Luxury Garden Party Opiniones 

135
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Great customer service with a very friendly approach. Look forward to doing business in the future. Excellent price for spa pool thermal cover. I am sure any after service will be equally as good.

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Purchased 2 vidaXL Wheeled Parasol Base's exactly what I was looking for, well made, weighty and also look nice. Item's were well packed, dispatched quickly and I was able to track delivery. There was... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Order arrived very quickly after placing the order. Discovered a problem brilliantit was fantastic how quickly they replied staying in contact and sending parts list with the numbers and stayed in t... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’d shopped around and found an item cheaper elsewhere but the chat option flashed up so I asked if Luxury Garden Party would match the price if I bought something else. They duly matched the price ma... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de muebles
  2. Tienda de jacuzzi
  3. Tienda de mobiliario para jardín

Escrito por la empresa

Luxury Garden Party is the trading name of Luxury Lifestyle Products Limited, a UK registered company specialising in premium home, garden and leisure products. Luxury Garden Party offer a superb Range of Products for the Home and Garden, together with Recreational products including Sport, Leisure and Fitness for Adults & Children & Pets. We have High End Luxury and Mid Range to cover all budgets. We offer a superb range of Hot Tubs, offering the Lay-Z-Spa and MSpa Brands. Buschbeck, Lifestyle Appliances, Fontana Forni and vidaXL brands together with a range of other brands offering BBQ's, Pizza Ovens, Garden Furniture, Parasols and much more. Our Gardening Range is very extensive from Plant Pots to Polytunnels. Sports include Exercise & Fitness Equipment, Adults and Children's Push Bikes and Trailers, Equestrian Tack and much more. We have a fab range of Children's Indoor and Outdoor Toys,Games and Ride on Cars, Bikes, Scooters etc.


Información de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

135 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,3

Todas las opiniones

(135)

20 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer services!

Excellent customer services and prompt replies when I had any queries and they kept me up to date at every stage when ordering my hot tub. I would highly recommend Luxury Garden Party to all my friends, family and customers looking for a company that goes the extra mile!

13 de abril de 2024
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Wow, Liz thank you for your wonderful 5 star review. Glad you were happy with everything. It was our pleasure. Regards Annette

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Pedestal arrived in good time

Pedestal arrived in good time. Have constructed pedestal. However, pack of 12 bolts actually had only 9! I fortunately had some bolts the correct thread and length, pure fluke! The printed instruction sheets had wrong information i.e. labels D1 & D2 were flipped which meant the drawer/shelf went together wrongly. Fortunately I am a designer and was able to rectify logically. Otherwise it’s gone together well and is installed with washer dryer atop.

31 de enero de 2024
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Thank you for your review Christopher, I do wish you had emailed us as we could have send you additional bolts . I am so sorry that the instructions were incorrect, this is the first time we are aware of this. But thank you for being so understanding. Kind regards Annette

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Table top

Great product which came on time. Good communication.

29 de enero de 2024
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Thank you Darren, much appreciated Annette

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Annette went above and beyond for me

Annette went above and beyond for me, I could not thank her enough. Excellent customer service, very polire, friendly and professional. I would buy from this company again!! And recommend to my friends and family

28 de diciembre de 2023
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Thank you so much for this amazing review Amanda. It was my pleasure Annette.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer Service

Fast delivery ! However items did not suit contacted seller, excellent customer service, arranged courier pick up and refund issued :)

8 de diciembre de 2023
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Thank you Hilary for your wonderful 5 star review. Regards Annette

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic service

Fantastic service. Very fast delivery. Beautiful mango wood console table!

8 de diciembre de 2023
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Hi Rhabia, thank you very much for this 5 star Review, I am so glad u were happy with our Service and Product. Regards Annette.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service and customer support was…

Great service and customer support was given as I had ordered the wrong size pot and was dealt with effectively and refund processed so quickly will definitely use again. 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

5 de diciembre de 2023
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Thank you Angie, very kind of you to leave this wonderful review. I am glad you were happy with our product and service. Kind regards Annette.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Simply great customer communication…

Simply great customer communication very helpful unfortunately the item i purchased did not suit my needs, however after contacting the company and explained the situation, there's was no Hassle about getting a full refund would highly recommend for online shopping

28 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Thank you so much Jim. I hope you find a suitable item to meet your needs. Regards Annette

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Poor Courier Service

The service by Luxury Garden Party was very good but was let down by their courier service. I was notified by Evri that the parcel was delayed but no reason was given. The courier said they would notify when the parcel was out for delivery but they did not.
I do not normally buy from companies that I know use this courier but I did not know until after the order was placed. Consequently, I will not purchase from this Company again.

20 de noviembre de 2023
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Hi Graham, I cannot see that you have advised us of this? I wish you had because we could have sorted it for you. Did the parcel arrive in the end and were you happy with your product? Kind regards Annette.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor quality products not as advertised, poor service, refund blocked

Bought a radiator cover from Luxury Garden Party and put it together with help. Unfortunately the front slats were too short and wooden construction dowels were clearly visible and the quality looked poor on completion. There were also large patches of black staining on the pine, which I'm advised is often a result of disease in the tree wood resulting in a poor finish on the wood. This was an expensive cover but I bought because it fitted the style of the space. When I contacted the company they said that they would send a replacement immediately. When I requested a refund and collection, or disposal/charitable donation of the radiator cover instead, the company have made it very difficult and have refused to engage or meaningfully facilitate this. I have ordered the cover from another site and therefore do not need a replacement. The issues with the product are a manufacturing issue, but I feel that these issues are now secondary to the more serious faults with a company who are holding onto customers' money after selling them unsatisfactory products, that simply do not reflect that which is advertised online. Be careful if you are buying expensive products from this site. I feel my experience was really unfortunate as initial customer service seemed supportive and apologetic about the state of the product but attitude quickly changed when a refund was requested as alternative to replacement. I can see from other reviews now that refunds and poor customer service have been an issue with this company. Lesson learned!

2 de noviembre de 2023
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Dear Ruby, I have checked your order for the radiator cover @ £71.00 and I can confirm that we apologised and agreed to send a replacement immediately but you refused this offer. We then immediately agreed a full refund but obviously we need to collect the item first to check the product and the condition to which you refer. However, you insisted we collected within 24 hours which we were unable to do. You demanded we collected before 9am the next day which I am sorry but we were unable to arrange the collection within your unreasonable timescales. You also informed us that you would not disassemble the item and that we had to collect it fully assembled which of course we cannot do. You were not prepared to pack the item as received. We are an honest small family business and would never withhold any money from our customers. But your demands were outside our ability to fulfill. However, we did point out that once collected a full refund would be made. We are very disappointed that you have posted this slanderous 1 star review as you can see the majority of our reviews are 5 star and customer service is our speciality which we pride ourselves in. I suggest you arrange for the item to be disassembled as best you can and pack accordingly, we will then send our Courier, collect the item and refund you in full. Annette Dolton. Managing Director.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

An excellent family run company

An excellent family run company
Price matched a product i wanted
excellent communication
arrived super quick
would highly recommend

10 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Thank you Iain for your wonderful 5 Star Review. Much appreciated. Annette

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Customer service was excellent

Customer service was excellent, I even received an email to check my order after I hit a glitch with the quantity. Fast delivery, item on perfect condition.

18 de octubre de 2023
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Hi Jen, thank you so much for your 5 star review, it was a pleasure doing business with you. Kind regards Annette

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Vidal xl trailer

Despite a slight hiccup with the order......Annette was super helpful and sorted all. Great customer service. Thankyou !
JW

15 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Thank you for your 5 star review. My pleasure helping you. Regards Annette

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have returned my order but haven’t…

I have returned my order but haven’t received a refund yet. Order number LL2169. I have tried to email 3 times now but no response from Luxury Garden Party Email :(

4 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Hi Millie, We replied to your email this morning so we are concerned that you have not received it, please check your junk mail. Your refund is being processed. I hope you will revise this 1 star review when you can see that we have responded and refunded accordingly.
Kind regards Annette

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service wonderful price…

Great customer service wonderful price What definitely shot with them again Would definitely shop with them again

17 de julio de 2023
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Thanks Danielle, Im glad his Go Cart arrived in time for his Birthday. Thank u for the 5 star review. Regards Annette

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Delivered quickly and clear…

Delivered quickly and clear communication. Item quality was not as great as you might expect and colour was not as advertised (it's off white not grey)

6 de agosto de 2023
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Thank you for your review much appreciated. Regards Annette

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Delivered timeously

Delivered timeously. However, having difficulty interpreting diagrammatic assembly instructions, I have requested written instructions

10 de agosto de 2023
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Hi Ingrid, we have received your email and apologise that there were no instructions with your product. We are arranging to email them to you asap. Sincere apologies Annette

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick delivery

Quick delivery. Kept informed. Product as described. Very happy.

17 de marzo de 2023
Logotipo de Luxury Garden Party

Respuesta de Luxury Garden Party

Thank u for yr lovely review. Glad yr happy x

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más