Healthy Petz Opiniones 

319
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,1

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

First, the regular delivery of Healthy Petz collagen drops makes it very easy to look after my dogs' well-being. Spanky and Darla have both enjoyed healthy coats and less discomfort since we started... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No order received in almost a month! Tracking of shipment seemly not working or broken... No contact from customer support email after 5 separate tries. Telephone mailbox full, no accepting messages,... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Got this for my itchy beagle and ended up putting all three on it. The beagle has stopped scratching almost completely, the older lab's coat is shinier than it's been in years and the puppy hasn't dev... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My poor golden looked like a Mexican Hairless. I believe it all started with the "A" word. All of his undercoat fell out. Thousands of dollars with vets, endless medications. Then I read about your pr... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa


Información de contacto

4,1

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

319 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 96% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,1

Todas las opiniones

(319)

318 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

They were very quick to respond to my…

They were very quick to respond to my cancelation and refunded my $ immediately! Great experience!

23 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Hi Kelle,

Thank you so much for your kind feedback! 💛 We’re glad our team was able to respond quickly to your cancellation request and process your refund promptly.

We truly appreciate you taking the time to share your positive experience with our customer service team!

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Prompt and helpful customer service

Prompt and helpful customer service. Very satisfied.

24 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Thank you so much for your kind feedback! 💛 We’re delighted to hear that you found our customer service prompt and helpful and that you’re very satisfied with your experience.

We truly appreciate your support and are always happy to help! 🐾

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Wonderful quick customer service

Wonderful quick customer service! This product has helped reduce the itching of our Basset Hound so much!

24 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Hi Stacey,

Thank you so much for your wonderful feedback! 💛 We’re thrilled to hear that you had a great experience with our customer service team and, even more importantly, that you’ve noticed such a difference in your Basset Hound’s itching. 🐾

We truly appreciate you choosing Healthy Petz and sharing your experience with us!

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Been trying this product for a couple…

Been trying this product for a couple of weeks now and my dog itching has slowed down a bit and he is starting to get his fur on belly back a bit. Can't wait to see how he feeling in another couple weeks, so far I'm impressed how this product is helping my dog so far. Thank you so much I've been trying everything to help my dog out and this is working great so far.

24 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Hi Rhiannon,

Thank you so much for sharing your dog’s progress! 💛 We’re thrilled to hear that after just a couple of weeks, you’re already noticing less itching and some fur starting to grow back on his belly.

We know how much it means to finally see positive changes after trying so many different things. We hope he continues to improve and feel more comfortable in the weeks ahead! 🐾

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Communication is poor

***Update, I have had communication now and they say they have cancelled my subscription. On further inspection I did find the second bottle, it had slipped down the back of the wood in our wood shed.***Communication is poor. I ordered one bottle on subscription, second months money has come out but no second bottle. I can’t get hold of anyone at the company to chase up second bottle or cancel my subscription. Will now stop the transactions via my bank. Avoid.

9 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Hi Laura,

Thank you for updating your review. We’re glad we were able to connect with you and confirm that your subscription has been cancelled, and we’re also relieved to hear that you were able to locate your second bottle.

We’re sorry for the difficulty you experienced trying to reach us initially and appreciate your feedback regarding communication. We’ll continue working to make it easier for customers to get the assistance they need.

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Finally sleeping through the night

Our 5 year old lab mix has scratched every single night for as long as we've had her. Vet put her on Apoquel which helped for a while and then didn't. Started the collagen drops about 7 weeks ago and the night scratching has basically stopped. She's still on a half dose of her tablet for now but the vet is happy with how she looks. Coat is thicker too.

10 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Hi Chloe,

Thank you so much for sharing your girl’s progress! 💛 We’re thrilled to hear that after about seven weeks, her nighttime scratching has greatly reduced and she’s finally able to sleep more comfortably. It’s also wonderful to hear that her coat is looking thicker and that your vet is happy with how she’s doing. 🐾

We truly appreciate you trusting Healthy Petz to be part of her routine!

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Customer service was good.

I didn't realise I was signing up for a subscription. I should have read reviews before I purchased so that was my mistake. Having said that, I quickly sent an email asking for my order and subscription to be canceled, and received a reply and refund within 20 minutes. I obviously cannot review the product, but the customer service was extremely efficient.

23 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Thank you for sharing your experience! 💛 We completely understand, and we’re glad our team was able to respond quickly, cancel your order and subscription, and process your refund promptly.

We truly appreciate you taking the time to recognize our customer service team and are happy we could make the process as smooth as possible for you.

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

IV been using Healthy Petz for about 7…

IV been using Healthy Petz for about 7 months now and my frenchie is doing well with the product. She’s has bad allergies and had to get Cytopointe injections every 6 to 8 weeks since using Healthy Petz she hasn’t needed the shots. She had ear infection,redness on skin around her ears neck and face easily noticeable she’s white. Si c using this product all gone.
Thanks Healthy Petz

6 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Thank you so much for sharing your experience! 💛 We’re thrilled to hear that after 7 months with Healthy Petz, your Frenchie is doing so well and that you’ve noticed such a positive difference in her skin, ears, and overall comfort. 🐾

It means a lot to know she’s been doing well, especially after dealing with allergies and recurring irritation. Thank you for trusting Healthy Petz and for being part of our community!

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Was able to take my dog off of Apequel…

Was able to take my dog off of Apequel and scratching has almost stopped and she has more energy.

15 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Hi Nancy,

Thank you for sharing your dog’s progress! 💛 We’re so happy to hear that her scratching has almost stopped and that you’re seeing more energy from her. It’s wonderful to know she’s feeling more comfortable and doing well! 🐾

We truly appreciate you choosing Healthy Petz and sharing your experience with us.

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

BEWARE

Do not do business with this company! Their customer service is horrible. I was scammed out of money. The 60 day money back .....is a joke. They NEVER intend to refund you. Instead they steal 70% of your payment and you have nothing in return. Not a good way of doing business. Shows they care way more about $$$ than happy, satisfied customers. Guessing by looking over the product reviews....only way they can stay in business. BEWARE

22 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Hi Dawn,

We’re sorry to hear that you’re unhappy with your experience. We take concerns regarding refunds and our 60-day guarantee seriously, and we never want a customer to feel that their concerns have not been properly addressed.

Our team follows the terms of our refund policy when reviewing each request, and we apologize if the resolution offered in your case did not meet your expectations. We would appreciate the opportunity to review your order and previous communication again to ensure everything was handled correctly.

Please contact our customer support team with your order details so we can take another look at your case.

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Responding back to me with a quick…

Responding back to me with a quick response as well as fixing and refunding me . I love the product I just wasn't ready for more I still have 2 bottles . What I wanted was to have it shipped at a different time . Im very satisfied that the response time was quick as well as stopping my shipment before it went out thank you!

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Hi Kristina,

Thank you so much for your kind review! 💛 We’re glad our team was able to respond quickly, stop the shipment in time, and take care of your refund.

It’s wonderful to hear that you love the product, and we completely understand wanting to receive your next bottles at a time that works better for you. We truly appreciate your support and are always happy to help! 🐾

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Itching BE GONE! …

I believe our Missy is already showing improvement with less itching and licking! Before starting it, she was scratching and itching all the time. Thanks for making such a good product.

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Thank you so much for sharing Missy’s experience! 💛 We’re so happy to hear that you’re already noticing less itching, scratching, and licking. Knowing that she seems more comfortable means so much to us. 🐾

Thank you for trusting Healthy Petz and for your kind words!

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have had no problems with the company…

I have had no problems with the company . Not yet

28 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Thank you for sharing your feedback! 💛 We’re glad to hear that your experience with Healthy Petz has been smooth so far. We truly appreciate your support and look forward to continuing to provide you with great service! 🐾

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I like the product but I need stop the…

I like the product but I need stop the subscription I have enough for a year or more please I thank you love the product!

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Hi Julius,

Thank you so much for your kind feedback! 💛 We’re happy to hear that you love the product, and we completely understand that you have plenty on hand right now.

For help with your subscription cancellation, please reach out to our customer support team so we can make sure your account is taken care of. We truly appreciate your support and hope to welcome you back whenever you need more! 🐾

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordering from Healthy Petz was very easy

Ordering from Healthy Petz was very easy and the shipment arrived in good time. I am on my second shipment. I have 3 Australian Shepherds and Aussies are known to have more sensitive skin prone to allergies and itching. I ordered the Collagen Liquid as 2 of my 3 dogs are 8 1/2 years old and I am continuously trying to find products that will help with their mobility and with their itchiness. I think the product has helped with the itchiness. In regards to the collagen boost I am hoping it is helping. One of my dogs has recently been diagnosed with inoperable Prostrate Cancer so I am trying to give him everything I can think of to help assist him with mobility etc.

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Thank you so much for sharing your experience with us. 💛 We’re glad to hear that ordering was easy, your shipments arrived promptly, and you’ve noticed an improvement in your Aussies’ itchiness.

We’re especially sorry to hear about your dog’s recent diagnosis. It’s clear how much you care for him, and we’re honored that Healthy Petz is part of the care and support you’re giving him. We’re wishing him comfort and many special moments with you and your family. 🐾💛

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Liquid collagen not what they advertise

Liquid collagen .We are on our fourth bottle. I have noticed the only change is I think their skin has gotten worse. The hotspots and the itching is worse so I am taking them off this the packaging that it comes in looks unprofessional and generic it sits in the Postal Service and in the mailboxes for weeks in the hot temperatures not sure really what you were getting or the quality of what you were getting the print on the boxes and the bottles is microscopic you need a microscope to be able to read the print. I think this is snake oil. I am requesting my refund today and stopping my auto ship subscription.

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear that you haven’t seen the improvements you were hoping for and that your dogs’ skin concerns appear to have worsened. We understand how frustrating and concerning that must be.

We also appreciate your comments regarding the packaging, label readability, and shipping conditions. Feedback like this is important to us and will be shared with our team.

Since you’ve requested a refund and cancellation of your subscription, please contact our customer support team with your order details so we can review your eligibility under our 60-day money-back guarantee and assist with stopping future shipments.

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Less itching

I have tried several things to help with Ceasar's itching none of which have worked. The Healthy Petz collegen seems to be working. He seems to be less itchy.

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Hi Denise,

Thank you for your review! 💛 We’re delighted to hear that Ceasar seems to be experiencing less itching since starting Healthy Petz Collagen, especially after you’ve tried several other options. We hope you continue to see positive changes and that Ceasar keeps feeling more comfortable! 🐾

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

seems to be helping both of the dogs I…

seems to be helping both of the dogs I am using it on. The old man is going longer between cidapoint shots and seems more comfortable. The younger one is not scratching and chewing his tail and leggs

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Hi Lynn,

Thank you for sharing your experience! 💛 We’re so happy to hear that both of your dogs seem to be doing well with Healthy Petz. It’s especially encouraging that your older boy appears more comfortable and is going longer between his Cytopoint shots, while your younger one is scratching and chewing less. 🐾

We hope they both continue to make great progress. Thank you for trusting Healthy Petz!

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Service

I am quite impressed with the quick response regarding my concern - less than 24 hours. Being able to cancel my purchase, and being reimbursed is exactly what I was wanting, and I am so appreciative of your assistance.

Thank you, so much.

Bev Bailey

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Hi Beverly,

Thank you so much for your kind review! 💛 We’re delighted to hear that our team was able to respond quickly and resolve your concern by taking care of the cancellation and reimbursement you requested.

We truly appreciate your patience and your thoughtful feedback. Providing helpful and timely service is very important to us!

Warm regards,
The Healthy Petz Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Mostly great product

For the most part this is a great product and actually does work. My dog has been on this product since the beginning of this year. Until this month he hasn’t had any of his normal seasonal allergies or ear infections that he used to have! Unfortunately, as of this month (September), he has been itching non-stop despite being on this. I am not sure if it is a new allergy that this product doesn't cover or why all of a sudden it isn’t working.

1 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Healthy Petz

Respuesta de Healthy Petz

Thank you so much for sharing Fred’s experience! 💛 We’re thrilled to hear that in just three weeks his itching has almost completely stopped and that his coat is looking better with no more flakes. That’s wonderful progress! 🐾

We also really appreciate your feedback about the bottle size and dropper, especially for larger dogs like Fred. We’ll make sure your comments are shared with our team as we’re always looking for ways to improve.

Give Fred some extra love from all of us at Healthy Petz! 💛

Warm regards,
The Healthy Petz Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más