DukesHill Opiniones 

23.806
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Our order arrived on the day we requested beautifully packed and presented. A delightful touch was the addition of a gift of delicious artisan sourdough bread - thank you. The ham hock terrine was exc... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered beef cheeks which were absolutely disgusting, even the dog left them. Just brown tasteless water and strings of fatty beef. I left a review on the actual site but it has been removed by D... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I'm a regular customer so that in itself should speak volumes. I bought a Chateaubriand... It was off the chart! Thanks to my mum and obviously, the instructions, it cooked to perfection. A very... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fast delivery, easy to order . My order comprised of bacon. Very tasty and made how it used to be. No water and filthy white frothy stuff in my pan. Beautiful texture and flavour. I look forward to tr... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Delicatessen
  2. también en la categoría
  3. Carnicería delicatessen
  4. Proveedor de productos cárnicos
  5. Servicio de entrega de comestibles
  6. Tienda de alimentos gourmet
  7. Tienda de jamones

Escrito por la empresa

Since 1985, we have been at the forefront of artisan craftsmanship, offering an exquisite selection of luxury produce with an unwavering commitment to quality.

Why Dukeshill

Escrito por la empresa

Our aim is always to exceed your expectations.
We make our hams, bacon, sausages and other products by hand, the old-fashioned way. We care about flavour and texture rather than speed and yield, so we always give our hams time to cure properly. We use authentic, traditional recipes so you can be sure our meats are full of flavour.

Free delivery on orders over £40

All our products are sent to you fresh and securely packed by next working day delivery

All our products are sent to you fresh and securely packed by next working day delivery, except those parcels going to more remote destinations which may take a little longer. If in any doubt please speak to the customer services team. Please note, next-day delivery to remote addresses on the UK mainland and UK Islands may not be possible. If next-day delivery is vital, please order before 11am and phone us to check. For further information please visit our website.

Información de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

24 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 91% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,3

Todas las opiniones

(23.806)

1926 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I bought a sourdough loaf that was…

I bought a sourdough loaf that was simply awful. I reviewed it truthfully on their website, nasty, dry and no flavour (waste of £4.90) but the review has been removed twice after saying it was "pending review". Not impressed at all with the bread and the review not showing.

16 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

We’re very sorry to hear how disappointed you were with the sourdough loaf. At £4.90, you quite rightly expected a product that you would enjoy, and we’re sorry that you found it dry and lacking in flavour.

We’re also concerned to hear about your experience trying to leave a product review on our website. We absolutely value both positive and negative feedback, as honest customer reviews are important in helping us understand where products may not be meeting expectations.

We will pass your comments regarding the sourdough directly to our product team, and we will also raise the issue you’ve experienced with your review showing as “pending review” and subsequently not appearing on the website with the relevant team so that this can be looked into.

I can also confirm that a member of our team has reached out to you directly via email regarding your experience, so that we can discuss your concerns with you and have the opportunity to put things right.

Please accept our apologies for both the disappointment with the loaf and the frustration caused when trying to share your feedback. Thank you for bringing this to our attention and giving us the opportunity to look into it.

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant pies!

I have tried many a pie from very many shops big and small and can say at last I have found one that is filled properly with meat and tastes amazing. Cooked very easily with pastry that is crisp and short. Will buy again. Also had quiches delivered which again were just brilliant. The ham joint perhaps a little smaller than thought but nevertheless very tasty. All arrived very well packed and delivered chilled in the middle of a heatwave in very good condition. Well done DukesHill.

14 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for your fantastic and detailed review!

We’re delighted to hear that you’ve finally found a pie that ticks all the boxes, generously filled with meat, delicious and with perfectly crisp pastry. It’s also wonderful to hear that the quiches and ham went down so well.

We’re particularly pleased that everything arrived well packed, chilled and in excellent condition despite the heatwave. Our team works incredibly hard to make sure orders reach our customers exactly as they should, whatever the weather.

Thank you for choosing DukesHill and for your lovely recommendation. We look forward to sending another delicious order your way soon!

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The ham was so lovely

The ham was so lovely

22 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear that you enjoyed the ham so much. It’s always wonderful to receive feedback like this from our customers.

Thank you for choosing DukesHill, and we hope to welcome you back for another delicious order soon!

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Large order of food that was too late.

Large order of food that was ordered for a family party did not arrive in time for the party and forced us to have to find a suitable alternative within two hours.
Having ordered hams for numerous years and recommending your company to our friends we were even more disappointed with the dismissive attitude shown to us after the event .

14 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

We are incredibly sorry to hear about your experience, particularly as your order was intended for a family party and you had trusted us to have everything with you in time.

We completely understand how stressful it must have been to discover that the order was not going to arrive as expected and then have to find a suitable alternative for your family within just two hours. This is certainly not the experience we want any DukesHill customer to have.

What is equally disappointing to hear is that you felt the response you received from us afterwards was dismissive. When we have let a customer down, particularly in circumstances such as these, you should feel that your concerns are being listened to and taken seriously. We are very sorry that this was not how you were made to feel.

As someone who has ordered our hams for many years and has been kind enough to recommend DukesHill to friends, we particularly appreciate the trust you have placed in us, which makes it all the more disappointing that we let you down on this occasion.

A member of our team will be reaching out to you directly via email so that we can look into what happened, discuss your experience properly and see what we can do to put things right.

Please accept our sincere apologies for the failed delivery, the considerable inconvenience it caused on the day of your family party, and for the way you felt your concerns were handled afterwards.

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

“Another one bites the dust” (Order, and door!)

First in truth, I have already genuinely very positively, deservedly as well, posted a review for DukesHill.

But I see another email invitation since my recent order so….

And as well, repeat reviews are critical and show even more so lol…

Well again, identical ease as ever so quickly placing the order first.

I struggle personally with focus and attention.

Sites checkout even basketing’s processes CAN be a little cryptic and I say flawed in slight- until you LEARN exactly how THAT whole site operates lol
(true tale,)

Zero “learning” haha placing orders with DukesHill.

Please people value this like I. It’s a responsibility ultimately of a small but thriving company to make ordering a virtual parkwalk for people like myself with an optic nerve injury hence inability to peruse too formally.

So, on that, they live up again! Enough don’t and I wish they would.

So appreciate this also please- a month and half after my last order, I speed to checkout.

Again, next day delivery, IF, I want it! Yes please Sir!

Click, and my goods were safely with me next morning.

Another note- it was a hot day and I received always clear warm email from DukesHill night before, saying tomorrow’s orders will be sent with extra ice and by 1 pm no customer extra charge.

So just handing earned credit, DukesHill evidently are always fully mindful to ensure their goods are never exposed to any degrading agents like heat.

Excellent but easy open packaging always.

What else can I say? Time & time again they will come through.

I write the above not because I gain or am affiliated in any way, I’m a very happy customer life benefitting daily with respect from the goods I am delivered, no hyperbole I swear.

And they just operate supremely website to door, appear from my notice a real warm human collective driving DukesHill ready and happy to connect with any customer whenever, is my feeling also.

Let them grow though still, I suddenly see. Why not??

Alexis Kelly, well happy DukesHill customer.

13 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Wow, Alexis, thank you so much for taking the time to leave us another fantastic and incredibly thoughtful review!

It means a great deal to hear how easy and straightforward you find ordering from DukesHill, particularly knowing how important a simple and accessible online experience is for you.

We’re also delighted that your order arrived safely and promptly despite the hot weather. Making sure our products reach our customers in the best possible condition is incredibly important to us, which is why we take additional precautions when temperatures rise.

Most of all, thank you for your wonderful comments about the people behind DukesHill. There really is a team of people here who care enormously about our customers, and feedback like yours means so much to everyone involved.

Thank you for your continued support and for putting such a big smile on our faces, Alexis. We look forward to sending many more delicious orders your way!

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Well today i recieved a box of mush

Well today i recieved a box of mush.
Box was not packed correctly..EDIT.
After contacting the company, they did appologise and they resent me the order.so i will adjust my rating. From 3 to 4

20 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We’re incredibly sorry to hear about the condition your order arrived in. Receiving a box with melted ice packs and food that has become soft, damaged and mixed together is certainly not how we expect a DukesHill order to reach you.

We completely understand how disappointing and frustrating it must have been to open your delivery and find the fish pie, cottage pie and lasagne in this condition, particularly when you had been looking forward to enjoying them.

We take concerns around the condition and packaging of our food very seriously, and we’ll make sure your feedback is passed on to the relevant teams so that the packing of the order and the condition it arrived in can be reviewed.

We’d also like the opportunity to put this right for you. Someone from our Customer Service team will reach out to you directly so we can discuss what has happened and find a suitable resolution.

Please accept our sincere apologies again for the experience you’ve had.

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Unfortunately mashed potato out of…

Unfortunately mashed potato out of date. Replacement arrived quickly but communication could have been more polite. Undertone to communication from company made me feel as though I should have accepted their out of date product.

15 de julio de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We’re very sorry that the mashed potato you received was out of date. While we’re pleased that a replacement was arranged and reached you quickly, we’re equally disappointed to hear that the communication you received left you feeling as though your concerns weren’t being fully acknowledged.

That certainly isn’t how we want any of our customers to feel. You were absolutely right to bring the issue to our attention, and we apologise if the tone of our response suggested otherwise.

We really appreciate your feedback, both about the product and the way your enquiry was handled, and we’ll make sure this is shared with the relevant teams so we can learn from your experience.

Thank you again for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to put the product issue right.

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good service and quality thanks

Good service and quality thanks. Quickly delivery, excellent quality product and options to payment. Accurate package and very nice gifts. Thanks from kirkby lonsdale

20 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear that you were pleased with the service, speedy delivery and, most importantly, the quality of your products. It’s also wonderful to know that everything arrived carefully packaged and that you enjoyed the little gifts too!

Thank you for choosing DukesHill and for taking the time to share your experience with us. Sending our very best wishes to you in Kirkby Lonsdale, and we look forward to welcoming you back again soon!

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

It’s all about taste

Every ingredient in Dukeshill products is top quality and delicious flavours.The Wiltshire and York hams are absolutely superb as are the sticky toffee puddings.Definitely going to order very soon.

12 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for your wonderful review!

We’re delighted to hear how much you’ve enjoyed the quality and flavours of our products. It’s particularly lovely to hear such fantastic comments about our Wiltshire and York Hams, as well as the Sticky Toffee Puddings, some firm favourites!

Knowing that you’re already planning your next order is one of the best compliments we could receive. Thank you for choosing DukesHill and for taking the time to share your experience with us.

We look forward to welcoming you back very soon!

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fabulous Mushroom Soup

For our first order we chose Mushroom Soup - outstanding; a Duck & a Chicken Liver Pate - both excellent; Lincolnshire sausage - just enjoyed in a sandwich for lunch & sliced Wiltshire Ham. The ham was slightly disappointing, not for lack of taste, but it's extremely tightly vacuum packed making it difficult to remove a whole individual slice as they're all stuck together. We were hit by another heatwave after ordering that clashed with our delivery date so Dukes Hill emailed to say they were delaying delivery for a couple of days to avoid peak temperatures & ensure food arrived in best possible condition.

10 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for taking the time to leave such a detailed review, especially following your first order with us!

We’re delighted to hear that the Mushroom Soup was a particular highlight and that you also enjoyed the Duck and Chicken Liver Pâtés and Lincolnshire Sausages.

We really appreciate your feedback regarding the sliced Wiltshire Ham. While we’re pleased you enjoyed the flavour, we completely understand how frustrating it can be when the slices are difficult to separate, and we’ll make sure your comments regarding the packaging are passed on to the relevant team.

We’re also pleased that we were able to rearrange your delivery during the heatwave. Ensuring our products reach you in the best possible condition is incredibly important to us, and sometimes that means making adjustments when temperatures are particularly high.

Thank you again for choosing DukesHill for your first order. We hope you thoroughly enjoy everything and look forward to welcoming you back again soon!

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Food very nice but a bit expensive for…

Food very nice but a bit expensive for what it is.

14 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you for taking the time to leave us a review!

We're really pleased to hear that you enjoyed the food. We also appreciate your feedback regarding our pricing and understand that value for money is an important consideration.

We always aim to offer high-quality products and really appreciate your honest feedback, which we'll be sure to take on board.

Thank you for choosing DukesHill, and we hope to serve you again soon.

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Polite staff and quality product

I was kept up to date with the delivery expectations - given the severe August heat by very polite staff. The meat was great.

14 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for your lovely review!

We're delighted to hear that our team kept you well informed about your delivery, especially during the recent hot weather, and that you found everyone polite and helpful.

Most importantly, we're really pleased to hear that you enjoyed the meat!

Thank you for your kind words and continued support. We look forward to serving you again soon.

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

After Concert Party

I put on an after concert party for my choir and your ham and cheeses were outstanding. Everyone commented on the taste and quality. Thank you.

12 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that our ham and cheeses were such a hit at your after-concert party. It's especially lovely to know that your guests commented on the taste and quality.

We hope the concert was a great success too, and we're thrilled to have played a small part in making the occasion special.

Thank you for choosing DukesHill, and we look forward to serving you again soon!

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Awesome Customer Services

Unfortunately DPD messed the delivery up and delivered to the wrong location, Dukeshill Customer Services were very supportive and somehow managed to get DPD to collect and re-deliver within a couple of hours! Awesome service!

Sometimes in life crap happens and it’s how you correct it and communicate with your customers, on these points 10/10 and five stars for the Dukeshill CS team, great work! ***** 5 stars - nice work, would highly recommend

13 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for your fantastic review!

We're sorry that there was an issue with your original delivery, but we're delighted to hear that our Customer Service team was able to step in, keep you informed and get everything back on track so quickly.

We completely agree that when things don't quite go to plan, it's how they're handled that makes all the difference. Your 10/10 and five stars will certainly put a smile on the team's faces!

Thank you for your patience, your kind words and your recommendation. We really appreciate it.

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Cheese was super enjoyable

Cheese was super enjoyable. Delivery was as per schedule very good.

13 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for your lovely review!

We're delighted to hear that you thoroughly enjoyed the cheese and that your delivery arrived right on schedule.

We really appreciate your feedback and look forward to serving you again soon!

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Top quality bacon and ham

Looking for top quality bacon and ham? Look no further. Been using Dukeshill for some time because I don't eat bacon often, but when I do I prefer it to be the best. Dukeshill bacon and hams are 2nd to none out there in my opinion. The bacon is dry, not too fatty and full of flavour! The hams are perfect too! A good range of pickles and preserves that taste sublime. Good service, packed securely and you can choose your delivery date. My 1st choice every time.

11 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for such a wonderful review!

We're delighted to hear that DukesHill continues to be your first choice for bacon and ham. It's fantastic to know that you appreciate the flavour and quality of our products, as well as our range of pickles and preserves.

We're also pleased that you've been happy with our service, packaging and the flexibility of choosing your delivery date.

Your continued support and recommendation genuinely mean a great deal to the whole team. We look forward to providing you with plenty more of your favourites in the future!

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely so pleased with the amazing produce

First time ordering and won’t be the last. The bacon, gammon and ham were the best we have ever had. We also ordered a quiche that we had warmed up and it was very tasty. Everything was packed with care and arrived still cold with ice on the hottest day of the year. So so pleased I found Dukeshill

12 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for your fantastic review!

We're absolutely delighted to hear that your first order was such a success and, even better, that it won't be your last! It's wonderful to know that you enjoyed the bacon, gammon, ham and quiche so much.

We're also really pleased to hear that everything arrived well packed and perfectly chilled, especially on such a hot day.

Thank you for choosing DukesHill and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back for your next order!

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Birthday Hamper … always good and…

Birthday Hamper … always good and recipient very happy!

12 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for your lovely review!

We're delighted to hear that the birthday hamper was enjoyed and, most importantly, that the recipient was very happy with it.

Thank you for choosing DukesHill to be part of their special day. We really appreciate your continued support and look forward to serving you again soon!

Kind regards,
The DukesHill Team

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Two items missing and …. not what I expect from Dukeshill.

Two items missing, no explanation . The steak lovers box that we have ordered many times, contained two ribeye steaks more Marble than meat, I would not have bought had I been in a shop.
Customer Services were helpful and have promised replacement for the steak and the missing items. There might have been an extra star but I have yet to receive the goods on my chosen day.

12 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

We’re very sorry for the disappointment with your recent order. We completely understand how frustrating it must have been to find two items missing, as well as being unhappy with the quality of the ribeye steaks, particularly when the Steak Lovers Box is something you’ve enjoyed from us many times before.

We can see that you’ve since spoken with a member of our team and that replacements have been arranged for both the missing items and the steaks. We’re pleased our Customer Service team was able to help, and we hope the replacements arrive as arranged and are much more in keeping with the quality you’ve come to expect from DukesHill.

Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to put things right. We really appreciate your continued custom and hope your next experience with us is a much more positive one.

The DukesHill Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

It was a gift for friends who were…

It was a gift for friends who were moving & I thought it would be easy food during the move. They loved.

12 de agosto de 2026
Logotipo de DukesHill

Respuesta de DukesHill

Thank you so much for your lovely review!

What a thoughtful gift for your friends during their move. We're delighted to hear that they loved it and that we could help make things a little easier for them during such a busy time.

Thank you for choosing DukesHill for their gift. We really appreciate your support and hope we can help with another special occasion in the future!

Kind regards,
The DukesHill Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más