Lovell Homes Opiniones 

1335
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We have had nothing but exceptional service from the sales team at Drummond Park in Ludgershall. No question is too big, they even helped me find someone to install my cat flap. They simply couldn't b... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Heidi and Wendy at the Hunstanton site were first class and always contactable if we needed them. The whole procedure was explained and was very easy from start to finish.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Great sales team, nothing too much trouble. Always willing to help. Bungalow appears well built with tidy pointing to brickwork. Well specked kitchen although worktop would not have been our choice an... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We originally called into your Harlston site met Larry who informed us that your Hopton site had bungalows available. We met Debbie who showed us the 3 bungalows available. We made 2 visits and chose... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

1 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(1335)

227 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We have only reserved our plot so far…

We have only reserved our plot so far so cant comment on anything after this point just yet but the experience we have had so far has been excellent. Nikki at Oakwood Edge has been really great, very friendly and approachable with all our questions as first time buyers. Excited for the next steps and Nikki was very informative and knowledgeable about everything that will happen going forward.

28 de febrero de 2026
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bella was absolutely fabulous

Bella was absolutely fabulous! We talked everything through clearly and with great knowledge. She allayed some of my concerns with kindness and good understanding. She couldn’t have been anymore helpful; a true asset to your team!

27 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Hi Louise,

Thank you for your fantastic feedback!

We're delighted to hear that your experience was so positive. We will be sure to pass your kind comments onto Bella.

Kind Regards,
Lovell Homes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible customer service

I regret the day we purchased our house on the Sandcastles development. We have had multiple issues including fascia boards dropping off, towel rails that do not meet NHBC standard leading to freezing bathrooms this winter, wall staining that took multiple complaints before action was taken, badly fitting doors and windows with gaps big enough to see daylight, unsupported gas flue pipes and over twenty more minor faults. At present we are still waiting for bathroom towel rails to be replaced, but no-one will give us a date when it will happen so using the bathroom continues to be a miserable experience for me and my disabled wife. If they want to contact us to apologise and actually fix the outstanding issue - not fob us off yet again with "the plumber will be in touch" - then Don Anderson the Regional Director already has our number. Don't ask me to ring "Customer Care".

EDIT
Today I have received a date for the towel rails to be fitted, coincidental with Lovell's reply to the original review. The response regarding Jarvis fixing window gaps refers to blinds not being removed and two revised dates. This is incorrect, the date of 9th March was fixed over a week ago and there has been no visit cancelled due to non removal of blinds.

1 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Hi Philip,

Thank you for taking the time to leave your review. We’re genuinely sorry to hear about the issues you’ve experienced, and we understand how frustrating this situation must be.

Regarding the draughts from the patio doors and windows, our contractor has scheduled two appointments to resolve the issue, once on the 18/02 and again today 02/03 but unfortunately, our operative was unable to proceed due to access restrictions caused by the blinds not being removed as requested. Your appointment has now been rescheduled to the 16/03.

In relation to the chrome towel rails, as discussed during the plumbing visit on the 11/02, replacement rails were agreed as the appropriate solution and we have been advised that you have a confirmed replacement date of the 09/03.

Please be assured we are taking this seriously and will continue to push for both matters to be resolved promptly.

Thank you again for your feedback, it helps us improve both our communication and service standards.

Kind regards,
Lovell Homes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service & very helpful people &…

Great service & very helpful people & lovely homes & explained very well

22 de febrero de 2026
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Thank you Jill for leaving a lovely 5* review of your experience with the team at Valentine Park in King's Lynn.

It's wonderful to read your comments about our team, and we have passed them on directly to Agnese, who we know will be very happy to read them.

Thank you again, we hope that you will be incredibly happy in your new home!

The Lovell Team.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovell Homes, Morpeth

We recently visited the Lovell Homes development at Edward’s Birch in Morpeth. Bella in sales was so helpful, we were so impressed with her knowledge of the house types and upgrades available. Bella made us feel comfortable and not pressurised whatsoever. We will definitely be going back hopefully to buy our next house.

21 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Hi Steven,

Thank you for your fantastic feedback!

We're delighted to hear that your experience with Bella was so positive, and she that made you feel so comfortable.

We will be sure to pass your kind comments onto Bella.

Kind Regards,
Lovell Homes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Only gone for 1 star as 0 is not an…

Only gone for 1 star as 0 is not an option. Catastrophe from start to finish. Sub contractors average at best. Site agent, good guy but the point of contact was non existent, she wasn’t contactable at all. Only point of contact I’ve ever met who’s on other jobs but leaves her phone in the office?? Shower fitted wrong, wrong holes drilled, had to then have the wall redone which then took another few days, wrong people turning up on wrong days. Painter painting over wet plaster, the morning after it had been done.
Electricians turning up to connect a shower which still hadn’t been fitted. Nearly 3 weeks without a working bath or shower. I could go on all day about all the issues we had. Snagging list was never fulfilled even after site agent came and saw the state of it.

1 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Dear Honest_reviews we're sorry to hear you've had such a terrible experience so far. We'd like the opportunity to rectify this for you. Please contact our team directly on 0121 421 8372 and they'll organise next steps. Many thanks, Midlands Marketing Team.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A grand day out at Drummond park

The staff at the sales office Pires, Tanya & Shelia were very helpful and informative the choice of Kitchen colours, flooring and worktops also the very generous contribution from Lovells towards those items and the way your houses 🏘 are built with block & brick not timber I would definitely recommend your company

22 de febrero de 2026
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Thank you very much for leaving a 5 star review. We're happy to hear that the sales team was helpful and informative! We wish you all the best in your brand-new Lovell home.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Customer service

We are looking to relocate from Manchester up to the north east. We visited the Edward's Birch new build site at Morpeth. We sat down with Bella in the sales office, she was absolutely delightful, we found her extremely helpful and knowledgeable. We had a lot of questions which she was able to answer very much to our satisfaction.

23 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Hi Judy,

Thank you for your fantastic feedback!

We're delighted to hear that your experience with Bella was so positive, and that you found her so helpful and knowledgeable.

We will be sure to pass your kind comments onto Bella.

Kind Regards,
Lovell Homes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID - no accountability once you've moved in

When you get the keys to you're new house, someone from Lovell will come round with you with a clipboard and note the defects down, promising to rectify the issues promptly. In our experience (which seems to be shared with a lot of people), this does not happen. Prepare to spend the next few years battling to get each issue fixed one by one. Inevitably, this will go on longer than the timeframe Lovell are obliged to sort the issues. As such, they will not get fixed.
We have been in our house almost 5 years now and there are still issues yet to be rectified. Issues that have previously been rectified now need attention again. The latest of these is the front door which has broken due to it being fitted incorrectly TWICE.
Lovell will reply to this review promising to "look further into it", but nothing will happen - it will be outside their timeframe. They clearly think getting through 3 front doors in less than 5 years is acceptable.
Also, you may move in to your home while the roads/pavements on the estate are not finished and be told not to worry and that they will be completed before the builders leave the site as they don't want to damage surfacing with construction plant. We live on a cul-de-sac which has been completed since 2021 and still don't have finished road or pavement surfacing. The whole estate is a complete mess with construction rubble still visible through the weeds on communal green spaces and the roads have raised ironworks, huge kerbs and craters.
The sales representatives are very good at what they do, and I'm sure the promises they make are made in good faith, but don't fall for their lies. Customer Care staff are friendly and polite and I'm grateful for their help, but seem very limited on what they can action.

21 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Hi Josh,

We’re sorry to hear about the difficulties you’ve experienced since moving into your home, and we appreciate you taking the time to share your concerns.

While we note your comments regarding outstanding issues, we kindly ask that you contact our Customer Service team to confirm the specific items you believe remain unresolved. Our records show that all previously reported and valid defects have been addressed.

With regard to the front door, our records indicate it was replaced in January 2023, and we have not received any reports of a defect since that time. As the two-year warranty period has now expired, we have recommended that you contact the door manufacturer directly for further assistance.

We also apologise for the delays in completing the estate infrastructure. Please be assured that this matter is being treated as a priority and is currently under review.

Kind regards,
Lovell

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The Amazing Bella at Northgate!

I just wanted to say how wonderful Bella is at your Northgate site. My family and I visited last wkd to discuss a relocation to Morpeth from Yorkshire.

Bella was so friendly, approachable and knowledgeable that we instantly felt at ease. We did fall in love with one of the houses and were ready to start the ball moving but we have had some disappointing news regarding school availability in the local area for our girls...basically there aren't any spaces presently (for their school years) and this means there won't be any in September if things remain the same.

Also, with the exact plot we wanted not being ready until Dec, (we wanted to move in the summer so our children could get settled), we are now having to rethink whether a move is actually feasible.

Nevertheless, I wanted to ensure that Bella received the credit she deserves. She was a breath of fresh air; we viewed houses at other developments and spoke to a number of sales people in the area, but Bella made us feel 'at home' straight away.

Our young daughters also loved the Werther's originals in the office and the little fruits shoots which were a lovely touch 😊. I'm sure these houses will sell in no time at all with Bella on board!

14 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Hi Rose,

Thank you for your fantastic feedback!

We're delighted to hear that your experience with Bella was so positive, and she that made you feel so comfortable.

We will be sure to pass your kind comments onto Bella.

Kind Regards,
Lovell Homes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Site Manager Driftwoods Hunstanton

Myles has overall site control of this new development. Our experience was made very stress free ,due to the first class workmanship , and general attention to detail , in the construction and handover of the property. The site is a credit to Myles and the lads who work with him . Post handover service is first class and no items or queries raised go unanswered or attended to . Well done Myles and the lads who work, and thank you all . Mrs P Sansom

9 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Thank you Mrs Sansom for leaving a lovely 5* review of your experience with Myles at Driftwoods at Lavender Chase in Hunstanton.

It's wonderful to read your comments about our site team, and we have passed them on directly to Myles, who we know will be very happy to read them.

Thank you again, we hope that you will be incredibly happy in your new Lovell Home!

The Lovell Team.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We had a fantastic experience with…

We had a fantastic experience with Lovell Homes, and I want to especially thank Lorraine for being absolutely exceptional throughout the whole process. From start to finish, she was professional, friendly, supportive, and always willing to go the extra mile to help.

6 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Heather Markham . Sales Office

My mother -in-law has recently moved into her new property on The Driftwood site in Hunstanton . The whole sale process has been handled by Heather, from start to finish . She has been patient , kind , very knowledgeable and informative throughout . Nothing has been too much trouble for her , in what has been a very big relocation for an elderly lady . My partner and her mother - Mrs Sansom , and myself would like to thank Heather for all her efforts and hard work . Safe to say that we we undoubtably recommend anyone thinking of relocating to Norfolk to head for Driftwood .

9 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Thank you Gary for leaving a lovely 5* review of your experience with Heather at Driftwoods at Lavender Chase in Hunstanton.

It's wonderful to read your comments about our sales team, and we have passed them on directly to Heather, who we know will be very happy to read them.

Thank you again, we hope that you will be incredibly happy in your new Lovell Home!

The Lovell Team.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great first impressions

Although I don’t have anything to compare in terms of buying a home from a plan. Bella has been not just knowledgeable, and able to respond to every question she had been experienced in the pace of information needed. She appreciates how there are lots of decisions, happy choices but lots of them. We went down to the Northallerton site and had a really positive first impression of the show home and overall quality. Northgate was very much a building site at Christmas.

7 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Hi Aileen,

Thank you for your fantastic feedback!

We're delighted to hear that your experience with Bella was so positive, and she that she answered all of your questions regarding the home-buying process.

We will be sure to pass your kind comments onto Bella.

Kind Regards,
Lovell Homes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Outstanding Service and Peace of Mind

Bella was absolutely amazing throughout our home-buying journey. She was incredibly helpful, always available, and communicated clearly every step of the way. She made the entire process feel smooth and stress-free, and most importantly, she made us feel safe and confident throughout the purchase of our new home. We truly couldn’t have asked for a better sales agent and would highly recommend Bella to anyone looking to buy a home.

11 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Hi Megan,

Thank you for your fantastic feedback!

We're delighted to hear that Bella went that extra mile to ensure you felt safe, comfortable and that she was always available to help.

Congratulations on the purchase of your new home. We will be sure to pass your kind comments onto Bella.

Kind Regards,
Lovell Homes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovell - Edward’s Birch site

We went to view the Edward’s Birch site near Morpeth and were impressed by the quality and variety of the homes.

We met with Bella who couldn’t do enough to help us and provided us with all the information we needed and was clearly very knowledgeable about all the details of the site. We’re looking forward to working with her to find our ideal home.

1 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Hi Dan,

Thank you for your fantastic feedback!

We're delighted to hear that your experience with Bella was so positive, and she that she was able to answer all of your home-buying questions.

We will be sure to pass your kind comments onto Bella.

Kind Regards,
Lovell Homes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bella is lovely

Bella is lovely, helpful and super attentive. First class service.

9 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Hi Jasmine,

Thank you for your fantastic feedback!

We're delighted to hear that your experience with Bella was so positive.

We will be sure to pass your kind comments onto Bella.

Kind Regards,
Lovell Homes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent start to purchasing a new home

Bella who was in the site office could not have been more helpful.She allowed us to have a good look around the show house and explained everything about the property we were interested in including the situation of the property and what was included and the upgrades available

24 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Thank you for your fantastic feedback!

We're delighted to hear that your experience with Bella was so positive, and she that she was able to answer all of your home-buying questions.

We will be sure to pass your kind comments onto Bella.

Kind Regards,
Lovell Homes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Friendly & Professional

Popped into Sales office at Edward’s Birch development to find out more info, Bella was so professional & friendly and answered all my questions. Placed my house on market and working with a Lovell preferred local agent !! Her follow up & Customer service must be asset to the company.

7 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Lovell Homes

Respuesta de Lovell Homes

Hi Alan,

Thank you for your fantastic feedback!

We're delighted to hear that your experience with Bella was so positive, and she that she was able to answer all of your home-buying questions.

We look forward to welcoming you back to reserve your home and we will be sure to pass your kind comments onto Bella.

Kind Regards,
Lovell Homes

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más