Mulberry England  Opiniones 

426
•
TrustScore: 2.5 sobre 5

2,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Totally poor customer service . Have been a buyer of Mulberry bags for many years. Paid £240 for a new set of handles on my bayswater tote bag which have only lasted 16 months before the leather... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Zuerst das Positive - die Tasche ist wirklich schön und gut. Geliefert wurde zwar mit Verspätung, war aber nicht kritisch. Nun das Negative - da Warenwert über 950€ muss eine MRN erstellt werden. Die... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bought the new 2026 Piccadilly holdall. Have wanted one for ages but knew such a bag already when empty weighing 2,2 kg would be a failure without a shoulder strap so I waited and 2 wee... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I was gifted a Kimberley bag. The bag has several manufacturers fault. The side clips keeps popping, the leather is tearing in the inside. Don’t buy this bag, attractive looking but not practical... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de accesorios de moda

Información proporcionada por diversas fuentes externas

For more than forty years, Mulberry has been a leading British lifestyle brand, internationally acclaimed for our quality and design. Mulberry’s handbags - the Bayswater and the Alexa - have become contemporary classics, iconic examples of British design and manufacturing expertise.


Información de contacto

2,4

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

426 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 92% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,4

Todas las opiniones

(426)

42 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Non existent contact centre

I placed an order and received it within a few days - amazing. I have since tried to return an item from this order via DPD collection. I asked for it to be picked up on a certain day, I receive the 1 hr arrival slot and waited but they never arrived. I have tried to get back in touch with Mulberry but as others have said my emails have been ignored and the phone lines are closed. I have NEVER experienced this before and I have been buying Mulberry items for the past 20 years! What is going on? I just want the box collected and my item refunded. Please help! Order number: W53738958

Update: I contacted Mulberry through Twitter and they responded within a few hours and have now sent me a DPD label so I can return the item myself (my choice) so I’m happy. Now to get the refund!!

6 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Tara.

Thank you for your feedback.

Our customer care team have been dealing with a high volume of emails this winter sale and have been going back to customers as quickly as possible.

We are pleased to hear that you have now had your return arranged.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Without doubt THE WORST shopping experience of my life

I can only echo the negative experiences I’ve seen on here, and share that this has been without doubt the absolute worst customer service I have ever experienced.
Absolutely ZERO customer support at every step of my purchase, the website has such incredibly poor functionality that I somehow ordered the same item twice without it letting me know until I noticed my bank had been charged twice. The returns process has been agonising, up to now I am yet to receive ANY correspondence regarding my return or when I would expect to get a refund, and it’s been over three weeks (Jan 9th - Feb 8th). I have had to instigate the assistance of my bank in retrieving my money, hopefully Monzo will be more helpful that Mulberry.
It’s staggering to me that a luxury brand of international repute could have customer “service” quite as appalling as what I have experienced with Mulberry, I’m sure it won’t mean a thing to them but I will adamantly say: I will NEVER shop from them ever again, and if you’re reading this to consider a purchase from Mulberry I implore you to think twice. If you really want a particular Mulberry product I suggest you buy from a concession in a department store, avoid buying direct from the website at all costs.

9 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Setsuna.

Thank you for your feedback. We really appreciate this so that we can improve our service moving forwards.

We are sorry to hear of this and understand how frustrating this must be for you. This is never the experience we want our customers to have.

We want to help and get this looked into for you. The refund timeframe once this has arrived back is 5-10 working days so this should have been processed by now.

We cannot identify the order from this review but if you can please email our Customer Care team, we will get this looked into for you.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Non delivery refund refused

I purchased a bag 16/01/23 to be delivered to my home address. To date I have not received and on the tracking it shows that it was left in my neighbours unlocked open porch, my neighbours were not in. I did not request for my bag to be left in an unsafe place however mulberry claims that it’s t&c state that they can leave my bag wherever they or DPD see fit so have refused a refund. Do not buy anything from this company as according to them you accept this condition. For a company claiming to be a luxurious brand the customer service is appalling. I would not be surprised if they are going into administration due to the staffing issues, telephone line down and refusal to refund. Buyers beware. Avoid at all costs. I have escalated and will now need to contact my credit card to request a chargeback,

7 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello.

Thank you for your feedback.

We are so sorry for the disappointment caused here and we understand this is concerning for you.

We can see that our team have now concluded the investigation and a full refund for your order has been issued inline with DPD's conclusion.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Would give 0 star if I could

Would give 0 star if I could. The worst customer service experience I’ve ever encountered. No acknowledgement of my return. Thankfully I paid with PayPal and THEY refunded me as I had proof of returning via DPD and proof it was received. I will NEVER order from them again. They have done nothing for me as a company - customer service WHAT A JOKE !!!!!

10 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Maisy.

We are so sorry to hear of your disappointment.

We are working through a high volume of returns and our team are working in date order.

Our refund timeframe is 5-10 working days from when this arrives back with us, an acknowledgement will be sent once the team reach this. The order will then be quality assessed and refunded. You should also receive confirmation of the refund being processed.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Customer services busy but helpful

I had trouble getting hold of Mulberry in regards to returned item and was concerned. I returned a bag via DPD who stated they had not collect my item. I luckily had photos of the him collecting the bag. DPD would not entertain the complaint. It has to come from mulberry. I contacted mulberry via email and phone messages left but no response. However, after contacting them through Facebook messenger I had a prompt response. The issue was sorted in one day and the money back in my account. I wish it had of been easier to contact mulberry but I am pleased to say it was resolved and those I had contact with could not be more helpful. Thank you for sorting my refund.

1 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Carly.

We also sorry to hear of the troubles you have had with your return.

Our customer care team have been dealing with an unprecedented volume of emails this winter sale but the team are working hard to respond to emails as quickly as possible. Phone lines have been down due to a network provider issue which we are working with them to fix.

When DPD collect, they should always provide a collection receipt to you. We are sorry that this was not provided on this occasion for you.

However, are pleased that this has been dealt with now for you and your refund has been processed whilst our investigation continues with DPD.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Are Mulberry going bust? Thinking they must be!

I just wish I had looked on this website before making a purchase from this company because I am having a nightmare obtaining a refund like so many others. They are very quick to take your money but try and get it back from them!

Started the refund process on 5 January 2023 and still no sign of the return of the monies on 1 February 2023 despite them confirming they received the goods back on 20 January 2023. The delay between 5 January and 20 January being totally due to the lack of response from Mulberry.

I have never experienced such poor customer care and they position themselves as a premium brand. I can only think they are going bust.

Avoid.

1 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Clare

We also sorry to hear of the troubles you have had with your return.

Our customer care team have been dealing with unprecedented volume of emails this winter sale. This has meant that the response time is a little longer than we would hope for. However, the team are working hard to respond to emails and bring the response time back down to our usual standard.

The current time frame for a refund to be processed once this arrives back with us is 5 to 10 working days. We cannot identify your order from this review to look into this but if you have emailed our Customer care team, they will get back to you as soon as possible.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible experience!

I am absolutely shocked by my shopping experience on this site. Purchased a wallet last week and still haven't heard from them! I wanted to cancel the order as it was a mistake, so I sent countless messages to customer service but still no answer. For the price of these goods, the shopping experience shouldn't be as bad. AVOID AT ALL COSTS!

31 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Sarah.

We are so sorry to hear this.

Our customer care team are dealing with an unprecedented volume of emails this winter sale and are working hard to get back to all our customers.

If you have emailed, we will get to you.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I had to wait over two weeks for a refund.

I returned a handbag with the shop directly on the 14th of January. I was told the refund would take from 3 to 5 working days. I received a refund on 31/01. Will not shop with the again, appalling experience from "exclusive" brand. Their customer service phone number does not work.

31 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Aleksandra

We are sorry to hear of this and understand how concerning this is for you as you are awaiting your refund.

We cannot identify your order from this review, but if you could please email our customer care team, we will get back to you as quickly as possible.

Our phone lines are currently down due to a network provider issue which we are working hard to resolve but our customer care team are working through their emails and will come back to you

Thanks, Mulberry.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Happy purchaser!

Over the past few weeks i have purchased 3 bags on different occasions. All have arrived well packaged, in expected condition and in timely manner.

Such a shame to read all these negative comments with regards to Mulberry customer services. I hope it improves again soon!

31 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Tanya.

Thank you for your feedback.

We are so pleased to hear of this and hope you enjoy using your new Bags.

This winter sale has been extremely busy but our Customer Care team continue to work hard to support all customers.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Terrible

Pretty much the same awful experience as everyone else and if I could score no stars I would.
Shocking experience since I ordered on 26 December and here we are over a month later and I am still waiting on a refund to the tune of nearly £2k.
Delivery was delayed beyond expected date and couldn't get hold of anyone to find out what was happening.
Tried to organise a return, no response to emails, phone lines "currently down" Eventually had a link sent to book a return via DPD after about 2 weeks and even that didn't go as it should. No confirmation of expected collection date and no ability to track the items.
My order was eventually collected by DPD 10 days ago and it is still showing as awaiting a label; I have no idea where it currently is.
Impossible to speak to anyone by any means of communication.
Truly shocking for what was once a reputable high end retailer.
And don't even get me started on "sorry we are dealing with unprecedented demand due to our winter sale" ..... more than happy to take thousands of pounds of customers money, not so quick to resolve issues or return it though.
Update - finally I have had a response and my refund on 03/02 so I've given them an extra star. Fortunately I don't buy many bags so by the time I'm ready for my next purchase hopefully things will have improved!!

31 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Zoe.

We are so sorry to hear of your disappointment and understand this is concerning as you are awaiting your refund and cannot reach us.

We have been extremely busy and as you have said, the volume of contact has been unprecedented this year. Our teams across Customer Services and our warehouse teams dealing with returns are working as quickly as possible, but we understand the frustration this has caused.

We are pleased to hear you now have been contacted and hope we can welcome you back in the future to show you the very best of Mulberry.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shocking.......

Sent a bag back via DPD on the 19th Jan and from DPD tracking I can see that it was received by Mulberry on the 23rd Jan signed for by Emily. I have had no email to let me know that Mulberry have received my return, no reply to my emails and I can't get through by phone as they say they've been having issues with their telecoms provider since the 9th Jan. What large luxury brand company would allow their telecoms to be not working for all this time? Absolutely unbelievable!!! FIX your phones Mulberry and start communicating with your customers. Better still, start processing refunds!
Update 02/02/23 - I have now been contacted by Mulberry and they are processing my refund will update this review when I actually get the refund.
Update 13/02/23 - I now have my refund

30 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Lisa.

We are sorry to hear of your disappointment. Our Customer Care team are working through an unprecedented volume of emails this winter sale.

Our return timeframe is 5-10 working days for the refund to be processed once this is back with us. We can now see the refund has been processed our end so should be with you shortly.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful Customer experience

Bought 3 bags in the sale. None were amazing so returned over a weeks ago. No refund received, no way to get hold of customer services by phone or email, Awful awful experience, no idea whether I'll ever see my money again.

UPDATE: Despite the response below - still no update from customer services and no refund. It's now been month. Feel very angry and helpless.

28 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

We are so sorry to hear of this. We totally understand that this is frustrating for you. Our customer services team have had an unprecedented number of enquiries this winter sale, so aren't working to our usual standard of 24 hours. We are working to get back to everyone globally, however, and really thank our customers for their kind patience and understanding during this time. 

We can see your refund has now been processed for you.

Thanks, Mulberry

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Returned a bag I bought three weeks ago…

Returned a bag I bought three weeks ago and have not got a refund or acknowledgement they have received the bag. Impossible to get in contact with mulberry on the phone and no reply to emails. I fear I may be left without a refund the way it’s going. A bag that cost hundreds of pounds and they play around like this. Definately avoid this company if you can.

6 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Janice.

We are so sorry to hear that you have not heard of your refund. Our Customer Care team are working through an unprecedented volume of emails this winter sale, we will get to you.

We cannot identify your order from this review but please do email so we can contact you back and look into this as we really do want to help.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid this company !!!!

Hi, I returned an item via Mulberry dpd service 7 days back and the dpd tracking service says the item was delivered to their office . However no refunds processed yet and when I go to my account to view the status of the refund it shows that the item is still not returned. No response to emails and no one answering their customer service phone line. I’m worried now that I have returned the item without a refund. No product or money now. Such an appalling service for a luxury brand like Mulberry. Will never use them again. I’m going to raise it with Citizens advice bureau and Action fraud as they are scamming people for large amounts. Avoid using them !!!

20 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Mary.

We are so sorry to hear of this. We totally understand that this is frustrating for you. We are receiving an unprecedented volume of emails this winter sale and our team are contacting customers as efficiently as possible.

We can see you have now been in touch with our Customer Care team who have explained the delay and our current time frames.

We do hope we can welcome you back to in the future and show you the best of Mulberry, as we know that this has not been the case on this occasion.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I wish I could score a zero

I wish I could score a zero! I have been trying to return an order since 6th Jan. 4 times I have tried to make contact but I keep getting the same message and in the past 2 emails I have followed a link to return through DPD Parcelshop which then says there are no Parcelshops in my area!!! Tried again this evening and it says the parcel has been returned via Parcelshop and cancelled??? It certainly has not been returned as it is still in my house and I certainly have not received a refund. Is there anyone who can help me please???????
Update- Mulberry finally replied to my message and arranged a pick-up with DPD, emailed me to say they were processing the refund but have only refunded £527 even though the order was for £584. I have emailed customer service but again no reply.
Update 23/2/23- Lilly from Customer Services replied to my email and immediately refunded remaining £57, thank you Lilly!

6 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Siun.

We are so sorry to hear this.

Our Customer Care team are working through an unprecedented volume of emails this winter sale so are very sorry for the delay.

We cannot identify your order from this review but if you have emailed us for support, we will be in touch as soon as we can to rebook this for you.

Our new returns system does allow customers to book their own DPD returns, we apologise that this has not worked for you on this occasion.

Our customer care team will reply to you as soon as possible regarding your refund.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shocking returns customer service!

Shocking returns customer service!! I have been trying to return an order since the 6th January. After hearing nothing for 10 days I chased and was emailed a link to process my return online. The link wouldnt accept my order so I emailed straight back and im still waiting on a reply another 10 days later! I am getting more concerned that I will be left out of pocket for an order I have been trying to return for 20 days!

6 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Sophie.

We are really sorry for the time this has taken. Our Customer Care team are working through an unprecedented volume of emails this winter sale.

We can see that you have now been contacted to arrange your return and we are delighted to confirm we do have a new returns process where customers can arrange their own DPD return.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Lies lies lies

I booked a virtual appointment with one of the outlet stores to purchase a bag, I was originally told that this would cost £125, the next day when I had asked for the payment link to be sent to me the bag was now £295. Apparently nothing could be done to honour the lower price that I was originally told. Having consulted Citizens Advice Bureau on this occasion I was informed that Mulberry had breached the Pricing Marking Order 2004 and the The Consumer Protection Act 1987 which makes it an offence to indicate a price for goods or services which is lower than the one that actually applies. This means that I am well within my rights to report the company and the store to Trading Standards. Having been a Mulberry customer for quite some time, this situation coupled with a negative experience at the Covent Garden Store which I also reviewed on here means I won't ever consider a purchase from any stores ever again

23 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Mel.

We are sorry to hear of your disappointment.

As the price was incorrectly quoted prior to the sale of the item we are not legally obliged to honour the price provided if we notify of the error before the payment is made. This error was advised of and the price is £295.

Both our Covent Garden store and Customer Services have been in touch to explain the reasons why and have apologised for this human error.

Thank you, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

shocking returns process and customer…

shocking returns process and customer service non existent

25 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Andy.

We are delighted to say that we have launched a new returns system for our UK customers. Our hope, as we move into 2023, that this will be a welcome change for our customers as they have the ability to directly control their own returns and carrier collections.

Our Customer Services is available via email and will respond within 5 - 10 days to queries.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

IMPOSSIBLE TO WORK WITH

Yes I am having the same difficulty. I can't get them by phone or email no customer service whatsoever. I concur with other reviews the worst company I have ever dealt with and for a luxury brand. There is a label in the box which clearly means they want me to pay to return it which I will have to do as I can't get hold of them BUT I have not got an RMA from them so they had better refund me anyway. Beware it is impossible to contact them., NOW EDITING I got in touch with one of their shops and told them the problem and she must have got through to HQ as the next time I tried the returns portal on their web site I did get a return label with RMA so the parcel has actually gone. BEWARE their returns are only 14 days for sale items and not 28 days as per norm. NOW am waiting for a refund which as yet not been forthcoming. If they stipulate 14 day returns I expect an immediate refund - how long will it take?

25 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Patricia.

We are so sorry to hear of this. Our Customer Care team are working through an unprecedented volume of emails this winter sale, and are getting back to customers as soon as possible. We do understand this is frustrating.

Our refund time frame is 5-10 working days once this is back with us. We do have an email from you so will respond here also.

Thanks, Mulberry.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought bag in the sale

Bought bag in the sale - returned but no refund after over a week - no response to emails, phone never answered - terrible customer service for a so called luxury brand - have shopped for years at Mulberry - never again

24 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Mulberry England

Respuesta de Mulberry England

Hello Cathy.

Thank you for your feedback.

We are so sorry you have been unable to reach us. Our phone lines have been down due to a network provider issue, and our Customer Care team have been working through an unprecedented volume of emails this winter sale.

Our refund timeframe is currently 5-10 working days, but we can see Customer Care have now confirmed your return.

Thank you, Mulberry.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más