Floormart Opiniones 

1620
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered some wood flooring adhesive from Flooormart. Placed the order at 3.10pm and by 4pm same day it had been dispatched. Next day delivered as promised, can’t fault the whole transaction from plac... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Called 4pm Thursday to see if delivery would be possible (2xtubs of wood glue 28kg) for a job the following Monday. Was told to place the order and it would arrive on site that day. I made comments th... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Easy ordering online and quick delivery by DX. Items professionally packaged. If DX were able to provide a timeslot for delivery rather than just a day it would have been 5 stars. I have used Floo... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered 2 bevel edge grinders but recieved the wrong ones after a quick call to Phil to explain i recieved the correct ones next day....used to bevel indian stone ...look rustic due to the riven face... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de pisos
  2. también en la categoría
  3. Mayorista de herramientas
  4. Mayorista de material de construcción
  5. Proveedor de equipos para la construcción
  6. Tienda de hágalo usted mismo
  7. Tienda de herramientas

Sobre Floormart

Escrito por la empresa

As the UK’s leading online flooring tools specialist, where others make it difficult, we make purchasing flooring tools outrageously simple. Whether you are looking for specific flooring tools, adhesives, screeds or even carpet tiles and linoleum – Floormarts friendly team of flooring specialists are only ever a phone call away. Whether you prefer to give us a call, make use of our live chat service or even pop-in to our stocked trade counter, every member of our team is ready and willing to go the extra mile to ensure you are equipped to the fullest. Offering rapid delivery times and hugely competitive prices, Floormart strive to provide you the best possible customer service we can.

We at Floormart avidly believe in and support the development of the flooring industry and the individuals that call themselves members. We back our commitment to the flooring industry through the active sponsorship of different industry bodies, including the NICF, FITA and CP Assessments. Whether you are new to the flooring industry, or are a seasoned veteran, we have you covered with absolutely anything and everything you ever may need.

Simply browse our straightforward website, or give us a call today to start your Floormart journey.

Visit Our Website

Flooring Tools

Flooring Accessories

Adhesives & Compounds

Vinyl & Rubber Flooring

Carpet Tiles

Linoleum Flooring

Luxury Vinyl Tiles (LVT)

Entrance Matting


Información de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

2 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 63% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,3

Todas las opiniones

(1620)

56 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick and easy

Quick and easy

25 de febrero de 2026
Logotipo de Floormart

Respuesta de Floormart

Thank you for the great review Luke, we really appreciate it!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Helpful Customer Service

Order 161981 > The item bas been delivered. However, adhesive which we ordered were stale and 1/3 of it are dry.

We reached out to customer service to share the above. Anna Sanders was really helpful in assisting us, I am very grateful for the support she has been providing to us.

11 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Floormart

Respuesta de Floormart

Thank you for the kind review, we are so glad we could help you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shame I can’t mark it down as negative…

Shame I can’t mark it down as negative stars, absolute worst customer service ever, was told 5 times it would be out for delivery the next day only for nothing to show up wasting my precious annual leave, called and spoke to them several times to be told I’d get an email explaining the issue, email never arrived, was told 4 times someone would phone me back, again never to receive a call, took just under 1 month for me to actually receive my delivery after many false starts and promises, even taking into account Christmas leave it was still awful awful service, I could accept that if I’d been given one delivery day and it turned up on that day but to be told on 5 occasions it will be out for delivery tomorrow only to be told it wasn’t even in stock was truly abysmal, wish I’d have looked at the recent reviews seems to be a pattern developing!!

24 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Floormart

Respuesta de Floormart

We’re very sorry to read this and for the experience you’ve had, we completely understand how frustrating this must have been, especially with repeated delivery updates that weren’t met.

On this occasion, it appears there was an issue with stock availability alongside a breakdown in communication, which led to incorrect expectations being set. This is not the level of service we aim to provide, and we fully appreciate the inconvenience caused, particularly where you’ve taken time off unnecessarily.

We’ll be reviewing this internally to ensure clearer and more accurate updates are provided going forward.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID THIS COMPANY!!!

AVOID THIS COMPANY!!!! ORDERED SOME PRODUCTS BEFORE CHRISTMAS
I WAS ASDURED THEY WOULD BE DELIVERED BEFORE CHRISTMAS THIS WASNT THE CASE! EXPLAINED I WANTED A REFUND OVER A WEEK AND A HALF AGO! I WAS TOLD THISHAS BEEN PROCESSED AND WOULD BE IN THE BANK IN 2 DAYS IM STILL WAITING, EVEN SPOKE TO THE MANAGER WHO SAID HE WILL PROCESS IT AN HASNT!! SO I WILL BE GOING TO THE SMALL CLAIMS COURT!

12 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Floormart

Respuesta de Floormart

We are very sorry to hear about the issues with your order.

I have looked into this for your order, I can see the refund was processed on our side. Once a refund has been issued, it typically takes 3-4 working days to appear back in your account, depending on your bank’s processing times. Unfortunately, this part of the process is outside of our direct control.

If the refund has still not appeared after this timeframe, we would encourage you to contact us directly so we can review it with you and ensure everything is resolved correctly, we are always keen to help.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Did not arrive

Ordered 2 carpet knifes 2 weeks before Xmas and still hasn’t arrived

6 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Floormart

Respuesta de Floormart

Thank you for your feedback, we are sorry for the delay with your order.

Orders placed over the Christmas period were processed once we returned from our scheduled closure, which was noted on our website at the time. That said, we understand the frustration when items are needed quickly, so I do apologise for that.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I haven’t received my order yet

I haven’t received my order yet

27 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Floormart

Respuesta de Floormart

We’re sorry to hear you’ve not yet received your order.

Please get in touch with us directly with your order details and we’ll look into this for you as a priority and provide an update.

We’re here to help and will get this resolved as quickly as possible.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They are dishonest and can not be trusted

They are dishonest

22 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Floormart

Respuesta de Floormart

We’re disappointed to read this review, particularly as we don’t feel it fairly reflects the service provided on this occasion.

Your order was placed over our Christmas closure period and, in an effort to accommodate you, a member of our team specifically came into the business during the Christmas break so that you could collect your order.

Unfortunately, nobody arrived to collect the goods as arranged. We also attempted to contact you by telephone but were unable to reach you.

We will always do everything reasonably possible to help our customers. We’re sorry that you were ultimately unhappy, but we genuinely believe we did everything we reasonably could to provide the best service possible under the circumstances.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Defective product. Waiting in days for a replacement that has still not come.

Defective product. Non existent replacement delivery. Hopeless. After ordering a few meters of marmoleum for a kitchen in plenty of time, the product turned out to be cracking at the edges when opened by the installer. I have waited in two whole days with endless phonecalls for a replacement allegedly on a DX delivery van which I am unable to call or track. I have been given fictitious 'delivery windows', and I am still waiting. This has led to builders being stood down and delays in the completion of the project in the period before Xmas. I feel totally let down.

Update December 30th.... I am still awaiting refund.

16 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor Communication Leading to Project Delays!!!!!

I rarely leave negative reviews, but this experience has been very disappointing.
I requested samples 2–3 weeks ago for a large commercial project involving the fit-out of nine dental surgeries across two floors (approx. 4,000 sq ft). After multiple follow-ups, I was given several different explanations — first that delays were due to Black Friday demand, then that samples would arrive by the end of the week, and later that samples are not sent by the company at all but by suppliers.
Despite repeated assurances that this would be chased and resolved, no samples ever arrived, and no proactive update was provided. As a result, my project has been delayed and planned pre-Christmas delivery is no longer possible.
What is most frustrating is not the delay itself, but the lack of clarity and consistency. Had I been told at the outset that samples could not be supplied or that lead times were uncertain, I could have made alternative arrangements and avoided losing valuable time.
The products may be good, but communication and follow-through were poor, which is critical on time-sensitive commercial projects.

12 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Floormart

Respuesta de Floormart

Hi Ashik,

Thank you for your feedback.

We are very sorry for the frustration this caused and we completely understand the impact unclear communication can have on time sensitive projects. Samples are supplied directly by the manufacturer rather than dispatched by us, so we do rely on them for updates, which we pass to you.

Again, I am very sorry that we haven't met your expectations in this instance. If you do have any further issues, feel free to get in touch.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

quick delivery

great service, my tools arrived on time.

26 de noviembre de 2025
Logotipo de Floormart

Respuesta de Floormart

Thank you for the kind review Wayne, we really appreciate it!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Called 4pm Thursday to see if delivery…

Called 4pm Thursday to see if delivery would be possible (2xtubs of wood glue 28kg) for a job the following Monday. Was told to place the order and it would arrive on site that day. I made comments that a faster shipment would be appreciated if possible (in the order comments box) and was very pleased to receive confirmation that shipment took place less than an hour later with the products arriving literally 24hrs after the order! Brilliant service, thanks team 👍

5 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Floormart

Respuesta de Floormart

Thank you for the fantastic review Mat, we really appreciate it and we hope to see you again soon!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible service ,bought this stuff on…

Horrible service ,bought this stuff on 23th
Mapei Ultrabond ECO S955 1K 15 Kg
£119.88 (Inc. VAT)
£99.90 (Ex. VAT)
on website :
Availability:
Estimated 3-4 Working Days this is not true
I After 4 working days waiting called she told me Monday Tuesday ok i lost my worker and job :( on Thursday no delivery called again asked where is my delivery they told me no keep in stock :) and something is wrong with order :) so why you have availability 3-4 working days you are lying to people or running business not telling true

3 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service at a good price.

Great service at a good price. Good communication throughout the process, dispatched and delivered quickly. Would definitely buy from again in the future. Thank you.

19 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Floormart

Respuesta de Floormart

Thank you for the great review Matt, we really appreciate it and hope to see you again soon!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más