HIMALAYA CARPETS LIMITED Opiniones 

271
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,6

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very good experience with Himalaya. Picked a mid budget carpet for spare room. Very good price, good quality and quick fitting. I would definitely recommend and use Himalaya again

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Himalaya carpet has provided great service. From buying to installing the carpet to the property. Lady at reception was very helpful and helped us a lot. I had a very great experience with them A... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

We chose Himalaya Carpets due to them having good range of carpets at suitable prices. All went fine in house choosing, measuring and paying. Problems started with laying carpets, no time of arrival g... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Second time using Himalaya carpets and all good both times. Their carpets are well priced and fitting on both occasions has been on time as agreed, and the fitters have been very efficient and polite... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de alfombras
  2. Contratista de materiales para suelos
  3. Proveedor de suelos de madera y laminados
  4. Tienda de moquetas
  5. Tienda de muebles
  6. Tienda de pisos

Escrito por la empresa

We have over 45 years experience in the supply and installation of domestic & commercial carpets and flooring. We can offer domestic carpets as well as commercial carpets for hotels, banqueting suites, pubs, offices and restaurants that can be custom designed to suit your personal requirements. Whatever your needs, big or small we have the experience to provide a professional and seamless installation of your commercial flooring. Not to mention as one of the leading carpet companies in the UK, and decades of dealing with leading manufactures we are able to offer unbeatable value and service.


Información de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

271 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 50% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,6

Todas las opiniones

(271)

35 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very happy with the carpet and the…

Very happy with the carpet and the service thank you

1 de marzo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much Mr Mohammed for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good choice and service

Found the carpet I needed at a reasonable price with fitting included and no hidden charges. The fitters arrived on time and cleared up all off cuts and we're done and dusted within an hour. No complaints at all. I'd use them again.

25 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much Mr Narinder for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad fitter, stay clear of them

I used their services in the past and was happy with them. This time the store purchase was ok, no issues but it was the fitters. ⁩
I often use them to buy carpets from them but this time their fitter, they know the name, was a nightmare. First this oversmart fitter asked me to take off low hanging lights, which of course I couldnt. Then he put my brand new carpet on the dirty drive outside where the cats were parked, when I asked him what is he doing as all the dirt from the drive, where the cars are parked will be put on the new carpet, this unprofessional defended it and said we do this everywhere. Then inspite of my repeated calls to bring shoe covers, he didn't and was coming and going outside multiple times and putting his filthy shoes on my new carpets. After that this careless cowboy broke my skirting and when I asked him to fix it, he said you can buy silicone from b&q and fix it. He further scratched my front door and in the morning, when I looked outside, this scumbag left screws on my drive, even though I asked them to check specifically for screws etc in the drive, as my cars are parked there and where they had all their fitting filth, but he said there's nothing there. He left a bag full of carpet threads on my carpet that took me two hours to hoover, even though the traders clean up their own mess.Such was the story of this disgusting fitter of Himalaya carpets and when I called them up to tell all this, all I could hear was sorry sir...wat a laugh....anyway I will not use their services anymore, tell my all friends and family to stay clear of them, as in the past I recommended many to them...but now use Carpetright, Tapi carpets or Cosi Carpets or another but not them...unless u want to face all of the above.
The reply from the business is a bundle of lies, the fitter put the new carpet on the dirty drive, then I went out and put my old carpets on the drive and asked the clown to put the new one on the old. He also did no take off his dirty shoes inspite of my repeated reminders and kept climbing on the new carpets with his filthy joggers, also he broke the skirting. Carpet is loose only after few months and left a huge mess...very surprising how these dodgy businesses lie on our face...Shame...

10 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Dear sir

We apologise for the experience you have stated occurred.

We have spoken to our fitter and wish to clarify the points you have raised.

The fitters required a large space to cut your carpet as there was insufficient space indoors. They did place you carpet face up on your existing carpet, that had been removed to protect your carpet. No dirt was on the carpet when fitted. Our fitters only wore shoes when they were fitting the grippers which have pins and is required for safety. Our fitter removed his shoes when he started actually laying your carpet. Two of your bedrooms had skirting drilled and plugged and were secure. When our fitter began fitting your third bedroom the skirting was only glued and loose. Our fitter informed you that when bolstering, the skirting was moving because of this which you accepted this and said you would take care of later. Our fitter simply advised that some filler from B and Q would do the job was not intending to be rude. The fitting of carpet naturally leaves threads. Our fitters do not hoover this as the carpet should be left for an hour or so to settle down and then the customer can hoover later. When all the fitting was complete you were happy with our job and you signed a satisfactory note.

As a valued customer we have rang you to allow us to come and inspect the carpet and other issues and if we are at fault we will make good on anything that is needed. We understand that you will ring us to provide a convenient day .

Once again we thank you for you custom and as an old customer and seeing that we will out of our way to resolve any issues that you will recommend us.

Kind Regards
Himalaya Carpets

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very good service

The sales lady was very helpful in finding the right carpet. The fitters were very quick and tidy.

3 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much Mr Piero for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great prices and good quality from…

Great prices and good quality from local supplier

21 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much Mr STEVE for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good variety of carpet and reasonable…

Good variety of carpet and reasonable prices Gurpreet was helpful throughout the process from choosing the right carpet to fitting.

16 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much Mr Asad for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

done a good work on the carpet…

done a good work on the carpet excellent
the two guys was nice and polite did the work with care...in return made them a cup of tea..and fruit juice the Quality of the carpet was in good order...excellent customer service a well known Himalayas carpets that you can trust on
Well done keep up the good services and good work....Happy customer thanks alot....

6 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much for taking the time to leave a wonderful 4 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Would recommend their prices we're…

Would recommend their prices we're great good customer services. Carpet is very good lovely feeling when you walk on it exactly what I wanted. I would use them again and recommend to friends.

7 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent. Good value for money.

Purchased carpets which came with free fitting and underlay. Store staff really helpful, helping us make the right choice. Fitters arrived promptly on the day as booked and fitted the carpets.

Have previously purchased from Himalaya carpets before and as usual quality was excellent. Would definitely recommend.

26 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much MR SANJAY for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great price for a quality offcut

Great price for a quality offcut. Delivered and fitted in a flash, can’t fault this outfit.

27 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much Mr Matthew for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not Satisfied with Fitters and fitting

Hi Team,
I had very bad experience with Himalaya carpet. First of all fitters did not arrived at time and when they arrived they were in so hurry that they did fitting so quickly that was not proper. They fell down while bringing carpet in. They were wearing shoes and spoiled entire room while walking. After fitting when asked to clean they did not do it and went without cleaning. When asked to do proper cutting on side they did not do that and most of the pieces were wasted due to improper measurements.

I felt fitters were not quite experienced. I asked them to take proper measurements of my door before fitting. They have fitted the carpet without trimming and now door is not getting open and closed.

Please contact me on below number
07442578672

12 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Dear Sir we apologies for inconvence you had. Please provide us your contact details so we can contact you and rectify the problem.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I am happy with the over all service

I am happy with the over all service, very polite staff and flexibility in arranging carpet fittings with in short notice,special thanks to Ms Gunitha for her customer service.this is my 3rd purchase with Himalaya carpets,all the best.

1 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much for taking the time to leave a wonderful 4 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service with the carpet…

Excellent service with the carpet fitters, all seamless. The whole Himalayan experience was brilliant 🤗

14 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much Usha for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service

Excellent service
Always helpful, this company always goes above and beyond. Always making their customers a priority. A special thanks to Balraj who is the store manager and Gurpreet without them we would not have received this fantastic service. They never refuse working with us. Definitely recommend.

24 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much Mr PURAN for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer Service

Excellent customer Service, the guy who came to fit the carpet was very helpful as well.

29 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A simple and polite process

A simple and polite process, with no pressure. five days later all done, Fitters were efficient and tidy, and helpful. Very Happy with the Result.

28 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service all round

All staff at Himalaya are really helpful, they listen and help to make decisions they are very polite and are not pushy in anyway.
Carpets are good quality, reasonable prices, expert fitting service, good customer relations.

19 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nice job

Hello
Good jobs Himalaya carpets.

19 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you so much Mr ALI for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This carpet place has been there for 46 years

This carpet place has been going for years great selection of carpets , very helpful staff and great fitters forget the rest go to the best you will not be sorry plus very quick delivery and fitting

4 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Thank you very much for taking the time to leave a wonderful 5 star review and for choosing Himalaya carpets. We're so pleased you were happy with the service provided instore and from our fitting partners too. We look forward to welcome you back again soon.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

we have bought carpet from himalaya…nave again

we have bought carpet from himalaya carpet slough, the sales man mr Balraj is good salesman, we have delt with him take old carpet, move the goods if required, fix doors if need to cut or grinding. but fitters un experienced, any thig ask to do, answer is not our job.they left all the mess and nails every where on carpet. one nail went to my wife's foot. they left door un fixed, never go again himalay carpet, also they ask money advance,so we paid it

18 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Respuesta de HIMALAYA CARPETS LIMITED

Dear Mr Sukhdev we apologies for inconvence you had. Upon completion of the fitting we do ask customer to hoover the cut tufts' of the carpet after an hour once the carpet has settled. Our fitter was unable to cut the door at the time as he did not have the required blade for your solid doors. This was done 2 days later, and again we apologise for the inconvence. We trust you are enjoying your new carpet and look forward to your further custom which will personally be over seen.

Thaking You...........

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más