Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

UI8 honestly isn’t a great platform for selling templates. Their revenue share is extremely low, you barely earn anything from sales, sometimes as little as 0.02% to 2%, and your earnings are com... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Same as a few others complaints..... auto renewal not clear when you purchase a 3 month all access pass. There is a tiny remember my payment details checkbox that you can hardly notice (not a bad desi... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

1) They sell trash Figma files that doesn't match its description. In Description they said 100% autolayout, 100% component based, but it's bullshit. Design System doesn't connect to UI, no auto-la... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I've purchased many 3D icon packs from UI8 for my website design business that I recolour in Figma to fit any given brand identity. They've mainly been excellent in terms of both price and qual... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Agencia de marketing y medios de comunicación

Información proporcionada por diversas fuentes externas

100% curated digital marketplace with a growing library of high quality UX/UI design resources and freebies for designers.


Información de contacto

3,0

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

99 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAM don't buy anything from them

I paid for an Elite yearly subscription costing $368 and was blocked by the platform on the 6th month before the subscription expired.

I tried to reach them for a month through various channels - their chatbot, direct email, and even attempted to contact the founder via LinkedIn - but I received no response from any of these channels.

Upon researching more information on the internet, I discovered their dubious operations. They seem to be stealing assets from designers to host on their platform without providing any incentives. Additionally, some assets are from the Creative Commons section of free websites. This is truly embarrassing.

Therefore, I urge you to stop supporting this digital thievery.

Instead, I recommend supporting element.envato.com, which offers many of the same assets at a more affordable price.

Lastly, to the Ui8 team, you should dedicate your time to sincerely responding and apologizing to your users rather than publicly justifying your actions to those who have given you a one-star rating.

24 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de UI8

Respuesta de UI8

We're truly sorry to hear about your recent experience and the resulting misunderstandings. However, several inaccuracies in your review need to be addressed to ensure a correct understanding of UI8's operations.

First, we never block customers from our platform mid-subscription without a legitimate reason. There could be instances of technical issues or policy violations that may lead to account disruptions. But rest assured, we always work diligently to resolve these situations promptly and efficiently.

We regret if you felt our support was unresponsive. According to our records, we haven't received any communications from you regarding this issue via chatbot, direct email, or LinkedIn. Our support team works tirelessly to assist our customers, and we are currently investigating why you might have experienced this lapse in communication. This is not in line with our usual practices, and we assure you we will rectify it.

As for the accusations of "stealing assets," it's essential to clarify that this statement is entirely false and misleading. All assets on our platform are provided by professional designers who willingly contribute to our platform, and they are duly compensated for their contributions. We have stringent measures in place to ensure all assets on UI8 are compliant with legal and intellectual property rights.

Some of our assets might also be available in Creative Commons sections elsewhere; this is because the creators have opted to distribute their work in multiple places. This is entirely within their rights and doesn't undermine the legality or quality of the resources on our platform.

The pricing of our subscription is established, taking into account the need to provide quality assets while also fairly compensating our contributing designers. We believe in balancing affordability with quality and designer compensation.

Lastly, we must stress that false and defamatory statements can potentially lead to legal consequences. We're here to address concerns, clarify misconceptions, and improve our platform based on constructive feedback. We're not interested in justifying wrongful accusations but correcting them.

We apologize if our service did not meet your expectations and caused you frustration. We encourage you to get in touch directly with our support team (info@ui8.net) to help resolve your account issue and improve your UI8 experience.

Thank you for bringing these concerns to our attention. We appreciate your understanding as we work towards providing the best service possible.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

All-access pass purchaser twice. I have purchased the all-access pass…

I have purchased the all-access pass twice for a month, about a year apart. The auto-renew is a trap and once you get out you can't download anything you have already licensed.

They have some great designers on there but the platform is beyond dodgy. Sometimes you get the wrong files others you it's not in the same format.

9 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de UI8

Respuesta de UI8

Thanks for sharing your experience with us. We're sorry to hear that things didn't quite go as expected, and we're here to clarify a few things.

The auto-renewal feature is standard for many subscription services and is clearly communicated at the time of purchase. However, we understand how this might come off as a surprise if you didn't notice it initially. You can turn off auto-renewal at any time, giving you full control over your subscription.

As for not being able to download after your subscription ends, the nature of our service, like many digital resource platforms, is access-based. This means that active subscriptions enable you to browse, select, and download the resources you need. Once the subscription ends, it's fair and industry-standard that downloading new resources isn't possible.

Regarding the issues you've encountered with file format and content, we're sorry for any inconvenience caused. We work closely with our contributing designers to ensure that the files they provide are accurate and in the most useful formats. However, occasional mistakes can happen. In such cases, we encourage you to contact our support team right away, and we'll do everything we can to rectify the situation quickly.

We are continuously working to improve our platform, and your feedback helps us make the necessary adjustments to serve you better. Rest assured, we're committed to maintaining the highest standards of integrity and user experience.

We value your support and hope that we'll have the opportunity to provide you with a more positive experience in the future. Please reach out to our support team if you need any further assistance or clarification.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Agree with the other reviews.

Alike all the other comments. It is difficult to find the unsubscribe button and its not very clear that it will just automatically charge your card. You can remove your payment method and apparently, there is a button on the your purchases page although I did not see it when I was looking to cancel. Just a tip, that the cancel button makes sense to be on the plans page - funny that they didn't think of that being a UI designing company. Also, big tip - THERE ARE NO REFUNDS.

Although, the customer service rep did answer all my questions within a day.

3 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de UI8

Respuesta de UI8

Thanks so much for sharing your thoughts. We're sorry to hear about the difficulties you faced while trying to cancel your subscription, and we appreciate your feedback.

The cancellation process is designed to be user-friendly and accessible. However, we understand from your comments that we may need to review this to make it clearer and more intuitive. As a UI design company, we completely agree that user interface and experience are crucial. Your suggestion to place the cancel button on the plans page is excellent, and we'll definitely consider it for our future updates.

As for the auto-renewal and no-refund policy, we strive to communicate these terms clearly at the point of purchase. But we're sorry if this wasn't as clear as it should have been. We'll take your feedback onboard and make sure these terms are presented more prominently.

We're glad to hear our customer service rep was able to assist you in a timely manner. We believe in providing quick and helpful support to all our customers.

Your experience and feedback are truly valuable in helping us improve our platform and services. We hope that despite these issues, you've found some value in our design resources, and we'd be delighted to have another chance to serve you better in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good site with Great resources

Good site with Great resources. An early member and using it for years. My support executive Eli was really helpful when I faced an issue.

30 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de UI8

Respuesta de UI8

Thank you so much for your kind words and support over the years! We're thrilled to hear that you've been finding great value in our resources.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The Kings of Dark UX

It's a real shame these guys practice dark UX - especially as they mainly service the digital design industry - who are well aware of what these practices are. I say shame because their content is very good - but shame that I won't be using them anymore and advise my designer friends to also stay away.

I'll be the first to say that I did not spot their dark UX practice of not clearly disclosing the auto-renew on their All Access Pass and was overseas when the auto-renew actually occurred therefore missed the opportunity to cancel it.

I definitely didn't opt-in to any auto-renew and don't recall seeing any on the payment page when I purchased this pass - but boy am I paying for it now! I've now been charged twice for something I only needed for a short period of time.

Watch out for this trick - it's as shifty as the ones you get via phone from Nigeria!

17 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de UI8

Respuesta de UI8

Arnaud,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that you had a negative experience with our subscription process, and we'd like to address your concerns to make sure there's no confusion.

At UI8, we value transparency and clear communication with our customers. We certainly don't practice dark UX or intentionally deceive our users. We want to clarify that our subscription terms, including the auto-renewal and non-refundable policy, are explicitly outlined on our website and during the checkout process.

Here are a few points to help you understand how we ensure our subscription process is transparent and fair:

1. Cancellation Policy: Our cancellation process is designed to be user-friendly, and customers can cancel their subscriptions at any time. We also send a reminder email before the auto-renewal date, providing ample opportunity for customers to cancel their subscriptions if they no longer need our services.

2. Customer Support: Our support team is always available to help customers with any issues or concerns they may have. If you had reached out to us, we would have been more than happy to guide you through the cancellation process or discuss alternative solutions based on your needs.

We apologize if you feel misled by our subscription process, and we assure you that your experience is not reflective of our intentions or business practices. As a company in the digital design industry, we take pride in providing high-quality resources and maintaining a positive relationship with our customers.

If you'd like to discuss your situation further, please don't hesitate to reach out to our customer support team (support@ui8.net). We're here to help and make sure you feel comfortable using our platform.

Thank you again for your feedback, and we hope this clears up any misconceptions about our subscription process.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The go-to site for top-quality design…

The go-to site for top-quality design assets is easy to navigate, reasonably priced, and has an outstanding selection. From beginner to advanced designers, the platform caters to everyone's needs. I've been a customer for years and will continue to use it for all my design needs!

1 de abril de 2023
Valorada con 5 estrellas sobre 5

The platform has completely transformed…

The platform has completely transformed the way I work as a designer. It's a one-stop-shop for all of my design asset needs, and the quality of the assets is exceptional. The time and effort saved by having such a comprehensive resource at my fingertips have been invaluable, allowing me to focus on the creative aspects of my work. I couldn't be happier with my experience!

15 de marzo de 2023
Valorada con 1 estrellas sobre 5

The experience of the former creator of assets for this site

I wanted to write a review for this place for a long time. But I didn’t get around to it, I will divide my review into 2 parts, one for potential buyers, the other for potential authors interested in selling their assets.

For buyers

1. The owners of this site claim curatorship, etc., but in fact, there is simply no verification of the design of assets, one thing can be written in the presentation for the products, but after the purchase you get a completely different one.

2. God forbid you run into their support (if she answers you and gives you a shadow ban in their online chat) in which there are only boors who do not observe banal subordination.

3. They have a "limited offer" like "ONLY ONCE" in fact every time they offer to buy lifetime access to the author's products, from the experience of various buyers, this is a trick for people who are engaged in the so-called drains of products from their site, from -why buyers of this option get account bans without explanation and your money is simply lost.

For potential authors:

1. Guys, if you are interested in selling your assets here, then be prepared for the fact that your products will be distributed almost for free due to the full access system. And this means that your resources will be on various pirate forums or telegram channels.

2. If you want to reduce the commission due to "exclusivity" on this site, be prepared for the fact that you can be merged as soon as you are no longer needed by the owners, without the right to appeal or notify you, you will simply be banned without explanation.

The result is this: my experience cannot be the last truth, but I expressed my opinion about this site, and it's up to you to work with them. But I do my best to protect from this place.

21 de abril de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de UI8

Respuesta de UI8

Thank you for taking the time to write a review and share your thoughts. However, I believe there may have been some miscommunication or misunderstandings, as the experiences you've described do not accurately reflect the core values and operational practices of UI8. Allow me to address your concerns point by point.

For buyers:

UI8 takes its curatorship and quality assurance process very seriously. Each asset undergoes a thorough review by our team of design experts before it is made available on the platform. We believe in providing high-quality, accurate product descriptions to ensure that our customers receive what they expect. If you have encountered any discrepancies, we urge you to contact our support team, and we will gladly investigate and resolve the issue.

Our support team is dedicated to providing professional and courteous assistance. We apologize if you've had an unpleasant experience with our chat support. We are constantly working to improve our customer service, and we encourage you to share any specific instances or issues you encountered to help us make the necessary improvements.

Our "limited offers" are periodically introduced to provide added value to our customers. We stand by the legitimacy of these offers and ensure that they are clearly communicated. If you have any concerns about the terms and conditions of these offers, please reach out to our support team, and we will be happy to clarify.

For potential authors:

UI8 values the hard work and creativity of our authors. We employ various security measures to minimize the unauthorized distribution of assets. While piracy is an unfortunate reality on the internet, we continuously strive to protect the rights of our authors and maintain the value of their work.

We are committed to maintaining transparent relationships with our authors. If an author chooses to have their work exclusively hosted on UI8, we honor that agreement and do not terminate it without reason. Any actions taken are in line with our terms and conditions and are based on a fair assessment of the situation.

In conclusion, we understand that individual experiences may vary, but we strive to uphold the highest standards of quality and professionalism at UI8. We encourage anyone with concerns or questions to contact our support team. We are always here to help and are committed to ensuring a positive experience for both our buyers and authors.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A lifesaver for designers needing…

A lifesaver for designers needing access to high-quality design assets, the platform is easy to use, the selection is vast, and the prices are more than reasonable. The convenience and efficiency of having everything in one place are unparalleled, and I can't imagine working without it!

22 de marzo de 2023
Valorada con 5 estrellas sobre 5

As a freelance designer

As a freelance designer, the platform has been a game-changer for me. With access to a wide variety of design resources all in one place, the quality of the assets is exceptional, and the prices are unbeatable. It has saved me hours of searching for the perfect assets, and I'm continually impressed with the fresh content added regularly.

10 de marzo de 2023
Valorada con 5 estrellas sobre 5

For designers of all levels

For designers of all levels, an incredible resource awaits. With a wide selection of high-quality templates, fonts, and graphics, combined with outstanding customer service, it's an essential tool! The variety and quality of the assets are simply unmatched, making it a must-have for anyone in the design field.

13 de marzo de 2023
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very bad customer service

Very bad customer service. My card got auto-renewed without notice. I wrote 3 emails to the support to issue the refund. There is no reply from them at all.

8 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de UI8

Respuesta de UI8

We apologize for any confusion or frustration you've experienced with our customer service. At UI8, we strive to provide transparent and effective support to all our customers.

Regarding auto-renewals, our system is designed to send notifications before they take place, as we understand the importance of keeping our customers informed. If you did not receive a notification, we sincerely apologize for any oversight, and we will investigate to ensure that our notification process is functioning correctly.

As for refunds, our policy, which is clearly stated on our website, indicates that we do not offer refunds on any purchases, including subscriptions. This policy is in place due to the nature of the digital assets and services we provide. We understand that this might not align with every customer's expectations, but it is essential for maintaining the integrity of our platform and ensuring fairness to our authors.

If you have any further concerns or questions about our policies or your specific situation, please feel free to reach out to us again. We're always here to help and provide clarification where needed. We appreciate your understanding and value your feedback as we continue to improve our services at UI8.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tricky auto renew scam.....

Same as a few others complaints..... auto renewal not clear when you purchase a 3 month all access pass. There is a tiny remember my payment details checkbox that you can hardly notice (not a bad design idea and UX to scam you into paying twice). Support non existent when trying to resolve issue.

27 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Contirbutor Experience: Refund, Payout and Terrible Service :(

I was a featured seller on ui8.net and had a partnership with Dash(CEO - Ui8). I sold illustration packs for them for more than 2years and had a good partnership too.

After I wasn't happy with the amount of sales generated and recent restrictions with the Payoneer, I asked them to make some of my products for free. They didn't. So, I tried several times to payout my sales balance that was open before closing the account. But I'm banned for the truth and won't even get that balance.

Please Note : After you stop partnering with them, they keep your money.

I don't really care about my several bucks. But they do :D

I'm not recommend this platform for contributers.

15 de julio de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Deactive Account

Hi Support,
i tried to contact you but didn't get enough reply can you please help me out to active my account. My account is deactivate for using promote links in freebie item. if you activate i will edit those product

3 de febrero de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID AVOID AVOID (Real Buyer Review)

I ordered a Full App XD Design, it was mentioned that i should receive 52 slides, i only received a XD file with 47 slider, not complete .. Missing the User Profile Page and all its subsidiaries. i tried to reach out to the support team that is supposed to respond within few hours.. 3 days !! not a single response.. i talked to the seller, he responded in few hours and he asked me for extra money out of UI8 to send me the complete version, absolutely misleading and no support from their team whatsoever.... this is a rip off. please avoid this website.. do not buy anything from them.. AVOID AVOID AVOID

24 de enero de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dark Patterns - being charged for something that I never subscribed to

I initially bought one of the all-access pass from Sep which lasted for 3 months. The product description made it sound like it was a one-off purchase. And then out of nowhere in Dec I was emailed an invoice saying that they charged me for another one of the exact same pass which I do not need nor purchased. To this day I still don't know whether it was on auto-renew by mistake or they charged my credit card accidentally. I tried writing to the support team to delete my credit card details and get a refund but all I got was useless instructions to ask me to go to the billing page. This really feels like a dark pattern to me if they only make it easy for you to purchase but not to opt out or cancel. And these auto-renew options really was not apparent when I made the purchase initially. It is extremely frustrating being charge $150+ for something you don't want / are not using.

22 de diciembre de 2021
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más