Redspottedhanky Opiniones 

621
•
TrustScore: 3 sobre 5

2,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wilfully obtuse business when it comes to refunds process - used them for years happily, but when trains are not guaranteed, you want a service that honours consumer best practise - redspottedhanky... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Overall pretty good. But mixed. Had to cancel my trip due to an emergency. Tried to amend my tickets and rebook but the website kept trying to charge me for physically delivering the new tickets, ev... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service from Richard at Red Spotted Hanky. I had double clicked on train ticket order and got 4 tickets instead of 2. Phone then email and was refunded for my error within 24 hours. Amazing cust... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

For some time I have used Redspottedhanky.com to buy my rail tickets each week. I have not experienced any issue with the service or the App. The ticket prices are often cheaper than available elsewhe... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Agencia de billetes de tren
  2. Agregador de viajes

Escrito por la empresa

We thought that we should tell you why we created the service and what you should expect from us - our commitment to you, our customers What we're about We want you to enjoy buying your tickets with us, we want to make the experience more enjoyable by delivering a service that you can trust in and rely upon. At redspottedhanky.com, we believe in honesty and trust, and we are committed to our customers. We'll give you something back We realise that travel is done for a reason - not many people in the world use trains, planes and automobiles just for the sake of travelling, and we understand these are all means to an end. We believe that we stand alongside many people when we say the mechanism by which travel is sold online is not focused enough on the needs of today's travellers. There is too much focus on the ‘hardware’, whether it is a train, plane or automobile, and not enough focus on the software ‘experience’, customer service or inspiration. At redspottedhanky.com, we believe we have a solution to fix this. We know any lasting solution will require long term commitment, and we're willing to give this to our customers. Let’s be honest, travel is not cheap, and too many businesses seem to forget that there are real people like you, who may not feel like they're getting good value for money. We won't charge you a booking fee Unlike other train companies, we draw the line at booking fees. We strongly feel that you already paying for your ticket, so we're not going to double charge you. We'll always be open and honest with you It's generally accepted economic theory that transparent markets are more efficient, and help to reduce prices. So we'll make sure that redspottedhanky.com operates as openly and honestly as possible. We'll also take every opportunity - and even try to create opportunities - to lower ticket prices for you. We'll make it easier to purchase travel tickets Right now, even if you're able to find the tickets for the trip that you want to make, it's really not all that easy to buy them. Unmanned stations, poor websites, bad customer service, excessive fees and deceptive marketing all lead to customer problems. We've done our best to make redspottedhanky.com clear and intuitive to use. Using the best functionality available, we truly believe our train ticketing solution is the best on the market for you to find the best value tickets that meet your needs. We understand that selling you a ticket is not enough, that's why we're committed to providing you with enough information to plan and manage your trip and to let us know how it went (whether good or bad). We'll continue developing our website to provide real-time travel information, route maps, destination information and independent reviews, so that you can make a fully informed choice before buying your travel tickets online. Through initiatives such as these, we always strive to make the experience of buying your travel tickets care-free, secure and positive - after all this is part of the travel experience. What if things go wrong? We are committed to providing you with the best service we can, sometimes this may not always be possible, where we have let you down or not met your expectations we will do our best to put things right as quickly as possible where we can. We want you to keep coming back to redspottedhanky.com to buy your train tickets, we believe the best way to do this is to build trust with you, that we can deliver to your needs time after time.


Información de contacto

2,9

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

621 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,9

Todas las opiniones

(621)

2 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

They have been extremely helpful (and…

They have been extremely helpful (and most efficient I must say). I was in Yorkshire during the first day of the rail strike. Some trains were running but my train had been cancelled. I should probably have gone online the day before and just changed the time of my train to the one that was running but, instead, I re-booked on the running train and then was left wondering if I would get a refund. But I received the refund the day after I made the request, for which I am extremely grateful (being a pensioner). I will most certainly use Redspottedhanky again and do recommend them. Thank you once more.

1 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

My mistake sorted

Have used them before and always found the site to be easy to use. This time, due to my mistake, I had to cancel a booking 10 minutes after completing. I contacted the helpline who told me what to do and not worry. I followed the instructions and it was dealt with promptly. Very happy with outcome. Great customer service.

17 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Not happy at all

I just use them brought ticket which £34, but miss out on cheap deals earlier so I found one which leaves later for that amount £34, anyway I contact them cost for Admin £10 which to me is ridiculous , do I need we all know money tight and times are tough . So I did email them and change time of travel which again cost £34 , now they refund £14 taken £20 for admin charge which they sit in office and computer press few buttons done . I give them thumbs up for quick reply on emails . Just to say my ticket was advance . So to be frank my ticket cost £54 rip off I say

12 de julio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

So helpful and professional!

So helpful and professional. Had to contact them for a refund due to train strike - firstly they answered the phone really quickly and the agent told me how to email for a refund. I did this and the refund came through straight away. So simple and such great service.
I always try and use Red Spotted Hanky to buy all my train tickets
Fran Munby

7 de julio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfect customer service

I booked a return train ticket in the UK for the wrong month, I contacted the company and they immediately refunded me. Richard was the guy I corresponded with. Excellent experience 👏

4 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I bought 2 tickets one was an advanced…

I bought 2 tickets one was an advanced ticket£35and another was off peak ticket £19
Due to work commitments i wasn't aware of i couldn't make the journey
When I called asking for a refund I found out that I have to pay £10 fees and get £9 only refunded
I strongly believe this policy HAS to change and MUST be reviewed as this is official theft of the public money
When I pay for a service I didn't receive this is unfair and has to change
Unfortunately this stupid policy has been there for more than 15 years as an evidence of abusive authority over our money
An immediate action has to be made to change this ridiculous terms and conditions which is been used to take unlawful amount of money for no service done in return

25 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Redspottedhanky

Respuesta de Redspottedhanky

Hi Najla,

Sorry that you feel that you've not had a good refund experience with Redspottedhanky.

We have to comply with the National Rail Conditions of Travel, which does state that Advance tickets are none refundable but can be amended by date and time before the start of travel.

For your second ticket we have refunded for you minus the £10 Admin.

The terms and conditions of your ticket types are agreed by yourself by ticket the box for "do you agree with the terms and conditions as per National Rail" before you have the ability to purchase the tickets

Thank you for your feedback,

Kind Regards,
Redspottedhanky Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I booked a return day ticket

I booked a return day ticket, and an hour after booking, received a telephone call to say that the person I was going to see was in hospital. I sent an email explaining what had happened. The next day I had an email back to say that under the circumstances a full refund would be issued immediately. That is excellent customer service.

5 de abril de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

NO RED TAPE

NO RED TAPE

Not only a great saving on my tickets but when I had to delay my trip by 24 hours and purchase a second ticket they (Richard) was very helpful in issuing a refund. Thank you : )

26 de enero de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

A welcome goodwill gesture

I have just received a refund on a ticket bought online. I had entered an incorrect date. I received a response within 24 hours. A goodwill gesture which they were not obliged to give.

22 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I booked a ticket

I booked a ticket, train cancelled, so I was unable to travel and had to make alternative arrangements. The cancellation was due to a theft of railway equipment. I now have to request written evidence from the toc, train operating company, to confirm it was cancelled. Why? This information is easily accessible to all retailers. Absolutely appalling!!!

5 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Redspottedhanky

Respuesta de Redspottedhanky

Hi Sandra,

We're sorry that the Train Operator cancelled your service, it is written within our terms and conditions that you would need you to obtain confirmation from the Train Operator that your service was cancelled, this is part of our proceedure, we do honour a full refund if this does occur once the confirmation is received.

Kind Regards,
Reedspottedanky Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wilfully obtuse business when it comes…

Wilfully obtuse business when it comes to refunds process - used them for years happily, but when trains are not guaranteed, you want a service that honours consumer best practise - redspottedhanky do not do that.

fine to use them - just assume that you will not get money back if something goes wrong. Even if it’s their fault 👍

1 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Redspottedhanky

Respuesta de Redspottedhanky

Dear CBK,

We're sorry you feel you have not received the best service,

We always fully refund for Cancelled Services upon the conirmation obtained by the customer from the Train Operator.

Some cheaper ticket types are not refundable but are amendable, the terms and conditions of the ticket types is clearly obtainable from our Website.

We do have to abide by the "National Rail Conditions of Travel" to remain compliant as ticket sellers.

If you feel you would like to discuss further please email in with your concerns to redspottedhanky@worldline.com.

Kind Regards,
Redspottedhanky Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic customer service

Fantastic customer service. We had a problem with ticket not arriving on time due to postal strikes. Richard and colleagues sorted it by email quickly and it was lovely to deal with real people. Website easy to use too Thank you RSH

30 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant service every time

I have purchased my rail tickets from Redspottedhanky for many years now. I find the web site easy to follow and straightforward. When I have experienced a problem with my journey for what ever reason Redspottedhanky customer services have come up trumps every time. They have always solved my problem professionally and efficiently ever time. Thank you Redspottedhanky I'd give you 5*plus every time.

20 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best train ticket company

I book all my train tickets with Red Spotted Hanky. They have a great app and anytime i've had any issues, I get a quick response from their Customer Service centre.

12 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Redspottedhanky

Respuesta de Redspottedhanky

Thank you Alan, we really appreciate your feedback and your loyalty to Redspottedhanky, we couldn’t do this without you 😊
Kind Regards
Sue
Team Manager
Redspottedhanky

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más