Bestelling nooit ontvangen
Bestelling op 10 mei geplaatst en betaald, nog 1 keer een mail gehad van een onduidelijke site nadat ik geklaagd had en daarna nooit meer iets gehoord en ook geen reactie op de mail na klagen of geld retour gehad
Ik bestel er nooit meer wat
marga








