Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love Omlet products, but this review is specifically relating to their Customer Service. I had just ordered lots of parts to build a run extension and had some obscure pieces I wanted which I couldn... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ik heb een flinke uitgave gedaan voor een Cube met 4 meter ren met hendels, automatische deur, voerbakken en zonnescherm. Maar een bevestigingsbeugel meeleveren voor aan de cube is teveel gevraagd.... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Zippi tunnel and connector ordered a week ago . Tunnel arrived today but no connector , DPD have an order ready but not in receipt of item , emails just get a chat bot response phone lines are switche... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Further to my recent review, I'm submitting an update as my issue has now, at last, been resolved. In the end, Omlet sent me a new frame for my auto-door (free of charge), which I have successfully fi... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de animales

Escrito por la empresa

We’re Omlet and since 2004 we’ve been rethinking every aspect of keeping and caring for pets. Inspired by the magic when humans and animals connect, we watch, learn and ask so we can invent. Our products will make you wonder: why hasn't it always been done this way?


Información de contacto

3,1

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

1 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 97% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Such Lovely Customer Service

I love Omlet products, but this review is specifically relating to their Customer Service. I had just ordered lots of parts to build a run extension and had some obscure pieces I wanted which I couldn't find on the website. I managed to make rather a mess of ordering the other bits and their response times by email were so fast. I also had to ring in the end because I had managed to confuse myself with the various orders and I actually managed to speak to the lady I had been emailing. She was so incredibly polite and helpful and didn't at any point make me feel an inconvenience (which I certainly was!). Lovely people, thank you very much.

14 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Geen coulance

Ik heb een flinke uitgave gedaan voor een Cube met 4 meter ren met hendels, automatische deur, voerbakken en zonnescherm.
Maar een bevestigingsbeugel meeleveren voor aan de cube is teveel gevraagd. Geen coulance. Engels sprekende klantenservice en de chat is met een vertaalprogramma. Vre-se-lijk! Maar het product is meer dan prima.

12 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review en voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons zeer te horen dat u onze service als teleurstellend heeft ervaren, zeker na zo’n grote aankoop.

We willen graag toelichten dat een aparte bevestigingsbeugel voor de Cube niet nodig is wanneer u een Cube met ren aanschaft. In dat geval wordt er namelijk al een beugel meegeleverd waarmee het bedieningspaneel van de automatische deur direct op de ren gemonteerd kan worden. De Cube-beugel is alleen nodig voor klanten die een Cube zonder ren aanschaffen.

Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over het produkt zelf. We nemen uw feedback over de communicatie en klantenservice zeker serieus.

Met vriendelijke groet,

Clémence
Team Omlet

Valorada con 5 estrellas sobre 5

It’s always great shopping from Omlet

It’s always great shopping from Omlet - great products, innovative design, good value, clear communication.
Thanks 🐓

1 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Thank you so much, Sara, for your lovely review! We’re delighted to hear that you enjoy shopping with Omlet and appreciate our products, innovative designs, value, and communication. Your kind words mean a lot to the team. Thanks again for your support 🐓

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Update to recent review

Further to my recent review, I'm submitting an update as my issue has now, at last, been resolved. In the end, Omlet sent me a new frame for my auto-door (free of charge), which I have successfully fitted and my hens are now secure at night.

3 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Hi DiMac,

Thank you for taking the time to update your review.

We’re very pleased to hear that the issue has now been resolved and that the new auto-door frame was successfully fitted. Most importantly, we’re glad to know your hens are now secure at night.

We really appreciate your patience throughout the process and your willingness to share this update.

Best wishes,

Clemence
The Omlet Team

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Absence de service client et marketing… En fait pas absent, mais peu réactif

Absence de service client et marketing en France ...

Je viens de vous solliciter pour une offre incluant les frais d'envoi offert (réf #193644)

Réponse négative su cette offre.

Je commande le 13/04 : commande 2153029 avec une remise de 10%.

30h plus tard je pouvais utiliser le code PURR20 qui donne 20% de remise soit 444 € ce qui n'est pas rien.

Je ne comprends pas ayant sollicité vos services de ne pas avoir été informé de l'offre imminente. (Le poulailler va bientôt être livré mais j'ai l'impression d'avoir été floué.

Je ne désespère pas que vous fassiez un geste commercial (avoir sur votre site)

Absence de réponse, relance avant diffusion de mon expérience ...

REPONSE :
- Je ne parle pas français et j'utilise un outil de traduction. Je m'excuse si le message n'est pas correctement traduit.
- Je suis désolée d'apprendre que vous pensez que notre service client fait défaut. Ce n'est pas la norme à laquelle nous nous attendons et nous apprécions tous vos commentaires.
- En ce qui concerne la réduction PURR20, elle n'était disponible que pour les produits pour chats et n'aurait donc pas changé votre commande.
- Malheureusement, aucune offre ne nous est communiquée avant le jour où elle sera disponible et notre équipe n'aurait pas été en mesure de vous informer à l'avance à ce sujet.
--------------------------------------
Le code avait été testé par mes soins avec une remise de 444 € sur ma commande !!!

Mépris du client
------------------------------------
-----------------------------------------
Au final, geste commercial sous forme d'un avoir exceptionnel .....
Donc je passe à 2/5, Service client peu réactif mais pas absent

13 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires.

Je suis désolée d'apprendre que vous avez été déçu par les réponses que vous avez reçues.

Pour clarifier les choses, l'agent qui vous a répondu avait raison : nous n'avons pas connaissance à l'avance des promotions à venir, de sorte que la personne à qui vous avez parlé avant votre achat n'était pas en mesure de vous informer des offres futures. De plus, nous ne sommes malheureusement pas en mesure de répondre à votre demande de livraison gratuite.

Cela dit, nous accordons une grande importance à votre avis, et j'ai demandé à un membre de notre équipe chargée de l'expérience client de vous contacter aujourd'hui afin de voir si nous pouvons faire quoi que ce soit pour vous aider à résoudre ce problème.

Cordialement
Jacky
L'équipe Omlet

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Got the omlet hamster cage and stand…

Got the omlet hamster cage and stand from them. The cage is very nice size and sturdy saw for the stand. And it comes with extra items for it. I did also add a few more items in my order to try out. My one issue was the wheel came cracked and it is not completely silent but not too bad. Otherwise all good 👍

23 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Hello,

Thank you for your review and for your kind words about the Omlet hamster cage and stand. We’re so pleased to hear you’re happy with the size, sturdiness, and the extra items included in your order.

We’re very sorry to hear that the wheel arrived cracked and wasn’t completely silent. That’s certainly not the experience we want for our customers. Please contact us directly so we can look into this for you and help make things right.

Thank you for your availability,

Kind Regards,

Clémence
Team Omlet

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Omlet - more than a mess !

I have just completed the assembly of a 4 x4 x3 walk in chicken coop. I have never experienced such poor instructions or lack of product identification. A classic example is the various clips that hold the coop together ( Well nearly ). The numbers on the packets are not the same as the numbers on the instructions so you have to keep referring to the product identification chart in the beginning of the book. Life could be made easier by labelling all of the metal parts and taking the guesswork out of what fits where. The online video makes everything look easy. Think about this when you're trying to put the middle roof supports up and the outer roof supports keep disconnecting themselves. The video is filmed on a completely flat floor, with no wind or any other form of disruption, how many of us are putting up our coops in a completely flat garden or paddock ? You have to put insulation tape around the outer roof support joints just to keep them together long enough to get the roof on. To be honest, my cat could write a more intelligent set of instructions than your company has produced. I'm sure that Omlet will come back with their usual pathetic excuses about ' high volume of calls ' etc - try employing some more staff. Your excuses are beginning to wear thin with anyone who has been on the receiving end of them. Fortunately, my clients didn't order an automatic door !

If I could have given you no stars, I would.

14 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Hello Don,

We appreciate you taking the time to share such detailed feedback.

The issues you’ve raised around unclear instructions, inconsistent part numbering, lack of component labelling, and the challenges of installing the roof supports in real outdoor conditions are all valid concerns. We understand why this left you so disappointed.

We also take on board your point about the assembly video not reflecting the reality of many customers’ gardens or paddocks. Setup should be practical in real-world conditions, not just in ideal filming environments. This is why your comments have been shared with our product and support teams.

We’re sorry that your experience has left you with such a poor impression of Omlet. If you would be willing to contact our customer support team directly with your order details, we would like the opportunity to review this properly and see how we can help further.

Thank you again for the honest feedback.

Kind Regards,

Clémence
Team Omlet

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wrong order dispatched

Wrong order dispatched. No customer service phone number and no response on email. Do better!

15 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

We’re very sorry to hear about this and apologise for the frustration caused.

Please could you email us again and mark it FAO Jacky so that I can pick this up personally and help resolve the issue as quickly as possible.

Kind regards,
Jacky
Team Omlet

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Awful service

Zippi tunnel and connector ordered a week ago . Tunnel arrived today but no connector , DPD have an order ready but not in receipt of item , emails just get a chat bot response phone lines are switched off - something very suspicious here luckily paid on credit card if Omlet are going bust ? Not great service and why sent items separately seems separately - not been advised of any delays … good product but awful service

14 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Dear Paul,

Thank you for sharing your feedback.

We’re very sorry to hear about your experience. We indeed had to close our phone lines temporarily due to an exceptionally high volume of enquiries.

To clarify, we dispatch all items in an order at the same time, but in some cases couriers will separate boxes in transit, which can mean parts arrive on different days.

Please do contact us by email with your order details so we can investigate this properly and give you the correct update on your connector. We appreciate your patience and are sorry again for the inconvenience.

Kind Regards,
Clémence
Team Omlet

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Miserabler Kundenservice

Ich habe innerhalb von einer Stunde zwei Bestellungen getätigt, welche gegen Vorauszahlung beglichen werden sollten. Habe anschliessend den Kundenservice kontaktiert und um Zusammenfassung der beiden Bestellungen gebeten. Die Vorauszahlung in der Höhe von über EUR 4'500 habe ich vorgenommen und die Lieferkosten einmal überwiesen. Der Kundendienst war nicht in der Lage, die beiden Bestellungen zusammen zu fassen. Als Antwort kam ein KI generierter Text von einem KI Bot. Über die Hotline in Deutschland war niemand erreichbar, ob da überhaupt jemand arbeitet, ist äusserst fraglich. Aufgrund dieser negativen Erfahrung habe ich die Bestellungen dann beide storniert und warte seit über einer Woche auf die Rückerstattung meiner Vorauszahlung - bisher vergeblich. Zwischenzeitlich wurde ich von verschiedenen "Mitarbeitern" via Mail kontaktiert, was nicht zielführend war. Eine direkte Antwort auf Anfragen erhält man keine. Absolut nicht zu empfehlen!

6 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Guten Tag,

vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid zu lesen, dass Sie mit dem Ablauf Ihrer Bestellung nicht zufrieden waren.

Gemäss unseren Aufzeichnungen haben Sie uns erstmals am 7. April kontaktiert, und wir haben Ihnen am 9. April geantwortet. Aufgrund des aktuell hohen Anfragevolumens entspricht dies leider einer üblichen, aber angemessenen Bearbeitungszeit. Wie auch auf unserer Website angegeben, ist unsere telefonische Erreichbarkeit derzeit aufgrund der hohen Anzahl an Anfragen eingeschränkt.

Da Sie sich in der Zwischenzeit bereits selbst für die Stornierung Ihrer Bestellungen entschieden hatten, bevor wir auf Ihre ursprüngliche Anfrage zurückkommen konnten, war eine weitere Bearbeitung in Ihrem ursprünglich gewünschten Sinne leider nicht mehr möglich. Nachdem wir Ihr Anliegen geprüft hatten, haben wir Ihnen dennoch mögliche Lösungen angeboten. Da Sie an der Stornierung festhalten wollten, haben wir dies selbstverständlich entsprechend berücksichtigt.

Die Rückerstattung Ihrer Vorauszahlung wurde bereits bearbeitet und sollte in den nächsten Tagen auf Ihrem Bankkonto sichtbar sein.

Wir bedauern, dass Ihre Erfahrung nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat.

Mit freundlichen Grüssen,

Clémence
Team Omlet

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Changé votre transporteur

j’ai payé 12€50 la livraison, le livreur de votre transporteur ne s’est jamais présenté et ne m’a pas contacté après que je l’ai attendu depuis 9h15, il est 13h15 et au final il me l’a déposé au bout de la ville , je suis a pied et j’ai du à mal a me déplacé ! C’est de l’abus des trucs pareil ! Honte à votre service de transport ! Ca mérite -5 étoiles ! Du coup le colis va gentillement retourné d’ou il vient !

13 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Bonjour,

Nous vous remercions pour votre retour d'expérience.

Nous comprenons votre déception et regrettons les désagréments rencontrés lors de la livraison de votre commande.

Cette situation ne reflète pas le niveau de service que nous souhaitons garantir à nos clients. Nous souhaitons vous apporter notre aide et examiner votre dossier dans les meilleurs délais afin de trouver une solution adaptée.

Nous vous invitons à nous contacter directement en nous transmettant votre numéro de commande :

Par e-mail : info@omlet.fr

Par téléphone :
+33 04 11 92 12 80 (France)
+32 2 808 85 07 (Belgique)
+41 21 588 14 88 (Suisse)

Via notre service client :
https://www.omlet.fr/misc/contact_us/

Nous restons à votre disposition et ferons le nécessaire pour vous accompagner au mieux.

Cordialement,

Clémence
L'Equipe Omlet

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Expérience catastrophique + données bancaires par téléphone

Expérience catastrophique.
On me demande par mail d’appeler pour “sécuriser” une commande déjà payée… en transmettant des informations de carte bancaire par téléphone. Pratique totalement inacceptable en 2026.
Premier problème : j’appelle pendant les horaires indiqués → lignes fermées.
Deuxième problème : quand j’arrive enfin à les joindre, on m’annonce que l’appel est enregistré, tout en me demandant des données bancaires. Aucune transparence sur l’usage de ces enregistrements. Très inquiétant. Soit disant l'argent est bloqué entre les banques mais mon compte est bien débité et Omlet se doit d'honorer ma commande.
Troisième problème : refus total de proposer une alternative sécurisée (3D Secure, lien de paiement, validation bancaire…). C’est soit donner ses infos au téléphone, soit rien.
Résultat : refusant de prendre un risque évident, ma commande est tout simplement annulée.
On est face à des pratiques dépassées, potentiellement dangereuses, et un service client incapable de proposer une solution conforme aux standards actuels de sécurité.
À fuir.

10 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Bonjour Max,

Merci d'avoir pris le temps de partager votre retour, et nous sommes désolés d'apprendre que cette expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes.

Lorsque notre prestataire de paiement, Stripe, signale une transaction comme potentiellement frauduleuse — que ce soit en raison d'incohérences dans les informations de la commande, d'un comportement de dépense inhabituel, d'une localisation atypique ou d'un type d'achat considéré comme à risque — nous contactons le client par mesure de protection afin de vérifier qu'il est bien à l'origine de la transaction. Cette démarche existe avant tout pour protéger nos clients contre une utilisation non autorisée de leur carte.

Concernant l'enregistrement des appels, nous tenons à vous rassurer : bien que nos appels soient enregistrés pour des raisons de sécurité, nos agents désactivent systématiquement l'enregistrement lors du traitement des informations de paiement.

Nous sommes sincèrement désolés que vous n'ayez pas réussi à nous joindre lors de votre premier appel pendant nos horaires d'ouverture — cela n'aurait pas dû arriver.

Votre commande ayant été annulée, si vous souhaitez la repasser ou en discuter davantage, n'hésitez pas à nous contacter par e-mail en adressant votre message à l'attention d'Élodie avec votre numéro de commande. Nous serons ravis de vous accompagner.

Cordialement,
Élodie
Équipe Omlet

Valorada con 2 estrellas sobre 5

We bought the Eglu Pro

We bought the Eglu Pro, Mesh Run and a Automatic door. Overpriced trash. The process of building it took 7 days total because of the unclear, unnecessary amount instructions and how fiddly and ridiculous the process of putting it together was.

The run is complete nonsense and was a pain to put together, you connect it using tiny clips which are difficult to use and barely hold the flimsy mesh together and the automatic door hasn't worked once yet. Our chickens aren't kept near our house and every night we have to go across to them, a 10 minute walk, and shut it.

We bought the auto door thinking it would work wonders and we wouldn't have to put them to bed every night but for what the whole setup cost, near £2000, its pathetic.

There were parts missing of our order and incorrect parts sent. The chickens don't even like the plastic tat that is the house because of the scratchy sound it makes when they walk around inside.

14 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Hi Amelia,

Thank you for sharing your feedback, and we're really sorry to hear about the experience you've had.

We understand how frustrating this must be, especially given the investment you've made. While the vast majority of our customers find the assembly process manageable, we appreciate that everyone's experience can differ, and we're sorry it proved so difficult in your case. That said, the Autodoor should absolutely work reliably, and receiving missing or incorrect parts is something that simply shouldn't happen: we take full responsibility for those issues and want to get them resolved for you.

We'd really like the opportunity to put things right, particularly regarding the Autodoor and the missing and incorrect parts. Could you please contact us via e-mail, addressing your message to the attention of Élodie and including your order number? This way we can locate your account, prioritise your case and work with you to find a resolution.

We'd love the opportunity to get this sorted for you.

Kind regards,
Élodie
The Omlet team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Refund not received for returned item

Ordered an item and returned it nearly a month ago. No reply to emails or social media messages and still no refund despite sending proof of postage. No communication from company.

18 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Hi KG,

Thank you for your feedback, and we're truly sorry to hear about your experience. Waiting nearly a month for a refund without any communication is not acceptable, and we sincerely apologise for this.

Unfortunately, we're unable to locate your order with the information available to us here. Could we kindly ask you to contact us once more via e-mail, addressing your message to the attention of Élodie? Please include your order number and proof of postage, and we will ensure your case is prioritised and resolved as quickly as possible.

We understand that reaching out again is far from ideal given your experience, but we want to make sure this gets to the right person so we can put things right for you.

Our sincerest apologies once again.

Kind regards,
Élodie

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Achat récent d’un poulailler

Achat récent d’un poulailler, satisfait du produit mais très déçu du service client.
J’ai reçu une promotion de -20% juste après ma commande, et aucun geste commercial n’a été proposé malgré ma demande.
Dommage, une solution simple aurait permis d’éviter un retour inutile.

2 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Bonjour Alex,

Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis, et nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes satisfait de votre poulailler !

Cependant, nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que votre expérience avec notre service client n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Nous comprenons tout à fait votre frustration : recevoir une promotion peu de temps après une commande peut être décevant, et nous aurions aimé avoir l'occasion de trouver une solution adaptée à votre situation.

Malheureusement, nous n'arrivons pas à retrouver votre commande ni votre compte client avec les informations dont nous disposons ici. Afin que nous puissions examiner votre dossier en détail et voir ce qu'il est possible de faire, pourriez-vous nous recontacter directement par e-mail en adressant votre message à l'attention d'Élodie ? Merci d'inclure votre numéro de commande afin que nous puissions retrouver votre dossier rapidement.

Nous tenons à ce que chaque client vive une expérience positive, et nous aimerions sincèrement avoir une seconde chance de rectifier les choses.

Dans l'attente de votre message, nous vous souhaitons une excellente journée.

Cordialement,
Élodie

Valorada con 2 estrellas sobre 5

No spill chicken feeder

I received my no spill chicken feeder today and it was broken with the screws missing to attach the legs. A very complicated assembly process and a massive wait for delivery.

1 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Hi Jackie,

Thank you for taking the time to leave your feedback, and we're truly sorry to hear about your experience.

We completely understand your frustration: receiving a product with damage and missing parts is not the standard we hold ourselves to, and we sincerely apologise for the inconvenience this caused you. We also appreciate your patience regarding the longer-than-expected delivery time, and we're sorry for the wait.

We're glad we were able to offer solutions, including sending replacement parts or a brand-new unit, and we fully respect your decision to return the product instead. We can confirm that your refund has now been processed in full.

We've taken your comments on board regarding both the packaging and the assembly process, and we'll be using this feedback to make improvements going forward.

If you ever decide to give us another try in the future, we'd love the opportunity to provide you with a much better experience. Please don't hesitate to reach out to our customer service team if there's anything else we can help with.

Yours,
The Omlet team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service and really good quality…

Great service and really good quality products. Omlet never fails with their chicken runs and accessories.

30 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Hi Diane,

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear you’re happy with the service and the quality of our products. It means a lot to know Omlet continues to deliver when it comes to chicken runs and accessories.

Kind regards,
Clémence
Team Omlet

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The warranty seems pretty worthless

The warranty seems pretty worthless.
We bought a full coop set up including a run and auto door last year. Well over £1500. The Smart Auto door has repeatedly failed and not died altogether at less than a year old. It jammed closed and wouldn’t open at all. So the poor hens were stuck in. Then it jammed open. Then it gave up the ghost altogether.
I’ve contacted Omlet and stated that we have repeatedly reset. Was immediately told that I couldn’t send it back but they would offer support. Then no reply.
Called , to receive a recorded message saying they are prioritising e mails.
Social media don’t take comments.
How can you support customers if you won’t speak to them?
I’m now £200 down with no auto door and it is causing maximum inconvenience and risk to my flock.

30 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Dear Victoria,

Thank you for your review.

We apologise for any misunderstanding in our previous communication.

When you contacted us, your request was to return the Smart Automatic door under our 180-day guarantee for a refund. As your order is now outside that guarantee period, we advised that a return for refund was not possible. However, that does not mean we won’t help, we can absolutely assist with troubleshooting and, if appropriate, warranty support for the product itself.

We have been experiencing a very high volume of enquiries, and we sincerely apologise for the delay in getting back to you. That said, we understand how important this is when it affects your hens’ routine and safety.

I have now contacted you directly so we can proceed with the troubleshooting steps and work towards resolving this as quickly as possible.

Thank you for your patience and comprehension.

Kind Regards,
Clémence
Team Omlet

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad Customer Service

The products looks good but it has the worse customer service I have ever seen.
They sent me an email to call them, and when you call you are told to send an email!

26 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Hi Jaque

Thank you for taking the time to share your feedback.

Due to a higher than usual volume of enquiries this week, we have had limited phone availability while we focus on supporting customers by email.
I’m sorry this made it difficult for you to reach us and for any frustration this caused.

I can confirm that your query has now been resolved, and one of our customer experience representatives will be in touch by email today to confirm the details.

Please do not hesitate to let us know if there is anything else we can help you with.

Kind regards,
Jacky
Team Omlet

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Friesian hens

I purchased 2 Friesian hens from Christine Fuller in Kent. She had advertised them on the Omlet website.
Contacting her was easy and quick. Christine was happy to hold on to the hens until I had arranged transportation.
She also provided a box, food and water for the long journey to Scotland at no extra charge. The hens arrived in good condition. We’re very happy with them.
Thanks for your cooperation, Christine!

26 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Omlet

Respuesta de Omlet

Dear Nine,

Thank you so much for the lovely review and for giving Christine's Friesian girls a wonderful home in Scotland! We are delighted to hear that everything went so well.

Wishing you many happy days (and eggs!) with your new hens,

Kind Regards,

Clémence
Team Omlet

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más