MW Vehicle Contracts Opiniones 

436
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,6

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Gabby at MWVC was soooo helpful from the start. Clear communication, always cheerful and remembered our conversations. I wanted a VW T6 for converting to a camper, for a very personal reason. She lis... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I brought a ford transit custom dealing with Erica. She was brilliant all the way through and even when i got put into contact with other people of the company they were just as useful/helpful. The o... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Had a great experience with MW Vehicle Contract, done an application online and after that I was contacted by Jack when he explained everything to us. After we agreed on what truck to choose to suit p... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Everything ran seamlessly from start to finish. MW Vehicle Contracts comfortably had the most competitive quote by quite a wide margin, we then had excellent communications throughout and two weeks la... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Servicio de leasing
  2. también en la categoría
  3. Agencia de alquiler de automóviles
  4. Agencia de alquiler de camionetas
  5. Servicio de arrendamiento de automóviles

Escrito por la empresa

Business, Fleet and Personal. We work with the UKs leading vehicle funders to offer you the best car, van and pick-up leasing deals available.


Información de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

436 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,6

Todas las opiniones

(436)

58 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to deal with

Easy to deal with, great communication while being very helpful.

15 de septiembre de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Iain, Thank you for your feedback. We are so glad to hear you have had a great experience with our team. We look forward to working with you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Service was top notch

Service was top notch. Sorted the best deal for my dream car

11 de septiembre de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Harvey, Thank you for your feedback. We are so glad to hear that our team has managed to source you your dream car for the best deal! Enjoy your new car, we look forward to working with you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great team

Great team, easy to deal with, would recommend.

20 de agosto de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Mr Bragg, Thank you for your feedback. We are so glad to hear you have had such a good experience with our team. We look forward to working with you in the future.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Great service although I was promised…

Great service although I was promised different wheels, grill and splitter but didnt get them ,

17 de agosto de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Pete, Thank you for your feedback. We are glad to hear you have received a great service from our team. We are also sorry to hear you haven't received the additional items as promised. If you could please send an email to our customer relations team, we can investigate this further for you. Customerrelations@mwvc.co.uk.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Competitive pricing

Competitive pricing, good communication, and a pleasure to deal with Ross and Tasha from start to finish. Highly recommended!

4 de agosto de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Simon. Thank you for your feedback, we are glad to hear you have a such a great experience with both Ross and Tasha and we were able to provide you with competitive pricing. We look forward to working with you again in the future.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

When the vehicle was delivered it was…

When the vehicle was delivered it was dirty with 175 miles on the clock hardly any fuel
And they had the payment two days before delivery when it was due to be taken 10 days after delivery,

5 de agosto de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Nicholas,

We’re sorry to hear that your vehicle was delivered in a condition that was not up to the expected standard. This is certainly not how we want our vehicles to be presented at the point of delivery. Had we been made aware of the issue at the time, we would have done our best to offer further support and help resolve this for you.

In regard to the mileage on your vehicle, as the vehicle had been driven prior to delivery, the delivery mileage was 500 miles. Your finance agreement will commence based on the mileage recorded at the point of delivery to you.

We also apologise for any missed communication regarding your payments. Unfortunately, this is outside of our control. However, if you would like us to look into this further on your behalf, please contact our Customer Relations team at customerrelations@mwvc.co.uk.
Thanks

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I got the car I needed at a competitive…

I got the car I needed at a competitive cost but had to wait almost 8 months

3 de agosto de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi William, Thank you for your feedback. We’re pleased to hear that you were able to get the car you needed at a competitive price. We sincerely apologise for the long wait of almost eight months and understand how frustrating that must have been. We appreciate your patience and are glad that, in the end, we were able to provide you with the right vehicle at a good value.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Smooth service

Smooth service , kept me up to day with all steps and even the after care with the car

Big thank you to Ross Smith !!

24 de julio de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Ricky, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you have had such a great experience with Ross. We look forward to working with you in the future. Thanks

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I enquired about a Ford Transit Custom…

I enquired about a Ford Transit Custom advertised at £251.83 + VAT per month.

After speaking with Henry in the sales team, the monthly price increased to £297, and after completing the finance application it increased again to £457 per month.

I was later told this was because my business is newly established and has only been trading for a few months. I completely understand that finance is subject to status and that newer businesses may not qualify for the headline rate.

My disappointment is that this wasn’t explained from the outset. Had I been told that a newly established business was unlikely to qualify for the advertised rate, it would have saved everyone a lot of time and avoided raising expectations.

I was also told that my application would be submitted to see if a better outcome could be achieved. Unfortunately, after that I heard nothing further. I wasn’t updated or contacted with any outcome and was left to assume the matter had simply been dropped.

Overall, I found the process disappointing. The staff were polite, but I believe there needs to be much greater transparency about who is actually likely to qualify for the headline prices that are advertised, along with better communication throughout the process.

28 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Valantino, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your experience didn't meet your expectations.
We completely understand your frustration regarding the changes to the monthly payment throughout the finance process. While our advertised rates are subject to finance approval and individual circumstances, including factors such as how long a business has been trading, we appreciate that this could have been explained more clearly from the outset. Setting the right expectations early is important, and we're sorry that this wasn't your experience.

We're also disappointed to hear that you didn't receive a follow-up after your application was submitted for further review. Keeping our customers informed throughout the process is something we strive for, and we apologise that our communication fell short on this occasion.

We genuinely value your feedback, as it highlights areas where we can improve both our transparency and our communication. Thank you again for bringing this to our attention, and we wish you and your business every success moving forward.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great company to deal with

Great company to deal with, David and Natasha were excellent every step of the way. Great communication, the whole process was seamless down to delivery.
Well done guys, I would definitely recommend you.

15 de julio de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Mr Cheater, Thank you for your feedback. Were so glad to hear that you have had a seamless process with your new car. Our team are always striving to make each step as simple and efficient as possible. We look forward to working with you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

From the start MW talked everything…

From the start MW talked everything through to a very high standard and we couldn’t be more pleased the way it all went .

7 de julio de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Roger, Thank you so much for your feedback, our team always try their up most best to go above and beyond to support our customer and we are glad to hear you have experienced this. We look forward to working with you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good customer service

Good customer service. Keeping me up to date with everything.
Thank you Gabby and Archie

6 de julio de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi, thank you for your feedback. We are so happy to hear you had a great experience with our team. We look forward to working with you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

my agents were wonderful

my agents were wonderful. Great communication and responsiveness.

8 de julio de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Susan, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you have received such a great experience with our team. We look forward to working with you in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

New car

Excellent all round
Hassle free

29 de junio de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Trevor, Thank you for your feedback. We are glad to hear you have had a great experience with us. We look forward to working with you again.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service as always

25 de junio de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Andy, Thank you for your feedback. We are happy to hear you have had such a great experience with us and we look forward to working with you in the future. Thanks

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service

Great customer service - would highly recommend

22 de mayo de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Claire, Thank you for your feedback. We are so glad to hear you have had such a great experience with us and look forward to working with you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very good service and communication all…

Very good service and communication all the way through the process. Would highly recommend.

19 de mayo de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Jonathan, Thank you so much for your feedback. We are glad to hear your experience with us has been great and that our team communicated with you through out the process. We look forward to working with you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service as always.

Excellent service as always.

1 de mayo de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Russell, Thank you for your feedback. We are glad to hear you have received excellent service from our team. We look forward to working with you in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service from sourcing the vehicle…

Great service from sourcing the vehicle we required to updates on delivery to actual handover. Communication from start to finish was excellent from both Joe and Archie.
Overall, a really positive experience.

23 de abril de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Nick, thank you for your feedback, We are glad to hear your experience ordering and receiving your new vehicle was excellent. Our team take pride in ensuring a smooth process is received throughout.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick and easy to deal with

Quick and easy to deal with, no hassle and no pressure

24 de abril de 2026
Logotipo de MW Vehicle Contracts

Respuesta de MW Vehicle Contracts

Hi Ewan, Thank you for your feedback. We are glad to hear you had such a good experience with us and didn't feel pressured at any point. We aim to make the process as smooth and stress free as we possibly can. Thank you!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más