Støvlsig Hestefoder Opiniones 34

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,7

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Har brugt denne nye leverandør af Live hundefoder m. Laks De fik ordren kl 8.30 om morgen. Dagen efter var foderet leveret af GLS. Støvlsig Hestefoder kan man stole på. Tak for en fantastisk ser... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg har før bestilt her, uden problemer. Og denne gang ingen undtagelse. Afgiver ordre ved midnat, skriver til dem tidlig morgen (før åbningstid) og får svar inden for en halv times tid. Ydermere mo... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Har netop været hos Støvlsig Hestefoder for at hente sækkene, som jeg skulle købe i går. De var udsolgt , hvilket jeg aldrig tidligere har oplevet. De skulle være i butikken i dag, hvilket de også var... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Støvlsig hestefoder får de aller varmeste anbefalinger fra os! Altid klar med et smil og super kompetent vejledning. En fantastisk butik som er overskuelig, og hvor det er let at finde lige det man l... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de alimentos para animales

Escrito por la empresa

Hestefoder og tilskudsvirksomhed centralt placeret i det nordjyske. Mange brands samlet under et tag. Stor 300 kvm butik i Nørresundby og webshop. Seriøs rådgivning.


Información de contacto

4,7

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

34 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Professionel vejledning

Har handlet foder hos Støvlsig mange gange og fået super vejledning til en hest, der er svær at fodre på.
Gode priser og meget venligt og veloplyst personale :)

16 de diciembre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

tjek udløbsdatoen

Jeg var under den opfattelse, at jeg kunne skrive en anmeldelse af min kundeoplevelse og så var det dét... Men jeg skal i stedet forholde mig til lange beskeder fra virksomheden, selvom jeg forsøger at holde det kort og sagligt.

Det jeg skrev først var:

Dårlig oplevelse med kundeservice efter de blev gjort opmærksom på kort udløbsdato på produkt.

Ang. produktets holdbarhed: Det er en 'kur' man skal give hesten i foderet dagligt. Med min hests vægt så tager kuren omkring 14 dage. Produktet har kun 1 uges holdbarhed tilbage da jeg modtager det (hvilket jeg opdager efter åbning). Deres hjemmeside beskrev et produkt som ville være frisktappet. Det fik jeg selvsagt ikke.

Ang. den tilbudte retur:
Jeg fik at vide jeg kunne sende det retur - for egen regning. De blev ved med at insistere på, at der ikke var noget problem med holdbarheden på produktet, på trods af det står sort på hvidt på flasken at det udløber på en bestemt dato og skal bruges friskt. I og med produktet ikke levede op til beskrivelsen på hjemmesiden (friskheden), så burde de have tilbagekaldt produktet uden besvær eller omkostninger for mig som kunde. (rettelse: jeg bad specifikt om at få dækket forsendelsesomkostningerne, over mail, men det svarede virksomheden ikke på og der er ingen tilbud om at dække returfragten nogen steder i min mailkorrespondance... hvis det var dét de mente, så står det i hvert fald ikke skrevet nogen steder.)

Ift. friskheden så kan man jo ikke tjekke datoen når man handler på nettet, og derfor er det afsenderens ansvar at sikre de sender et holdbart produkt afsted.

I mine øjne kommer de med søforklaringer og forsøger at dreje fortællingen hen på at produktet godt kan bruges efter udløbsdatoen og at de alligevel ville dække returen. Jeg ønsker egentlig ikke at diskutere yderligere eller få pengene retur på nuværende tidspunkt (det er for sent og 150 kr.. jeg overlever nok). Min anmeldelse går på håndteringen af min sag fra kundeservice side, som jeg er utilfreds med. Det havde været SÅ NEMT for dem at beklage, give mig pengene tilbage, og dække fragten for tilbagekaldelsen af produktet.

30 de noviembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Støvlsig Hestefoder

Respuesta de Støvlsig Hestefoder

Hej Amanda,

Tak for din 3 opdatering på TrustPilot - jeg kan se at du har slettet de 2 andre :-)

For at opsummere de andre svar, på dem der nu er slettet:

- Du er fra første mail blevet tilbudt at sende produktet retur, også selvom om produktet var taget i brug - det er flere uger siden - produktet er endnu ikke modtaget hos os.
- Vi har gentagende gange i sidste uge forsøgt at kontakte dig telefonisk, hvilket du er blevet gjort opmærksom på pr. telefonsvare og mail - vi har ligeledes opfordret dig til at kontakte os for yderligere dialog - vi har desværre ikke hørt fra dig telefonisk og dette er nu dit 3 post på Trustpilot 2 uger efter første mail.

Jeg kan kun anbefale at man checker datoen inden man tager et produkt i brug, når man handler i butikker eller på nettet. Er produktet gået på dato ved modtagelsen, vil proceduren være den samme som den, du er blevet tilbudt; at produktet skal sendes retur - vi betaler returfragten - og man få et nyt produkt eller pengene retur, alt efter hvad man aftaler der skal ske.

Dit produkt er stadig solgt mens det var holdbart, og vi har tilbudt et tage det retur, selvom du har brugt af flasken.

Jeg er ikke helt klar over hvad du mener med søforklaringer? :-) Du er naturligvis velkommen til at kontakte producenten, hvis ikke du tror os :-)

Vi har ligeledes i de andre post på TrustPilot opfordret dig til at kontakte os telefonisk for yderligere dialog - hvilket desværre ikke er sket - produktet er heller ikke modtaget retur d.d.

OPDATERING VEDR. 4 RETTELSE I ANMELDELSE PÅ TRUSTPILOT:

Hej Amanda,

Tak for din 4. rettelse af anmeldelsen på TrustPilot :-)

Vi skriver ikke lange svar på dine anmeldelser, men er naturligvis nød til at kommentere på dine kommentarer - både nye og slettet.

Vi har på intet tidspunkt afvist at betale returfragten, men forsøgt at kontakte dig for yderligere aftale.

Vi er nød til at fastholde at vi flere gange har forsøgt at kontakte dig telefonisk for yderligere dialog for flere uger siden og vi har gjort dig opmærksom på vores forsøg via din telefonsvarer og mail - samt at vi har opfordret dig til at kontakte os telefonisk for yderligere dialog - derfor er super ærgerligt at du ikke har ønsker at benytte dig af dette, så vi har kunne aftale nærmere.

Du er naturligvis fortsat velkommen til at kontakte os via telefon for yderligere :-)

Mvh
Christina
Støvlsig Hestefoder

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Altid en god oplevelse med super…

Altid en god oplevelse med super service og hurtig levering! Og top-kvalitetsprodukter! Klart mit foretrukne sted at handle.

29 de julio de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Støvlsig Hestefoder

Respuesta de Støvlsig Hestefoder

Hej Steffanie, Tak for din fine tilbagemelding - dejligt at vi er dit foretrukkende sted at handle :-)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

ALTID en god oplevelse!

ALTID en god oplevelse!
Hurtig levering og mine børn bliver altid så glade når de ved vi får en pakke fra jer af, der er altid lidt til den søde tand i jeres pakker. TAK.

23 de junio de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Støvlsig Hestefoder

Respuesta de Støvlsig Hestefoder

Hej Helena, Tak for din fine tilbagemelding :-)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Top service!

Jeg har før bestilt her, uden problemer. Og denne gang ingen undtagelse. Afgiver ordre ved midnat, skriver til dem tidlig morgen (før åbningstid) og får svar inden for en halv times tid. Ydermere modtager jeg en mail under 12 timer efter ordren er afgivet at varen er afsendt. Top service.!
Så hvis leveringstid og varens stand holder (som den har gjort før) forbliver de 5 stjerner.!
Virkelig anbefalelsesværdigt!

28 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sørg for at spørge ind til…

Sørg for at spørge ind til holdbarhedsdatoen inden I køber tilskud. Jeg bestilte en pose Nordic Optimal (12,5 kg) og hentede min pakke lørdag den 27. oktober. Kan se at sidste holdbarhedsdato på produktet er 31. december 2018. Det vil sige 2 måneder og 5 dage. Jeg kontakter Støvlsig for at høre om der er tale om en fejl, men får svar tilbage om at det er der ikke - hos dem betragtes det først som kort holdbarhed hvis det er 2 måneder eller kortere tid til. Ikke mit som kan holde sig i 2 måneder og 5 dage. Jeg kontaktede leverandøren for at spørge ind til holdbarheden og hvordan jeg skulle forholde mig. De gav mig ret i at det var meget utilfredsstillende med så kort holdbarhed, men kunne desværre ikke ombytte et produkt købt ved en forhandler.

30 de octubre de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Støvlsig Hestefoder

Respuesta de Støvlsig Hestefoder

Hej Anne Sofie,
Tak for din anmeldelse af Støvlsig Hestefoder på Trustpilot :-)

Vi har været i kontakt med Nordic Horse ang. denne forsendelse - og de har ikke samme udlægningen af jeres samtale, som den du beskriver her på Trustpilot. Virksomhedens ejer fortæller at de sagt til dig, at de ikke ønsker at ombytte en varer der er købt hos en af deres forhandlere, samt at de ikke mener, at din varer er solgt med for kort holdbarhed fra os af.

Jeg har genlæst vores korrespondance og kan heller ikke genkende dit udsagn om, at vi skriver til dig, at vi konsekvent betragter det som kort holdbarhed hvis det er 2 måneder eller kortere tid tilbage på et produkt.

Mvh Rasmus, Støvlsig Hestefoder

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Anbefalingsværdig

Jeg har gentagne gange handlet forskelligt hos Støvlsig, og varen er altid modtaget senest 2 dage efter bestilling. Altid en sød personlig hilsen fra Rasmus i pakken, og hvis man har spørgsmål, besvares disse lynhurtigt på FB.

7 de junio de 2018
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más