Triangle Nursery Opiniones 

275
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,7

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic service received with my flower and foliage order for my daughter's wedding in August. Due to the heatwave, ice packs were enclosed in the flower boxes to ensure the flowers remained i... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Having not had any experience of doing wedding flowers (especially church flowers) I found the Triangle Nursery website fantastic. It helped me choose the flowers and have the confidence to do the... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Another flawless service from Triangle Nursery. Flowers for my nephew’s wedding arrived, during the heatwave, expertly packed with cold-packs and no breakages. Telephone help with timing was clear... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Honestly, We cannot praise Triangle Nursery's enough for our recent order of cut flowers. From start to finish their guidance and professionalism was second to none. Our order arrived on time and ex... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Envío de flores
  2. también en la categoría
  3. Diseñador floral
  4. Florería mayorista
  5. Mayorista
  6. Servicio de entrega
  7. Tienda de flores secas

Escrito por la empresa

Wholesale Dutch Flowers Direct and Florist Supplies Online for direct UK delivery to any address. Wholesale Floral Supplier - Wholesale Florists specialising in wedding & event flowers at wholesale prices


Información de contacto

4,7

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

275 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,7

Todas las opiniones

(275)

26 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Christmas wreath kit

I ordered a Christmas wreath making kit for five. It was excellent value for money with plenty of foliage of a nice mix. You can always add your own bits which we did with some variegated holly. There were also plenty of mixed fruit etc and everything you needed to make a wreath. Fantastic. My best wreath yet and everyone agreed they would do this again next year.

27 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear M Boucher,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We are so pleased to hear you were happy with your xmas wreath kits and we hope you all had a wonderful time creating your wreaths.
We look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Flowers for 7 vases so easy to order

Very easy to choose flowers and thry arrived very well wrapped. They opened out lovely too

21 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Nicola,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We are so pleased to hear you have been happy with our services. Look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The best

Thank you once again for the wonderful flowers I recieved.

When I say once again I have ordered quite a few times now and all my deliveries have been fantastic. I buy them for my home and the joy I have when I open the box sometimes boxes is such a great feeling.

No one should hesitate from ordering from Triangle Nursery, you will get the best, always.

14 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Margaret,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We are so pleased to hear you have been so happy with your orders from us . We look forward to continuing to work with you in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent condition and delivery

Absolute Bargain & Unbeatable Service for Our DIY Wedding Flowers!
We cannot recommend Triangle Nursery enough! Even though we have the Birmingham flower market right on our doorstep, we chose Triangle Nursery because they offered the biggest variety and, crucially, were far more affordable. For anyone looking to DIY their wedding flowers, this company is a game-changer.
Quality and Value: Thousands-Worthy Blooms
The flowers were in perfect condition upon arrival and opened up just perfectly for our wedding day. No one—and I mean no one—could believe I made all the arrangements myself. Guests assumed we had spent thousands on florals, yet our total cost for all the foams and flowers was around £700—an absolute bargain for the quality we received. Their instructional videos and guidance on calculating bloom quantities are spot-on; I had only 10-15 blooms left over as extra, meaning almost zero waste.
Exceptional Customer Service & Freshness Guarantee
The customer service was excellent. I was initially worried about ordering after a Bank Holiday, but their team kindly advised us to schedule delivery on the Wednesday for our Saturday wedding, ensuring we received the freshest possible stock.
When they realized they had missed a bunch of white spray roses, they informed me immediately and had the replacement delivered promptly the very next morning. This proactive communication and fast resolution showed true professionalism.
The Game-Changing Packaging: Boxes and Ice Bags
The real lifesaver, and something I cannot thank them enough for, were the specialized boxes and ice bags. This packaging made all our worries about transporting the flowers disappear. We were able to put most arrangements back into the boxes, re-freeze the ice bags overnight, and replace them, maintaining a perfectly cool condition for the journey.
This attention to logistics saved us massive amounts of time and stress. Instead of my fiancé having to make 4-5, two-hour trips, he managed to get the bulk of the flowers to our nearby venue's holding location in one single trip. We only needed to worry about transporting the bridal bouquets and buttonholes later.
If you are considering DIYing your flowers, the variety, value, and incredible logistical support from Triangle Nursery make them the only choice. I am genuinely looking forward to finding another event just so I can order from them again!

27 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Elsa,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We hope you enjoyed making your fabulous arrangements for your special day and we hope you all had a wonderful time celebrating!
We are so pleased you have been happy with our service from start to finish.
Packaging is something we have been making improvements on over the last year to ensure our flowers make it to you in the safest and best conditions, so thats great to hear!

Look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

200 burgundy stems

Ordered 200 stems of the burgundy flowers for my September wedding and couldn’t have been happier with the selection of flowers given! The 200 stems made my bouquets, 7 bridesmaids and centre pieces for my wedding day! I would recommend these to anyone wanting flowers on a budget and a lot of the flowers are still going strong nearly 3.5 weeks later!

25 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Amy,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We hope you enjoyed making the designs for your wedding and we hope you had a fantastic day celebrating!
That is so lovely to hear that the flowers are still going strong.

We hope to work with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent quality of flowers and…

Excellent quality of flowers and delivery was very prompt at time specified

1 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Sharon,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We are very happy to hear you were pleased with the quality of flowers you received and we Look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Full Marks Triangle Nurseries

Triangle Nurseries

If a job is worth doing it is worth doing well - and that is exactly what Triangle Nurseries do.

Having placed a large order recently, my fellow flower arrangers and I were delighted with the outcome. The flowers arrived so carefully packed and really well protected for their long journey . The contents were in pristine condition and beyond our expectation ; a real treat to work with.

The range of choice, whether it be flowers or floral goods is phenomenal, as is the additional support and advice available for those with minimal background knowledge in flower craft.

Mary and her team at Triangle leave no stone unturned from ordering to delivery. Their attention to detail is to be commended and there will be no hesitation to place any further orders.

Thanks and well done everyone at Triangle.

Elaine, Jill and Joyce
(Blagdon, North Somerset)


31 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Elaine,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We are delighted to hear you have been very happy with the products we supply and the service you received from our team.

We hope you enjoyed making your designs and we look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfect Flowers

It was a great experience from start to finish, it was easy to find what I was looking for. The flowers arrived on time all in perfect condition, and the quality was amazing.

11 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Amanda,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We are so pleased to hear you have had a great experience using our services and we hope you enjoyed making your arrangements! Look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good choice of flowers and sundries

Good choice of flowers and sundries. Quick and efficient service. Fresh flowers are packaged really well and fresh.

4 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Claire,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We hope you enjoyed creating something wonderful with your flowers and sundries, we look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Superb Quality

Absolutely everything about the flower ordering process was just perfect. The website is easy to navigate with helpful tips regarding seasonality, colour choice, dates for ordering and availability.
The ‘how to’ videos are really useful.
I was given excellent advice when I called regarding colour options.
Then ……. The flowers arrived as expected on the Wednesday! Wow, what fantastic quality, I couldn’t have hoped for better. Beautifully packaged in paper and cardboard, minimal use of plastics, and cool bags on the stems. The flowers were immediately conditioned before being packed up again for their (shorter) journey south the following day. Then conditioned again on arrival.
On the Friday, I arranged the flowers for a wedding reception and they looked amazing. Then on the Sunday, we dismantled the arrangements and I made hand tied posies for the family to take home. Mine still look fabulous over a week after they arrived.
So, a huge thank you to ‘Team Triangle’. I will be telling all of my friends.

20 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Ann,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We are so pleased to hear you have found our website user friendly and our content very helpful! We hope you enjoyed making the arrangements for the wedding and are very happy to hear they are still fabulous over a week on!
Look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovely flowers for our Flower Festival

I ordered flowers from Triangle Nursery for our church flower festival. They arrived well on time, carefully packed, fresh and undamaged. We were all very happy with them, and they were much enjoyed by visitors to the festival. I have been very happy with the service received from Triangle, and would certainly recommend them.

19 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Pete,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We are pleased to hear your flowers arrived in great condition and we hope you enjoyed your flower festival!

Look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Flowers to a remote area

We ordered flowers for a wedding in North Wales. It was a remote venue and I was worried how the flowers would arrive, all the way from Suffolk on an extremely hot day. They arrived with only a minor hitch. The principle flower for the bouquets was to be blue hydrangeas but there were no blue ones available. The following day the blue hydrangeas arrived in perfect nic in time for making up the bouquets and everything survived well apart from some sunflowers which didn't revive. I was really relieved and pleased as I was doing the flowers for my daughter.

14 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Sue,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback in invaluable to us as a family company.

We hope you enjoyed making the designs for your daughter! Delays do sometimes happen, but we are so pleased we were able to rectify the issue for you asap and get the flowers to in good time. We look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent first experience sourcing all flowers for a wedding

I made a £750 order of flowers for a friend's wedding day and had a really great experience - my first time ordering with Triangle! The company proactively reached out to me when they noticed one type of flower hadn't made it over from the Netherlands, and arranged for those to be sent directly from the venue. They were also really helpful and responsive when DPD erroneously marked the flowers as delivered (I obviously panicked because they weren't at my house!) and got straight onto the DPD platinum team to start troubleshooting, even though thankfully DPD did drop them off about 40 mins later.
Flowers and all the other sundries I got were really well packed and in good condition. Great quality flowers. Really pleased with my first order and hope to use again in the future!

15 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Rachel,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We hope you enjoyed making the flowers for your friends wedding day. We are so happy to hear you have been pleased with our service and the products you received. Look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Constance wedding roses.

My Constance flowers arrived in perfect condition and on the day as requested.
From the packaging to how the roses look and smell, I just cannot be happier. Thank you Triangle Nursery!

14 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Magdalena,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We are so pleased to hear that you are happy with the service and the Constance Roses supplied. We hope you enjoy them!

Look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I had a very disappointing experience

I had a very disappointing experience. Most of the flowers I received from a £600 order were dead. Brown and over chilled. The response time was poor and they only refunded me a paltry £71. I was left in a very stressful and difficult situation as we had very little time to find more flowers for my daughter’s wedding. Ended up using supermarket flowers. Poor service and no acknowledgment or goodwill. The bare minimum they should have refunded was £400.

6 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Hi Natalie,

We’re truly sorry to hear that some of the flowers for your daughter’s wedding did not meet expectations. As a family-run business, every order – no matter how small or large – matters to us, and we understand how significant this day was for you.

Following the photographs you sent us, we refunded the full cost of the items shown to be affected – Snapdragons, Chrysanthemums, Roses, and Spray Roses. As per our Terms and Conditions, we’re only able to refund items where a quality issue or damage has been evidenced.

We appreciate your feedback and will continue working closely with our suppliers and couriers to maintain the high standards we strive to deliver. Should you wish to discuss this further, don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I bought flowers from here for my…

I bought flowers from here for my daughter’s wedding . When they arrived the alliums were absolutely stunning. Alstroemeria was in bud and bloomed beautifully overnight. The roses for the buttonholes were beautiful but unfortunately we had to purchase locally as they were in full bloom by the time of the wedding but we used elsewhere and the lisianthus were simply gorgeous . We received so many comments on how beautiful the flowers were . Highly recommended

29 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear D. Lee,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

It is so lovely to hear the flowers were beautiful for your daughters wedding day. We hope you all had a wonderful day celebrating. Look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

First class service

Triangle Nursery were very helpful and responsive to my questions about the type and combination of flowers for wedding reception bud vases. They also gave good advice about the best delivery timings for the wedding day.

The flowers arrived on time, were well packaged and in good condition. The bud arrangements looked beautiful and were exactly what we wanted.

Thank you.

31 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Helen,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We are so pleased to hear the vases turned out just how you wanted them, and we hope you had a wonderful wedding day.
Our team are always on the end of the phone ready to offer help and advise where we can.

Look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad experience

I made an order on a specific day ahead of a big event. My flowers didn’t turn up on my delivery date and the office made no attempts to help. I called and simply was told they would try to find it and call me back. They never did. I was left waiting and worried about my order. They turned up the day before my event and had been left in a box and were whilted and looked so poor. They also didn’t have enough time to open up and be conditioned due to poor delivery. The quality of the flowers was awful in general and were dead within a couple of days. Further I asked for pastel colours , I received strong orange and dark purple - the over all experience was expensive and rubbish service and quality

25 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Olivia,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your recent order and that you received it later than expected.

As a family run business, we understand the importance of every single order and sincerely apologise for the issues you encountered on this occasion.

We always aim to deliver flowers in a timely and professional manner. While we do our best to work with our courier partners and support customers when issues arise, we regret that you felt unsupported and let down.

On this occasion, we contacted the courier company to get in touch with you directly to help locate the property and provide further instructions on the delivery. While we note your concerns about the flowers’ condition, we have not received any images or further details to verify this.

Your complaint has since been fully investigated and resolved, with our company director speaking to you personally to address your concerns. We sincerely apologise for the inconvenience caused and the impact this had on your order.

Kind regards
Triangle Nursery customer service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service…

Easy to order on line and delivered according to promised date.

1 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Alison,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We hope you enjoyed your order and look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Give them a go!

I'm a returning customer after a couple of years and pleased to say that the packaging has much improved. I felt the flowers were packed with a lot more care so they weren't damaged in transit. All the packaging could either be reused or recycled too.
The flowers were delivered during a heat wave, but the flowers were very cool on arrival, so that was due to good packaging and the delivery service.

13 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Triangle Nursery

Respuesta de Triangle Nursery

Dear Jo,

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your feedback is invaluable to us as a family company.

We are very pleased to hear you are a returning customer and can see the improvements we have made in our packing department to ensure the safe arrival of your products.
We hope you enjoyed your order and look forward to working with you again in the future.

Best wishes,
Triangle Nursery Customer Service

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más