Britishbathroomcompany Opiniones 

1209
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,6

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The replacement plug for my stainless steel sink was sent out almost immediately after ordering it. It fits perfectly. I am very pleased, having had to fish out food potentially going down the waste... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

It’s been two weeks since my goods arrived, clearly were faulty items which I sent photos and reported immediately via email to their “customer service” which is supposedly to respond within 2 days. I... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered taps for my bathroom basin sink and bath. The taps were excellent quality. The service from British Bathroom Company was super throughout. I accidentally ordered the wrong style and they... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely fantastic service from start to finish! We couldn’t be happier with our new bathroom. The whole process was made so easy, and the service we received was brilliant from beginning to end.... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Fontanero

Información proporcionada por diversas fuentes externas

We are a small family business based in Yorkshire and we provide Bathroom and Kitchen items at everyday Low Prices, our pricing is clear and our service is provided by real people giving the personal touch. We can provide bespoke quotations upon request.


Información de contacto

3,6

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

1 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 57% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,6

Todas las opiniones

(1209)

236 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service for a difficult-to-source product

I used this company to order a tap that is extremely difficult to get, as it is no longer being produced. The company went out of their way to source the product and they kept me updated on the process (there was an inevitable delay in getting it). I was able to speak to somebody by phone when I needed to check something (rare these days) and my order arrived in perfect condition and at the time agreed. I was delighted with the service and product I received.

9 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolute awful

Absolute awful.
Stay away from this company. They take your money. Then that is it . They do not answer the phone , they do not respond to any e mails and they lie about there stock. Wish I had looked on trust pilot before using them.

7 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Britishbathroomcompany

Respuesta de Britishbathroomcompany

Thank you for your review.

We're very sorry to read about your experience. However, as no order number or identifiable details have been provided, we're unable to investigate what has happened in your case.

We never knowingly leave a customer issue unresolved, and if something has gone wrong, we'd genuinely like the opportunity to put it right.

Please contact us directly, or alternatively update your review with your order number, and we'll investigate your order as a priority and work with you to reach a resolution.

We look forward to hearing from you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Truly appalling customer experience and misleading stock delivery times

We ordered (and paid for) two high end sinks on the basis they were in stock and could be delivered within 5 working days. They weren’t. Neither was there any communication to say that they weren’t going to be delivered. The phone lines were not answered despite multiple calls on multiple days. I managed to get through to a different department a week later who confirmed they still didn’t have the stock despite still showing ‘in stock’ on-line. I sent emails - no reply, l sent recorded delivery letters to both Directors (as registered at Companies House) and the Head of Customer Services - no reply and l continued to try and get through on their customer services number - sometimes it just ‘cut out’. I received an email from a courier company weeks later to say they were going to be delivered and called them to refuse the order. I received a refund a couple of weeks afterward on Paypal - still without a single communication from the company themselves. Their lack of delivery put our kitchen rebuild back weeks. If l could have given them a minus score, l would have done so. Note to British Bathrooms - don’t say you have stock when you don’t, don’t offer delivery times you can’t meet, answer your phones, respond to emails and shame on your directors for not answering recorded delivery letters. Your organisation’s modus operandi caused a lot of un-necessary stress.

2 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Britishbathroomcompany

Respuesta de Britishbathroomcompany

Thank you for taking the time to leave your review.

We're sorry that you were unhappy with your experience and appreciate the opportunity to respond.

Having reviewed your order, we can confirm that the items ordered were handmade Shaws of Darwen sinks, which unfortunately became subject to a manufacturer back order. During the waiting period, we made attempts on two occasions to contact you and advise you of the revised lead time.

We did not receive any request to cancel the order via email, our online contact form, telephone, or through our formal withdrawal process before the goods were dispatched. The first indication that you no longer wished to proceed was when the courier advised that delivery had been refused.

With regard to the recorded delivery letters, whilst we appreciate the effort made, we are unable to accept letters as an official method of cancelling an order or making amendments. For security reasons, we cannot verify that correspondence received by post has genuinely come from the purchaser, which is why we ask customers to contact us using the email address or telephone number associated with their order.

As these are handmade Shaws of Darwen sinks, we always recommend customers contact us before placing an order if their delivery date is critical. While we do hold stock of many models, if a particular model has recently sold out there can occasionally be a 2–4 week manufacturer lead time while new stock is produced.

Having reviewed the order, I do feel there were some significant crossed wires throughout the process, which ultimately led to frustration on both sides. Whilst we fully accept the disappointment caused by the delay, we believe the matter could have been resolved much sooner had we been able to establish direct contact before the goods were dispatched.

We sincerely apologise for the inconvenience caused and wish you all the best with your kitchen project.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Dreadful customer service…

Order very delayed which was not the company's fault BUT their lack of communication was. Took eons to answer emails, phone is never answered, when they did answer they told me the part would arrive mid week but again this was incorrect. Customer service none existent. Will never use again. I can see why they reinvented themselves from the Bradford bathroom company as the reviews for that were dreadful too. You can not just change your name and expect customers to give you a second chance when actually the ONLY change is a name. Same rubbish service but guess what, they take your money immediately.

22 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Britishbathroomcompany

Respuesta de Britishbathroomcompany

We're sorry you feel this way.

We completely accept that your order was delayed and, as you acknowledge, this was due to a manufacturer delay rather than anything within our control. We do, however, apologise that our communication did not meet your expectations.

We are a small independent business and respond to enquiries in date order, with our current response target clearly communicated in our automatic email acknowledgement. Whilst we appreciate waiting for updates can be frustrating, we always aim to provide the most accurate information available from our suppliers. Unfortunately, manufacturer ETAs can change without notice, meaning an expected delivery date may subsequently move.

We would also like to correct one point in your review. British Bathroom Company is not a new business or a rebrand created to avoid previous reviews. www.britishbathroomcompany.co.uk has operated alongside our original website for many years. We ran both websites simultaneously until 2024, when we chose to retire the Bradford Bathroom Company website and continue trading through British Bathroom Company. The business, company, premises and team have remained exactly the same throughout.

We are sorry we did not meet your expectations on this occasion and genuinely wish you all the best.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very good communication

Recently purchased a replacement toilet seat.Very good communication. There was an issue with the product but this was sorted out very swiftly.
I would recommend and use this company again.

6 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Competitive price and product as…

Competitive price and product as described but let down by delayed delivery and poor customer service. I was given a delivery date between 25th and 29th and as it hadn’t arrived by the 29th I called the company to chase it. On the first occasion they answered immediately and I was told that it was going out that afternoon and would arrive the following day and that I would get tracking details shortly. I didn’t get any tracking and 2 days later it had still not arrived so I called again and after several attempts I got through and was told that it had been despatched and I would receive it that day or the following day, and he would chase up the warehouse to send me the tracking. 2 days later it still hadn’t arrived and no tracking info so after a further few attempts at getting through I was told that it was coming today and I would be sent the tracking details. It did actually arrive today and I got tracking details shortly before it arrived. I know delays happen but there was a complete lack of communication from BBC and I had to call them to chase the order every time. The person who answered the phone, it may have been the same one on each occasion, was abrupt and seemed disinterested and there was no apology regarding the delay.

29 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Britishbathroomcompany

Respuesta de Britishbathroomcompany

Thank you for your review and for recognising both the quality of the product and our pricing.

We work hard to offer Rangemaster products at competitive prices, often significantly below the manufacturer's recommended retail price, so we're pleased this represented good value for you.

We are sorry, however, that the delivery and communication did not meet your expectations on this occasion. Unfortunately, your order was delayed before dispatch, and whilst we did our best to relay the latest information available from the warehouse, those updates ultimately proved inaccurate. We appreciate how frustrating this was, particularly as you had to contact us for updates, and we sincerely apologise for that.

Tracking information is only available once an order has physically been collected by the courier, which is why it was only issued shortly before delivery.

We are naturally disappointed to read your comments regarding our telephone manner, as we always strive to be courteous and helpful, even when having to relay disappointing news outside of our control. Whilst we appreciate that perceptions can differ, it was certainly never our intention to appear abrupt or disinterested, and we are sorry if our conversation came across that way.

Thank you again for taking the time to leave your feedback. Whilst we are disappointed we did not provide the level of service we aim for on this occasion, we hope you are pleased with your Rangemaster sink and that it proves to be excellent value for many years to come.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A good product

Had to wait a while for the delivery but it was well worth it. Exactly as described and has a good amount of space for our shower products.

19 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Just what I wanted

Perfect, exactly what I was looking for at a great price. Delivery could be a little quicker but I guess we are all used to Amazon these days.

18 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I searched for the plastic toilet seat…

I searched for the plastic toilet seat hinge kits and found that the British bathroom company was the cheapest so put my order in.Received them in the post a few days later,perfect for my needs and exactly as advertised,very happy with my purchase.

25 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dreadful. Avoid at all costs.

Dreadful. Avoid at all costs.

We needed a replacement toilet seat for our relatively new bathroom suite, which was available on British Bathroom Company, so I placed the order and waited. How I wish I read the reviews beforehand...

Delivery was quoted as 3-5 business days. However, after that period, no sign of my order and repeated phone calls to the company went unanswered. Emailed, and got a reply the next day to say it was due to be dispatched on the following Monday with delivery on the Tuesday, so figured that was fine.

Come Monday, I get the dispatch email and tracking number. However, no delivery on Tuesday. Checked the tracking and nothing changed on it and this was the case towards the end of the week. More unanswered calls and no email replies.

Then I read the reviews and saw that this was quite common, so I opened a dispute via PayPal and was refunded. I emailed British Bathroom Company to tell them to cancel the order, and that if the item were to arrive, I would refused delivery. And you know what? It did turn up the next day, but I refused it as planned. I'm glad I did because the box it came in looked battered and not OEM!

It seems this company doesn't have any stock and will string customers along until they get it from somewhere else. Dreadful communication and customer service too.

8 de junio de 2026
Valorada con 1 estrellas sobre 5

From my experience, not a trustworthy company.

Placed an order with this company for a shower tray which the website showed as being in stock. After a few days I received an email from them saying the item was no longer available so they offered a refund of the item cost, which should have taken 5 days. That was 17 days ago, with no sign of the refund, despite several emails to them asking where it was. I've not had a single response from the company. I've also tried numerous phone calls but no one picks up the phone.
I've now had to go to PayPal to see if they can recover the money for me.
It's a long time since I've dealt with such a shoddy company as British Bathrooms and I would advise anyone considering using them to look elsewhere, there's plenty of reputable competitors out there!

22 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

To long to receive the order

First of all, you need to answer your phone. Every time I tried to ring, no one picks up.
Secondly I had to email you to dispatch the order.
Thirdly one of the plates was damaged when I received the order.
I managed to get a replacement, but the whole process it took to long.
I don’t think I’ll use this company again.

5 de junio de 2026
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I can't give no stars so one will have…

I can't give no stars so one will have to suffice. They take your money and then that is it. No delivery details and they don't answer emails or the phone. I am now writing to the supplies they advertise on their website to suggest this may not be a company they should deal with. Of course I paid via credit card so the money will come back sooner or later but it's a hassle. To put it it as bluntly as I can. Buy elsewhere as there is a lot of choice.

11 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Britishbathroomcompany

Respuesta de Britishbathroomcompany

We're sorry you feel this way, although we do feel this review is a little unfair given the circumstances.

Your order was placed late in the evening on Thursday 11th June, just before 9:00pm. By Tuesday 16th June, before the standard 3–5 working day delivery window had elapsed, a chargeback had already been raised and you had also contacted the manufacturer directly regarding your order.

You also state that we don't answer the phone, however this isn't accurate. You did speak with a member of our team, requested that your order be cancelled, and we processed that cancellation immediately.

We always aim to dispatch orders as quickly as possible and make every effort to answer telephone calls. Emails are typically responded to within 24 hours (usually the same working day), and we're sorry if you experienced any difficulty getting through initially.

It also appears you may have seen one or two negative reviews amongst the hundreds of positive reviews we've received and understandably become concerned. However, we don't believe that reflects the overall service we provide to the vast majority of our customers.

We fully appreciate that waiting for an order can be frustrating, but we don't believe this review accurately reflects the service we provided or the timescales involved in this particular order.

We wish you all the best and are sorry we were unable to meet your expectations on this occasion.

Kind Regards

Customer Service

Valorada con 4 estrellas sobre 5

The item advertised was not in stock so…

The item advertised was not in stock so there is a delay in delivery for two weeks. The company let me know about the delay via email within a few days of ordering. Hopefully it arrives as advised.

3 de junio de 2026

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más