Credit Verify Opiniones 

413
•
TrustScore: 1 sobre 5

1,1

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company is not to be trusted. Once you realize they provide no value and want to cancel, you can't do it online and instead have to call their office on the west coast, during their limited worki... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They keep charging me then charge me 9$ again when they said it’s was only 1$ I never signed up for no subscription it was a one time thing why are yall charging me still how do I take my card off thi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Update!! January 30th 2026. PayPal informed me they are going to investigate this shady operation, and ban them if they are found to violate the rules. I'm 100% confident they will. YEAH!!... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

You were billing my credit card under ID PROTECT whereas your company name comes up in email as Creditverify. I would have canceled months ago if I could have found who was billing my credit card.... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Oficina de crédito

Escrito por la empresa

Credit Verify is trusted by lenders and other financial Institutions to provide accurate and approved credit profile information.


Información de contacto

1,1

Muy malo

TrustScore: 1 sobre 5

413 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,1

Todas las opiniones

(413)

24 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I got scammed out of $35

I only did this to see my credit score this site is VERY predatory, I am a very broke college student and Canadian immigrant who is in the prosses of moving from my apartment so I went on a realtor site and they sent me over to this to see my credit score, they gave no indication that they will be CHARGING the SAME card im trying to see my credit score on or that they were charging me period! Im so upset because as i have stated i am broke and is trying to keep my head above water and make sure i can have a good enough score to move. I checked my account today *I am a night owl* only to find out i was chared $35CAD from y CREDIT CARD!!!!!!! I'm confused and depressed because im already trying to pay off my credit card bill and they are ADDING to it! what sense is there to check my credit core if you guys are trying to make it worse????? I can't even call for a refund because it is so late at night *1:19 am on a Saturday* and they won't be open until Monday! I am super anxious because I have money that isnt mine missing and reading the other reviews about this predatory company I might get my refund request rejected. Im confused because i don't know if i should cancel my account because I'm afraid ill never get this money back!!!!! I have no idea how you guys sleep at night scamming people who literally have nothing and is trying their hardest to make something of themselves.. the world is truly wicked

18 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Selena Collington,

We are sorry for the experience you had with our company. To make this right, we have gone ahead and processed your account cancellation effective 08/19/23. A manager will call you to confirm, there will be no further charges from us in the future.

Should you have any questions or need further assistance, please contact our customer care department at 1-866-899-3175, and one of our customer care representatives will be happy to assist you. We are open Monday through Friday from 10 a.m. to 6 p.m. EST.

Regards,
Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam, avoid at all costs

This is a complete scam company, they will charge you every month and will not let you cancel. You have to call and wait on hold just to cancel, and even then they will not cancel. They told me once they would be cancelling and then didn't and kept charging me, and wouldn't offer a refund. Avoid this company at all costs.

18 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Jacobus Visser,

We are sorry for the experience you had with our company. To make this right, we have gone ahead and processed your account cancellation. To confirm, there will be no further charges from us in the future. As a courtesy, we process a refund that will be credited to your bank account in 7-10 business days

Should you have any questions or need further assistance, please contact our customer care department at 1-866-899-3175, and one of our customer care representatives will be happy to assist you. We are open Monday through Friday from 10 a.m. to 6 p.m. EST.

Regards,
Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Company is 100% a scam. DO NOT WORK WITH THEM

I signed up to get a Pay day loan a long time ago, i never even got the loan, but somehow was signed up with these guys. I have called 3 times to cancel, each time, getting a cancelation confirmation email and yet they have still taken $90 over the last month alone. They keep offering me a 50% refund. I want 100%, it was not authorized to take this money. They told me there is nothing anyone else there can do. I have proof of the cancelations and proof of the money coming out.

17 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Hi Kim Cathrine,

Thank you for contacting Customer Care.

This email is to inform you that your account has been successfully canceled as of 08/17/2023 and a partial refund has been processed today, 8/18/2023, which would require 7–10 business days to reflect in your bank account.

To confirm, there will be no further charges or shipments from us in the future.

Should you have any questions or need further assistance, please contact our Customer Care at 1-866-899-3175 and one of our Customer Care Representatives will be happy to assist you.

We are open from Monday to Friday from 10:00 AM to 6:00 PM EST.

Regards,
Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Signed up to see my credit score and…

Signed up to see my credit score and charged me $1 but a week later they charged my credit card $35 CAD without my consent. When I called to cancel this so called “membership” I apparently signed up for they told me they wouldn’t refund me. Avoid this company they’re scammers and I fell for it.

14 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Hi Lindsay Butler,

Thank you for contacting Customer Care.

This email is to inform you that your account has been successfully canceled as of 08/15/2023 and a refund was also processed today, 08/16/2023, which would require 7–10 business days to reflect in your bank account.

To confirm, there will be no further charges or shipments from us in the future.

Should you have any questions or need further assistance, please contact our Customer Care at 1-866-899-3175 and one of our Customer Care Representatives will be happy to assist you.

We are open from Monday to Friday from 10:00 AM to 6:00 PM EST.

Regards,
Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Without taking my consent and approval…

Without taking my consent and approval they charged me 35 CAD.
That transaction was not validated by me and they are not refunding my money now.
Pathetic service
Highly disappointed

10 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Usama Rizwan,

We are sorry for the experience you had with our company. As a courtesy, we process a refund that will be credited to your bank account in 7-10 business days

Should you have any questions or need further assistance, please contact our customer care department at 1-866-899-3175, and one of our customer care representatives will be happy to assist you. We are open Monday through Friday from 10 a.m. to 6 p.m. EST.

Regards,
Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unwanted charges

Cant even get into the website to cancel my subscription. Very frustrating. Their operating hours is also very inconvenient. Keep getting charged.

14 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Jonah B,

Please call our customer service line at 1-866-899-3175 between 10am-6pm EST and we will happily assist you with your account. If you would like to share your information with us, we can also have one of our team members call you if that is more convenient. We look forward to speaking with you.

Credit Verify

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolute SCAM

3 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Jill Sorell,

Please call our customer service line at 1-866-899-3175 between 10am-6pm EST and we will happily assist you with your account. If you would like to share your information with us, we can also have one of our team members call you if that is more convenient. We look forward to speaking with you.

Credit Verify

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAM

SCAM. For 15 months this company has been charging me monthly $34.95 off my credit card, (total paid is $524.25). I called to find out what this company was and to cancel further charges and request a refund. I was told I would need to speak with a supervisor, and would be called within two days.

Two WEEKS later, no call. I call again today and am told that I could receive a refund of $34.95 only, as "it is a valid charge", and they are "not a scam", and that they help to "prevent scams" lol! If this was a real company, they could see that I have never once used their website to check my credit score for the past 15 months, and additionally, given the sheer amount of people with the same complaint on here, that it is obviously not easily apparent that you may have sign up for a life of payments to CreditVerify- a service I most definitely would not want or need. Please contact me if you are considering legal action as well.

9 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Naomi Sutcliffe,

We are sorry for the experience you had with our company. To make this right, we have gone ahead and processed your account cancellation. To confirm, there will be no further charges from us in the future. As a courtesy, we process a refund that will be credited to your bank account in 7-10 business days

Should you have any questions or need further assistance, please contact our customer care department at 1-866-899-3175, and one of our customer care representatives will be happy to assist you. We are open Monday through Friday from 10 a.m. to 6 p.m. EST.

Regards,
Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I’ve been getting these charges of…

I’ve been getting these charges of 34.95 every month & each time
I try to contact a representative or email i never hear back from anyone. Im tired of this!

4 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear rayshawn,

Please call our customer service line at 1-866-899-3175 between 10am-6pm EST and we will happily assist you with your account. If you would like to share your information with us, we can also have one of our team members call you if that is more convenient. We look forward to speaking with you.

Credit Verify

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Charge without consent, practically impossible to cancel

I am not even aware that I have been charged for multiple months for a credit monitoring service. I tried to cancel the service online and am asked to call. I tried to call but had to wait forever before the call was dropped.

This is not a shady business. This is a crime and deserve a lawsuit. I will do whatever in my capacity to get my money back. Business like that should not exist in the first place.

1 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Hi Wai Ip Chan,

Thank you for contacting Customer Care.

This email is to inform you that your account has been successfully canceled as of 08/04/2023 and a refund has been processed and would require 7–10 business days to reflect in your bank account.

To confirm, there will be no further charges or shipments from us in the future.

Should you have any questions or need further assistance, please contact our Customer Care at 1-866-899-3175 and one of our Customer Care Representatives will be happy to assist you.

We are open from Monday to Friday from 10:00 AM to 6:00 PM EST.

Regards,
Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The $Charge$ you right after you sign…

The $Charge$ you right after you sign up with them using your email, followed by a really long email saying nothing but at the very bottom: "You are subscribed to our membership with 7 days free trial... " I could have lost so much $ if I didn't go verify their business and reviews online.

25 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Xenon SSilicon,

We are sorry for the experience you had with our company. Upon checking our system, we see that you called last 07/26/23 and we assisted you in canceling your account. To confirm, there will be no further charges from us in the future.

Should you have any questions or need further assistance, please contact our customer care at 1-866-899-3175, and one of our customer care representatives will be happy to assist you. We are open Monday through Friday from 10 a.m. to 6 p.m. EST.

Regards,
Customer Care

Credit Verify

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Big regret and a total no no.

Was curious before and I wanted to check it out, totally regret the decision. The 7 day trial is not helpful at all as I tried contacting on my last day but it takes ages for someone to actually answer. Then I was too late.

I have been wondering where my money was going for the past couple of months. I checked my statements and I saw that you guys are charging me 40 dollars every month? For what? Staff parties? Outrageous for a site that checks credit. I am working 6 days a week and the only time I had a phone call was yesterday. I had to wait 2 whole hours till I got tired and made a virtual email just to contact whoever is available. So far you guys owe me more than 120 dollars..

This site deserves a lawsuit. I hope no one else falls for this joke.

1 de marzo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Chris LB,

Please call our customer service line at 1-866-899-3175 between 10am-6pm EST and we will happily assist you with your account. If you would like to share your information with us, we can also have one of our team members call you if that is more convenient. We look forward to speaking with you.

Credit Verify

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Charged me a monthly fee without me knowing, call to cancel practice is also illegal under FTC since 2018!

I just encountered this website and noticed many people talking about how they have been charged a monthly fee without any notice. I thought it was not the case for me but I just checked my bank statements and same thing! I have been charged $35/month for the past few months (totaled up to $210) without even knowing! Normally companies would always provide an email receipt of a subscription, but I never received any of that during the months this company charged me. Their company ID under POS system is also protected (IDPROTECT.CO). I found out that calling to cancel is an illegal practice in all 50 states, which has been enforced by the FTC since 2018. I think it is also illegal to be only providing all the monthly fee information at the bottom of an email, as that is not considered to be fully transparent and openly informing the consumers that they will be charged with this fee and how the cancellation process works. Although I am in Canada, this company was originally from Santa Monica, California, as their Terms and Conditions state to send them a mail to the Santa Monica location to continue with the cancelling process should phone option not be preferred. I will try to give them a call tomorrow morning and hopefully have my membership cancelled, my card profile removed, my account possibly deleted, and most importantly, a full refund from January until June (~$210).

9 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Jenny D,

Please call our customer service line at 1-866-899-3175 between 10 am-6 pm EST and we will happily assist you with your account. If you would like to share your information with us, we can also have one of our team members call you if that is more convenient. We look forward to speaking with you.

Credit Verify

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam. Avoid. Lawyer could be involved.

This company tells you they charge you 1$ to check your credit. (In very fine print) meanwhile they charged me 10$ the first time. I was unable to cancel before the 30$ monthly subscription fee was deducted from my account. I will try to contact them again on Monday and see what they’re going to do. If they don’t reply I’ll be filing a dispute with my bank. Thankfully with all these complaints there’s enough grounds for a class action and my best friend happens to be a corporate lawyer so this could be a very fun time for all of us! Looking forward to hearing from this scam of a company.

2 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Spencer Bryant,

Please call our customer service line at 1-866-899-3175 between 10 am-6 pm EST and we will happily assist you with your account. If you would like to share your information with us, we can also have one of our team members call you if that is more convenient. We look forward to speaking with you.

Credit Verify

Valorada con 1 estrellas sobre 5

i smell class action lawsuit

i smell class action lawsuit
i can't believe i was charged 40+ dollars per month by this company. and I'm not currently located in Canada so can't call the number. This website is a scam. Avoid.

hey creditverify, by replying to this message you agree to pay me $99999 per month

8 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Hi Yanlun Zhang,

Thank you for contacting Customer Care.

This email is to inform you that your account has been successfully canceled as of 07/08/2023, a refund has been processed today, 07/10/2023, and would require 7–10 business days to reflect in your bank account.

To confirm, there will be no further charges or shipments from us in the future.

Should you have any questions or need further assistance, please contact our Customer Care at 1-866-899-3175 and one of our Customer Care Representatives will be happy to assist you.

We are open from Monday to Friday from 10:00 AM to 6:00 PM EST.

Regards,
Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not canceling my account

I have tried since Feb to cancel my account. They either can't find my account or say that it has been canceled. I want my $174 back that I have been charged since then. $34.95 each month.

14 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify


Daniella Fiorino,

We are sorry for the experience you had with our company. To make this right, we have gone ahead and processed your account cancellation. To confirm, there will be no further charges from us in the future. As a courtesy, we process a full refund that will be credited to your bank account in 7-10 business days

Should you have any questions or need further assistance, please contact our customer care department at 1-866-899-3175, and one of our customer care representatives will be happy to assist you. We are open Monday through Friday from 10 a.m. to 6 p.m. EST.

Regards,
Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Try to cancel, call gets dropped! Sent multiple emails- still taking money. Avoid this company!!

It is infuriating! Very hard to cancel any subscriptions. The website hasn’t worked on my end yet, so didnt even see what the $1 trial was supposed to show, just errors!

No way to cancel online. Anytime I call, just silence. I’ve sent emails. Left messages. Wasn’t rude in any to be ignored! Starting in April $34.95 has been coming out of my KOHO account. Even have them looking into ways to try to stop payments.

Please, I ask again, cancel my subscription & refund the $105.85 (so far, in just those months!) you have taken from me.

1 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Melissa Burton,

We are sorry for the experience you had with our company. To make this right, we have gone ahead and processed your account cancellation. To confirm, there will be no further charges from us in the future. As a courtesy, we process a refund that will be credited to your bank account in 7-10 business days

Should you have any questions or need further assistance, please contact our customer care department at 1-866-899-3175, and one of our customer care representatives will be happy to assist you. We are open Monday through Friday from 10 a.m. to 6 p.m. EST.

Regards,
Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam website

I tried this website on a free trial only to have them charge my credit card. After 3 phone calls of them just hanging up I finally got through to someone only for them to say they were not going to refund my credit card. Only after threatening to call my bank and report them to the better business bureau did they agree to refund. While their services seem good I will never use them for their scammy practice of charging for their “free” trial

23 de junio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Amy Fuentes,

We are sorry for the experience you had with our company. As a courtesy, we process a refund that will be credited to your bank account in 7-10 business days

Should you have any questions or need further assistance, please contact our customer care department at 1-866-899-3175, and one of our customer care representatives will be happy to assist you. We are open Monday through Friday from 10 a.m. to 6 p.m. EST.

Regards,
Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ridiculous business

Quite a brutal service they run, I don’t ever remember agreeing to sign up for a monthly 40 dollar service. Needed to call to cancel, ridiculous. Would not recommend.

23 de junio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Thank you for contacting Customer Care,

This email is to inform you that your account has been successfully canceled as of 06/23/2023. To confirm, there will be no further charges or shipments from us in the future.

Should you have any questions or need further assistance, please contact our Customer Care at 1-866-899-3175 and one of our Customer Care Representatives will be happy to assist you.

We are open from Monday to Friday from 10 AM - 6 PM EST.

Regards,
Customer Care

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don't approach this website!

Don't approach this website!! They do not pick up the phone to cancel the subscription! Worst customer service!

22 de junio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Credit Verify

Respuesta de Credit Verify

Dear Seyed Mehdi Ayyoubzadeh,

Please call our customer service line at 1-866-899-3175 between 10 am-6 pm EST and we will happily assist you with your account. If you would like to share your information with us, we can also have one of our team members call you if that is more convenient. We look forward to speaking with you.

Credit Verify

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más