RS Car Sales Cheshire Opiniones 

206
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Went in RS CAR SALES today to have a sports steering wheel fitted . While there they fitted doing me a service even though I hadn’t booked . Wheel looks fantastic I also had a judder on my car when p... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The guys at RS car sales made my buying experience seem effortless from the first phone call to the point of collecting my new car , nothing was ever too much to be answered or organised. Then not the... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

D YELLOW just bought my bmw 330e from rs car sales totally hassle free from the first phone call to driving it off there fore court. Very professional and informative about the car set it all up to my... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic customer service. An all round pleasure from inception to sale of vehicle. Couldnt faulter any part of the experience. Rory who dealt with us was efficient, polite, proffessional and above a... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Concesionario de autos
  2. también en la categoría
  3. Concesionario de automóviles usados
  4. Concesionario de vehículos de motor

Escrito por la empresa

Prestige & Luxury Car Sales Cheshire


Información de contacto

4,0

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

206 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,0

Todas las opiniones

(206)

42 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would strongly advise anyone to avoid…

I would strongly advise anyone to avoid this company like the plague. My car developed serious brake issues and was later confirmed to have a fault that should have been properly investigated much earlier. Instead of taking responsibility, the company dismissed my concerns and handled the situation very poorly.

The attitude I experienced was rude and, at times, came across as sexist. My concerns were not taken seriously and communication was extremely unprofessional.

To make matters worse, the fault became unavoidable just three days after the warranty expired, leaving me with a repair bill of around £2,000 to make the car safe to drive. Considering I raised concerns about the vehicle much earlier, this is unacceptable.

The lack of accountability and customer care has been shocking. I expected far better from a company selling vehicles. In my experience, this has been an extremely stressful and disappointing situation.

I would not recommend this company to anyone.

This proves the type of car company you are with that response 😂

Like I’d trust a company like yours to pick up and fix it…. The voice recordings are all proof of the way I had to deal with you. The independent company what a joke! 20 min test drive, wow fantastic… your just awful, wouldn’t send my worst enemy to deal with you lot!

11 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de RS Car Sales Cheshire

Respuesta de RS Car Sales Cheshire

You purchased a GLC on finance In your elderly mothers name it transpires as your own credit is so poor as a middle aged women no banks or finance companies would lend you a 50p mix.

You had no issues with the car until after the end of the warranty period.

You were offer an extended warranty for £599 at point of sale. It would have covered the sudden failure of said item.
You had chosen to decline an extended warranty.

Upon reporting your concern we actually offered to collect the car from you in Scotland, bring it to our base and investigate your claim free of charge and offer a repair potentially free or at cost price.
We were open to resolution as we always are.

Sexist? Saying no to a woman or man isn’t sexist it’s just what happens when there is no warranty.

You accepted this and we set about making arrangements, but while this was ongoing you spoke to the finance company to complain about us.
The finance company then got in contact and part of their process was to ascertain cause of fault.

The finance company sent out an independent engineer to inspect your car at their cost and the independent engineer ruled the fault was not present or developing at point of sale and has just happened.

This ruled, in line with the consumer rights act our business was not responsible for it and you as the user of the car were responsible for ongoing servicing and maintenance.

It’s a shame you had a problem with the car but if something happens to break many months and many miles after ownership I really fail to see why that’s our fault?
If it was we we would be governed to offer years of unlimited mileage total coverage on every car.

You really played yourself on the way you conducted yourself with this and ended up with egg on your face.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic service

Phoned in the morning, given an appointment for late morning with great costumer service. On visit, everyone was so friendly, making every effort to make sure we were ok. Main person we dealt with was Dale who was very knowledgeable, great communication and made the experience so satisfying.

Even with various questions I asked (probably over the top from myself) this wasn’t seen as an issue and every question answered putting me as a costumer at so much ease.

I bought a fantastic vehicle at a great price with no pressure from staff who appeared to be customer based and NOT commission driven.

I can’t speak highly enough about the service I received and will look to use them again and recommend them to others.

I only wish I could give more than 5 stars!

Thank you Dale and team for my experience.

3 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Second time using R S Car Sales and…

Second time using R S Car Sales and with both experiences they were very helpful and made the process seem effortless. I am very happy with the service they provided and so happy with the car! Would definitely recommend.

2 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

5 STARS

I bought a car from this garage today and the whole experience was fantastic from start to finish. The process was quick, smooth, and completely hassle-free. The staff were friendly, professional, and made everything easy to understand. I’m really happy with the car and the service I received. Highly recommend to anyone looking for a straightforward and pleasant buying experience. The car is PERFECT!!!

4 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Illegal

Illegal, dishonest, and dangerously negligent dealer — buyer beware

I bought a BMW X3M here three months ago. While the car itself is excellent, this dealer’s behaviour was shocking, dishonest, and in some cases illegal. The V5 took a month to arrive despite constant chasing, staff ignored messages, and on the sales receipt the car was marked as “sold to salvage” without any disclosure.

Even worse, after collecting the car, I discovered it still had finance outstanding, which is illegal to sell. It took 2–3 days of chasing to get this corrected. The “recent service” was a joke — oil looked like it came from a diesel, air filters were marked 2021, and staff couldn’t even tell me what oil had been used.

The car also had undisclosed previous repairs: the boot lid had been poorly resprayed and the rear wing had a shoddy finish, all of which I had to fix myself. On top of this, the rear tyres were the wrong size, which could have seriously impacted the xDrive drivetrain if I hadn’t spotted it — another undisclosed safety risk.

The attached pictures on the google review,this dealer misleads customers, hides major issues, sells cars illegally, and takes no responsibility for safety or quality. I would never trust them and strongly advise anyone considering buying here: stay far away.

9 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de RS Car Sales Cheshire

Respuesta de RS Car Sales Cheshire

Tomas,

Firstly having the audacity to pay us with several fake notes and then leave us a one star review is wild.

Your review is full of complete and utter lies.

Secondly the car was taken in as a part exchange by us and our own business paid the finance off. We knew it was clear of finance. It can sometimes take 3-5 days and occasionally longer for finance companies to update the accounts and the HPI register. The moment you mentioned your concern you did not wait and chase for days as you lie in your review you were given a clear certificate and HPI report the very next morning ( the earliest opportunity).

This is a blatant attempt to damage our reputation.
It is full of complete lies and untruths.
I can easily document this by sharing your emails and whatsapp messages with your review on our social channels.

I'll post the contents online along with your one star review and highlight each lie.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful company to use.

Awful company to use. Put a deposit down on a vehicle early January. Still didn't have the car middle of February. It was a BMW for that supposedly needed a recall to BMW. BMW didn't know about this certain car needing a recall. Had to use wattsapp to contact them. You can see that they have read the messages but would t respond. Never had a call off them or any apologies about the wait time. In the end I moved on to a different company. Been well looked after. Shambles of a business. Stay away if you can

18 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de RS Car Sales Cheshire

Respuesta de RS Car Sales Cheshire

Wesley,

Apologies from the team at RS.

You reserved a car on our website.
The car needed a part on back order and had a recall with part which wasn’t available. We didn’t realise the length of time it would take.

Communication had been really poor on our side.
No excuses, it wasn’t good enough it isn’t good enough and it certainly wasn’t our usual high standard. We rarely get negative feedback pre sale before someone has even purchased.
A few things led to this but having reviewed it it’s just been handled poorly on 3/4 parts of our business without anyone actually owning it.
Complete apologies from the business and internally we will put a procedure in place to ensure this doesn’t happen again.

Sorry this sale didn’t pan out, your initial reservation was refunded.
Pretty well deserved one star here. Won’t be happening again.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad After-sales Experience

Bought a Tesla from here - the pre-sales and initial aftersales support was great, but after a few weeks, I had an issue with the charge port not opening when pressed, which the car said was due to a sensor fault.
They said that they could not cover this due to their warranty provider considering it a "trim piece". I emailed back saying that I don't agree that a faulty sensor is a trim piece - and that the warranty is their own arrangement; it doesn't change their obligation to fix the issue. After politely asking them to reconsider, I got an unprofessional email back refusing to fix it.
I ended up getting Tesla to repair the sensor, and reclaimed the cost through my credit card provider.
Shame they had to make this a bad experience. Judging by other low reviews on here, it's not the first time this has happened.

30 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de RS Car Sales Cheshire

Respuesta de RS Car Sales Cheshire

Daniel,

Sorry you are unhappy its never the outcome we want.
The issue raised was around the electric fuel flap opening on your 1 Owner 2021 Tesla.
There are multiple ways to open this flap and at no point did you struggle to charge the vehicle.The car operated and was useable as intended. One of the 3 ways – which was pressing the flap manually – did not pop open. It opened from the app and opened from the button on the dash/screen just fine. You could charge /fuel your Tesla.
You did not buy a brand new car it is a used vehicle with used items and will never be quite the same as a new one.
You did report a slow leak on a tyre / or TPMS issue after sale and that was dealt with promptly and efficiently. This is left out of the review as once we said no its changed from being fine to being awful.
Again for us as a business the moment we ever have to say no to any customer it instantly goes from 5 star to 1 star. At no point did we ever say we will cover every single component on your vehicle forever nor do we feel that its reasonable to expect minor quibbles, and it falls into that category for us, are anything other than to be expected on a used vehicle.
You were not sent an unprofessional email you were just told no for something. There is a key difference.

You are right though - judging by other reviews here it is not the first time this has happened.
Whenever we decline to repair an item we do then end up being the worst car dealer ever and getting a one star review. I don't think this will change in the future, its a tough job and tough industry to please everyone.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

RSQ3 Feb 2026

I have recently bought a car from the team at RS car sales and they were very helpful and professional from start to finish. Any additional information I asked regarding the car or the process, was answered in good time and in good detail by the team.

They went above and beyond for me throughout the final stages of completion to put my mind at ease and even followed up with me a few days after the sale had concluded.

Highly recommend for a professional buying experience..

10 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very Impressed!

The whole process of part exchanging my car with RS was a breeze. I was a bit unsure of how it would all go down in one day and I also had a private plate to deal with. They took care of it all! I would highly recommend buying a car from them and will look to next time I change my ca

11 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bought my A35 2022 from this company…

Bought my A35 2022 from this company and the whole experience was perfect from start to finish. Everything was easy, communication was spot on, and the delivery was within 2 days.

I did have a small issue with the lights after getting the car, but they told me to take it straight to Mercedes and they covered all the charges without any hassle. Honestly can’t fault them — great service and a great car.

27 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

It's nice when things are simple

It's nice when things are simple. I called on Monday to see if the car was available, it had just arrived so I was first in line. Left a deposit and did finance, accepted in the afternoon. Car was ready on Tuesday and I was in my new car by the afternoon! really speedy and efficient service. Genuinely so so easy. Thanks you boys

11 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Recently purchased a bmw m2 from these…

Recently purchased a bmw m2 from these guys,was the fifth vehicle I’d looked at,didn’t think I’d find a clean example,extremely pleased with purchase,the team at r s obviously know how to source good vehicles,looked at the car on a Tuesday and was on the road by Thursday,process swift and efficient,happy customer👍

20 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Rs car sales

Very profesional extremley good at there job ...fantastic service and fantastic vehicles...overall am really pleased with my experiance ...highly rate this company...

18 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

⚠️ AVOID THIS DEALER

⚠️ AVOID THIS DEALER — READ BEFORE YOU BUY ⚠️

The car looked clean on the surface, but multiple faults appeared within the first hour of driving after purchase.
This should have been detected during even a basic pre-sale inspection.

When the issues were reported immediately, the dealer became defensive, uncooperative and started making completely inappropriate accusations instead of addressing the faults professionally.

They refused to accept an independent VAT-registered diagnostic (which every UK consumer is legally entitled to) and kept insisting the car must be returned 140 miles back to their site “just for a look”.
Considering their own workshop failed to detect obvious faults in the first place, that demand made no sense.

Communication was extremely unprofessional — instead of support, I received attitude, excuses, false assumptions and irrelevant accusations.
A simple, reasonable approach would have resolved everything, but the dealer chose to escalate and avoid responsibility.

I am now getting a proper independent diagnostic and will resolve the matter through the correct legal channels, without relying on this dealer’s workshop.

If you value your time, your money and your peace of mind —
spend it elsewhere.

Response to the dealer:

Your response is full of inaccuracies, deflection and misleading statements, so let me address this properly and transparently for anyone reading.

1. The faults appeared almost immediately – not after “days”.
• Severe brake vibration appeared within 30 minutes of motorway driving.
• The HVAC fault appeared within the next 30–35 miles.
These issues do not spontaneously develop – they were present from the moment the car left your forecourt.
A proper pre-sale inspection would have identified them.

2. You repeatedly insisted that I drive 140 miles back so your workshop could “have a look”.
Under UK consumer law, a customer is entitled to an independent diagnostic from a VAT-registered garage of their choice.
You refused to acknowledge this right and tried to force your own terms instead.

3. Your claim that I wanted repairs “on my driveway” or in a “friend’s garage” is completely false.
I asked for a standard, independent, VAT-registered inspection — nothing unusual, nothing unreasonable.

4. Your suggestion that I tried to negotiate “thousands off” is simply not true.
I viewed the vehicle, expected normal negotiation like any experienced buyer would, and ultimately paid the full advertised price without hesitation.

5. Blocking a customer on WhatsApp speaks volumes.
A professional business does not block a customer who reports faults within hours of purchase.
That behaviour alone raises serious questions about accountability and confidence in your own product.

6. You stated the car was fully inspected and “perfect”.
Yet the very faults I reported are exactly the kind that appear when a pre-sale check has not been carried out thoroughly — or at all.

7. Your accusation implying falsified invoices or dishonest intentions is completely unacceptable.
The invoice was issued, created and printed by your business, not me.
Suggesting otherwise is deeply unprofessional and undermines your own credibility.

8. You have tried to shift responsibility instead of addressing the actual faults.
Had this been handled professionally and calmly from the start, this review would never have been necessary.

I am now proceeding with a full independent diagnostic from a VAT-registered garage, exactly as the law permits.
You will receive the official report, and the matter will be dealt with through the correct legal channels from this point forward.

Let’s stick to facts, not accusations.
Facts are on record, and the diagnostic will confirm them.

For clarity:
I am completely consistent in my reviews.
I only leave a one-star review when the experience genuinely deserves it.
I do not write positive reviews unless the service is exceptional.
Everything stated above is factual, documented and will be reflected in the diagnostic report.

15 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de RS Car Sales Cheshire

Respuesta de RS Car Sales Cheshire

7 reviews on trustpilot. All 7 one star.

Clearly you appear to be a problem everywhere you go.

You bought a car on a Friday. The Saturday we checked in to see how everything is.
You said I love the car but don't think my climate is working well and notice a brake vibration poss warped discs.

We said sorry to hear that, bring it back lets take a look and resolve.

For anyone normal they would say sure no problem great service.

Instead you decided this was not acceptable and want us to fix your claims on your driveway or at your mates garage.

You had also pleaded for £1000 off the car multiple times before purchase.
I strongly believe you are just trying to screw us for something back on the car.

Long and short you told us there is something not right.
We said we will look, and fix at no cost to you if agreeable.
If not happy we will refund you in full.

This is still not good enough and you want to leave multiple one star reviews on all platforms.

You've spent more time arguing and leaving bad reviews than just bringing it back and having your alleged minor issues dealt with.

We cannot be responsible for selling used products with thousands of parts to people who are completely and utterly unreasonable in their actions.

It is noted you signed and declined the nationwide warranty coverage and any extended warranty upgrade.
It is noted you had a test drive and inspected the car thoroughly with 18 years alleged motor trade experience.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

First Class Car and Service

I have nothing but good to say about this company. Delivery of my fabulous BMW to Glasgow was professional and was made on a date that was more suitable for me. There was two small faults that occured with the car within two weeks however this was repaired at a local garage to me and remadied very quickly. RS Car Sales honoured the warranty for Glasgow area. Brilliant service :-)

22 de octubre de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más