Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Human. Efficient. Friendly. LP and CD quality- and print clarity- was excellent. And tried their absolute best to get them to me on time - which they did.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I contacted Cram in July for a small work: 100 cds in digipack. This was my second print for this work, that was previously done by an Italian professional factory, and I wanted to trust loc... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

These guys have been there for all our duplication needs for the best part of a decade now and they've always delivered. Ideal for unsigned artists who can't afford huge minimum orders and alway... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had a terrible experience with a CD duplication company years ago for the first EP I did. After that I vowed to find someone else who was far more professional. After searching and speaking to p... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Servicio de impresión digital
  2. Tienda de CD

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Shop powered by PrestaShop


Información de contacto

4,1

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

99 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 50% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,1

Todas las opiniones

(99)

5 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service and…

Excellent customer service and communication. Ordered CDs and vinyl, very happy with products. Highly recommend. Would defo use again!

20 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Cram Duplication

Respuesta de Cram Duplication

Thanks Sylvie, was a pleasure to deal with you :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super helpful from start to finish

Super helpful from start to finish! Reached out for a quote on some custom vinyl sleeves and Adam was so helpful with processing my order and answering all my question. Will definitely use this company again!

13 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Paid £578 for Express Shipping, Received Standard Service and No Refund

I am extremely disappointed with my experience ordering vinyls for my debut album from Cram Duplication. I paid an additional £578 for express shipping, which promised a turnaround time of 4–6 weeks. I did order test pressings, which add another 1-2 weeks onto the lead time. My order was placed on 14th October 2024, meaning my vinyls should have arrived 25th November 2024, and at the latest 9th December due to test pressings. Instead, they were not delivered until 13 weeks later—which is even longer than the company’s standard, non-express turnaround time. The vinyls were purchased by my customers on pre order, and this delay significantly impacted my ability to fulfil orders on time, thus affecting my business and reputation.

I’d like to acknowledge Adam, who was incredibly helpful in ensuring my cover designs were correct for printing. He was patient and guided me through adjustments to get them just right, which I really appreciated. However, this positive experience does not excuse the significant delay in delivery, especially when I paid a substantial premium for express service.

When I raised this issue with the company, they claimed that delays were caused by their Christmas shutdown (23rd December – 3rd January). However, this explanation falls flat, as my order was already overdue well before the holiday period began. Although in my case the Christmas shutdown was irrelevant, there was no information on their website regarding the lead times around Christmas being affected. Despite pointing this out, the company has repeatedly refused to issue a refund for the £578 express shipping charge.

Their defenses—stating that the 4–6 week timeframe is “approximate”—fail to acknowledge the significant delay and the fact that I paid a substantial premium for express service, which was clearly not provided.

As an independent artist, timely service is crucial to meeting professional deadlines, and this ordeal has been incredibly frustrating while causing unnecessary stress and financial strain. I expected much better from a company operating in this space, particularly given the amount of money involved.

I strongly caution others to carefully consider their options before ordering from Cram Duplication, especially if you are planning to pay for their express shipping service. Based on my experience, it does not deliver on its promises, and customer service is unresponsive when issues arise.

*My response to Cram Duplication reply*

Dear Cram Duplication,

I find it disappointing that rather than addressing the core issue professionally, you have resorted to an aggressive and dismissive response. Your reply does not change the fundamental facts:

1. I paid £578 for an express service that was clearly stated as 4–6 weeks plus 1–2 weeks for test pressings. Even accounting for test pressings, my order should have arrived no later than 9th December. Instead, I did not receive my vinyls until 15th January—13 weeks after my order, significantly longer than your advertised express timeframe.

2. Your mention of Christmas closures is irrelevant, as my order was already overdue before this period even began. Furthermore, your website did not indicate any impact on lead times due to seasonal closures at the time of my purchase.

3. While I acknowledge that lead times are approximate, a delay of nearly double the expected timeframe goes beyond any reasonable interpretation of “approximate.” If the service I paid for had been delivered within a reasonable margin of your stated timeframe, I would not be raising this issue.

4. I never refused to acknowledge “working days” or any other definitions as you claim. Instead, I repeatedly sought clarity on why my order took longer than your standard non-express service when I paid a premium for expedited production. Rather than addressing this, you have deflected with personal attacks.

5. Your claim that my records were pressed “just under 9 working weeks” is misleading. Regardless of how you calculate “working weeks,” the reality remains that the order took 13 full weeks, which is significantly outside of the timeframe you advertised.

6. The mention of you assisting with my artwork is irrelevant to this issue. I paid for a service that was not delivered as promised. Offering guidance on artwork does not justify failing to fulfil a paid express service.

Rather than handling this matter with professionalism, you have chosen to publicly insult a paying customer, claiming I “ignored facts” and “messed up,” and even suggesting other suppliers avoid working with me. This kind of response only further demonstrates the poor level of customer service I have experienced throughout this process.

28 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Cram Duplication

Respuesta de Cram Duplication

Hi Sean,

I did advise giving a true account of the facts, which you have chosen not to do. Thankfully we get a chance to defend ourselves.

Responses to you were always quick and thorough - and a lot of the time were out of office hours, but you just didn't want to hear the responses. You haven't heard from me since last week becasue as I explained again for possibly the 5th time (for the reasons laid out below) you weren't entitled to a refund morally or legally. You messed up, you ignored facts and you didn't take in any of the info in front of you and you set a date that came around so quickly it made you panic.

What you have left out is that as explained many many, many times to you: (and you chose to ignore in the most bizarre way that I've never experienced with a customer) the pressing part of the order is APPROX 4-6 weeks and the test pressing you ordered in addition added another 2 weeks to that. It says so very clearly on everything.

Us and our plants also closed for Christmas and New Year. Another fact you refused to acknowledge.

You also refused to acknowledge the meaning of the word 'approximate'.

You refused to acknowledge what 'working weeks' or 'working days' mean.

You also refused to acknowledge the terms and conditions on the invoice you paid and the website you ordered from which states very clearly again and again that LEAD TIMES ARE APPROXIMATE.

You chose to ignore the website product description advising against arranging any dates until you have a shipping confirmation.

You also chose to ignore all of these facts in duplicate in large bold text at the foot of each and every email we sent you.

As it happened your records were pressed in just under 9 working weeks which is a few days outside of the approximate total lead time of 6-8 working weeks.
Had you opted for a standard lead time, with TP and the Xmas shutdown they would have taken approximately 16 weeks. That is in fact what you paid extra the for - to get them 7 weeks faster than normal.

I tried to get you on the phone several times in case it was the written word that was confusing you and that a conversation might help get the facts across but you refused and instead chose to continue to bombard us via email.

--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------

In summary, we delivered exactly what we said we would in a fair and reasonable interpretation of the meaning of an approximate lead time and still we have endured threats and accusations of lying for the last few weeks. In light of the fact Sean wouldn't have any CDs or vinyl if we hadn't fixed all of his artwork for him free of charge, I can honestly say we've all been left upset and disappointed by this person. Any suppliers should avoid Sean Mann or risk the possibility of having their livelihood defamed unreasonably.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfect service

Perfect service. Grest communication, great quality, quick turnaround and delivery and fair price. Will use again!

11 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very Good!

Extremely helpful, informative. Competitively priced, CDs and vinyl delivered in good time-frame. I’d definitely use them again.

10 de julio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely Fantastic Service from Cram

Thank you very much to Cram for their fantastic service. Very happy with the 250 Double Red Vinyls that I had pressed by Cram and they did my record sleeves for me too. Very good service and always quick to answer any questions I had either by email or telephone. Thank You very much. Fab! Terry Miles

19 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Cram did a great job for me

Cram did a great job for me. Short run of vinyl. Very friendly, quick to respond, did exactly what they said they would. Good prices, high standards. I recommend them highly!

29 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent quality, lovely staff

Website is clear and really helpful. Communication with staff is great. They are helpful and friendly. Quality of the CDs is excellent. I’m really happy with the results.

22 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Highly Recommended!!

Amazing service, everything was perfect. Artwork print quality is great and exactly as the template shows. Most importantly CD sound quality is very very good, nice and loud. Thank you!!

25 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Cram for the win!

The fellas at Cram really helped me get my design and plan over the line and get my CDs into production.
Even went as far as calling me on their day off to help me.
I could not be happier with how the CDs came out. Quick turnaround, they look and sound immense. So much bang for the Buck.
Thank you, I’ll be back for Vinyl and Cassettes.

21 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Top quality service

What a great company ! My band's latest project was produced by Cram Duplication and has exceeded expectations. The reproduction and quality of the print was as good as I could have hoped. The turnaround time was spot on. We will definitely be using them again in the future.
Damion - Mardigras Bombers

27 de julio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

100% top quality products!

I'm not sure where to start......
We've just received another project from Cram Duplication, and once again, an absolutely fantastic job!
As always the cd packaging looks 100% but the cd boxset was next level. 100% recommended for your band and or project. The team are extremely helpful, and friendly, and only want you to have the best product at the end if the day! So why not give them a call, or email, and get your new project on the move! 🤟😁

6 de julio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Don't hesitate!

The team at Cram Duplication are a really nice bunch of people with top communication.
Stellar service with a really quick turnaround and the product is top notch!
Will definitely use these guys again in the future.

9 de junio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

First class service

First class service, very quick turnaround for the vinyl and good communication throughout, will definitely use again and highly recommended.

17 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Efficient and helpful company.

Cram were responsible for replicating CDs for us and they did a great job. Thanks again to Adam and the team for being patient and professional throughout. We'll be back for more in the future!

9 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Superb service beyond the call of duty!

WOW! Amazing company and incredible value for the small fish like me. 100 CDs ordered completely hassle free, no phonecalls, just a few emails. Card singles ordered x 50. I send over the two tracks WAV files, the artwork and label for the cd (which they kindly adjusted for free, the colour bleed etc) and that was that. I had the CDs within days - all absolutely stunning! As Arnold Schwarzenegger says - I'll be back!

4 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Awesome results - highly recommended

The team at Cram Duplication were fully focused and dedicated to delivering my requirements. I placed an order for a batch of vinyl style CDs in the 4-panel digipack. I submitted the artwork with instructions and the team have worked wonders with it all. Awesome job and above and beyond customer service. Highly recommended.

2 de mayo de 2023
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más