Crafter's Companion Opiniones 

430
•
TrustScore: 4 sobre 5

3,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 4 estrellas sobre 5

The product is exactly as advertised. Great quality. My delivery was taking longer than expected, so I emailed customer service and they got back to me within a short time. Julia was excellent in c... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I have a hobby which needs the use of a glue gun. As I’ve used crafters companion before I purchased their gun via Amazon so I had a quicker delivery. After 3 weeks of used the glue gun stated leakin... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I dislike the shipping problems in the US. Not getting emails that items have shipped or when they're out for delivery. (Had 2-hour notice before product delivered). Don't understand why your liquid g... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have been extremely impressed with Crafters Companion and the level of customer service they provide. They consistently go above and beyond to help their customers and make sure their needs are t... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Hobbies y manualidades

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Crafter's Companion is one of Europe's leading manufacturers and suppliers of crafting products. We're a family business and we're renowned for bringing our customers innovative crafting tools and supplies.


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

430 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 2% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,9

Todas las opiniones

(430)

121 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Companion stair lift customer service

No one has turned to deliver the stair lift, a delivery time and date was given. Supposed to have installation tomorrow. Not very good customer service once the deposit is paid. Been waiting all day, no call to say they're not coming. Disappointed for my mum who needs the stair lift.

22 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Crafter's Companion

Respuesta de Crafter's Companion

Hello,

We're really sorry to hear about this. It looks like you've contacted the wrong company as we don't distribute stair lifts. We hope you do get this sorted soon.

Best regards,
Crafter's Companion

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The £1 sale is a con

Beware - the £1 sale they have is a complete con. They know that people won't just buy an item for a £1 but will have a look around and buy other stuff at the same time, which is exactly what I did. It took 10 days for the package to arrive and lo and behold the £1 item wasn't in there. There was no explanation but the payment they took had included it. Having just called I have been told that they sold out because so many people were buying it. The system supposedly updates every couple of minutes re what people are ordering but the lady I spoke to said they have had other unhappy callers like me who have been told their item wasn't available even though their order was accepted. If they know the system can't cope with high volumes in a £1 sale then they shouldn't offer the goods in that way. To add insult to injury the lady I spoke to admitted I wasn't on the list to be given a refund (yes I know it was only a £1). That could be a nice little earner couldn't it if lots of people think oh well it was just £1 so I'll let it go. The lady I spoke to was very apologetic and is now refunding me the £1 and also the postage I paid for the order for which I am grateful. In my opinion Sarah Davies is spreading herself far too thinly in her seeming desperation to redeem her company. Customer service is clearly not on her agenda anymore as she takes over every available crafting arena in her quest. I shall be giving CC a miss in the future.

21 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very positive & slightly negative

I had a problem with my Gemini ll. The plates and cutting die were jammed in the machine. I rang customer service , they arranged for the machine to be collected and returned on a date and time convenient for me. In around a couple of weeks my Gemini was returned fully repaired with my alphabet cutting die and full set of brand new plates included. Much to my delight,there was also a lovely pink case to hold the plates. The case alone costs £20, the set of plates are around £50 I was so excited to find these expensive items added to my machine. I am on a very tight budget and to buy my Gemini ll was large purchase for me. Thank you so much CC . From the moment I rang their customer service, I've had nothing but polite and courteous service . The lady at the other end of the phone was lovely ........I have no complaints there. I have purchased many other items from this company and never had a problem with anything. I would like to see the cutting plates modified in some kind of way. They warp so quickly.

7 de julio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor quality and poor customer service.

Really disappointed with quality of light box and lengthy delivery. Sara promised that items bought on 16th June would arrive by 20th. Item finally arrived on 23rd and was faulty- doesn't light all the way across. Quite flimsy. Told I have to pay for return postage. Poor customer service and to add insult ti injury its cheaper on Amazon than buying direct. will not be buying from CC again.

16 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Crafter's Companion

Respuesta de Crafter's Companion

Thanks so much for leaving your comments. We’d love to be given the opportunity to help so can you email us on info@crafterscompanion.co.uk or call us on 01388663251 and we’ll look into this for you? Look forward to hearing from you.

Best regards,
Crafter's Companion

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful customer service

Awful customer service. I order the Crafter's Companion Shimmer Spray and one arrived and did not spray.
They asked me to then get some more bottles to fill with water to try and clean the product. I could not believe that I purchase something brand new, receive it and then I am being asked to try and fix it my side.
I was expecting they would just send out a replacement!
It is like ordering a cardigan, it coming with a hole in and the company ask you to go get some thread and a needle and fix it!

19 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Above and beyond…….

Two or three years ago I purchased a downloadable paper pack - lovely Xmas papers. Totally forgot about them and when I remembered I couldn’t find any mention on my account or website.
I contacted customer services who told me that the website was being updated and that a new downloadable items section was being prepared by their programmers - she would let me know when ready and link me to my particular paper pad.
Unfortunately this wasn’t possible but Julia Rowlson took the time to email every page as jpegs - not a quick option.
I cannot tell you how pleased I was to get my Christmas design paper and how grateful I was to Julia for the extra effort she put in to doing this for me.
This level of customer service is not the ‘have a nice day’ kind but is exceptional, thoughtful and above and beyond today’s norm.
Thank you Julia

8 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Appalling over 2 months ago I purchased…

Appalling over 2 months ago I purchased brand new Gemini Junior. 1st go the plastic plates broke. I contacted Crafters Companion and was given a credit note to spend when replacements come in. Just hefn told can be quite a few months for them to come so I have a brand new machine that is useless because it cannot be used. Will certainly think again about buying anything else of crafters companion. What has happened to this company they are getting worse. I used to buy their products all the time.

1 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Misled re delivery timescales

Telephoned to see if “priority dispatch/delivery” was an option making it clear that certain items would only be ordered if they would arrive in next couple of days. I was told to go ahead - if it wasn’t dispatched Friday, it would be Monday. Well. No movement…

Really don’t understand the dispatch process where ever other supplier can offer expedited for a premium. Not like I was expecting it for free. But I also don’t expect an unknown delivery timescale for the volume of the order.

28 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID BUYING THROUGH HOBBYMAKER TV

This is my second review on this company, and the products they sell on the Hobbymaker website specifically with Sarah Davis. She makes it sound as though you are getting an absolute bargain with all these packages of craft items that are unbelievably cheap. No surprise there then that the die folders are all very nice but you can’t get the inserts for them anymore anywhere. Absolutely bloody useless! Most of the other bits and pieces that arrived in my package are all cheap rubbish that I would not use to be honest. Hobby Maker channel themselves are pretty useless as they send emails telling you they look forward to receiving your new jewelry! Clearly they are part of the Gemporia group which is also useless. Avoid like the plague cos if it sounds too good to be true, it is!

15 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

20% off first order is a con

I was tempted by the 20% off your first order offer so built up a healthy basket. This code did not work . I will not be using them. This is not an honest way to run a business. Plenty of other companies around.

22 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Crafter's Companion

Respuesta de Crafter's Companion

Hi Liz, thank you so much for taking the time to leave your feedback, we really appreciate it. I'm so sorry to hear the discount code didn't work for you. We'd love to be given the chance to help with your query, so could you please drop us an email to info@crafterscompanion.co.uk? Look forward to hearing from you soon.
Best regards,
Sharon

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Totally trusted

Totally trusted, small warehouse in the north east, so sometimes slight delay to delivery but wonderful customer service and items.

3 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

The ' Birthday Event ' with free…

The ' Birthday Event ' with free postage and all orders will be emalgamated, then sent on 28th October, was the speel, with free postage as the real ' bonus ' It's a disgrace that they weren't transparent , as they didn't actually have stock for so many items. I am convinced that's why they gave that date thinking everything will be in stock in 2 weeks. They ended up with egg on their face, extremely unhappy customers and many like myself requesting refunds after placing orders during the event, with no sign of items in stock. They should have stated preorders, as honesty is the best policy. I have spent so much money with this company as a new crafter, however I'll look elsewhere first In future for a company that's honest and can deliver what I order in a reasonable time. Very unhappy with how crafters companion, handled this situation.

27 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Delivery information not supplied and…

Incorrect delivery information supplied (and stated on product pages) and order was subsequently delayed. Upon querying the reason CC customer service advised I should have read a "birthday booklet" or done a deep dive into their delivery details (a few links in after the product pages) to know that the items I had purchased would be delayed. However, there was no indication on the product pages that the items were limited stock, had any issues, part of any "event" that would cause delays. Customer service instead shirked the responsibility and essentially blamed the customer for their inadequate site and product communication. The items I were buying were a gift, I'm not in the "crafting" world and have no idea about events etc. Either way, I won't be buying from them again.

23 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I've ordered for the second time and…

I've ordered for the second time and what can I say, I'm delighted. They always have great offers and discounts. The service is first class, they help where they can. I order from Germany and delivery takes 7-10 days on average. I can definitely recommend CC! Customer friendliness is great.

6 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Crafter's Companion White Linen card & Envelopes

To say I was disappointed with these cards is an understatement.
I usually order my 300gsm linen card blanks from a different supplier but thought I'd give Crafters Companion a go.
Apart from the quality of the card they have a slight grey tinge which is definitely not white. They are too flexible for 300gsm.
If any 'wet' medium is used on them on top of a printed image the ink bleeds. This has never happened with my previous cards (different brand).
The envelopes are also just 100gsm which I knew but I usually have 130gsm and the difference is huge, this isn't a fault of CC though.
I won't order again, I was expecting more from this well established crafting company.

11 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crafter's Companion

Respuesta de Crafter's Companion

Hello Julie, thanks so much for taking the time to send us your comments. I can't see that you've contacted about this query, so could you email us on info@crafterscompanion.co.uk? We'd love to be given the chance to resolve this for you.
Best regards,
Sharon

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid this company like the plague

Avoid this company like the plague. I've had nothing but complaints over the years i've used this company. Spent hundreds of pounds buying the Spectrum Noir refillable alcohol markers. Had nearly finished purchasing the whole set before they discontinued them with out a word. They've also discontinued the refills so i'm stuck with all these expensive pens which have mostly dried up now. I've tried emailing them several times on this matter, not 1 response from them. Sara is a greedy wolf, all she cares about is your money, she's all sweetness and light on the telly but really she's ruthless.

17 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Impossible to order due to Yodel incompetence!

I love this company’s products but unfortunately I am unable to order from them. This is down to the fact that they only use Yodel as their courier. Although I live in a location that is very easy to find and I have spotted their vans delivering to my neighbours (I live in an apartment building), Yodel seem incapable of finding me or even sending me a message. I even set up an account with all the relevant information and more but it was never accessed. Trying to buy CC products from other retailers is impossible as most of them just send the order to CC to be fulfilled. Craftstash do a good job and so do Hazel’s Crafts, but I would prefer to order directly from Crafter’s Companion for their special deals and bundles or when products are out of stock with the two other companies. EVRI does an excellent job in our area and so does Royal Mail. If CC offered more options I would definitely turn into a frequent customer; now I am just frustrated and annoyed that I am prevented from ordering what I so desperately want!

20 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crafter's Companion

Respuesta de Crafter's Companion

Hello, thanks so much for taking the time to leave your comments. Please be assured we do respond to all queries, and as mentioned in our response to the previous review we don't appear to have received any messages from you. All of our messages are up to date so you will receive a quick response during our opening hours. You can contact us by emailing info@crafterscompanion.co.uk, or customerservices@crafterscompanion.co.uk.
You can also contact us through the support button or live chat option on our website crafterscompanion.co.uk. If you prefer you can call us on 01388 663251 and our opening times are 8.30am to 5pm Monday to Thursday, and 8.30am to 4pm Friday. We would love to be given the chance to help you with your queries so please do reach out to us and a member of the Customer Service Team will be more than happy to help.
Best regards,
Sharon
Crafter's Companion

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I contacted Crafters Companion as my machine stopped working.

I contacted Crafters Companion as my Gemini die cutting machine wasn't working properly. I have only good things to say about the experience I had with them. They answered my emails and my phone call efficiently. The machine was picked up for repair and a was returned to me in working order again.
I do agree however, that the plates do warp very quickly.

2 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

6 Missing Items!!

Purchased Enchanted Ocean set from QVC. It gets dispatched directly from Crafter's Companion. There are 7 pieces in this set and I received ONE! Handsome Sea Horse Stamp & Die set. All other items in this set are MISSING!!!
How on earth can whoever packed this NOT SEE there are 7 items in this set and tick them off as they pack my order? Surely your employees have packing slips? This is the 2nd time I've had items Missing from orders. I have had to contact QVC and they now have to contact Crafter's Companion and who knows how long I need to wait for a response plus the items I have paid for. I am furious!

23 de marzo de 2024
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más