Akta er för Gasolautomaten
Uppdatering:
Efter att ha skickat bilder på automaten som ett bevis på att dom faktiskt har en GasolAutomat i Västervik, så visade det sig att just denna automat var felregistrerad som om den stod i Jönköping. Efter mycket om och men, så har jag fått en påfylld 5L flaska.
Viss kan det blir fel, men att behandla en kund så fel och försöka övertala kunden att den här visst varit i Jönköping är så fucked up.
Akta er för Gasolautomaten! Jag skulle byta min PK5-flaska i deras automat i Västervik. Automaten svalde min inlämnade flaska, drog 309 kr från mitt kort, men hängde sig och gav ingen ny flaska tillbaka.
När jag ringer kundtjänst för att få hjälp blir jag rent av gaslightad och dumförklarad. Trots att automaten bevisligen står utanför Willys i Västervik (och är utmärkt på deras egen karta!), påstår supporten att de inte har någon automat där. Eftersom betalterminalen i Västervik uppenbarligen är felaktigt döpt till "Jönköping" i deras system, hävdade kundtjänst att jag ljög och krävde att jag skulle ställa mig vid automaten i Jönköping – en resa på 2,5 timmar! – för att de skulle hjälpa mig.
De vägrade lyssna, trodde mig inte, och struntade i att hjälpa mig. Så nu har Gasolautomaten stulit både min privata gasolflaska och mina pengar.
Ett komplett skämt till kundtjänst. Undvik detta företag om du vill behålla dina flaskor och dina nerver!







