Asbas Computers Opiniones 299

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Heb op 13 februari een. HP Elitebook 850 G8 TOUCH Intel Core i7 1185G7 16 GB DDR4 | TOUCH 256 GB SSD (Solid State Drive) Schermresolutie 1920 x 1080 15,6'' inch Windows 11 Gekocht voor 5... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Voor mijn werk een gebruikte Dell lattitude 7440 full HD laptop gekocht. Netjes op tijd geleverd, ziet er prima uit, functioneert 100%. Een top apparaat voor de prijs waar men anders nieuw een mager... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hoge cijfer bij trustpilot voor Asbas is geheel correct. Geen problemen met het verzoek te mogen omruilen, heel klein streepje op het scherm wat ik als onprettig ervaarde. Product doet volledig aan... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Zeer duidelijke website. Goede motivatie en vertrouwen wekkende promotie filmpjes. Goede wijze van communicatie. Besteld een 5 sterren laptop en.... afgeleverd is ook een 5 sterren laptop. Professione... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa


Información de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

299 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 3 estrellas sobre 5

PC ok

PC ok, wel heel vuil toetsenbord, en niet werkende laadkabel...

25 de diciembre de 2017
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Asbas heeft nogal wat verbeterpuntjes...

Ik ben niet erg enthousiast. Ten eerste zijn ze telefonisch echt heel erg slecht bereikbaar (20 -30 minuten wachten is heel gewoon) Mails worden niet beantwoord, idem dito voor berichten via Messenger.
Dan koop je een pc van ruim bijna 400 euro en moet je de verzendkosten à 10 euro zelf betalen.
En dan ontvang je een laptop met een Engels toetsenbord. Stond nergens vermeld. Had ik dat geweten, dan had ik 'm niet eens besteld.
Geld retour ging gelukkig erg vlot en (áls het lukt ;)) dan zijn ze aan de telefoon wel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Per saldo heeft het me dus 24 euro gekost want retourzenden is voor eigen kosten (dus ook als je een pc ontvangt die anders is dan de omschrijving op hun website) en úren aan de telefoon en had ik nog niks.
Kortom: voor mij geen Asbas meer.

NB: reageren op uw reply lukt niet via deze website, dus ik pas mijn bericht hier wel even aan. Ik vind het echt heel jammer dat ik twee weken lang op verschillende momenten enorm mijn best heb gedaan u te pakken te krijgen maar of vanwege te lange wachttijden heb opgegeven heb, of gewoon geen reactie ontvangen heb (3x een mail, 1x een bericht via Messenger, alles is door u genegeerd). En nu plaats ik een niet al te positieve review hier en heb ik binnen 3 minuten respons...
Ik heb geen zin in een welles/nietes verhaal. Ik denk dat mijn kritiek op u zeer gegrond is. Ik heb alle begrip voor drukte en ben een zeer redelijk persoon. Dit was al met al gewoon niet voldoende. U heeft echt wel wat te verbeteren mijns inziens.
Ik vind het prima zo en wil het hier bij laten. Ik heb inmiddels elders een pc gekocht.

23 de diciembre de 2017
Opinión espontánea
Logotipo de Asbas Computers

Respuesta de Asbas Computers

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Verzendkosten boven de 300 euro is gratis. Retour zendingen is wel voor eigen rekening. Tenzij er een fout van ons kant is, zijn alle retourzendingen voor ons. Wij leven al onze laptops met een Engels US Qwerty indeling, dit is het meest gebruikelijke in Nederland. Wij zijn telefonisch 6 dagen per week bereikbaar volgens de normale openingstijden, echter kampen wij deze periodes met enorme drukte dan kan het voorkomen dat de wachttijd aan de telefoon wat langer zijn, maar gelukkig vertelt de vriendelijke dame aan de telefoon wel netjes dat het langer duurt. Mocht u niet willen wachten kunt u het beste bellen op een andere tijdstip. Voor de duidelijkheid: Wij negeren niemand, anders zouden we nu hier ook negeren. Wij gebruiken geen messenger binnen het bedrijf. Mailen krijgt u direct antwoord van ons, ook daar wordt tijdens de drukte netjes een mail erachter aan gestuurd dat bellen het snelste manier is. Als u tijdens het wachten opgeeft dan kunnen we elkaar natuurlijk niet te woord staan. Ik zie hier geen verbeterpunten aan, wij hebben zeer snel uw bedrag terug gestort, wij zijn zeer vriendelijk geweest. Het enigste wat ik lees aan uw verhaal dat u 20 minuten in de wacht stond, dit kunnen wij helaas niet verbeteren, wij kunnen moeilijk de beller die u voor is geweest kort houden, wij geven iedere klant de speciale aandacht! Wij hebben 6 verschillende telefonisten met 6 verschillende lijnen die 6 verschillende klanten tegelijk te woord kan staan, helaas bij drukte vooral in deze periode wil iedereen nog een kerstcadeau kopen, dan is de wachttijd telefonisch helaas wat langer, maar gelukkig verbreken wij het telefoongesprek niet.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

HP Elite 2570P besteld

Op 25 november HP Elite 2570P besteld, op 27 november geleverd, Levertijd is prima.
Het product zelf lijkt vooralsnog niets mis mee, jammer dat er niet is gereageerd op het contactformulier (verzoek inruil) en jammer dat in de advertentie niet is gecommuniceerd dat het om een laptop met een Duits toetsenbord gaat.

Ik lees net uw reactie van 11 december. Ik zal de informatie + foto's verzamelen en naar u toe sturen.

11 de diciembre de 2017
Opinión espontánea
Logotipo de Asbas Computers

Respuesta de Asbas Computers

Goedemiddag Johan,

Wij hebben geen enkele mail ontvangen van u, noch een retourformulier ingevuld. Wij hebben niets ontvangen? Waar heeft u dit gedaan? Retour aanmelding gaat via je eigen account, of per mail. Wij willen u graag helpen uiteraard, wilt u ons bellen/mailen? Elke laptop wordt door ons altijd met een Qwerty US indeling geleverd, wij hebben geen duitse toetsenborden. Onder uw naam kan ik ook geen HP Elitebook 2570P vinden maar een totaal andere model laptop. Is de laptop wel van ons? Heb je een bestelnummer voor me?

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Mijn zoon wilde een 2e hands laptop …

Mijn zoon wilde een 2e hands laptop kopen voor school. Toch wel enige aarzeling na het lezen van de beoordelingen. De knoop doorgehakt en gistermiddag een HP laptop besteld (€ 270,00). Rond 12 uur werd het keurig afgeleverd in een dito verpakking. De laptop aangezet, werkt vooralsnog prima. Wel wat krasjes op de deksel maar daar is het ook een 2e hands voor natuurlijk. Zoon blij, ik ook super tevreden.

9 de diciembre de 2017
Opinión espontánea
Logotipo de Asbas Computers

Respuesta de Asbas Computers

Wij danken u hartelijk voor uw review! U bent altijd van harte welkom bij ons. Ik wens u veel succes met uw nieuwe aankoop!

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Snelle levering

Snelle levering, fijne computer voor een mooie prijs. Wat kleine gebruikssporen maar niet storend.

17 de noviembre de 2017
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Asbas begrijpt niet dat je als klant …

Asbas begrijpt niet dat je als klant naast een goede prijs ook normale garantie verwacht. En niet als de nieuwe laptopaccu na 5 maanden stuk is , een reactie dat het wel aan de klant zal liggen. Of dat je geen garantie mag verwachten omdat je de batterij 'gratis' bij je laptop gekregen hebt. Nee, Asbas heeft mij als klant in ieder geval niet begrepen.

15 de noviembre de 2017
Opinión espontánea
Logotipo de Asbas Computers

Respuesta de Asbas Computers

Goedemorgen, waarschijnlijk heeft u ons niet begrepen. Wij hebben duidelijk voor de aankoop en na de aankoop ook duidelijk aangegeven dat men 1 jaar garantie heeft op de laptop en 1 maand garantie op de accu. Dit omdat de accu gebruikers afhankelijk is. Na meer dan 5 maanden later kunnen wij geen gratis nieuwe accu meer voorzien, sorry. Wij staan juist goed aangeschreven als garantie afhandeling, maar het moet wel binnen de garantie vallen. Onze klantenservice is er speciaal voor u, om u dienstverlening te verlenen. Absoluut denken wij graag mee met de kant en hebben aangeboden om een splinternieuwe accu te leveren voor de inkoopwaarde, dit is maar liefst 18 euro. Wij bieden de volledige 1 jaar garantie op de laptop, is dit niet normaal voor een gebruikte laptop?

Valorada con 2 estrellas sobre 5

kopen Computer bij Asbas

Zondag computer 12-11-2017 gekocht , tot op heden nog niets gehoord of gezien.email gestuurd en gebeld , bij het bellen zeer lang moeten wachten , heb verbinding maar verbroken.Dus tot op heden vindt ik de service zeer slecht.

John

15 de noviembre de 2017
Opinión espontánea
Logotipo de Asbas Computers

Respuesta de Asbas Computers

Goedemorgen John,

Bestellingen op zondag worden maandag verzonden. Uw bestelling is maandag verzonden, hiervan heeft u zondag en maandag van ons verschillende mails ontvangen, dit is een geautomatiseerd proces, als u uw juiste mailadres hebt opgegeven dan krijgt u dit automatisch verzonden. U heeft maandag ook een mail gekregen met daarin de tracktrace. Telefonisch zijn we bereikbaar tussen 10 en 18 uur. Voor 10 uur bellen heeft geen zin want dan is er niemand en zal je heel lang moeten wachten.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Tijd voor verbeteringen in de communicatie

Eind juli 2017 een refurbished Dell laptop gekocht bij Asbas. Begin oktober 2017 de laptop loopt regelmatig vast en blijft hangen. Contact opgenomen via het support ticket systeem op de site. Binnen een dag reactie terug dat ik de laptop retour mocht sturen onder garantie.

Ik heb vervolgens de laptop aangetekend verstuurd via Post NL, na een week nog niks gehoord van Asbas of mijn laptop ook binnen was gekomen. Ook gaf het ticket systeem nog steeds aan (wacht op product). Ik besluit om te bellen, de medewerker gaf aan dat de laptop wel binnen is gekomen en dat er gekeken gaat worden wat het probleem is.
Heb telefonisch aangegeven dat ik eventueel een geheugenuitbreiding wou hebben in de laptop.

U hoort van ons of telefonisch of per mail zegt de medewerker. Ik heb en geen mail en geen telefoontje gehad.

Weer een paar dagen later opeens een mailtje dat de laptop s'avonds bezorgd werd. Tot mijn verbazing zie ik dat ik een compleet andere laptop heb gekregen. Verder allemaal prima, alleen stond het nergens op de formulieren vermeld. Ik zag het aan de serienummers. De oude had ik gefotografeerd voor ik hem retour heb gedaan.

Nu staat er nog steeds (wacht op product) in het ticket systeem.

De laatste jaren zelden zo'n slechte communicatie meegemaakt met een webshop. Jullie laten de klanten in het ongewisse.

30 de octubre de 2017
Opinión espontánea
Logotipo de Asbas Computers

Respuesta de Asbas Computers

Bedankt voor uw review! De reden dat het ticketsysteem niet up to date was omdat het synchronisatie niet helemaal vlekkeloos verliep. In ons systeem wordt alle statussen netjes gewijzigd echter zodra we op bewaren klikken synchroniseert hij niet altijd vlekkeloos door naar het ticketsysteem. Wij zijn hiervan op de hoogte, er wordt een nieuw programma geschreven, binnen een maand stappen we over naar een vernieuwde ticketsysteem, daar zal alles up to date weergegeven worden. Sorry voor de tijdelijke ongemak! Wij wensen u veel succes met uw laptop! U bent altijd van harte welkom bij ons!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más