Uit eten in Reuver bij “Leg”f”.
We waren met Spaanse vrienden op vakantie in Limburg en zochten een restaurant in de buurt van Belfeld. Het internet geraadpleegd en vonden een restaurant in Reuver waar plaats was voor 4 personen. Bij binnenkomst werden we uiterst vriendelijk ontvangen, een goed begin. De locatie is uniek te noemen in het gewelf van het oude raadhuis en gaf veel sfeer. Modern ingericht, maar het gevoel van een historische plek behouden!! Het menu is niet erg groot, maar voor elk wat wils, op ok toegankelijk voor vegetariërs en veganisten!! Na uitleg over het menu, werden we verrast met een amuse. Het eten liet niet te lang op zich wachten en werd zeer netjes uitgeserveerd. Niet geheel onbelangrijk was dat het zeer smakelijk was bereid, je proefde de liefde voor het koken erin terug. De eigenaar, een jonge beginnende ondernemer, was meer dan vriendelijk en erg attent ook naar onze Spaanse vrienden die alleen Spaans spreken. Hij had gedurende zijn opleiding stage gelopen in Spanje en deed enorm zijn best om ook hun in het gesprek te betrekken, wat voor onze vrienden zeer gewaardeerd werd. Er was voor iedereen persoonlijk contact, wat mogelijk is omdat het restaurant niet al te groot is. Voor ons 5 sterren omdat alles klopte, de persoonlijke aandacht, het aangeboden voedsel en de wijn. Zeer aan te bevelen!!
Jop en team zeer bedankt voor de gezellige avond, we komen nog een keer terug!!
24 de mayo de 2023
Opinión espontánea