Wowapps Opiniones 

38
•
TrustScore: 4 sobre 5

3,8

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We were contacted by Wowapps and agreed to give them a try as they were offering a great deal which was more cost effective for our business than our current booking provider. Seijun has been amazing,... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We love using Wowapps, which is very helpful for our business. The team is very supportive, always available for assistance. Shout out to Seijun, who has been helping us setting up everything smo... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Wow apps have always been available to help with our needs in our restaurant. The system has worked very well for our business and are quick to respond to any questions or issues we may encounter

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Big Promises No Results. No Refunds even if they dont perform Big Promises, No Results, and a Very Pushy Sales Approach My experience with WOWAPPS was extremely disappointing. During... Ver más

Información sobre la empresa

Escrito por la empresa

WOWAPPS is your must-have toolset in modern hospitality that delivers more customers, more often. Harness the power of Google Reservations, Ordering + more awesome commission-free features by supercharging your business with a WOWAPPS plan today.


Información de contacto

3,8

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

38 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 66% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,8

Todas las opiniones

(38)

27 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

New booking platform

We were contacted by Wowapps and agreed to give them a try as they were offering a great deal which was more cost effective for our business than our current booking provider. Seijun has been amazing, helping us become more proactive online without being pushy, and always available to answer questions and be his helpful self. Thanks so much!!

9 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks, Allison. Great to hear Seijun has been helpful and that the move has made sense for your business. We appreciate you giving WOWAPPS a go.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Big Promises No Results

Big Promises No Results. No Refunds even if they dont perform
Big Promises, No Results, and a Very Pushy Sales Approach

My experience with WOWAPPS was extremely disappointing.

During our initial Google Meet, Henry repeatedly pushed us to pay, even after we declined the offer several times. We eventually agreed to pay $199 for one month, with one additional free week. Our understanding was that after five weeks, we would decide whether we wanted to continue.

However, after only four weeks, another $199 was deducted from my account without my knowledge. I was never clearly informed that I was being enrolled in an automatic subscription.

During the first month, we received only one table booking. As soon as I noticed the second charge, I contacted WOWAPPS and explained that I had not agreed to continue. I requested a refund of the second $199 payment, but they refused.

They told me to cancel through the WOWAPPS dashboard if I did not want further payments deducted. However, the cancellation process required me to acknowledge that no refund would be provided. I tried calling several times and also sent an email, but received no response.

After the pressure, unexpected charge, refusal to refund, and lack of communication, I am now requesting a full refund of $398.

Based on my experience, I cannot recommend WOWAPPS. Please make sure you fully understand the subscription and cancellation terms before making any payment.

1 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Josh from wowapps was great

Josh created a new website and ordering system clearly and took the time to explain all the details and workings of the system. Highly recommend wowapps for affordable booking and ordering systems for hospitality .

29 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks, Matthew. Glad Josh made the website and ordering setup clear and took you through how everything works. We appreciate the recommendation.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We love using Wowapps

We love using Wowapps, which is very helpful for our business. The team is very supportive, always available for assistance.

Shout out to Seijun, who has been helping us setting up everything smoothly and professionally.

24 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks to the Homese Cafe team. It’s great to hear Seijun helped make the setup smooth and that WOWAPPS has been useful for your business.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Wow apps have always been available to…

Wow apps have always been available to help with our needs in our restaurant. The system has worked very well for our business and are quick to respond to any questions or issues we may encounter

22 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks, Tyrone. Glad the system is working well for your restaurant and you’ve found the team quick to help when questions come up.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Professional service .

Professional service .
Hamish was very helpful

18 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks for your review. Great to hear Hamish was helpful and you were happy with the service.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We make it look easy because they make it easy.

We have been in the trenches from the early days of the wowapps organisation. Our business and their business have grown side by side . We make pizza . They do our bookings, take away and delivery orders . Their service is good , can’t fault them. Also at 65 , they are patient with my lack of knowledge the fast pace world of the internet business. I recommend any business to try them.

30 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks, Mike. We really appreciate your support over the years. It’s good to hear the bookings and ordering tools are helping, and that you’ve felt supported along the way.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Highly recommend

Taking over an existing business meant there was a lot to learn, and the team at WOWAPPS has been fantastic every step of the way.

We use WOWAPPS for our online bookings, online takeaway ordering, and managing our trading hours connected to Google, so it's a really important part of our day-to-day operations. The system is easy to use, and whenever I've had a question or run into an issue, the team has been incredibly responsive. They've always been quick to help and resolve any problems, which has allowed me to keep the business running smoothly without interruptions.

It's reassuring to know there's such a knowledgeable and supportive team behind the platform. I highly recommend WOWAPPS to any business looking for a reliable, easy-to-use online ordering and bookings system with exceptional customer support.

Thank you for all your help and ongoing support!

2 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks for taking the time to share this. Taking over a business is a big job, and we’re glad the bookings, takeaway ordering and support have helped you settle in. We appreciate the recommendation.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I did a 12 month trial with them paid…

I did a 12 month trial with them paid up front …told Hamish not going ahead for the next 12 months but still take $199 out of my account per month..they owe me to date $398 and not seen a cent .. cancelled twice on the subscription app and stated in emails to Hamish it’s to expensive for just booking service … they are now just stealing my money, they have have no approval to do so … by the way this is Strauss Cafe Brisbane city … business is tough and they are just scammers … don’t touch them …

11 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

The App is easy to setup and customers find it easy to use

I was part of a successful trial with Wowapps late last year and came onboard in October. I found Hamish very helpful in setting up the app, menu items and the creation of a website. We've had mixed success in the last 6 months. We are in a regional area and an older demographic customer base which hasn't produced the extra business we had hoped for. The uptake for online ordering has been limited and we've decided in this tough business climate to cancel our subscription. But if you are located in a higher population area with a younger demographic who are more willing to use apps, I recommended you give Wowapps a trial and see how it works for you. The system was easy to use and customers like the simplicity of ordering and booking.

10 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks for the thoughtful feedback, Alison. We’re glad the setup was straightforward and your customers found the system easy to use. We’re sorry the extra business you hoped for didn’t follow, and we appreciate you sharing both sides of your experience.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A plus for our business

Easy to deal with and responsive to both feedback and requests for assistance. Happy to be working with them to develop our ai interface with customers.

I think it's possible that customers need to have a degree of technical competence or they may struggle to set up properly but I've found them helpful and reliable.

An unsolicited review from a paying customer with no connection to the business

10 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks, Ian. Glad you’ve found the team helpful and responsive. We appreciate your feedback on setup as well as your support for the work on your customer interface.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Downtown Pizzeria Wowapps experience

Hamish and the Team brought significant savings of time and money with their bookings process and we're now implementing direct marketing (sms and emails), online ordering, and potentially AI Calling to take the pressure off our staff, reduce customer frustration for delayed responses and order timings...it's an excellent system that is adding incredible value to our business!

9 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks to the Downtown Pizzeria team. Great to hear the booking system has saved you time and money. We appreciate your support as you put more of the tools to use.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

App review

We have just onboard with wow apps from quango. Logan handled all the queries and made sure transition was smooth. Exceptional customer service highly recommend!.

1 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks for the recommendation. Glad Logan helped make the transition smooth and answered your questions along the way.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This deserves a 5 star review- ever…

This deserves a 5 star review- ever since joining WOW apps, I was assigned to an amazing consultant Josh. He is always efficient and effective with everything he does, whether it's helping with the app or fixing any issues I have come across.

It is so refreshing to know that great customer service still exists!! Thank you for your continuous help 👌

8 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks, Vanessa. It’s great to hear Josh has been so helpful with the app and your questions. We really appreciate you taking the time to recognise his support.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I find service brilliant when things…

I find service brilliant when things need to be changed and quick turn around

Booking system is all great and easy to use and a brilliant way to keep on top of your bookings on a daily basis

8 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks, Robin. Glad the booking system is easy to keep on top of and that the team has been quick to help with changes.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service

Was contacted for a free trial of Wow Apps in March. During that 7 day free trial our online bookings were coming in hot!

We signed up for 12 months and honestly it has made bookings so much easier.

Logan guided us through the training process with ease and was available when we needed questions answered.

We have also implemented online drink ordering that Logan set up for us with our menu.

I highly recommend using wowapps for business bookings!

Thank you Logan. You have made the transition from old school bookings diary into online bookings so easy!!

Tash

4 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks, Tash. Great to hear the move from the booking diary has made things easier and that Logan helped you get comfortable with the system. We appreciate the recommendation.

Shea, WOWAPPS

Valorada con 1 estrellas sobre 5

WOWAPPS refuses to disclose important…

WOWAPPS refuses to disclose important information, puts nothing in writing, and expects you to hand over payment details anyway. Huge red flags everywhere. Completely unprofessional and suspicious experience. Do yourself a favour and stay away. Scammer alert.

27 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

We take feedback seriously, but at this stage we haven’t been able to match this review to any customer, venue, support case or account history. If you’ve had a genuine experience with WOWAPPS, please contact us at bookings@wowapps.com with your venue name and the best contact details so we can look into it properly and put anything in writing.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

fake booking system who just want your data

they call and say they got booking for you but all they do is hijack your google business link and send to their system taking your data. they dont even have contracts

i had to deal with mutiple stores venues who had problems with them and to cancel you need to wait 7 days - so instead of your booking to your booking system it just goes into theirs and you loose on customers

contact google and put report in

8 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Thanks for your feedback. We take any genuine concern seriously, but we’re not able to match this review to a customer, venue, or support record from the details provided.

We’ve requested more information through Trustpilot so we can understand who this relates to and look into it properly, but haven’t received anything back yet.

If there is a real venue experience behind this, please contact us directly at support.wowapps.com and we’ll review it properly. We’re always happy to address genuine issues, but we also think it’s important that public reviews are tied to real experiences.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Buyer Beware

Buyer Beware
Was totally lied to by their sales representative and signed up on the basis it could integrate with our existing booking system. It can't do anything I need it to and they refuse to refund my money despite doing nothing for me nor providing any service.
Steer clear of this business.

In response to Shea:
Thanks for your response Shea, however, I beg to differ. That’s exactly what occurred and nothing was documented. You can make it right by refunding the money, that’s the Australian way.

21 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Wowapps

Respuesta de Wowapps

Hi Jan,

I’m sorry this ended this way. We don’t agree with how this has been described, but I understand you were unhappy with the outcome and we did try to work through it with you directly.

Since then, we have refunded you.

We’re a small Australian business and we take this seriously. I won’t go back and forth on the details publicly, but I do want anyone reading this to know we tried to resolve it properly and have now closed it out commercially.

— Shea, WOWAPPS

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very bad

They’re making bookings on the booking site without even having a contract.

Are you daft? Do you have any idea how much of an inconvenience this is causing our customers? I’ve signed a proper contract and set up an online booking system. I have no idea how your system works, as it’s making bookings without a contract. You’re being utterly ridiculous. You should reply to every single customer who has contacted us.

16 de abril de 2026
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más