Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great choice of brick slips , at a very good price , The staff were super efficient, working out what we needed and showing us the different mortar colours , We got everything to do the job , sli... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

1) They undertake to respond to message in a generous 1-2 business days , but simply ignore messages 2) They charge a lot for shipping which if the service is good I do not mind but on the contrar... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

These brick slips are amazing. Well worth every penny. They look great up, they’ve been up 7 months now and look so good! We got everything from them, the adhesive, the mortar. Delivery confirmation w... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good product with excellent communications and delivery from Manufacturer. Prices are also good for the brick slips as well as a great choice of types and colours.

Información sobre la empresa

  1. Tienda de decoración e interiorismo

Escrito por la empresa

Buy Brick Slips from Brickslipsdirect. Large stock levels, nationwide delivery, a range of clay, cut and reclaimed brick slips available Call 01246 450366


Información de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

85 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,3

Todas las opiniones

(85)

18 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor Customer Service / Delivery and Pre Shipping Inspection

1) They undertake to respond to message in a generous 1-2 business days , but simply ignore messages
2) They charge a lot for shipping which if the service is good I do not mind but on the contrary the service is abysmal and Brick Slips do not care.
3) Quality control on packing terrible , mortar bag undone and damaged , could not blame courier as the cling film on top had not been interfered with. Again silence from BSD as to whether this is acceptable.
Annoyingly their ignoring message will only lead to credit card dispute , I could do without the hassle

5 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Brick Slips Direct

Respuesta de Brick Slips Direct

Thank you for taking the time to leave your review. We're sorry to hear about your experience and the issues you've described.

We take customer service and product quality seriously and would like the opportunity to investigate and resolve these concerns.

Unfortunately, we've been unable to locate an order or any previous correspondence under the name provided with your review.

Could you please email us at info@brickslipsdirect.co.uk with your order number and details of your concerns? This will allow us to identify your order, investigate what has happened and work towards a suitable resolution.

We certainly don't want any customer to feel their concerns have been ignored and would appreciate the opportunity to put things right.

Kind regards,
The Brick Slips Direct Team

Hi Stephen,

Further to our previous response, we have still not received any contact or information from you to help us identify your order or investigate the concerns raised.

We have thoroughly checked our order records and correspondence but have been unable to locate any purchase or communication associated with your name.

We are therefore concerned that this review may have been posted against the wrong company.

We take genuine customer feedback seriously and are always happy to resolve any issues. However, we are equally concerned about the impact of a 1-star review when we have no record of the transaction or experience described.

If you have purchased from Brickslips Direct, please contact info@brickslipsdirect.co.uk with your order number or relevant purchase details so we can investigate.

If this review was intended for another business, we would respectfully ask that you remove it to avoid misleading potential customers.

The Brickslips Direct Team

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Great product and a reasonable price

Great product and a reasonable price. Let down by the pallet delivery service. The driver initially refused to unload because the address was on a hill. After a couple of phone calls, and some delay he unloaded.

29 de septiembre de 2026
Logotipo de Brick Slips Direct

Respuesta de Brick Slips Direct

Thank you for your review! We're really pleased to hear you're happy with the quality and value of our brick slips.

We're sorry that the delivery experience wasn't as straightforward as it should have been. Pallet deliveries to properties on hills or slopes can sometimes present challenges due to the equipment used by third-party delivery companies. However, we appreciate how frustrating this must have been, particularly with the initial refusal and subsequent delay.

We're pleased that the delivery was ultimately completed, and we'll take your feedback on board with our delivery partners to help improve the experience for future customers.

Thank you again for choosing Brick Slips Direct. We really appreciate your custom and hope you're delighted with your finished project!

Kind regards,
The Brick Slips Direct Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent company to deal with.

Great choice of brick slips , at a very good price ,
The staff were super efficient, working out what we needed and showing us the different mortar colours ,
We got everything to do the job , slips, adhesive, mortar, spacers, ,
Allen all a brilliant company,

10 de agosto de 2026
Valorada con 5 estrellas sobre 5

These brick slips are amazing

These brick slips are amazing. Well worth every penny. They look great up, they’ve been up 7 months now and look so good! We got everything from them, the adhesive, the mortar. Delivery confirmation was given after I contacted them. Oh and I’d recommend the mortar gun

28 de enero de 2026
Valorada con 1 estrellas sobre 5

They arrived smashed and I sent an…

They arrived smashed and I sent an email with evidence but there has been no acknowledgement or refund. I expected some sort of customer support but nothing.

18 de junio de 2026
Logotipo de Brick Slips Direct

Respuesta de Brick Slips Direct

We're very sorry to hear that your order arrived damaged and understand how disappointing that must have been.

We did respond to your email on 25th June, within two hours of receiving it, to apologise for the damage caused in transit and to confirm that your refund had been processed. We're sorry if our reply didn't reach you or was overlooked.

If there are any outstanding issues or you haven't received your refund, please contact us directly and we'll be happy to investigate and make sure everything is resolved as quickly as possible.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Superb

Slips are exactly as described, superb quality, absolutely recommend buying from brick slips direct. Quick delivery, 5 star service. Thankyou

10 de marzo de 2026
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fab customer service

Fab customer service, I asked a number of questions and also for email links to make ordering easier. Nothing was too much trouble.
Delivery was as advised and product looks great! Would definitely recommend.

12 de marzo de 2026
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Cottage mix …

Easy transaction bricks were delivered as arranged. The slip bricks were just as expected and look very authentic. Absolutely delightful. Would definitely recommend this company.

24 de noviembre de 2025

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más