Winning Appliances Opiniones 

114
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bought a new Westinghouse cooktop(old one 30+years ceramic glass developed cracks). Easy on line process, quick delivery on time & great product. Excellent all around

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don't use Winnings Appliances, buy Andi-CO related products or anything to do with 3M Leibherr. I paid $10,000 for a Falcon oven. I was told it arrived into the country mid August. It took 3M... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Over the Easter weekend our 10-year old Siemens Dishwasher 'gave up the ghost'. Visiting the Crows Nest store this morning relieved my anxieties & answered all my concerns. Nunda Wiersma, Winning's P... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Winnings customer service is unparalleled as is their range and commitment to the best possible product and price, delivered in the quickest timeframe. In more than 25 years they’ve never let me down... Ver más

Información sobre la empresa


Información de contacto

4,2

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

114 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,2

Todas las opiniones

(114)

25 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kansas (Brookvale) was extremely…

Kansas (Brookvale) was extremely helpful with my recent washing machine purchase. The product was in stock and delivered to my house and installed within 24hours. Thank you

5 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Satisfied client

The showroom is lovely, I had a great experience from the sales staff (Kwong) to the delivery and installation team. Thank you!

1 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Front loader washing machine purchase

I had an excellent experience in the showroom when choosing a new washing machine (although the model I was after wasn’t on the floor, a similar one was). You can’t go wrong when the product is on sale, delivery is free, the appliance is unpacked and installed and the old machine is taken away. I’m very happy.

17 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

They had the model I wanted

They had the model I wanted. The fact that installation of the new fridge, removal of all packaging, removal and disposal of the old fridge was part of the service at no cost is what sold me to choose Winnings, once again. The delivery team did a great job. Very helpful. Ordered by phone on a Saturday via a very helpful service lady. It was delivered the following Tuesday morning. Delivery was ahead of the expected time by 10 minutes. You can't complain about that!

17 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would not trust these guys

I would not trust these guys on delivery timetable.
We order a sink over 6 weeks ago and we were assured it would arrive before by 15 Dec . We were told on the 14 it would not be in their warehouse until the 20 Dec but when it got there they would assure it had priority to get it to us on the same day as we were waiting on it to finish off the kitchen. We were called on the 21 Dec and told it has arrived at their warehouse but wouldn’t be delivered until 24 Dec
I would never deal with winnings they have made no effort and just lie you on timing.

21 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

We recently ordered 3 appliances from winnings

We recently ordered a Miele oven, a Bosch washing machine and a Fisher Paykel fridge. the washing machine was delivered, but the delivery guy's driver did not get out of the van, and my 75 year old husband had to assist the delivery guy to bring the washing machine down the steps to our laundry.
The Miele oven was delivered minus a couple of additions that were included, but that is a Miele thing, not a Winnings thing, when the oven was to be installed, which we had paid for, the date for the installation was changed - apparently we had to phone and confirm the oven had been delivered and we hadn't. The lady at Appliances online gave us another electrician to call and thankfully he came out the same day and installed it and we were refunded our installation money. Today our fridge was to be delivered between 2-4pm, we arrived from work before 2. At 3:38 I got a message to say that delivery would be arriving in 30 minutes. After about 45 minutes the delivery guy called and said they would be another 10 minutes. The delivery guy arrived (same guy who delivered the washing machine) looked at the entrance, said it would be a 4 man job, they were tired had been a long day, would be another 2-4 days before it could be booked in - my husband asked him to phone his boss and he would speak to him, the guy said he would just go and get his phone, that was the last we saw of him, we waited 5 minutes, went up to the street, but there was no delivery van - they had left, no phone call, no apologies. Phoned winnings, said they would arrange delivery tomorrow morning. Meanwhile we had turned off our fridge, removed all food stuff into esky's and now have to wait another day. To say we are disappointed is mild - angry, frustrated is more like it. Winnings you have lost a loyal customer, this is our 4th purchase from you. Never again

17 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Winning Appliances

Respuesta de Winning Appliances

Hi Catherine,

I'm very sorry to hear you've had such a frustrating experience with us, and I am eager to look into this further.

If you could please email us at customerexperience@winning.com.au I will be able to locate your invoice and ensure that the issues in your delivery are addressed, in order prevent similar issues occurring in future orders.

I would also like the opportunity to apologise to you directly and further review how we can turn this around.

Kind regards,
Peter - Customer Experience Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Exceptionally speedy service and delivery

I ordered online on a Friday afternoon. My item was delivered to my door in suburban Adelaide first thing the following Monday morning. And I got regular delivery updates - the final one telling me my delivery would be within the next 30 mins, which it was.
Well done.

9 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

spezialist cooktop order

Hi I ordered a spezialist cooktop which didn't get delivered so I requested for a refund. I am still waiting from Management and team Northmead Winning Appliances to resolve this matter. They were quick to process the order but give you the run around when refund is requested.

Really disappointed with the after service.

Customers beware, they don't call you back or respond to emails your order requires a refund. Reported the matter to Fairtrading. I wander if they will respond if I escalated the matter to NSW Administrative Office.
Anyone else out there with similar experience, please share.

5 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Winning Appliances

Respuesta de Winning Appliances

Thank you for sharing your feedback, and I’m truly sorry to hear about your disappointing experience. We certainly want to assist and resolve this matter as quickly as possible. To help us locate your order and investigate further, could you please provide your order number? Alternatively, please feel free to email customerexperience@winning.com.au with your name, phone number and email address to help locate the order.

We understand your frustration and are committed to improving our after-service communication. Once we have your order details, we'll look into it right away.

We look forward to resolving this for you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service from Martine Ah Heng

We received excellent service when putting together a gift registry for our engagement party. Martine was a delight to work with and went over and above to make sure we were happy. And Martine was always was available to contact if we or our guests needed any assistance. I definitely recommend getting in touch with Martine if you need appliances or anything from winnings.

12 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish. We bought the appliances in a sale and Winnings stored them for 4 months. Delivery was made on the promised day with a notice advising the delivery window then another when they were half an hour away. Storage and delivery free Definitely recommended

14 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Very disappointing

Very disappointing. No communication when delivery expectations couldn’t be met x 3 times. Expected me to wait 13 weeks for next delivery date, too long and that one may not have been fulfilled either.

19 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Winning Appliances

Respuesta de Winning Appliances

Good morning,

I’m truly sorry for the frustration you’ve experienced with the delivery delays and lack of communication. I understand how disappointing this must be, and I appreciate you bringing it to our attention.

Regarding your invoice, you have provided I can not find it in our systems could you please confirm you have provided us with the correct invoice. I appreciate your patience, and please let me know if there’s anything else I can assist you with.

Best regards,

Courtney

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más