The Entertainer Opiniones 

4639
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had a delivery marked as delivered, but hadn't received it. I contacted customer service to see what was going on. I received a swift response from Sange, who sorted out a replacement order right aw... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love the entertainer, we purchase from here every Christmas! This year we have had a couple mix ups with orders but sadiqa has done more for us than most companies would trying to get it sorted... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I’ve been buying from the Entertainer for years but unlikely to do so again. I ordered some pokemon figures into store and had an email from the courier saying they were expecting the parcel from the... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Brought a birthday gift, when they opened it the main part was missing, tried contacting several times via WhatsApp, contact form and spare parts form, as I know longer have the receipt! Have not ha... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Juguetería

Información proporcionada por diversas fuentes externas

With all your favourite toys and games, TheToyShop.com is the online store of the UK's largest toy shop - The Entertainer


Información de contacto

3,4

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

5 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 99% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,4

Todas las opiniones

(4639)

661 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not order online - you will be so disappointed

I have made 2 orders now on entertainer website, and I can’t believe that both orders I have had issues with and terrible communication on the phone!
Both orders were purchased for a birthday and it never arrived even though I had received tracking detail and chased over the phone a number of times so it never turned up and I ended up having to travel out of my way to get it from the shop!
I then seen they had an item that my 5 year old wanted for his birthday so I ordered and again called to make sure it would be here, the item stated it would be here on a specific date so I’m here waiting and then called and was told the item was processed and was being packed literally as I was on the call! The next day I then get an email stating my item has been cancelled and my refund has been processed! So I call and they say the item isn’t in stock anymore.. I seriously can’t believe the hassle.
I then go online and they are allowing anyone to again buy the product! Could this company be anymore misleading? I have a very upset 5 year old and I cannot get the item anywhere else. For a large company like this I can’t believe I have had 2 issues with them. I will never order from them again.
So disappointing.

30 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

We are sorry to read of your experience but do require further information to investigate.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Had a bad experience in Watford store

Had a bad experience in Watford store. Looking for a certain toy I couldn’t see it anywhere so I asked the girl who was standing there with nothing to do looking bored at the checkout and she couldn’t help me. She didn’t know what I was talking about and didn’t even try. I said I’ll look it up online and she said oh you won’t get a signal and that was it.
I think this store won’t stay open for much longer with this sort of customer service. I looked around the store for someone else who might have had a brain, but there was no other staff there.

28 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

We appreciate you leaving this review and are sorry to read of your experience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointing Experience

I ordered a bicycle as a birthday present for my niece, but it arrived with two large holes/damaged areas in the packaging. With her birthday being tomorrow, I contacted The Entertainer immediately as I was concerned the bike could also have been damaged.

I was offered either a return/replacement or a 10% partial refund. Given the timing, returning it was not realistically an option, so I accepted the 10% refund. However, I am very disappointed that a higher goodwill gesture could not be considered given the circumstances and inconvenience caused.

I have not yet opened the bike, so I cannot comment on its condition. Unfortunately, the way this situation has been handled has left me dissatisfied as they have stated they will not be able help me further if the bike itself is damaged once opened.

28 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

If the bike itself does transpire to be faulty or damaged we will happily still look to replace the bike or issue a refund of the remaining value.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful pre-order experience

Booked online a set of limited edition dolls, back in June.
I trusted the company, believing they had a reputation.
This morning I enter my account to see if there was any update on delivery, click on order number “page not found” trying to contact customer service, which by the way is awful, takes an entire day in back and forth to have a reply because they reply when they have some spare time during the day.
After an entire day the message “we are sorry but there was a technical issue we sent you a refund”.
This is absurd, to start with, other company such as smith toys take pre-order without holding money, they take the money once the item arrives in stock, the entertainer takes money right away, and then almost three months later I finally knew I lost the chance of receiving my dolls.
What can I say? Just wow.
Very bad service if you ask me, surely not buying again from this company, especially pre-order items

27 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

Thank you for your review. We are constantly looking at ways we can improve so will take your comments on board. We're sorry your experience wasn't a good one on this occasion.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Check your statements for extra payments

This was an online purchase. The products themselves were great, a wooden kitchen and utensils to go with it, which added up to over the free delivery option.
I received the items but no delivery details until the day of delivery, so luckily someone was in to take them. A few days later the same email again but I thought it was just a cockup with the delivery company but no another kitchen arrived so I sent it back straight away. I then notice on my credit card statement that there was an unusual payment of exactly £20 to The Entertainer same day as the kitchen payment, I queried this via their numerous options to contact and they reply after 2 days and so on and so on after a week of this I swap to WhatsApp at their invitation then nothing absolutely no response what so ever. I then filled in contact form which I got a response after 2 days telling me it’s not them and contact my credit card company! I did and they have told me what to do as there has definitely been a payment. Someone there isn’t telling the truth and I wonder why🤔
How silly was I sending the other kitchen back!
Update
As it says in my review I have contacted my credit card & they say it has been charged so who is telling the truth??

1 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

We can see that our Customer Service Team confirmed no additional payment had been taken by us and suggested that you investigate this with your bank directly.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Cancelled order but great customer service

I placed an order two weeks ago and when I contacted the office today for an update of my order (as I had nor received the items nor an update), I was informed that the items could not be delivered and that the order would have to be cancelled.
Nevertheless, the customer service advisor was very effective at dealing with my query and issued a refund straight away.

23 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

Could you please share more information with us?

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shockingly bad online customer service

Shockingly bad online customer service. Missing part within box, apparently they can't/won't help.

22 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

Could you please share more information with us?

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They keeping hold of my money! No communication!

Ordered a toy for my sons birthday. Two weeks later haven't even got a email to say its been dispatched or anything. Even on standard with other companies it is usually dispatched by now. They are absolutely so slow. So I had to email them myself to chase up. Got a reply few days later saying 'by end of the day I would get a email to pick up for Click and Collect'. Email sounded sure enough. However I gave it few days extra and still no further email of dispatch. So then AGAIN I had to chase up. None of them bothers to do a courtesy email, just happy to keep my money. So this time I rang up and lady said its been lost in warehouse. I said why didnt anyone inform me? Why would you not tell a customer who is waiting for their order about this?! She apologised and said I can have refund. So then I said I am not happy that I had to extract this information out myself. I said I will take the refund or I am happy for you to just send out another one (as my son really wanted it). She said she cant as all are out of stock. Thats when I realised they are all lying to me. It was probably out of stock anyway as they all given me different reasons and the were hoping to keep customers money until stock returns. Pretty suspicious why none of them couldn't just say the truth first place and ita diabolical how they dont even keep customer informed! You have to chase them up like crazy! What would have happened if I never contacted them?!

18 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

We're very sorry to read of your experience and are investigating

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Refund finally processed thanks to Sadiqa

After weeks of trying to get my refund on a new gift card, Sadiqa processed this for me today! The previous attempts (3) had not been actioned but Sadiqa was very helpful and I received the gift card to my email so I'm very happy that the issue has finally been resolved.

21 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

Thank you for taking the time to leave us a review :)

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shocking

Shocking.
Placed an order , everything was in stock..meant to arrive 21st August..rang my granddaughter, nothing arrived. Checked order says processing.
I tried webchat after 40 no one to talk to, rang head office, was told order hadn't processed properly their end and they would have to cancel it..now I have to wait for my money, so no gifts and no money.
She said if I hadn't of phoned no one would have noticed it never got sent.
I'm so angry. Will be telling everyone not to bother with this shop

21 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

We're sorry to read this, could you share more information with us?

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Didn’t realise early learning centre…

Didn’t realise early learning centre had been taken over by this company! Placed an order through early learning website! Now I have no order no updates on order! Been told an excuse with it’s to do with delivery drivers on their end! Now out of my time I’m having to chase my order and now I’m contacting resolver and my bank to raise a dispute as I’m annoyed I needed those gifts for a birthday! I have 2 young children and I would never EVER use this company again I’ll stick with smyths! 1202401726 order number incase they don’t think it’s a real review

18 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

We're sorry to read of the challenges you've experienced with delivery and are reviewing this example.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Order not fulfillef

I placed an online order, had confirmation but no tracking and no parcel. Raised a query and was told order didnt process their end so they were refunding. 3 to 5 days for money back. So no present for my granddaughter and no money to go get something else. Very very disappointing to say the least.

15 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

We would appreciate more information about this to allow us to investigate.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not received order

Had a delivery date of the 14th August which is tomorrow and the items haven’t even been dispatched wasn’t contacted to advise there was an issue. Contacted them to ask when will be sent out and they advised this evening. And I still have not received a dispatch email. I ordered theses as a gift for a birthday and now they probably will not arrive in time so disappointing when I allowed plenty of time to receive the items based on their delivery info.

13 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

Thanks for your feedback. Please reach out to our customer service team if you need any further help with your tracking.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very difficult to get a refund

I did not collect an order from the store in time. No refund from them. Had to get PayPal to intervene

12 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

Apologies if you had to wait for your refund but happy to hear it's now sorted.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

My nine‑year‑old son queued outside…

My nine‑year‑old son queued outside your Broughton store from 5am today for the Pokémon release. He was number nine in the queue, yet the person ahead was allowed two boxes, meaning the children waiting were the ones who missed out.

I appreciate the popularity of Pokémon cards, but as a children’s toy store it’s disappointing that no one considered prioritising the children who had queued fairly. My son did everything right and still left empty‑handed.

Katie

13 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

Thank you for your feedback. We will send to the relevant team to review.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Leaving consumers in the dark about high in demand products.

Shambles. They had the Pokémon TCG Scarlet & Violet—Prismatic Evolutions Super-Premium Collection advertised on their site for sale on the 10th august then updated to the 13th august then removed the item completely from their site with some stores reported to have and selling this item last week and this week so I can only guess they decided to take the item off the site and act like they are not selling them to prevent big queues but it has only just made it worse for the consumer. I queued up at my local store today (they get deliveries every Wednesday) only to be told they haven't been sent the delivery notes for todays delivery so they have no idea if they have the item arriving or not so I went home at 11am called up at 12pm an hour later to be told on the phone they have just sold 5 and still trying to find the last 3 on the pallet so I made my way back to the store 15 mins since the phone call to be told sorry we found them and was sold. I understand its an item in demand and very popular but the way this was handled caused unnecessary disappointment. A word of advice let all your customers know when and what your selling on what date and stick with it rather then keeping everyone in the dark and having them run around like headless chickens and also a stock checker that a load of your competitors use. I'll be also sending an email to get in touch with your executive team.

12 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

Thank you for your feedback. We'll make sure the relevant team are aware.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Called the Rushden lakes store

Called the Rushden lakes store. The lad who answered the phone was horrendous. He said it your looking for Pokémon we don't have any and put the phone down. Didn't even get a chance to explain why I was calling

4 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

Thanks for sharing your feedback. We'll pick this up with the store.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointing orders cancelled

Placed an order, received email we are getting your order ready. The next day email to say order cancelled. So went online again and ordered from another store that said in stock. Same thing next day email saying cancelled. Very disappointing money should not be taken until order fulfilled. Now waiting on two refunds. If this was the first instance maybe acceptable but same thing several months ago.

5 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

Thank you for your valuable feedback. We're sorry you were disappointed on this occasion.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

£150 order ment to be delivered by 4th…

£150 order ment to be delivered by 4th Aug. Didn't show up. Sons birthday today and they cancelled order and refunded me which will take 3 days to go in bank now I dont have goods I paid for. They say evri lost it and cant replace it. Now I have nothing to give my 7 year old. Disgusting

5 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de The Entertainer

Respuesta de The Entertainer

We're truly sorry that the courier misplaced your parcel. We will pick this up with them. Thanks for taking the time to share your feedback.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más