 werkdagen tussen. En 5 werkdagen tussen de twee annuleringen die ik had gedaan met de verzending. Annulering niet mogelijk.
Jammer dat ik niet eerst op trustpilot heb gekeken. Laat je niet belazeren door deze mens(en).
vangillis.nl Is een dropshop!
vangillis.nl Is een dropshop! Tussen partij die je spullen stuurt uit China die niet voldoen aan de foto’s en omschrijving. Let op koop hier niets.
Geen wol, maar goedkope rommel
Er wordt aangegeven dat je een product (met korting) besteld van merinowol, maar in werkelijkheid is dit niet het geval. Product is lang onderweg en blijkt uit China te komen. Van goedkoop vervaardigd materiaal viscose, polyester en nijlon. Zo blijkt goedkoop, dus duurkoop....
Oplichters
29-11-2024 een winterjas besteld voor verjaardag van me goeie vriend. Ik heb hem nogsteeds niet ontvangen. Telefoonnummer wat op de side staat niet te bereiken en je kunt ook geen voicemail achter laten omdat voicemailbox al vul is. Via e-mail wordt je alleen maar aan lijn gehouden om tijd te rekken. Zaak ligt bij de Politie....
Oplichters
Naïef geweest en bij deze dropSHIT webshop besteld. Weigeren mijn bestelling te annuleren en terug te betalen. Heb het adres weten te achterhalen en geloof me het is geen bedrijfspand.. Kennelijk is dreigen het enige wat werkt bij deze gasten.
Trouwpak 25 november besteld
Trouwpak 25 november besteld. Nog niks binnen. Blijft liggen in Duitsland
Waardeloos
Stom stom stom
Stom stom stom, in een opwelling twee leuke kersttruien gekocht, niet goed opgelet.
Van Gillis is niet Van Gils, waar wel goed en ook duur spul.
60 euro voor een merino wollen trui dat was ook te mooi om waar te zijn.
En wel tig mails over mijn winkelervaring en over kortingscodes. Ja, de loser kan vast nog eens uitgeknepen worden!
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.







