Na verschillende keren naast de prijs te hebben gezeten, eindelijk mijn eerste prijs gewonnen. Heb de cadeaubon snel ontvangen. Alleen jammer dat men nog steeds meer dan twee prijzen per week kan... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Vorige week maandag veiling gewonnen "Apple Macbook Air" op bidson.com. Nu 9e werkdag nog steeds niks in huis, geen reactie op mail over track en trace nummer over het product. Gebeld, maar wordt... Ver más
Je ziet het vooral na een of enkele veilingen die kort liepen. De kort lopende veilingen zijn de lokkertjes om je te stimuleren door te gaan. Uiteindelijk betalen mensen megagrote bedragen voor iets d... Ver más
Afgelopen zaterdag een cannon ixus 105 gewonnen (digitale camera). Vandaag (dinsdag) kwam hij aan, bon zit er bij voor garantie, nieuw in de verpakking. Slechts 2 credits opgebruikt!! (dat waren grati... Ver más
Información sobre la empresa
Información de contacto
Postbus 52042, 2505 CA, Den Haag
- 0703598575
- info@sarbid.com
- www.sarbid.com
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Geen leveringen en geen contact mogelijk met Bidson
Na vele gestuurde mail nog steeds geen enkel antwoord van Vikash.
Wacht sinds 9 oktober op een gewonnen veiling,maar vrees dat die niet meer geleverd gaat worden.
Dan dus toch maar de rechtsbijstand inschakelen en verdere stappen gaan ondernemen tegen deze oplichters.
Product nog steeds niet ontvangen!
Wij hebben op 8 april een Xbox 250GB + Xbox Kinect + spel gewonnen. Keurig op 10 april het verschuldigde bedrag + verzendkosten betaald.
Wij hebben hier inmiddels meerdere keren achteraan gemaild, de eerste keer kregen we nog reactie en het laatste was dat de Xbox binnen 2 weken geleverd zou worden, dit is inmiddels 7 weken geleden.
Wij hebben tot nu toe nog steeds niets ontvangen en er wordt ook niet meer gereageerd op onze mail berichten.
Ook wij zijn zeer teleurgesteld in Sarbid.com !!!!!!!
.
Update 20-9-2011
Op vrijdag 16 september een mail ontvangen van Vikash met de mededeling dat op dinsdag 20 september onze prijs bezorgd zou worden.
En inderdaad het lange wachten werd beloond, we hebben vandaag onze gewonnen prijs ontvangen. (onze jongens zijn nu heel erg blij)
biedrobots
Je ziet het vooral na een of enkele veilingen die kort liepen. De kort lopende veilingen zijn de lokkertjes om je te stimuleren door te gaan. Uiteindelijk betalen mensen megagrote bedragen voor iets dat ze makkelijk zelf in de winkel hadden kunnen kopen. Soms zie mensen (of biedrobots) die 3 keer meer bieden dan de prijs van artikel.
Product eindelijk ontvangen!
Een tijdje geleden al een bericht gepost met daarin mijn ongenoegen over Sarbid.com en kreeg daar ook een reactie op van Sarbid.com met de text, dat ik wat gegevens moest invullen en dat de gewonnen veilingen verzonden zouden worden.
Nu al zo'n 1 a 2 weken later nog steeds geen gewonnen veilingen ontvangen + kreeg vorige week een mail van Sarbid.com dat mijn gegevens goed waren geupdate en dat alvast de V&D bon t.w.v. 50 euro direct verzonden zou worden en de Samsung Galaxy S 2 wat later.
In die mail stond dat de V&D bon verzonden was naar:
Dennis van den Bos
Graaf Dirklaan 9
3434SX Nieuwegein
Nederland
Terwijl op mijn account precies staat wie ik ben en waar ik woon en ben geen Dennis van den Bos maar Dennis Zuidema uit Oldenzaal!
Dit begint me steeds meer te lijken op oplichterij!
Ben erg teleurgesteld in jullie Sarbid.com!
Met vriendelijke groeten,
Dennis Zuidema
UPDATE!
Naar een hele tijd eindelijk de door mij gewonnen producten ontvangen!
Dit heeft ongeveer zo'n 3 maand geduurd en veel bloed zweet en tranen.
Ik moest zelf contact opzoeken met een bedrijf wat producten voor Sarbid levert om het door mij gewonnen product te kunnen krijgen!

Respuesta de Sarbid
Wat "centenveiling"?
Het blijkt dat inderdaad met elk bod de veilingprijs met 1 cent omhoog gaat, maar elk bod kost je wel 1 euro.
BEN IK IN BELAZERD
ik heb 30 Januari een rookie gewonnen in de vorm van een fles parfum na enige malen kontakt te hebben opgenomen heb ik hem nog steeds niet ontvangen eerst de smoes dat het de schuld van de leverancier is dan is mn adres niet bekend enz enz dan het bericht zou deze week geleverd worden maar nog steeds niets.......
heb van de week nogmaals een mail gestuurd en daarop zelfs geen antwoord ontvangen
VRAAG ME NU NA HAAST 3MND AF HOE IK BELAZERD BEN
Onwetendheid is de sleutel voor succes van oplichters
Niet aan beginnen mensen. 99,9 kans dat je opgelicht wordt zoals duizenden mysterieuze sites op het net actief zijn. Voor mensen met weinig internet ervaring en goedgelovigheid zijn google en check forums hoe oplichters ten werk gaan je zult versteld staan.
De site veilt dure spullen. Normaliter hoort zo'n bedrijf groot te zijn waarvan de vestigingsadres filliaal houders management klantenservice etc bekend voor het publiek moet zijn. Dit is niet het geval. Als de beste man eerlijk en transparant zou zijn dan daag ik hem uit om zijn voltallige personeel in het leven te roepen. Nou maak een fimpje op je site hierover. Geen excuses, maar je raadt het al. Persoonsbekendheid is ten boze.
Dit is regel 1 voor proffessionele oplichters. Geloof me ik weet hoe ze ten werk gaan :)
De zogenaamde filmpjes op de site zijn de kleine dingen die wel geveild worden. Om het natuurlijk allemaal echt te laten lijken vraagt hij filmpjes te sturen. Slim bedacht.
Super!
Heb een ipod nano gewonnen!! Sarbid heeft dit heel netjes afgehandeld!
SARBID IS GEWOON TOPPIE !!!
Voor het eerst in mijn leven iets gewonnen en een correcte en snelle levering wat wenst een mens nog meer !
SARBID go for it !!!!!
Leuk dat de site van SARBID weer online is en in verbeterde vorm.
Wat ook erg leuk is dat er weer videoreview`s geplaatst kunnen worden en bekeken.
Het hamertje van SARBID is niet alleen om mee af te slaan bij het veilen maar er word ook mee aan de weg getimmerd.
SARBID go for it
gr. Gerrit66
Rookie veiling gewonnen
Ik heb me een tijdje geleden aangemeld bij sarbid.com en gekeken hoe deze werkte.Na een paar dagen ben ik begonnen met bieden maar helaas steeds mis,maar afgelopen week ben ik weer een keer wezen bieden en met 0.04 cent heb ik een camera gewonnen op een rookie veiling.Deze heb ik omgeruild voor coolbleu kadobonnen en tt mijn verbazing had ik deze de volgende morgen met de post al in huis. Dat noem ik nou grootte klasse van SARBID.
Ik ga nu op voor mijn volgende veillingen.
Sarbid grootte klasse ga zodoor
rikdekikker
Rookie veiliing gewonnen
Een week geleden heb ik voor het eerst een veiliing gewonnen. Op de site stond dat er binnen 48 uur geleverd zou worden. Inmiddels is dit op de website veranderd naar 5 werkdagen. Mijn camera had ik binnen 6 werkdagen binnen. (vanwege staking TNT) Hier heb ik verder geen bericht van gehad maar de camera is wel aangekomen.
Ben er heel blij mee!
Gewonnen Rookie
We hebben pas geleden een Rookie gewonnen op sarbid, zeer blij met de prijs maar moesten even wachten, De prijs was niet meer op voorraad maar kregen cadeaubonnen opgestuurd nadat we contact hadden gehad met sarbid per mail, wat zeer goed verlopen is...
Zeker een aanraden om eens een kijkje te nemen op de site, al is het maar om eens een keertje te proberen, of zoals ik al zei, alleen kijken...
Gewonnen cadobon
Gewonnen cadobon als rookie
Hele leuke site, goed contact/service.
snel met opsturen.
Sarbid net iets anders
Als rookie die pas deze veiling heeft ondekt, moet ik zeggen dat het in het begin wel even wennen was, na een paar dagen bestuderen ben ik mee gaan doen.
En ja hoor raak een nespressomachine, hoefde niets te doen alles werd voor me geregeld, helemaal te gek, via sms en mail super gewoon.
Mijn ervaring is dat als je het niet te gek maakt je leuk mee kan spelen, maar het blijft gokken.
Groet Wert3
Sarbid TOPPIE !!!!
Gewonnen TOM TOM XXL
Hele leuke site, goed contact/service en snel antwoorden op vragen.
De moeite waard dus.
Kom hier graag nog eens terug.
mooie site
heb deze site pas te laat ondekt, in vergelijking met andere centveilingen vindt ik deze toch wel een van de betere, eerlijke veilingen voor een mooi prijsje
ga zo door
vienna147
Goed geregeld
Ondanks de problemen met de leverancier heeft sarbid het goed opgelost. Fijn contact via mail. Een bedrijf dat iets voor zijn klanten doet en niet rustig blijft afwachten. Sarbid ga zo door en keep youre service level high.
Haagse harrie
Cadobon
Ik heb een cadobon van 100 euro gewonnen.
Veel succes met uw bedrijf.
Groetjes,
Ozlem Tumuklu
Het werkt echt!
Via een collega gehoord van de website.
Had ingezet op een Blackberry en heb deze echt gewonnen.
Heb al een goeie gsm dus deze omgeruild voor bonnen van Coolblue. Deze bonnen heb ik echt gekregen en ga binnenkort maar eens voor een laptop kijken. Echt te gek dat ik nu een nog mooiere laptop kan kopen.
Bedankt Sarbid en ga zo door.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.






