My 1st Years Opiniones 

17.260
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 2 estrellas sobre 5

My discount code was not applied properly as I wanted to pay so it was more expensive than what I was originally willing to spend. The small card I wrote was not included in the package so the recip... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We received a gift for our daughter's birthday and have used the website several times since. Everything we've purchased has been wonderful and has truly made for memorable, unique gifts that people r... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfect from start to finish... I love My First Years, always quality products and the website is easy to navigate. Quick delivery too! My grandson loved his personalised Iggle Piggle and the Elephant... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovely gifts. There was a quality issue with my order a few months after purchase. When I asked if a replacement was possible, Krisha was very prompt in her response and organised it immediately. Grea... Ver más

La empresa ha respondido


Información sobre la empresa

  1. Tienda de regalos
  2. también en la categoría
  3. Tienda de juguetes para niños
  4. Tienda de ropa infantil
  5. Tienda de ropa para bebés
  6. Tienda para bebés

Sobre My 1st Years

Escrito por la empresa

The Home of Personalised & Unique Baby Gifts.

Welcoming a new baby into the world is a moment like no other — a time filled with boundless love, joy, and unforgettable memories. At My 1st Years, we understand how precious these first moments are. That’s why we’re here to help you celebrate this once-in-a-lifetime occasion with beautifully crafted, personalised gifts that capture the magic of early childhood.

From their very first cuddles to their first steps, every keepsake from My 1st Years is designed to grow with them.

Discover uniquely personalised baby gifts that make every milestone unforgettable.

Choose from classic teddy bears, soft knitted blankets, and tiny high-top trainers made for little adventures.

Enjoy our signature personalisation expertise, perfected with care and attention to every detail.

Each item can be embroidered, flocked, printed or engraved with a name, birth date, or heartfelt message.

Create a meaningful keepsake that celebrates love, family, and the joy of new beginnings.

Información de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

17 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,4

Todas las opiniones

(17.260)

1129 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fabulous swevice

Beautifully made personalised item. The perfect gift for my granddaughters first birthday. Secure and excellent courier delivery service

10 de agosto de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Andrew,
Thank you so much for your wonderful 5-star review!
We’re absolutely delighted to hear that you were so pleased with your personalised item and that it made the perfect gift for your granddaughter’s first birthday. It’s also lovely to know that you were happy with the secure and reliable delivery service.
Thank you again for choosing My 1st Years – we really appreciate your kind feedback!
Best regards, Shannon , Customer Services, My 1st Years

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Half my order didn't arrive lost over…

Half my order didn't arrive lost over £100 worth of items and was told to send a photo of binned cards box which was binned on the Friday of delivery and customer service wasn't available over the weekend and was told this on the Monday. I've spent so much money with 1st years and now they've robbed me they've lost alot of custom from myself and family
Terrible company

11 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Holly,
Thank you for taking the time to leave your feedback.
We’re extremely sorry to hear about the issues you experienced with your order and completely understand how upsetting and frustrating this situation must have been, especially given the value of the items you were expecting to receive.
We’re also sorry to hear that you were asked to provide packaging that had already been disposed of before you were able to contact us. We appreciate how difficult this would have been, particularly with our Customer Services team being unavailable over the weekend.
We would really like the opportunity to review this matter properly and see what we can do to help. We have contacted you directly by email, so when you have a moment, please could you take a look and reply to us so we can investigate this further for you.
We’re very sorry that your experience has left you feeling this way, especially as a returning customer, and we hope we can work towards resolving this for you.
Best regards, Shannon , Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Oh how I love this site

Oh how I love this site. I found it by accident last year when looking for a 1st birthday present. It's now my go to place for newborns and 1dt birthdays and everyone who has receivedy gift also loves the products. Love love love

11 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Ruth,
Thank you so much for your wonderful 5-star review!
We absolutely love hearing that My 1st Years has become your go-to place for newborn and first birthday gifts. It’s so lovely to know that not only do you enjoy choosing the gifts, but that the recipients love them too!
Thank you again for choosing My 1st Years and for your continued support – your lovely feedback really means a lot to us!
Best regards, Shannon , Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The quality products

The quality of their products is what makes me go back to order another personalised bag for my second baby.
The items are very well made, design is great and delivery reliable.

11 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Marta,
Thank you so much for your wonderful 5-star review!
We’re absolutely delighted to hear that the quality of our products has brought you back to order another personalised bag for your second baby. It’s lovely to know that you’ve been so pleased with the design and reliable delivery.
Thank you again for choosing My 1st Years and for your continued support – it really means a lot to us!
Best regards, Shannon , Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Definitely recommend

I purchased some very cute books which was dispatched almost immediately.
Altough after 9 days, i had no luck tracking my parcel. I emailed My 1st Years and they said they will look into this for me.
2 days later I finally received my parcel.
I am very pleased with my purchase, and communication with My 1st Years was 100%

11 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Anne,
Thank you so much for your wonderful 5-star review!
We’re so pleased to hear that you were happy with your cute personalised books and that, despite the delay with the delivery, our team was able to assist and keep you updated along the way.
We really appreciate your patience while this was being looked into, and it’s lovely to know that you were so happy with both your purchase and the communication you received from us.
Thank you again for choosing My 1st Years – we really appreciate your kind feedback!
Best regards, Shannon , Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant people

Bloody brilliant people

11 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Dean,
Thank you so much for your brilliant 5-star review!
We’re absolutely delighted to hear that you had such a great experience with us. Your feedback really made us smile and means a lot to the whole team.
Thank you again for choosing My 1st Years – we really appreciate it!
Best regards, Shannon , Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fabulous customer service

Fabulous customer service, there was a problem with Evri so didn’t get the parcel sent a WhatsApp and the issue was dealt with immediately thank you fabulous products will definitely be buying from this company again

10 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Natalie, thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that our team was able to resolve the issue with Evri quickly via WhatsApp. It’s wonderful to know you’re happy with our products too, and we really appreciate your kind words and support. We look forward to welcoming you back again soon!
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor poor quality in a fancy box

Poor poor quality in a fancy box! Babies house coat. Really thin material, expected more especially for a baby!
I will be returning this item, very disappointed as was a 1st birthday gift..likely won’t hav time now to order a personalised gift to come from somewhere else!!

9 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Louise, we’re so sorry to hear that you were disappointed with the quality of the dressing gown, especially as it was intended as a first birthday gift. We always strive to provide high-quality products, so we’re sorry to hear that this item didn’t meet your expectations.
We really appreciate you taking the time to share your feedback, and we’ll make sure this is passed on to our relevant team.
Please do get in touch with our Customer Service team, who will be happy to look into this further. Many thanks.
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great products

Great products, fantastic service. Very well made gifts

10 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Paula, thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you’re pleased with the quality of our products and the service you received. We’re so glad you found our gifts well-made and hope to welcome you back again soon!
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Delivery was not great

Delivery was not great
Evri delivered eventually
The activity table was not to my satisfaction legs not very stable and other pieces very tricky to put together
For the price it was just not worth it

8 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Margaret, thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that the delivery was not as expected. Our standard delivery service can take around 5 working days, although we appreciate how frustrating it can be when a parcel takes longer than expected to arrive.
We’re also sorry to hear that you were disappointed with the activity table, particularly with the stability of the legs and the difficulty assembling some of the pieces. We always strive to provide high-quality products, so we’re sorry to hear that this item did not meet your expectations.
We really appreciate your feedback and will make sure your comments are passed on to our relevant team for review.
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quality gift received within timescales…

Quality gift received within timescales and updates when necessary. Beautiful gift

10 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Janet, thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you were pleased with the quality of your gift and that it arrived within the expected timescales. It’s wonderful to know you loved the gift and found our updates helpful too. We really appreciate your kind words!
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely love the baby blocks

Absolutely love the baby blocks. Perfect for our newborns bedroom.

10 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Rachel, thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you absolutely love the baby blocks and that they’re such a perfect addition to your newborn’s bedroom.
We always strive to create beautiful, high-quality personalised gifts that can be treasured and enjoyed for years to come, so it’s lovely to hear that you’re so pleased with your purchase. We hope the blocks make a special addition to the room and become a treasured keepsake as your little one grows.
Thank you again for choosing My 1st Years and for taking the time to share your lovely feedback. We really appreciate it!
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovely products

Gorgeous products, love everything I have received. Ordered multiple times from this website and never been disappointed.

10 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Beth, thank you so much for your wonderful review! We’re absolutely delighted to hear that you love your purchases and that you’ve had such a positive experience with us across multiple orders. We always strive to create beautiful, high-quality personalised gifts that our customers can treasure, so it means so much to know that you’ve never been disappointed with your orders. Thank you for continuing to choose My 1st Years and for your lovely support — we really appreciate it!
We look forward to welcoming you back again soon.
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Dressing gown bought for granddaughter…

Dressing gown bought for granddaughter beautiful quality quick delivery very pleased with purchase

9 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Lisa, thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you were so pleased with the dressing gown you purchased for your granddaughter and that you were happy with the quality.
We always strive to create beautiful, high-quality personalised gifts that make those special occasions even more memorable, so it’s wonderful to know that your purchase lived up to your expectations. We’re also pleased to hear that your order arrived quickly and smoothly.
Thank you again for choosing My 1st Years and for taking the time to share your kind feedback. We really appreciate it and hope to welcome you back again soon!
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very disappointed

I ordered what I thought would be a cute little bag for my son’s nursery. I based my order looking at the pictures and the title of the bag. In hindsight I should have taken a closer look at the measurements however when I filtered out to normal bags the Borg Teddy bag seemed ideal. It didn’t come up under the ‘ mini’ bags so I assumed this should be a good size. The image showed a older girl carrying a bag that looked massive against her body. Naturally I personalised the bag with my child’s name. On receiving the bag I was highly disappointed! It was absolutely tiny ! When you pay nearly £30 you expect a good size bag. I immediately emailed the team at my first years but all I got was a generic , ‘ we will take into consideration your feedback’ and we cannot refund personalised items. I noticed there has been no changes to images on the bag so guess my feedback was useless. I’m writing this review so people are aware of the sizes of these bags. The team will only help you if you don’t personalise which seems ridiculous when my 1st years is advertised as a premium personalised gifting website.

11 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Rez, thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re very sorry to hear that the Borg Teddy Bag did not meet your expectations.
We always strive to provide clear product information and high-quality items. We do provide the full measurements of our bags on the product page to help customers choose the most suitable size, although we’re sorry to hear that the images and presentation led to a different expectation of the bag’s size.
We also appreciate your feedback regarding the product imagery and your experience with our Customer Service team. We’ll make sure your comments are passed on to the relevant teams for review, as we’re always looking for ways to improve the information we provide and the overall customer experience.
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick delivery and arrived when advised…

Quick delivery and arrived when advised in time slot. Lovely first birthday gift , excellent quality

1 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Corinne, thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that your order arrived quickly and within the advised delivery time slot. It’s wonderful to know that you were pleased with the quality and that you found it to be a lovely first birthday gift.
We always strive to create beautiful, high-quality personalised gifts that make those special moments even more memorable, so we’re thrilled that you were happy with your purchase. Thank you for choosing My 1st Years and for taking the time to share your kind feedback!
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fabulous Items, Superb service.

Very happy with the items I bought for my granddaughter, they are beautiful. I needed to contact customer services to amend the delivery address and Marie was very helpful and quickly sorted my issue out. Although I paid for the slower postage which said my items would be delivered in 5 working days they were delivered 48 hours later (and I had ordered personalisation). Fantastic service throughout and I’m very happy to recommend My 1st Years.

19 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Gail, thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you’re so pleased with the beautiful items you purchased for your granddaughter.
It’s also lovely to hear that Marie was able to help with amending your delivery address and get everything sorted quickly for you. We’ll be sure to pass your kind comments on to her!
We always strive to provide beautiful, high-quality personalised gifts alongside excellent customer service, so it’s fantastic to hear that you were happy with your experience from start to finish.
Thank you again for choosing My 1st Years and for recommending us — we really appreciate your support
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My 1st Years yes brilliant

My 1st Years yes brilliant
Evri.... Definitely no, 1 week delay in postage.

9 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Andy, thank you for your feedback! We’re really pleased to hear that you had a positive experience with My 1st Years, although we’re very sorry to hear about the delay with Evri. We understand how frustrating it can be when a delivery takes longer than expected.
We always strive to provide a smooth experience from ordering through to delivery, and we’re sorry that the courier delay impacted your experience. We’ll certainly pass your feedback on to our delivery team and Evri.
Thank you again for choosing My 1st Years and for taking the time to share your feedback.
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was so pleased with the…

I was so pleased with the personalised soft toy rabbit ,it is for our new Great Grandson .Will definitely order from you again.

9 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Jennifer, thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear you were so pleased with the personalised soft toy rabbit, especially as it's such a special gift for your new great-grandson. We strive to create high-quality, beautifully made personalised gifts that help celebrate those precious family milestones and can be treasured for years to come. We're so pleased to hear you'll be ordering from us again, and we hope your great-grandson loves his new cuddly friend!
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered some beautiful personalised…

I ordered some beautiful personalised items for my daughters first birthday. Dispatch and delivery was so quick considering it’s personalised. Really pleased with my order. Thank you

9 de septiembre de 2026
Logotipo de My 1st Years

Respuesta de My 1st Years

Hi Shania, thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you were so pleased with your personalised items for your daughter’s first birthday. It’s great to know that you were impressed with how quickly your order was dispatched and delivered, especially with the items being personalised. We hope they made her special day even more memorable! Thank you for choosing My 1st Years.
Best regards, Aleksandra, Customer Services, My 1st Years

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más