Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I tried ordering a Staub pot on the website 3 different times, but each time the order got canceled because of the "fraud management team." The order was about $150. I have never encountered such an a... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Roberto Acevedo offered top tier customer service. I erroneously put the wrong email address on an e-gift card, and Roberto seamlessly helped reroute the gift card to the proper address. It was easy a... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

FEDEX completely screwed up delivery of my $300 Sur La Table order and I was going to have to wait for weeks for FEDEX and Sur La Table to work it out. Then Tge company figured out this mess was com... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Exceptional Customer Service! Kudos to Customer Service rep, Nestor. Upon receiving my order today, two items were damaged. I immediately contacted CS via email, thinking it would be some time... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de suministros de cocina

Escrito por la empresa

MAKE GOOD FOOD. INVITE PEOPLE. DO IT DAILY. Making and sharing food sets a place for talking, listening, and being -- together. What comes from the kitchen is a daily act of generosity, and one worth celebrating. OUR PRODUCTS Discover your next cooking inspiration—we carry the best assortment of quality kitchen goods you’ll find anywhere. OUR COOKING CLASSES What started at our Berkeley store in 1996 quickly grew into America’s largest hands-on cooking class program. OUR STORES Stop by our stores to satisfy all of your kitchen and dining needs in one place. No stores nearby? Great news—you're already on the right website! OUR ROOTS From the day that Shirley Collins opened our first store in Pike Place Market in 1972, we’ve been committed to a simple idea: Make good food. Invite people. Do it daily.


Información de contacto

4,0

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

636 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 97% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,0

Todas las opiniones

(636)

166 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Phenomenal service

The customer service folks are soo helpful and they were able to help me exchange my date night as I had missed my first night due to my injury that occurred. They be were more than joyful and helpful.

18 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello Ayodele,

Thank you so much for your kind words! We're truly sorry to hear about your injury and hope you're on the mend. It means a lot to us that our team was able to make your experience a little smoother — we’ll be sure to pass along your appreciation.

Wishing you a speedy recovery and a wonderful upcoming date night!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brenton helped me navigate a website…

Brenton helped me navigate a website issue in a kind and efficient manner! It was great speaking with him over the phone.

15 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello Mason,

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that Brenton provided you with excellent service. We'll be sure to pass along your feedback—he’ll appreciate it!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My Item originally was lost to a…

My Item originally was lost to a package pirate but Amanda and the great customer service and SLT made sure I had a new product at my door asap!

Will only ever shop at Sur La Table!

A++++

4 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hi Marc
Thank you SO much for sharing your experience! We’re absolutely thrilled to hear that Amanda sprang into action and had your replacement item on your doorstep as fast as humanly possible.

Stories like yours remind us exactly why we do what we do: for over fifty years, our mission has been to inspire home cooks and help bring people together Sur La Table—in the kitchen and at mealtimes 

. It’s heroes like Amanda and moments like the one you described that fuel our passion.

We can’t wait to welcome you back again and again. Thank you for being part of our community—and for making our day brighter.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My service person Nestor was super

25 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello Jon,

Thank you so much for your kind comment! I’m thrilled to hear that Nestor made such a positive impact on your experience. I’ll be sure to pass along your praises—he’ll be delighted to know his efforts were appreciated.

If there’s anything else I can help you with, don’t hesitate to reach out.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Damaged Le Creuset casserole pan with lid…

Le Creuset casserole pan with lid shipment arrived with damaged. It was a small dent in rim of lid. The packaging was used looking and beat up so I suspected they sent it that way. When I requested a credit in lieu of sending whole heavy pan back for exchange, they offered me less than $10. Poor customer service equals poor company standards. Not going to buy from this company again.

14 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello Chutch,

Thank you for reaching out to us regarding your recent purchase.
We would like to clarify that, due to the small scratch found on the Dutch Oven, we offered you a partial refund of $10 USD as a gesture of goodwill. This refund was provided after you agreed to keep the product instead of returning it to us. Please note that the refund has already been processed to your original payment method.
We sincerely apologize if you feel that our customer service has not met your expectations. Our intention was to promptly offer a suitable solution to address the issue and ensure your satisfaction. We value your feedback and appreciate your understanding.
If you have any further concerns or require additional assistance, please do not hesitate to contact us. We are always here to help.
Thank you for your continued support.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Compassionate customer service

I had an unusual circumstance that led to me needing to reschedule my cooking class and the way that Jose handled the situation was so empathetic and compassionate I was taken back by it. What could have been an awkward or frustrating conversation more into one that truly touched me, so thank you Jose.

19 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello Robin,

Thank you so much for taking the time to share your experience. It’s wonderful to hear that what could have been an awkward or frustrating moment instead became something genuinely touching. We sincerely appreciate you highlighting how Jose handled the situation. I’ll make sure to share your kind words with Jose.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Lousy Customer Service!

This review is in regard to customer service. I had previously had salt and pepper grinders and loved them. Lost them in a flood and wanted to replace them. I asked my daughter to order some for me for Mother’s Day, but unfortunately, she did not remember what kind I had had. She got me very expensive ones that required 12 batteries (!) — and since it was for Mother’s Day, a gift that I did not receive right away & would definitely not use, needing 12 batteries.
I called the store asking if I could bring them in to exchange. They told me it was over 30 days and that was not possible. They advised me to go through the online store. I did that, was basically told the same thing about 30 days, and then the person helping me went over and above by getting an approval for me to return them and get a store credit.
Because those were so expensive, I was able to order several things besides the salt and pepper grinders, and I made sure I had enough on the order to qualify for free shipping.
So my order comes, and there is only the pepper grinder, even though on the order form, it says salt AND pepper grinders. I called, telling them that the salt grinder never came. They advised me that the wording is misleading, that you have to order them separately, even though it says salt AND pepper grinders. I spoke to Chris Hernandez who explained it to me. He understood and agreed that since I was paying more to get the salt grinder, I should get free shipping, but his supervisor, Heidi, told him that was not possible. I asked to speak to her, and she was very condescending, rude, and told me that they would not give me the free shipping.
I literally spent hours on the phone and online with this company, just trying to resolve exchanging high-end salt and pepper grinders that I never used. In my experience, this company is very misleading in their advertisements and I will never use them again. This is because of lousy customer service from the supervisor, Heidi, not due to the quality of the products. No wonder their stores are closing.

20 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello Kristin,

Thank you for sharing your experience — we’re truly sorry for the frustration this has caused. From the missing items and unclear product details to the return policy confusion and lack of support, we understand how disappointing this has been. You deserved better communication and service throughout. To help make things right, we will be following up on your Salt Grinder order from 6/26/25. We appreciate your patience and feedback — it’s helping us do better.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Daniel best In class customer services

Ordered a set of beautiful fruit containers for my fridge through Apple Pay but did not pay attention correct delivery address. Daniel, customer service rep, was patient, understanding and going to right department asked for help to ensure items delivered to right place. Moreover
Daniel followed up with email with confirmation. This little step makes me feel a peace of mind.
Daniel is amazing, best in class customer services.

8 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hi Vanna,

Thank you so much for taking the time to tell us about your experience. We’re thrilled to hear that Daniel went above and beyond to help you, even after you realized the delivery address needed correcting. His patience, understanding, and proactive follow-up clearly made a big difference—and that peace of mind is exactly what we aim for.

We’ll be sure to pass along your kind words to Daniel. It means a lot to us that he could turn a small hiccup into a totally smooth experience. Amazing customer service definitely deserves recognition—thank you again for sharing!

Warm regards,

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Unfortunately I had to cancel a cooking…

Unfortunately I had to cancel a cooking class due to an injury. Nestor took care of it for me seamlessly.

11 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello Jessica,

I'm so sorry to hear about your injury—wishing you a smooth and speedy recovery! I'm glad to hear Nestor was able to take care of things for you so seamlessly. If there's anything else we can do to help, don’t hesitate to reach out. We hope to see you back in a class soon when you're feeling better!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nestor was super helpful

Nestor was super helpful. I had ordered 6 bowls and 2 came broken. He was apologetic and got the replacements processed right away. Looking forward to them arriving!

8 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello Megan,

We’re so sorry to hear that two of your bowls arrived damaged, but we’re glad Nestor was able to assist you promptly and turn the situation around. Providing a seamless resolution is important to us, and we’re happy to hear he took great care of you. Thank you again for your patience and for being a valued customer!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Exceptional customer service from Joe F & SLT!

Cannot thank SLT and Joe F. enough for the friction-free customer service phone call regarding a price adjustment for an item I purchased at full price, which subsequently ended up on clearance a few days later. It is so rare in this day and age to have a live human with the patience to listen, use their good humor in sympathizing with one's concerns, and rapidly respond to a customer. Kudos to Joe and SLT — A LOT of companies (Williams Sonoma, are you listening?!) could learn a thing or two from your team!

7 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello John,
Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that Joe F. was able to provide the level of service you deserve. We know how important it is to feel heard and supported—especially when it comes to post-purchase concerns—and it means a lot to know we made the process smooth and positive for you. We’ll be sure to pass your kudos along to Joe!

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Purchased Deruta plates to fill in gaps…

Purchased Deruta plates to fill in gaps in my everyday china set. Very glad SLT still offers the style, this was my wedding pattern 10+ years ago. Everything arrived in good time and well-packed, although one salad plate arrived completely shattered. I contacted Customer Service with a photo of the broken plate and Jose responded to me quickly and kindly.

2 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hi Tko,

Thank you so much for sharing your experience—and for coming back to shop with us again! We're delighted you still cherish the Deruta pattern after all these years. 🌟

I'm really sorry to hear one of your salad plates arrived broken, but I’m glad Jose could assist you promptly and kindly. We always strive to make things right when issues arise.

Enjoy the rest of your beautiful collection, and please don't hesitate to reach out if there's anything else we can help with!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible company! Steals money from lost claims and does not assist you

Horrible company. Horrible experience. I have returned my order SF0006592170 in good faith back to the company with the prepaid return label they have provided to me and the return was lost in transit by UPS. Surlatable has opened a claim with UPS about this which was solved in my favor, and UPS has accepted responsibility for the loss and paid the claim in the full amount to Surlatable. After telling this to Surlatable, they are informing me that they can not assist me and to contact my bank. They are stealing money from UPS which was supposed to be directed to me, and they are keeping my money paid as well. This is a direct violation of my consumer rights Uniform Commercial Code § 2-510 Effect of Breach on Risk of Loss the responsibility and risk of loss transferred entirely to your company upon me tendering of the package to UPS. You are ignoring your legal responsibility and unfairly holding me financially responsible despite the claim being paid in full to your company.

18 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Dear Raymond,

We advise you to contact your credit card company because the general management team is still reviewing this issue. We are sorry for any inconvenience

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Don’t take the bait

Don’t take the bait! I signed up for emails and texts and in 2 days I have got dozens of promotions offering me a nice 15% discount. I tried to use it on many products and it doesn’t work. Their list of brands that are excluded from any promotion is apparently nearly everything they offer or at least everything I am interested in. I tried even more products just as a test and could not find one that would work with their coupon. Their prices are about the same as everyone else’s and there are so many other companies that DO honor the coupons they offer without so many restrictions. Sur La Table’s list of excluded brands includes approximately 50 major brands. There are also a few OTHER additional stipulations you must meet to use their heavily promoted coupon. I consider it click bait and will simply shop elsewhere.

10 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello John,

Thank you for sharing your experience. It’s understandable to feel frustrated when a promotional offer doesn’t live up to expectations, especially when there are so many exclusions and fine print involved. Sur La Table does carry a large number of premium brands, and unfortunately, many of these manufacturers set strict pricing guidelines that limit discount eligibility, and we are not able to override them to apply the discount

I am sorry to hear that you may choose to shop elsewhere, I will be happy to share your feedback with our customer service management team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I am satisfied with the response of…surla table

I am satisfied with the response of Surla Table's customer service department. (MS.Monica) Due to unavoidable circumstances, I had to cancel the item I ordered a few days ago. Miss Monica was very friendly and helped me with the cancellation quickly. I am satisfied with the service at surla table.

10 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello Kyung,

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that Miss Monica was able to assist you promptly and make your cancellation process smooth and stress-free. We truly appreciate your understanding and are grateful for your satisfaction with our service.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Spammers.

I had been a customer of Sur la Table for decades, but in recent years they have adopted to abusive practice of re-adding customers to their email marketing lists periodically without customer consent. Complaints about this behavior to customer service are not taken seriously. In spite of not having made a purchase with them in years over their persistent past abuses of my email address, they clearly went through their records again to re-add everyone and are now sending me marketing emails again as a "VIP" customer.

"No" doesn't mean "no" to this unethical and disrespectful company. There are plenty of other cookware stores.

Update Regarding Company Response:

Whenever I bring up this issue, I receive a boilerplate response just like this one saying they will look into it and make sure it doesn't happen again. Within a year or two, it happens again. Rinse, repeat. This is a systemic abusive email practice which they refuse to acknowledge (though, to be fair to their customer service agents, this is probably being implemented at a higher level within their marketing department than their front line customer service reps have any knowledge of and they probably have no idea that the messages they "forward to the appropriate department" will not result in the implementation of appropriate changes).

3 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello CLL,

We're very sorry you were added to our email list without your consent—that’s not the experience we want for anyone. We take this seriously and would like to look into what happened. Could you please reply to the Trustpilot information request we sent? That will allow us to investigate this further and ensure it doesn’t happen again.
Thank you for bringing it to our attention.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid Sur La Table – Terrible Product, Even Worse Customer Service

UPDATE: June 8th:

I was contacted by Heidi (review responder) telephonically and was promised a follow up email to address. That was a week ago. STILL NO email received. I did however, receive the replacement unit - a totally different, entry level unit!!!! Just when you think it couldn’t get worse… it did. Literally at a loss for words at how this company operates! SHOCKING!

Sur La Table’s customer service is as disappointing as their faulty products. I’m now on my third air fryer due to the same recurring issue. After countless emails (only one of which was answered), I was told by the manager—Courtney—that my replacement had shipped and been returned. No tracking number, no notification, no explanation. When I asked for help, I was blamed for not contacting UPS—despite never being given the tracking info to begin with.

Courtney was dismissive, talked over me, refused to address the delay, and outright said she “won’t go backwards” to discuss what had happened. No apology. No accountability. Just rudeness and deflection.

This is not just bad service—it’s a complete disregard for customers. Shop elsewhere. You deserve better.

29 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello Abby,

We’re truly sorry to hear about your experience with both the product and the level of customer service you received. This is certainly not the standard we strive to uphold.

To better assist you, please provide your order number or any additional details that can help us locate your purchase in our system. Once we have that information, we’ll do everything we can to make this right.

We appreciate your patience and the opportunity to resolve this.

Sincerely,
[Heidi / Sur La Table Customer Care Team]

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nestor was the associate that helped me…

Nestor was the associate that helped me resolve a problem. He was so professional, and knowledgeable about how to take care of my specific issue. Thank you Nestor, great work

14 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello Jane,

Thank you for sharing your positive experience with Nestor. It's wonderful to hear that he provided you with professional and knowledgeable assistance in resolving your issue. At Sur La Table, we strive to ensure that our team members deliver exceptional support, and it's gratifying to know that Nestor exemplified these standards.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to help!


Sources

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fast email responses!

Dulce assisted me with an email inquiry where I had to reply with questions a couple of times. She was fast, friendly, attentive. I look forward to doing business with Sur La Table as they value their customers.

13 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hello,

I'm glad that Dulce provided you with prompt, friendly, and attentive assistance during your email inquiry. It's always a pleasure to experience excellent customer service, I’ll be sure to pass along your compliments to Dulce. We appreciate your feedback, and we look forward to welcoming you back to class soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love SLT!

Enrique A was extremely helpful in resolving an issue with one of our new pans. Thank you for working with me on this issue. I always love SLT and will continue to be a loyal customer.

11 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sur La Table

Respuesta de Sur La Table

Hi Andra,

Thank you for taking the time to share your experience! I’m so glad to hear that Enrique A was able to assist you in resolving the issue with your new pans. We truly appreciate your loyalty and support for Sur La Table.

It’s wonderful to know that you enjoy shopping with us, and your feedback is incredibly valuable to our team. If you need any further assistance or have questions in the future, please don’t hesitate to reach out.

Thank you once again for your kind words, and we look forward to serving you again soon!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más