Walkonbeach 

Gracias por visitar Trustpilot. Lamentablemente, no se pueden publicar más opiniones en esta página, porque el sitio web de la empresa ya no existe. Si tienes alguna pregunta, contáctanos.

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I sincerely wish I knew about this scam of a company and did my due diligence, as many others have mentioned. While I did receive an email that my items were en route and did in fact, receive the item... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

They had some nice variety of bathing suits. You cannot purchase different sizes for a 2-piece like other websites. The shipping was partial and slow. The worst part if the return policy. Can't be don... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have been trying all afternoon to cancel my order that was only just done and keep getting the email bouncing back saying to email address is not found so don't know what I can do now

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Was für ein kriminelles Unternehmen! Ware soll angeblich nach den USA zurückgesendet werden, obwohl sich dieses Unternehmen nicht einmal die Mühe macht ihre "Made in China" Etiketten zu entfernen. War... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de trajes de baño

Escrito por la empresa

WalkOnBeach is a professional swimsuit company, exclusively dedicated to swimwear, beachwear and beach accessories all year round. The company mainly focuses on women's swimsuit, but it also offers women's swimdress, accessories, shoes, bags and other beach clothing items.


Información de contacto

Todas las opiniones

(168)

5 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Was für ein kriminelles Unternehmen

Was für ein kriminelles Unternehmen! Ware soll angeblich nach den USA zurückgesendet werden, obwohl sich dieses Unternehmen nicht einmal die Mühe macht ihre "Made in China" Etiketten zu entfernen. Ware ist völlig vernäht und die Größen stimmen überhaupt nicht. Nach Reklamation nur 1 E-Mail bekommen mit Angebot von 30% Rabatt oder in die USA zurücksenden. Auf weitere E-Mails wurde überhaupt nicht reagiert, habe jetzt Anzeige erstattet. Danach könnt ihr auf eurer Bank das Geld zurückholen. Macht euch die Mühe, es lohnt sich. Diesen angeblichen Unternehmen ohne Impressum, Steuernummer, Anschrift und Telefonnummer muss das Handwerk gelegt werden. Passt bei euren Bestellungen immer auf ein Impressum auf.

7 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Petra Richter,

Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience or dissatisfaction you have experienced.

We are sorry to hear about the concerns regarding product labeling, sizing, and our return policy. Please rest assured that our products are sourced and labeled in compliance with relevant regulations, and we will review your case carefully to ensure proper handling. We understand your frustration if our previous responses did not fully resolve your concerns, and we regret any delay or lack of follow-up in our communication.

Your comments about the return process and the information on our website are important to us, and we will forward them to the relevant departments for immediate review. Our goal is always to improve and provide a transparent and satisfactory shopping experience for all customers.

If you are still experiencing issues with your order, please contact our customer service directly at service@walkonbeach.com with your order number so we can work towards a fair and prompt solution.

We truly appreciate your patience and the opportunity to make things right.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

All the clothes I ordered are great

All the clothes I ordered are great, but they were a little bit late, which can be annoying if you need them for a specific occasion.

4 de agosto de 2025
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Reginald Geogk, thank you for sharing your feedback with us!

We're delighted to hear that you're happy with the clothes you received—it’s wonderful to know our styles and quality met your expectations.

We sincerely apologize that your order arrived later than anticipated. We completely understand how disappointing this can be, especially when you're looking forward to wearing your new pieces. Please know that we take delivery times seriously and are actively working to improve our shipping processes to prevent future delays.

Your satisfaction is incredibly important to us, and we truly appreciate your understanding. We hope the clothes bring you joy whenever you wear them.

Thank you for your understanding and for giving us the chance to serve you. We’d be thrilled to have you shop with us again!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was pleasantly surprised by the…

I was pleasantly surprised by the quality of these suits, especially for the price. They are well-made and the variety to choose from is fantastic.

1 de agosto de 2025
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Charlie Birch, thank you so much for your wonderful review!

We're absolutely thrilled to hear that you were pleasantly surprised by the quality and style of our swimsuits—especially at such an affordable price.

At Walkonbeach, we take great pride in offering well-made, fashionable pieces that cater to all tastes, so it means the world to us that you love the variety as much as we do! Our goal is to make every customer feel confident and happy with their purchase, just like you.

If you ever need help finding your perfect fit or style for your next order, don’t hesitate to reach out. We’d be delighted to assist you again!

Thanks again for choosing us and for sharing your experience. Happy swimming!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Just like other reviewers mentioned

Just like other reviewers mentioned, the fabric is lovely and the fit is so flattering. After trying on the first one, I had to buy a second!

25 de julio de 2025
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Charlie Fuller, thank you for sharing your wonderful feedback!

We’re delighted to hear that you love the fabric and flattering fit of your swimsuit—and we’re especially thrilled that you loved it enough to purchase a second one!

We prioritize quality and craftsmanship, ensuring every piece not only looks beautiful but feels comfortable and true to size. It’s incredibly rewarding to know we’ve met your expectations.

With so many designs to choose from, we hope you’ll find even more favorites in our collection. If you ever need styling advice or sizing recommendations, our team is always happy to assist.

Thank you for trusting us with your swimwear needs—we can’t wait to see which style you’ll fall in love with next!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

There's a great selection to choose…

There's a great selection to choose from. The prices are good, shipping is quick, and the quality is nice.

29 de junio de 2025
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Mariella Nowak,

Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that you're happy with our selection, pricing, shipping speed, and product quality.

We carefully curate our collection to offer stylish, high-quality options at great value, and we're so glad this commitment resonated with you. Our team works hard to ensure a seamless shopping experience from browsing to delivery, and your feedback lets us know we're on the right track.

With new designs added regularly, we hope you'll find even more to love on your next visit. If you ever need assistance or recommendations, don't hesitate to reach out—we're always happy to help.

Thank you again for your support! We look forward to serving you again soon.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would not recommend using this…

I would not recommend using this company if you are in any doubt about the item you are purchasing as trying to return it will be a nightmare and one which I am still trying to navigate. They are making it a very difficult, lengthy and expensive process.

19 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Judith Pownall,

We sincerely regret to hear about the challenges you've faced with our return process, and we appreciate you taking the time to share your experience. Providing a smooth and fair resolution for our customers is important to us, and we’re truly sorry that we fell short in your case.

We understand how frustrating it must be to navigate a difficult return process, especially when you’re unsure about sizing or product details upfront. While our policies are designed to prevent misuse, we realize they may sometimes create unnecessary hurdles for genuine customers like yourself.

To address your concerns directly, we’d like to personally assist you in finding a resolution. Please reach out to us at service@walkonbeach.com, and we’ll prioritize your case to ensure a more satisfactory outcome.

Your feedback is invaluable in helping us improve, and we’re actively reviewing our return procedures to make them more customer-friendly. We hope to have the opportunity to restore your confidence in us.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid this company...it is a scam.

The swimsuit sizings are totally unreliable. Returns are offered, but you have to email for a return address. Their response includes onerous questions as to why you want to make the return, eg. Sending photographs and to top it all, the return address is in the USA. You will note from their website, that there is no scope to leave reviews...I wonder why! My advice, is to avoid this company and by from a reputable retailer.

17 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Mr Hardesty,

We sincerely apologize for the frustration you’ve experienced with our sizing and return process. This is not the level of service we aim to provide, and we truly regret that your experience fell short of expectations.

We understand how important accurate sizing is for swimwear, and we’re sorry that the fit did not meet your needs. Our return policy is designed to help us improve product quality and customer service, but we recognize that the process may feel cumbersome, and we appreciate your feedback—it helps us identify areas for improvement.

To make this right, we’d like to personally assist you. Please email us directly at service@walkonbeach.com with your order details, and our team will work to find a fair resolution. Your satisfaction is important to us, and we want to ensure you’re left with a better impression of our brand.

Thank you for bringing this to our attention. We take all feedback seriously and will use it to refine our policies and processes moving forward.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This is a Chinese drop ship company

This is a Chinese drop ship company. When you order they don't send all of your items. When you try to cancel they tell you they are already shipped the items. Do not use

9 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Sky, thank you for sharing your concerns with us. We sincerely apologize for the frustration you've experienced with your order.

We operate fulfillment centers in multiple locations, including the United States, to serve our customers more efficiently. While we do source some products internationally, we maintain strict quality control standards across all our warehouses to ensure consistent product quality and service.

We understand your disappointment with the shipping and cancellation process. Please rest assured that we take this matter seriously and would like to investigate what went wrong with your specific order. Our goal is always to provide complete and accurate orders to all our customers.

To better assist you, we invite you to contact our customer service team directly at service@walkonbeach.com. We're committed to resolving this issue to your satisfaction.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Their return policy is a NIGHTMARE

Their customer service is terrible, and the "Easy Return" is a complete joke! The swimsuits I purchased all ran very small, and returning them will cost me close to $30.00 because they do not allow USPS returns. Why would a legitimate company not allow USPS returns? I wish I had read the complaints before I purchased from this company. They offer a discount if you keep them. Who wants to keep something that doesn't fit? I would recommend avoiding this company and purchasing from a reputable one instead.

9 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Carla Stewart,

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced with our return process. This is not the level of service we aim to provide, and we truly regret that your experience fell short of expectations.

We understand how important it is for swimwear to fit correctly, and we’re sorry that the sizing did not meet your needs. While our return policy currently requires specific carriers for processing efficiency, we recognize that this has caused difficulty for you, and we appreciate your feedback—it helps us improve.

To make this right, we’d like to personally assist you. Please email us directly at service@walkonbeach.com with your order details, and our team will work to find the best possible resolution for you. Your satisfaction is important to us, and we want to ensure you’re left with a better impression of our brand.

Thank you for giving us the opportunity to address your concerns. We value your feedback and will use it to improve our policies and customer service moving forward.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst company ever

Never received my package. Customer service went provide me with information. Asked for a refund. Was refused. There response was "sorry to tell you but you wont be getting a refund, we sent the package" Couldn't tell you if the priduct is good. I never received it. No phone number is provided for customer service. BEWARE

23 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Michelle Dincau,

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've experienced with your order. This is certainly not the level of service we strive to provide, and we truly regret that we have let you down.

We take all customer concerns seriously, and we would like to investigate this matter further to understand what went wrong. While our records indicate the package was shipped, we understand that you never received it, and we want to make this right for you.

Please email us directly at service@walkonbeach.com with your order details, and we will escalate this issue to our management team to find a fair resolution. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your patience as we work to address this.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

NOT a walk on the beach

I ordered a suit, it was too large. I asked for a refund or an exchange. They required photos, multiple email and then said they would charge approx $20 for a return. Then they offered me 50% off. Then they said well you might not get that for 15 days, or maybe at all, if so contact us. They also do not allow actual reviews on their website. They are a total scam.

3 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Virginia, we are truly sorry to hear about the difficulties you've experienced with your recent order.

Your satisfaction is extremely important to us, and we deeply regret that we have let you down in this instance. We completely understand your frustration regarding the return process and communication delays - this is certainly not the level of service we aim to provide.

We take all customer feedback very seriously as it helps us identify areas where we need to improve. We want you to know that your experience has been shared with our management team to ensure we address these issues properly.

We understand that trust must be earned, and we hope you'll give us a chance to regain yours through better service. Your patience and understanding during this process would mean a great deal to us.

If you run into any issues, feel free to drop us an email at service@walkonbeach.com.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

After waiting a month for delivery it’s…

After waiting a month for delivery it’s too late. I contacted them a week ago and they told me I couldn’t cancel the order because it had been shipped. STILL WAITING.
Don’t do business with this company!

3 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Peter,

We are truly sorry for this experience. Waiting a month for your order is completely unacceptable, and we sincerely apologize for the frustration this has caused you.

We understand that being told your order couldn’t be canceled—only to still be waiting—is incredibly disappointing. This does not reflect the level of service we aim to provide, and we are actively reviewing what went wrong in this situation to prevent it from happening again.

While we know this delay cannot be undone, we would still like to make things right for you. Please allow us to personally follow up on your order’s status and ensure it reaches you as soon as possible.

We appreciate your feedback, as it helps us improve, and we hope for the opportunity to regain your trust in the future. If you run into any issues, feel free to drop us an email at service@walkonbeach.com.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Do not buy from this company

Do not buy from this company. I ordered 4 weeks ago and still do not have my products. They said I couldn’t cancel. And they charged me an international fee.

4 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Michelle Shillito,

We sincerely apologize for the unacceptable delay and frustration you've experienced with your order. This is not the service we strive to provide, and we truly regret the inconvenience this has caused you.

We are urgently investigating the status of your shipment with our logistics team and will provide you with a personal update as soon as possible. Regarding the international fee, we are reviewing this matter internally to improve transparency in our future transactions.

We value your feedback as it helps us improve, and we hope to have the opportunity to restore your confidence in WalkOnBeach.

For issues concerning orders and purchase, please contact: service@walkonbeach.com.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

My order still hasn’t arrived after 10…

My order still hasn’t arrived after 10 days. I should’ve bought my suit from Macy’s, Kohl’s, or Target. Won’t make that mistake again. Very poor customer service

2 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Karen, thank you for bringing your concern regarding our transportation times to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you.

We sincerely apologize for the delay in receiving your order. We completely understand your frustration—this is not the level of service we aim to provide, and we regret any inconvenience this has caused.

To resolve this, we've personally flagged your order with our team to track its status. If there are any further delays, we'll be happy to process a full refund or expedite a replacement at your preference.

We're currently reviewing this situation to prevent similar issues moving forward. Your patience and feedback are truly appreciated, and we'd value the opportunity to regain your trust.

Please don't hesitate to reach out if you have any further questions—we're here to help. Thank you for giving us the chance to make this right.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst customer Service experience I…

Worst customer Service experience I used their sizing chart ans suit was way too big. They go out of their way to make it difficult confusing an expensive to try to return an item or exchange it.I definitely do not recommend this company in any way. Even their suits are not great quality.

2 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Kim Dysinger, thank you for sharing your feedback with us.

We truly appreciate your honesty and sincerely apologize for the frustration you’ve experienced with both the sizing and our return process. This is not the level of service we aim to provide, and we deeply regret falling short of your expectations.

Regarding Sizing:
We understand how disappointing it must be to receive a swimsuit that doesn’t fit as expected, especially after following our sizing chart. We’re actively reviewing our sizing guidelines to ensure they’re as accurate and helpful as possible.

Regarding Returns/Exchanges:
We never want the return process to feel confusing or burdensome. To make this right for you, we’d like to prioritize your exchange or refund. Our team will personally assist you to ensure it’s resolved smoothly.

Regarding Quality:
We’re also sorry to hear your concerns about the suit’s quality. We take pride in our materials and craftsmanship, so we’d love to learn more about what fell short.

We apologize for the inconvenience and appreciate you giving us a chance to improve. If you run into any issues, feel free to drop us an email at service@walkonbeach.com

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered 15 days ago

I ordered 15 days ago, and although I received an email stating my order had shipped it has not. A shipping label was created, and there it sits.
My emails are not being answered. My suggestion, BUY ELSEWHERE!

26 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear DDK, we sincerely apologize for the delay in shipping your order and for any frustration this has caused.

We understand how important it is to receive your items promptly, and we regret that we have not met your expectations. We’ve looked into your order and noticed that while a shipping label was created, there has been an unexpected delay in getting it shipped. We’ve urgently contacted our fulfillment team to resolve this and will provide you with updated tracking information as soon as possible.

We also apologize for the lack of response to your emails—this is not the level of service we aim to provide. To ensure your concerns are addressed promptly, Please feel free to contact us directly at service@walkonbeach.com.

Your satisfaction is very important to us, and we’re committed to making this right. We truly appreciate your patience and will follow up with you soon with more details.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

no stars

no stars
I returned the swimsuit after many emails back and forth ...
I followed ALL of their ridiculous rules regarding the return including the fact that I paid the postage for the return ...and they never credited me for the return ... SHAME on them... deceitful!!!!
do not order from this SCAM "company"!!!

21 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Evelyn Reed, thank you for sharing your concerns with us.

We truly appreciate your feedback and sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced with your return. This is not the level of service we aim to provide, and we deeply regret falling short of your expectations.

We’ve reviewed your case and acknowledge the effort you took to follow our return process. Your experience has highlighted an area where we need to improve, and we’re reevaluating our return policy and communication to prevent this from happening again. We value your trust and would love the opportunity to make this right. Please feel free to reply directly to email at service@walkonbeach.com.

Again, we’re truly sorry for the disappointment this has caused and appreciate your patience as we resolve this. Thank you for giving us the chance to correct our mistake—we hope to restore your confidence in us.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don’t order anything from this company

Don’t order anything from this company. I ordered two swimsuits and received only one. When I inquired about my remaining order they tell me that the item is out of stock and I should expect a refund within 15 to 30 days. Did not receive. Inquired again, got the same response, and still no refund. Stay away!

18 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Katherine, please accept our sincere apology for bringing you an unpleasant shopping experience.

Thank you for shopping on walkonbeach.com.

Online purchase made through walkonbeach.com can be returned or exchanged within 30 days from the delivered date.

If you run into any issues, feel free to drop us an email at service@walkonbeach.com

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful customer service do not go near…

Awful customer service do not go near this company still haven’t received my order feel I have been conned

13 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Walkonbeach

Respuesta de Walkonbeach

Dear Collette Gelston, thanks for taking the time to review your experience. We would like to apologize for any inconvenience or dissatisfaction this may have caused.

We sincerely apologize for any inconvenience you have experienced with our logistics services. Your feedback is important to us, and we are committed to addressing your concerns promptly.

We understand the frustration that delays or issues in the delivery process can cause, and we want to assure you that we are actively investigating the situation. Our team is working diligently to resolve any issues and improve our services.

In the meantime, we appreciate your patience and understanding. If there's anything specific you would like us to look into or if you have any additional details to share, please feel free to provide more information. We are here to assist you and ensure that your future experiences with our logistics services are smooth and reliable.

For issues concerning orders and purchase, please contact: service@walkonbeach.com

Thank you for bringing this matter to our attention. We value your business and are dedicated to making things right for you.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más