Een fijne plek voor dessert en thee.
Ik kan niet zeggen dat het eten fantastisch was, maar het was goed, de bediening was vriendelijk en de plek was zowel van binnen als van buiten prachtig.
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Ik kan niet zeggen dat het eten fantastisch was, maar het was goed, de bediening was vriendelijk en de plek was zowel van binnen als van buiten prachtig.
Heerlijk eten, altijd parkeerplek GRATİS!! Uitzicht is super, met mooi weer giga tuin waar je lekker kan zitten, dus wij zijn zeker vaak te vinden @ Masha!
Heerlijk eten lief personeel. Al met al een super tent!
Ik snap de negatieve reacties niet. Het eten is echt heel goed, ook niet duur.
Ik kom er vaker voor de sisha, maar het eten is echt een 8+
was daar en had een mixgrill gegeten voor 1 persoon, vroeg of ze het door wouden bakken maar de vlees kwam medium rare aan, en wouden het niet terug sturen. ondanks dit hele gedoe wouden ze me nog een verkeerde bonnetje laten betalen, schandalig. je kan liever bij de dirk een broodje frikandel eten
Geen kwaliteit geen service en te duur gegeten.
Het eten was zeer zeker een ruim voldoende.
MAAR als je daar aankomt met een baby van 6 maanden, en je zit in een shisha lucht omdat je buiten een shisha kan en mag roken 🙃😕 maar de shisha wordt aangemaakt en bereid in de zaak zelf boven de keuken! Waardoor heeel de tent naar shisha en kooltjes ruikt!
Het leek wel een shisha lounge binnen 🤔🤔
Ik heb aangegeven dat ik dit niet vind kunnen omdat er meerdere gezinnen met kinderen aanwezig waren.
Personeel gaf aan dat het mij eigen keuze was
Om naar dit restaurant te komen met een kind.
Terwijl het restaurant wel kindvriendelijk is want er staat een speelhoekje voor kinderen.
🤔🤔
Dus GEEEN volgende keer voor mij wat weer wel erg jammer is want het eten was goed.
Ik ben een positief persoon, en laat geen eigenlijk nooit een review achter. Maar kinderen in die shisha lucht laten zitten moet gewoon verboden worden. Niet kindvriendelijk 👎
Goorste, vieste eten wat ik in mijn leven heb gegeten!!!
Lams spieces besteld, deze waren in eerste instantie rauw & koud en de groentes erbij ook koud!!
Medewerker erbij geroepen, deze heeft het meegenomen en gewoon weer terug op de grill gezet maar dit keer waren ze aangebrand!! Totaal niet te eten, geen smaak geen klasse, geen service, gierigste en meest gore restaurant dat ik tot nu toe heb gezien!!
We hebben heerlijk gegeten. Hele lieve medewerkers.,
Superslechte openbuffet ontbijt
Alles is heel koud
Prijzig voor wat je krijgt
Ze hebben geen controle over de service, ze zijn heel onaardig, ze weten niet wat gastvrijheid inhoud. Klantvriendelijkheid is er niet. Ik zal dit restaurant afraden want ze gaan als stront met de klanten om.
Mooi restaurant, ligt ook op een mooie locatie met een mooi uitzicht op het water.
Helaas is het eten van matige kwaliteit, maar liggen de prijzen voor het eten en de shisha al heel hoog.
Als je met zijn tweeën daar gaat eten, betaal je al heel gauw € 45,- per persoon. En dan krijg je maar een simpele menu met een drank erbij. Wat betreft de shisha is het niet anders. Ook heel prijzig en van extreem matige kwaliteit.
Ik raad dit restaurant niet aan.
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.